За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 942 ЛюбопитноТази характеристика позволява също превоза на дълги обекти в интериора.
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/===========================
Като Любо Ганев ли?
lz2
Рейтинг: 2106 Неутрално[quote#1:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]Като Любо Ганев ли?[/quote]
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Той и прасчо не лъже!
zakkwylde
Рейтинг: 550 ВеселоШарлитата пак са взели Нисана, лепнали са му шарлишката емблема и айде, туй според тях било Рено.
000000000000000000000000chasovnik
Рейтинг: 112 Веселото този СУВ вече е произведен, пред блока има едно рено клио с 3 врати, малко по-ниско, но е същият цвят.
sin mi
Рейтинг: 674 НеутралноЗначи спират Примерата заради Лагуна , а копират Кашкай в това от снимките ?
Очевидно търсенето на пазара се е изместило към полуджиповете , вместо нормална семейна кола ......
Yomega
Рейтинг: 845 НеутралноКаптюр на 99%, малко повече характер можеше да му добавят, дa речем по-мощни калници, броня и т.н. - стандартни неща като искаш да претендираш за малко по офроуд облик и способности
ludiakolio
Рейтинг: 894 НеутралноИма една приказка,рено - л..но.
БМЗ
Рейтинг: 769 НеутралноДо коментар [#1] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Или дългокраки маци с големи чизми.
Само дето не знам те дали ще искат да се качат в това грозилище.
Булаир
Рейтинг: 282 НеутралноАко ще е със същите двигатели като сегашния Кашкай - язък за усилията.
soul
Рейтинг: 112 НеутралноСамо не разбирам, защо нехаресващи дадена марка, четат статии за нея и си изливат негативното мнение, което дори супер модел да им показват няма да се промени?!Друг е въпросът, как са си го формирали, от улични клишета или 3-та ръка коли.
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалковbretschneider
Рейтинг: 426 НеутралноМного ми харесва, предпочитам го пред Тигуан-а на Фолксваген!
kyobul
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#3] от "zakkwylde":
Нисан е Рено. Рено придоби стратегически дял в Нисан, те ги спасиха от фалит, те им обновиха гамата.
citoyen
Рейтинг: 681 НеутралноПреди около две години отбелязах, че сегмента на СУВ тепърва ще се разширява. Резултатът е налице - 23% от пазара в Европа, а да не говорим, че в Русия са страшно популярни. Който е опитал веднъж 4Х4 трудно ще се седне на нещо друго. Аз съм такъв случай и страдам.Без майтап! А количката изглежда много съблазнително, особено за хора, които си падат по модерния дизайн.
simo87
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#12] от "kyobul":
След това оправиха Дачия, да видим с Лада дали ще се справят. Рено имат страхотен мениджмънт.
Pontif
Рейтинг: 2186 НеутралноДо коментар [#13] от "citoyen":
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesЗащо ти трябва 4х4?
stest
Рейтинг: 590 НеутралноНяма голяма разлика с новия Nissan Rogue rive-01303590/
http://www.slashgear.com/2014-nissan-rogue-first-d
stef
Рейтинг: 628 НеутралноДо коментар [#15] от "Pontif А":
StefАко си готов да преглътнеш 1 кило отгоре разход, 4х4 е по-добре във всяко едно отношение - по-добре разпределена маса между двете оси на автомобила, много по-практично при шофиране в зимни условия, при паркиране в непочистени квартални улички, при изкачване на по-сериозни наклони, дори асфалтирани, при стабилност в завоите (поне някои 4х4), много по-добра проходимост при кал, пясък, сняг и т.н.
оstavime
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#1] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!Там пише обекти, не агенти.
Pontif
Рейтинг: 2186 НеутралноДо коментар [#17] от "stef":
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesТова го разбирам но плащаш не само с по-голям разход но и по-тежка кола ... и от там и динамиката малко страда. Ако ще караш бързо - 4х4 е по-добре но това ти помага само когато вече си минал лимита на обикновената кола. Колко пъти караш така? Веднъж в годината? Другия вариант е офф роуд. Ако живееш в Балкана - да. Затова те попитах. Може би имаш специална нужда. Повечето хора нямат. Затова и взеха повечето измислени СУВта да ги правят с предно предаване.
stest
Рейтинг: 590 Неутрално[quote#15:"Pontif А"]Защо ти трябва 4х4? [/quote]
Ти си някъде на юг в щатите и затова не ти трябва 4Х4 ,ама например в Канада където живея аз,през зимата си е почти задължително.Разликата е много голяма.
stef
Рейтинг: 628 НеутралноДо коментар [#19] от "Pontif А":
StefТам е работата - аз също мислех като теб, докато не се качих на 4х4 и не разбрах всъщност колко полезно и практично може да бъде и как ти разширява възможностите и те улеснява в много ситуации.
За съжаление много хора ги взимат просто от снобария и комплексарското желание да са по-високо на пътя от останалите. Абсолютно актуален е проблемът и с безопасността на останалите участници в движението при наличието на все повече тежки и високи автомобили на пътя...
Иначе ако си караш само в големия град и лятото по магистралата до морето - да може би няма нужда, съгласен съм... Но мисля, че не са много тези хора вече...
citoyen
Рейтинг: 681 НеутралноДо коментар 15 "Pontif A"
Ще го отбележа като личен опит. За градско, извънградско и лек офроуд няма алтернатива целогодишно. Устойчивост и стабилност на пътя без конкуренция при всякакви условия, прекрасен обзор, комфорт на равнището на МПВ или на всеки друг автомобил, експлоатационни разходи и поддръжка напълно приемливи. Говоря за 2л турбодизел. Но ако Вие сте на друго мнение би било хубаво да го споделите.
adasha
Рейтинг: 325 НеутралноПовечето от масовите 4х4 под името AWD са предно предаване 99% от времето, и само в определени ситуации се задейства пълното 4х4. Тоест повечето време си е стандартен автомобил с малко по-сложна механика и малко по-тежък. Но както казваше един германски колега "4х4 ти трябва точно 2 дни в годината, и точно тогава горчиво съжаляваш, че си го спестил"
Nikoi
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#13] от "citoyen":
е и кое ти харесва на СУВ , онзи ден в дъжда се гоних по магистралат с едно Волво С 90 , ами на 170 увяхна ,че дуеше и ветер ,явно се клатеше ,а моята Тойота Авенсис не мръдна ,като сложа и средния разход от под 6 ,няма сравнение ,за какво ми е СУВ ,не разбрах .
stef
Рейтинг: 628 НеутралноДо коментар [#23] от "adasha":
StefВсъщност се ползва доста по-често, отколкото изглежда дори в ежедневното градско шофиране. При почти всяко потегляне, при качване на бордюр или други препятствия, в някои завои, при рампи и т.н. Може би измерено като време е наистина 1-2%, но измерено като честота на ползване нещата са по-различни.
citoyen
Рейтинг: 681 НеутралноДо коментар 24: Ами карайте си тогава Вашия Авенсис. На мен скорости от 140 нагоре са ми противопоказани. Не натрапвам никому моето мнение, просто го споделям.
ial
Рейтинг: 114 НеутралноТова не е Пълноразмерен кросоувър, вестника!
Колата е в клас С, тоест компактен такъв, както Тигуан, Куга и РАВ4.
За да стане пълноразмерен, трябва още хляб да яде и отиде към Range Rover Sport, X5, Q7, XC90.
А преди това трябва да мине през XC60, Q5, Tuareg и т.н.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3411 НеутралноДо коментар [#27] от "ial":
I 💜 Leka BorislavovnaТуарега не е в класа на ХС60, а на ХС90.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3411 Неутрално[quote#15:"Pontif А"]Защо ти трябва 4х4? [/quote]
I 💜 Leka BorislavovnaБългария си е за 4х4. Природни характеристики (климат, терен), пътни условия и пр. го предполагат.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3411 НеутралноИначе това е директен вътршнофирмен конкурент на кашкай. Ако е по-евтин, не виждам причина да не го предпочета пред нисана. Не страдам от комплекси, в момента карам Рено и съм изключително доволен.
I 💜 Leka Borislavovnaial
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#28] от "Blood Red Skies":
И там не е. По- средата между xc60 и 90, ако вземем гамата на Волво.
Avalanche
Рейтинг: 120 ВеселоДо коментар [#10] от "soul":
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!Отговора е много прост.Англосаксонците имат един много хубав израз хейтър.Хейтъра си е такъв то е до мозъчно функциониране.Дори и да не го интересува дадена тема или да не харесва нещо той влиза да хейти тъй като това му дава усещане за величие а в действителността е беден смешник едвам събиращ пари за последната вноска към някой лизингодател за кола 3-та употреба и тн.Също така той мрази французите ако каже у маалата че е франкофон примерно това го превръща в п......т и женчо.А па ако каже че учи френски моментално почват епитетите педер и др такива.Все едно ако научиш френски обръщаш резбата.Споко резба не се обръща какъвто си се родил такив си и умираш няма значение какъв език учиш.Та те такива работи.Трябва да се натърти също така как немците са ги превзели за 2 седмици след това се правят поздрави тип зик хайл символ на мъжеството след което се псуват турци и цигани и накрая се пуска Софи Маринова и се пее с цяло гърло.Смех пълен такива просто се игнорират и никакво внимание не им се обръща иначе само подсилваш огъня на простотията а тя и без това е предостатъчна в България.
Иначе реното не ми харесва очаквах повече според мен новият Еспас им се е получил доста по-добре.
gogo2011
Рейтинг: 738 НеутралноДо коментар [#24] от "ivan ivanov":
Да не беше писал нищо... по-добре щеше да е. Ще пораснеш един ден...
chasovnik
Рейтинг: 112 ВеселоДо коментар [#24] от "ivan ivanov":
.......................
не, че се заяждам, но аз лично такива като теб ги хвърлям в канавката с моят истински 4х4 с раздатки и тем подобни джаджи, тежащ 2 500кг. автомобил, защото са опасни за движението. 170км/ч е простотия на квадрат даже и по германските аутобани!
п.с. не се заяждам, а просто искам да спазвам правилата..... каквото и да означава това
Avalanche
Рейтинг: 120 ВеселоДо коментар [#24] от "ivan ivanov":
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!А бе тия 170 на суперкруз ли ги вдигна или с форсажната камера?
Pontif
Рейтинг: 2186 НеутралноДо коментар [#22] от "citoyen":
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesNe не съм на друго мнение. Замислял съм се - за София може би трабва нещо такова. Проблема че че също трябва да малко че да се кара по задръстените улици. Чудех се дали нщкое Субару няма да е добър избор те не са много големи.
Аз живея в Калифорния. Тук е 350 дена слънце. Вали 4, 5 дни в годината - леко. Просто не ми е необходима. Но гледам доста карат СУВта ... все се чудя защо. Бизнес партньора ми кара Кайен. Карах го ведъж, дваж струва ми се тежък и тромав. А и не съм свикнал да седя толкова високо. Той пък ми казва че не е свикнал да седи толкова ниско .... предпочитания, нищо друго.
historama
Рейтинг: 635 Неутрално[quote#23:"adasha"]Но както казваше един германски колега "4х4 ти трябва точно 2 дни в годината, и точно тогава горчиво съжаляваш, че си го спестил"[/quote]
А какво ми пречи точно тези 2 дни (когато вали сняг), да съм си в къщи, и да гледам през прозореца снега с чаша червено вино.
gogo2011
Рейтинг: 738 НеутралноДо коментар [#37] от "historama":
Лошото е, че може да нямаш избор и да те свари някъде, а в колата да си натоварил цялото семейство.
adasha
Рейтинг: 325 НеутралноДо коментар [#36] от "Pontif А":
Друг фактор, който силно влияе на избора на марка е дистрибуторската и сервизната мрежа. Това, което при вас се приема за даденост, в София е все още в началните си стъпки. Доколкото знам Субаро има само един официален шоурум/сервиз в София, което за 2-милионен град е смешно. Ако някой има по-точни данни, моля да сподели.
Дори и да приемем, че Субару не е от най-масовите марки, за мен е необяснимо как например Шкода има само един сервиз за София. Миналата година, когато си подменях колата бях загледал шкодите, които предлагаха доста добро съотношение цена/практичност, но перспективата да прекосявам за сервизно обслужване двукратно целият град и практически да си загубя целият ден ме отказа.
adasha
Рейтинг: 325 Неутрално[quote#37:"historama"]да гледам през прозореца снега с чаша червено вино[/quote]
Това е една много добра идея. Ще я споделя с клиентите, които очакват да бъда на определено място и да върша това за което ми плащат
BarBQ
Рейтинг: 793 ВеселоХаресва ми.
irc84
Рейтинг: 217 Неутрално[quote#10:"soul"]
"Live fast, die young, and have a good-looking corpse"Само не разбирам, защо нехаресващи дадена марка, четат статии за нея и си изливат негативното мнение[/quote]
Ами не вярвам някой да не харесва точно някоя марка, просто повечето хора предпочитат някоя. Аз предпочитам немските автомобили и от години карам такива, но гледам да се осведомявам и за другите. В момента ако трябва отново да купувам работна кола ще взема Докер вместо Пежо експрес което взех преди няколко години. За мен и семейството само ауди или бмв- лично мое мнение
Pontif
Рейтинг: 2186 НеутралноДо коментар [#39] от "adasha":
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДума да няма - сервиза и подръжката са важни. Аз нито карам офф роуд нито със 170 като колегата по-горе. Според тебе кой е най-практичния 4х4 в София?
Това са академични разговори само за кеф - човек наки си мечтае някой ден да се върне и да поживее на спокойствие в София или някое малко градче. Я стане я не. И точно защото не може да се разчита на сервизи и майстори съм си мислил че един Джип Дж7 с Дана трасмисия би бил подходящ. На 20 години Калифорнийска кола е като нова защото тука не вали. Няма и петънце ръжда. С усилено окачване и паудр спрейван целия че да не може никой идиот да го надрасла с ключ или отферка. С майлар фолио на прозорците за да не може никой да ги счупи. И с по-здрави гуми са да не поврежда джантите като пада в дупките. Иначе е лек, малък, груб и непретенциозен. Би работил поне 1 милион км без значителна подръжка. Проблем е че не ми харесва как вози на асфалтов път, където ще го карам 99% от времето. Иначе за $7, 8К може да се намери такъв. Мисля че транспорта е около $5К Не знам има ли мита сега или не.
adasha
Рейтинг: 325 Весело[quote#43:"Pontif А"]С усилено окачване и паудр спрейван, С майлар фолио на прозорците[/quote]
Положението в София не е толкова страшно, че да изисква толкова специална подготовка. Въпреки, че някои "участници в движението", нарочно не използвам думата шофьори, те карат да искаш монтирана картечница...
Това по-скоро ми звучи като цивилен БТР, отколкото като автомобил
Та на темата какво е най-добро за София: моето мнение е, че 4х4 не е необходим, аз карам служебно пежо 308 и досега не съм изпадал в ситуация която да се нуждая от 4х4. Но аз не се катеря по бордюри и тротоари, колата се ползва единствено и само по улици. То и самата идея, че трябва да се катериш по бордюри, показва че има нещо сбъркано.
Друг фактор за избор на кола са данъците: в България и конкретно в София това е пълно безумие - данъка за личните автомобили от 1 до 3 години се умножава с коефициент 2.8, за тези 3-5 години - коеф. 1.4. Навсякъде по света има преференции за нови автомобили, т.е. по-нови технологии, по-малко вредни емисии, стимулира се производството, при нас логиката, ако въобще има такава е "след като имаш пари за нова кола, имаш и пари за троен данък". Като пример, личната ми кола е бмв дизел, първите години плащах данък 500+ лева. Служебното пежо, също дизел, съизмерими показатели като тегло и емисии, регистрирано като товарен, данък - под 7 лева!!! Сега гледам, че вече и новите Аудита А7 ги регистрират като товарни
Вносът от щатите имаше смисъл при ниския долар преди 4-5-6 години, дори и тогава се изплащаше предимно за по-скъпите модели. Не съм се интересувал как седи въпроса с митата, но ДДС ще си платиш със сигурност. Отделно от това, ако става въпрос за накоя по-екзотична марка, трябва да минеш тест за съвместимост. За масовите модели, които са идентични в северна америка и европа, например Х5, само се сменяха червените мигачи с жълти и готово. Моето мнение е, че колите проектирани за северна америка просто не работят в европа, не случайно марките и моделите които се продават идентични на двата пазара се броят на пръстите на ръцете и краката. Май само инфинити имат идентична гама модели. Другите които виждам по улиците са черокита, корвети, засичал съм няколко сатурна, които са на 100% идентични с опел, очевидно някой е хванал разпродажбата при закриването на марката
irc84
Рейтинг: 217 Неутрално[quote#44:"adasha"] "след като имаш пари за нова кола, имаш и пари за троен данък". [/quote]
"Live fast, die young, and have a good-looking corpse"е това наистина е най-голямата глупост. На 100% съм съгласен с теб, сбъркана ни е логиката. От 2009 взимам само тестови коли, на 5-6к км и на няколко месеца, след 24месеца макс ги сменям преди изтичане на гаранцията пак за по нова с доплащане от моя страна. Излиза все едно карам евтин рент а кар, винаги е в гаранция и всичкото обслужване до 100к км ми е безплатно. Ама данъкът последното ми попълнение регистрирано септември 2014 сега има данък 900лв с евро 6, а дъртото а6 2.5 тди на баща ми което 1999г и е като нафтова печка има 120лв данък?!?