Екшънът "Легендата се завръща" беше награден за най-добър рекламен автомобилен филм

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Колко пара?


    Публикувано през m.dnevnik.bg

  2. 2 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 118 Неутрално

    What a load of shit..

  3. 3 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 120 Весело

    Помним ги първите, ама нищо легендарно нямаше в тях. На Минчо XR3-ката и на брат ми Е30 бяха доста по-легендарни, тъй да се каже

  4. 4 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 284 Весело

    Рекламата е много добра наистина.
    Ако и новото 208 е поне на 75% толкова добро, колкото беше 205 ГТИ, ще има успех.

    Culus capitem delit
  5. 5 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Много симпатичен клип и "играчката" си я бива. Тези, които си падат по рали-спорта би трябвало да се произнесат. 205-цата имаше почитатели даже в Германия.

  6. 6 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 284 Весело

    [quote#3:"eyewitness"]На Минчо XR3-ката и на брат ми Е30 бяха доста по-легендарни, тъй да се каже[/quote]

    Ми то се вижда коя е "по-легендарна" като се погледнат цените на старо: XR3 почват от 600-800 евро и стигат до 3000, а Пежата почват от 3000 и стигат до 10-12 000........

    Колкото до Е30 - мда, у нас е легендарен като поле за изява на пишман тунинг-майстори, дрифтъри и пр. пубертети.
    Пък е и друг клас, защо го сравнявате с Пежо 205? Я го сравнете с Ауди quattro да видим кой е "по-легендарен".............

    Culus capitem delit
  7. 7 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 782 Весело

    Изкефих се.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  8. 8 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#6] от "pag":

    В началото на 90-те сравнявахме к'во имаше, а то не беше много. Освен това не бяха много друг клас - повечето бяха 1,5-2,0 литра мотори и по стотина коня. Само фордчето май имаше версия с турбо. И VW GTI опелчета GSI и Аудита пробвахме, но не quattro, щото това пък е съвсем друга бира, а и много-много ги нямаше.
    Но добре си спомням как ми трепереха коленете и ръцете като слизах от някои, пък от пежото друго помня. Затова няма нужда да гледам цени на старо. Те са за такива, дето гледат картинки.

  9. 9 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 284 Неутрално

    [quote#8:"eyewitness"]Затова няма нужда да гледам цени на старо. Те са за такива, дето гледат картинки.[/quote]

    Мда, мислех да отговоря на поста ви и да поспорим по същество, но цитираните две изречения ми говорят, че няма смисъл. Всичко хубаво.

    Culus capitem delit
  10. 10 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Хубава му рекламата ама колата? Като 18 годишен съм карал 205гти на комшията на село по един земен път до един известен каньон в плевенско, тогава ми се стори уникалната кола, то ускорение, то завиване, подскача. Но след години си купих ауди80 после фв пасат 5, ауди а6 сега бмв хдрайв. И разбрах, че колите са едни и това пежо ще си остане само с хубавия клип. Нищо лично, но не е ли немско

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  11. 11 Профил на senser СУПЕР
    senser
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Най-много кефи как се чува свиренето на гумите на този сняг в клипа

    simple mind




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #