Фотогалерия: Моделите, които чертаят бъдещето на "Ауди"

Фотогалерия: Моделите, които чертаят бъдещето на "Ауди"

"Ауди" използва изложението в Лос Анджелис, за да представи два модела, които демонстрират какво можем да очакваме от марката в бъдеще. Докато прототипът Prologue по-скоро демонстрира дизайнерските търсения, то A7 Sportback h-tron quattro показва технологичният напредък на марката, що се отнася до екологичните технологии.

  • "Ауди" използва изложението в Лос Анджелис, за да представи два модела, които демонстрират какво можем да очакваме от марката в бъдеще. Докато прототипът Prologue (вдясно) по-скоро демонстрира дизайнерските търсения, то A7 Sportback h-tron quattro показва технологичният напредък на марката, що се отнася до екологичните технологии.
    "Ауди" използва изложението в Лос Анджелис, за да представи два модела, които демонстрират какво можем да очакваме от марката в бъдеще. Докато прототипът Prologue (вдясно) по-скоро демонстрира дизайнерските търсения, то A7 Sportback h-tron quattro показва технологичният напредък на марката, що се отнася до екологичните технологии.
  • Фотогалерия: Моделите, които чертаят бъдещето на "Ауди"
  • Prologue е първият проект на новия шеф на дизайна на "Ауди" Марк Лихте, който беше привлечен в Инголщат в началото на годината. Неговият стремеж е бил да придаде на лукса още по-спортна форма.
    Prologue е първият проект на новия шеф на дизайна на "Ауди" Марк Лихте, който беше привлечен в Инголщат в началото на годината. Неговият стремеж е бил да придаде на лукса още по-спортна форма.
  • Прави впечатление еволюцията на формата на радиаторната решетка, която от овална, вече има трапецовидна форма. Освен това острите ръбове са повече. Впечатляващите въздухозаборници подсилват агресивното излъчване.
    Прави впечатление еволюцията на формата на радиаторната решетка, която от овална, вече има трапецовидна форма. Освен това острите ръбове са повече. Впечатляващите въздухозаборници подсилват агресивното излъчване.
  • Отстрани колата изглежда устремена напред, с балансирани пропорции. Ексклузивното излъчване се подсилва от 22 инчовите джанти
    Отстрани колата изглежда устремена напред, с балансирани пропорции. Ексклузивното излъчване се подсилва от 22 инчовите джанти
  • Автомобилът изглежда като излят от къс метал, като не се виждат дори дръжки на вратите. Отварянето им става с докосването на сензор, който се осветява при приближаването на човека с ключа. Задната част на автомобила също впечатлява, като погледната отгоре прилича на задната палуба на яхта. На капака на багажника е оформен дискретен спойлер. В крайна сметка "Ауди" Рrologue предлага функционалността на седан, във формата на купе.
    Автомобилът изглежда като излят от къс метал, като не се виждат дори дръжки на вратите. Отварянето им става с докосването на сензор, който се осветява при приближаването на човека с ключа.
Задната част на автомобила също впечатлява, като погледната отгоре прилича на задната палуба на яхта. На капака на багажника е оформен дискретен спойлер. В крайна сметка "Ауди" Рrologue предлага функционалността на седан, във формата на купе.
  • Прав впечатление, че светлините вече са върху цялата задна част. Спортното излъчване се подсилва от дифузьорът от черен алуминий.
    Прав впечатление, че светлините вече са върху цялата задна част. Спортното излъчване се подсилва от дифузьорът от черен алуминий.
  • Prologue използва четирицилиндров V8 бензинов мотор със 605 конски сили и 750 Нм. въртящ момент. Той ускорява дългата 5.10 метра лимузина до 100 км/ч за 3.7 секунди. Задвижването е куатро. Разходът на гориво е 8.6 л/100 км. Заслуга за тази икономия има и 48-волтова субелектрическа система, която осигурява енергия за основните консуматори, като намалява натоварването на алтернатора.
    Prologue използва четирицилиндров V8 бензинов мотор със 605 конски сили и 750 Нм. въртящ момент. Той ускорява дългата 5.10 метра лимузина до 100 км/ч за 3.7 секунди. Задвижването е куатро. 
Разходът на гориво е 8.6 л/100 км. Заслуга за тази икономия има и 48-волтова субелектрическа система, която осигурява енергия за основните консуматори, като намалява натоварването на алтернатора.
  • Отличителна черта на лимузината, че завиващи са и задните колела, като отклонението им с до 5% подобрява маневреността и стабилността в завой.
    Отличителна черта на лимузината, че завиващи са и задните колела, като отклонението им с до 5% подобрява маневреността и стабилността в завой.
  • Оформлението на предната част на салона е иновативно, като липсват традиционните контролери. Те са заменени от интегрирани в арматурното табло реагиращи на допир екрани, общо три на брой.
    Оформлението на предната част на салона е иновативно, като липсват традиционните контролери. Те са заменени от интегрирани в арматурното табло реагиращи на допир екрани, общо три на брой.
  • На единия от екраните се проектира приборното табло, по средата в ниското е екрана за настройки на аудиосистемата, а над него за управление на климатика.
    На единия от екраните се проектира приборното табло, по средата в ниското е екрана за настройки на аудиосистемата, а над него за управление на климатика.
  • Колата разполага със специален софтуер, който на база смартфоните на водача и спътниците му наглася седалките според техните предпочитания, ако вече са се возили в автомобил. На база вкусовете на собственика, медийната система предлага набор от песни, маршрути и т.н..
    Колата разполага със специален софтуер, който на база смартфоните на водача и спътниците му наглася седалките според техните предпочитания, ако вече са се возили в автомобил. На база вкусовете на собственика, медийната система предлага набор от песни, маршрути и т.н..
  • В купето са използвани основно естествени материали - кожа, дървени акценти и т.н..
    В купето са използвани основно естествени материали - кожа, дървени акценти и т.н..
  • Фотогалерия: Моделите, които чертаят бъдещето на "Ауди"
  • "Ауди" A7 Sportback h tron quattro пък е хибрид, който обаче не отделя вреди емисии в нито един момент от експлоатацията си. Това се постига като основното задвижване става с водород, а резервното е електричество, заредено от контакта.
    "Ауди" A7 Sportback h tron quattro пък е хибрид, който обаче не отделя вреди емисии в нито един момент от експлоатацията си. Това се постига като основното задвижване става с водород, а резервното е електричество, заредено от контакта.
  • На водород, който в горивни клетки се превръща в ток, могат да бъдат изминати 500 километра. Със събраното в акумулаторите електричество пък се покриват около 50.
    На водород, който в горивни клетки се превръща в ток, могат да бъдат изминати 500 километра. Със събраното в акумулаторите електричество пък се покриват около 50.
  • При движение на водород единственият отпаден продукт е вода. С един килограм от това гориво се изминават сто километра, което е равно на енергията, съдържаща се в 3.7 литра бензин.
    При движение на водород единственият отпаден продукт е вода. С един килограм от това гориво се изминават сто километра, което е равно на енергията, съдържаща се в 3.7 литра бензин.
  • Двата електромотора на колата генерират общо 228 конски сили, като дават ускорение до 100 км/ч за 7.9 секунди, максималната скорост е 180 км/ч. Задвижването е псевдо куатро, като няма механична връзка между двата моста.
    Двата електромотора на колата генерират общо 228 конски сили, като дават ускорение до 100 км/ч за 7.9 секунди, максималната скорост е 180 км/ч. Задвижването е псевдо куатро, като няма механична връзка между двата моста.
  • Резервоарите за водорода са разположени под пода на багажника и в тунела, в които обикновенно стои диференциала. Те събират пет килограма водород. Колата оперира спокойно при температури до минус 28 градуса.
    Резервоарите за водорода са разположени под пода на багажника и в тунела, в които обикновенно стои диференциала. Те събират пет килограма водород. Колата оперира спокойно при температури до минус 28 градуса.
  • В интериора на еколимузината няма нищо особено
    В интериора на еколимузината няма нищо особено
  • Фотогалерия: Моделите, които чертаят бъдещето на "Ауди"