Британският производител на суперавтомобили "Астон Мартин" показа първите снимки на възродения си модел "Лагода". Любопитното в случая е, че суперлуксозната лимузина ще може да се купи само от важни клиенти на компанията, които ще могат да я придобият, само ако получат специална покана. Нещо повече, за да имате шанс за успех, трябва да живеете в Близкия изток.
Британският производител на суперавтомобили "Астон Мартин" показа първите снимки на възродения си модел "Лагода". Любопитното в случая е, че суперлуксозната лимузина ще може да се купи само от важни клиенти на компанията, които ще могат да я придобият само ако получат специална покана. Автомобилът се появява 38 години след първия "Астон Мартин Лагонда", като в дизайна му могат да се видят доста общи черти със знаменития предшественик. В края на 70-те години това е един от най-футуристично изглеждащите автомобили. В салона пък има бутони и превключватели, реагиращи на допир, електрически седалки с опция за запаметяване на позицията и т.н. Докато се произвежда, "Астон Мартин Лагонда" е един от най-скъпите автомобили в света, като през 1978 година струва 33 000 британски паунда, а две години по-късно 50 000 паунда. "Лагонда" се произвежда до 1990 година, но през 80-те години "Астон Мартин" отпада от наименованието на автомобила. Нещо повече, за да имате шанс да я притежавате, трябва да живеете в Близкия изток. В наши дни името "Лагонда" ще бъде поставено върху емблемата на "Астон Мартин". Новата суперлуксозна лимузина в лимитирана серия има амбицията да е най-страхотната бърза кола на света. Както може да се очаква, "Астон Мартин Лагонда" ще се произвежда на ръка в завода в Гейдън, Уорекшър, където се правеше суперавтомобила One-77. От него бяха произведени 77 бройки с цена 1.93 милиона долара всеки. За момента няма дори намек колко ще струва "Астон Мартин Лагонда". Също така не се споменава нищо и за техническите характеристики на колата. При това положение не ни остава нищо друго, освен да се наслаждаваме на визията на суперавтомобила... Английската марка "Астон Мартин" е основана през 1913 г. в Лондон. От пролетта на 2007 година е собственост на консорциум, в който влизат основателят на английската компания за подготовка на състезателни автомобили "Продрайв"Дейвид Ричардс, Джон Сайндърс - колекционер на автомобили от "Астон Мартин", и кувейтските инвестиционни компании "Инвестмънт Дар" и "Адийм инвестмънт". Очакванията автомобилът да бъде показан на автосалона в Париж не се оправдаха.