Фотогалерия: Обновената гама на "Ауди" А6

Ауди

Фотогалерия: Обновената гама на "Ауди" А6

Месец преди автосалона в Париж, където ще бъде представена официално, "Ауди" разкри подробности за обновената гама на модела си А6. Седанът (на снимката), комбито, allroad версията и S и RS изпълненията вече се предлагат с нови двигатели, скоростни кутии и фарове, като е актуализирана и гамата от мултимедийни системи.

  • Месец преди автосалона в Париж, където ще бъде представена официално, "Ауди" разкри подробности за обновената гама на модела си А6. Седанът (на снимката), комбито, allroad версията и S и RS изпълненията вече се предлагат с нови двигатели, скоростни кутии и фарове, като е актуализирана и гамата от мултимедийни системи.
    Месец преди автосалона в Париж, където ще бъде представена официално, "Ауди" разкри подробности за обновената гама на модела си А6. Седанът (на снимката), комбито, allroad версията и S и RS изпълненията вече се предлагат с нови двигатели, скоростни кутии и фарове, като е актуализирана и гамата от мултимедийни системи.
  • От компанията посочват, че А6 поставя стандартите по отношение ниското тегло, благодарение на масовото използване на алуминий, мощните и ефективни мотори, както и асистиращите и мултимедийните системи.
    От компанията посочват, че А6 поставя стандартите по отношение ниското тегло, благодарение на масовото използване на алуминий, мощните и ефективни мотори, както и асистиращите и мултимедийните системи.
  • В сравнение със сегашната визия автомобилите от семейството предлагат по-остри линии, имат по-спортно и едновременно по-елегантно излъчване.
    В сравнение със сегашната визия автомобилите от семейството предлагат по-остри линии, имат по-спортно и едновременно по-елегантно излъчване.
  • В гамата от фарове се предлагат както такива със светодиоди, така и версии с най-модерната матрична LED технология. Мигачите пък са с движеща се светлина, към посоката в която ще се завива.
    В гамата от фарове се предлагат както такива със светодиоди, така и версии с най-модерната матрична LED технология. Мигачите пък са с движеща се светлина, към посоката в която ще се завива.
  • Новото "Ауди" A6 1.8 TFSI има тегло от едва 1535 килограма. Моделите предлагат също по-малко вибрации и намален шум в салона.
    Новото "Ауди" A6 1.8 TFSI има тегло от едва 1535 килограма. Моделите предлагат също по-малко вибрации и намален шум в салона.
  • В салона на гамата на А6 вече се предлагат още по-качествени материали и по-богат набор от цветове.
    В салона на гамата на А6 вече се предлагат още по-качествени материали и по-богат набор от цветове.
  • Предните седалки на всички модели могат да бъдат с вентилация и подгряване, както и с масажна функция.
    Предните седалки на всички модели могат да бъдат с вентилация и подгряване, както и с масажна функция.
  • Багажният обем на комбито А6 Авант е между 565 и 1680 литра.
    Багажният обем на комбито А6 Авант е между 565 и 1680 литра.
  • Най-скъпата система за забавление е с осем инчов реагиращ на допир екран и използва най-съвременни процесори. Специален модул пък осигурява достъп до интернет и ползване на уеб базирани приложения.
    Най-скъпата система за забавление е с осем инчов реагиращ на допир екран и използва най-съвременни процесори. Специален модул пък осигурява достъп до интернет и ползване на уеб базирани приложения.
  • Сред системите за сигурност и комфорт присъстват адаптивен круиз контрол с функция за автономно спиране и потегляне, системи за предпазване от напускане на избраната лента на движение и сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата. Купувачите на А6 вече могат да поръчат и система за нощно виждане с повече функции и хейд-ъп дисплей.
    Сред системите за сигурност и комфорт присъстват адаптивен круиз контрол с функция за автономно спиране и потегляне, системи за предпазване от напускане на избраната лента на движение и сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата. Купувачите на А6 вече могат да поръчат и система за нощно виждане с повече функции и хейд-ъп дисплей.
  • Гамата от двигатели на А6 и А6 комби включва три бензинови TFSI мотора, с мощности от 190 до 333 консски сили. Дизелите са пет, TDI, като генерират от 150 до 326 к.с. Цялата гама покрива евронормата евро 6, като вредните емисии са свалени с 22%.
    Гамата от двигатели на А6 и А6 комби включва три бензинови TFSI мотора, с мощности от 190 до 333 консски сили. Дизелите са пет, TDI, като генерират от 150 до 326 к.с. Цялата гама покрива евронормата евро 6, като вредните емисии са свалени с 22%.
  • Версията 1.8 TFSI например вече се задоволява с 5.7 л/100 км, докато на 2.0 TDI (150 к.с.) му стигат и 4.2 литра. Най-мощният бензинов двигател е изцяло преработен . Много подобрения има и в 3.0 TD (218 или 272 к.с.). 3.0 TDI битурбо предлага 320 или 346 коня.
    Версията 1.8 TFSI например вече се задоволява с 5.7 л/100 км, докато на 2.0 TDI (150 к.с.) му стигат и 4.2 литра. Най-мощният бензинов двигател е изцяло преработен . Много подобрения има и в 3.0 TD (218 или 272 к.с.). 3.0 TDI битурбо предлага 320 или 346 коня.
  • Най-мощният дизел се комбинира с осемстептенна автоматична трансмисия с двоен съединител, останалите ползват нови шестепенни автоматични и автомати със седем скорости. Във версиите с предно предаване кутиите са с двоен съединител, като заменят вариаторните.
    Най-мощният дизел се комбинира с осемстептенна автоматична трансмисия с двоен съединител, останалите ползват нови шестепенни автоматични и автомати със седем скорости. Във версиите с предно предаване кутиите са с двоен съединител, като заменят вариаторните.
  • Ауди А6 куатро с 272 конски сили и куатро задвижване може да се поръча със спортен диференциал, който прехвърля въртящ момент между задните ляво и дясно колела.
    Ауди А6 куатро с 272 конски сили и куатро задвижване може да се поръча със спортен диференциал, който прехвърля въртящ момент между задните ляво и дясно колела.
  • Променените шасита предлагат по-комфортна возия и по-прецизно пътно поведение. Цялата гама разполата със система за промяна на настройките на педала на газта, реакциите на волана и работата на автоматичната трансмисия. На разположение са и два вида спортно окачване, както и амортесьори с променливи характеристики.
    Променените шасита предлагат по-комфортна возия и по-прецизно пътно поведение. Цялата гама разполата със система за промяна на настройките на педала на газта, реакциите на волана и работата на автоматичната трансмисия. На разположение са и два вида спортно окачване, както и амортесьори с променливи характеристики.
  • Пружините от окачването на A6 комби 2.0 TDI са изработени от подсилен с въглеродни влакна полимер (GFRP), което сваля 4.4 кг от теглото им. Гамата от джанти включва предложения от 17 до 20 цола.
    Пружините от окачването на A6 комби 2.0 TDI са изработени от подсилен с въглеродни влакна полимер (GFRP), което сваля 4.4 кг от теглото им. Гамата от джанти включва предложения от 17 до 20 цола.
  • Обновеното "Ауди A6" allroad quattro вече има по-голям клиренс и защитни елементи отпред и отзад. При двигателите изборът е между четири трилитрови V6 мотори. Бензиновото предложение е едно, а дизеловите - три.
    Обновеното "Ауди A6" allroad quattro вече има по-голям клиренс и защитни елементи отпред и отзад. При двигателите изборът е между четири трилитрови V6 мотори. Бензиновото предложение е едно, а дизеловите - три.
  • За "Ауди A6" allroad quattro адаптивното окачване е част от серийното оборудване.
    За "Ауди A6" allroad quattro адаптивното окачване е част от серийното оборудване.
  • Тройката спортни модели S6, S6 Avant и RS6 Avant също са обновени, като от "Ауди" посочват, че първите два от тях са спортни автомобили за ежедневна употреба.
    Тройката спортни модели S6, S6 Avant и RS6 Avant също са обновени, като от "Ауди" посочват, че първите два от тях са спортни автомобили за ежедневна употреба.
  • S6 и S6 комби използват V8 4.0 TFSI битурбодвигател с мощност 450 конски сили. Той ускорява седанът до 100 км/ч за 4.4 секунди, докато комбито се нуждае от 0.2 сек. повече. Средният разход на гориво е съответно 9.2 и 9.4 л/100 км.
    S6 и S6 комби използват V8 4.0 TFSI битурбодвигател с мощност 450 конски сили. Той ускорява седанът до 100 км/ч за 4.4 секунди, докато комбито се нуждае от 0.2 сек. повече. Средният разход на гориво е съответно 9.2 и 9.4 л/100 км.
  • Стандартното ободурване на S6 и S6 Avant включва куатро задвижване и адаптивно въздушно окачване, което приближава купето с 2 см. до земята. Джантите са 19-цолови.
    Стандартното ободурване на S6 и S6 Avant включва куатро задвижване и адаптивно въздушно окачване, което приближава купето с 2 см. до земята. Джантите са 19-цолови.
  • Най-спортният модел в гамата на А6 е RS6 Avant. Автомобилът впечатлява със спринт до 100 км/ч за 3.9 секунди и максимална скорост 305 км/ч. Това се постига с четирилитров TFSI мотор, генериращ 560 к.с. Въпреки впечатляващата мощност, разходът на гориво е скромните 9.6 л/100 км.
    Най-спортният модел в гамата на А6 е RS6 Avant. Автомобилът впечатлява със спринт до 100 км/ч за 3.9 секунди и максимална скорост 305 км/ч. Това се постига с четирилитров TFSI мотор, генериращ 560 к.с. Въпреки впечатляващата мощност, разходът на гориво е скромните 9.6 л/100 км.
  • RS6 серийно се оборудва с осемстепенна автоматична кутия с двоен съединител, задвижването е куатро, като е на разположение централен диференция с блокировка. И тук адаптивното окачване е серийно и осигурява с 2 см. по-малък клиренс.
    RS6 серийно се оборудва с осемстепенна автоматична кутия с двоен съединител, задвижването е куатро, като е на разположение централен диференция с блокировка. И тук адаптивното окачване е серийно и осигурява с 2 см. по-малък клиренс.
  • "Ауди" RS се оборудва със спортно окачване, като срещу доплащане може да е с променливи характеристики. Джантите са с размер 20 или 21-цола.
    "Ауди" RS се оборудва със спортно окачване, като срещу доплащане може да е с променливи характеристики. Джантите са с размер 20 или 21-цола.