"Харлей Дейвидсън" представя цялата си гама на мотоизложението в София

"Харлей Дейвидсън" представя цялата си гама на мотоизложението в София

"Харлей Дейвидсън" представя цялата си гама на мотоизложението в София
Харлей Дейвидсън
На 18 февруари в "Интер Експо Център" в София се открива първото специализирано изложение на мотоциклети и мотопеди. То продължава до 22 февруари с работно време от 10 до 18.30 часа, а входът за възрастни е пет лева. На мотосалона могат да се видят моделите на 11 марки, представени на българския пазар, като в рубриката "Скорост" ще ви разкажем за най-интересните премиери. Днес започваме с новостите при "Харлей Дейвидсън".
Легендарните мотоциклети "Харлей Дейвидсън" са съвсем отскоро на българския пазар, като на мотосалона в София марката се представя с пълната си гама от нови модели. Един от най-интересните мотоциклети, които Harley Davidson ще представи в международния изложбен център е Street 750VIVID BLACK.
Този черен мотоциклет е задвижван е от новия двигател с водно охлаждане Revolution X, има 6-степенна трансмисия, специално тунинговани амортисьори, рама и окачване за остри завои и бързи движения.
Дедалката е ниска, а контролните уреди са центрирани и поставени леко напред, за да осигурят на ездача пълна увереност. Обърнатите нагоре ауспуси издават неповторимия звук на Harley, а богатата, наситена боя подобаващо завършва цялостната картина.
Друга забележителна машина ще бъде XL883N IRON 883. Моделът прилича на опитен уличен боец, създаден за феновете на минимализма. Двигателят му, страничните капаци, предната вилка, летите алуминиеви джанти, скосените калници и ръкохватките в стил "драг" са изцяло черни.
Създаденият преди 5 години създаден XL1200X FORTY-EIGHT е вече класика. Причината за името Forty-Eight (48) е годината, в която за пръв път бе представен прочутият му резервоар "фъстък".
XL1200X FORTY-EIGHT
Харлей Дейвидсън
XL1200X FORTY-EIGHT
Истински градски боец, неговата отличителна стойка, както и пъргавото управление, се дължи до голяма степен на късото му шаси, сниженото предно окачване, ниския профил, единичната седалка и дебелите гуми.
Споменатият резервоар от 1948 г. е над големия 1200-кубиков двигател Evolution. Нови за 2015 г. са огледалата под ръкохватките, както и още много неща, които са от специалната колекция Dark Custom.
Моделът FXDF 103 FAT BOB е част от колекцията Dark Custom. Мотоциклетът има двоен преден фар за допълнителна видимост, а мощният 1690-кубиков двигател гърми през изпускателна система Tommy Gun 2-1-2 и осигурява зашеметяваща производителност.
Breakout е дълъг и нисък, създаден с мисъл за драг-мотоциклетите Gasser от 50-те и 60-те. Той има широка задница със снижени амортисьори и скосен заден калник, за задната гума, широка 240 мм. Моделът впечатлява със светодиоден кварцов халогенен преден фар.
Моделът Breakout
Харлей Дейвидсън
Моделът Breakout
Ultra Limited Low е напълно ново предложение за 2015 г. и е поредният чудесен резултат от проекта Rushmore. Окачването е снижено, ръкохватките – изтеглени, седалката – по-ниска, добавена е удължена странична стойка, разместени са стъпенките и е намален диаметъра на ръкохватките. Сега моторът е подходящ и за по-ниски ездачи, но няма никаква разлика с големия събрат.
CVO Road King от 2014 г. е върховният круизер. Като част от проекта Rushmore, той има нов дизайн от 2014 г. за повече комфорт, повече мощност, по-добро спиране и маневреност, както и по-класически стил.
CVO Road King
Харлей Дейвидсън
CVO Road King
Новият високо ефективен двигател Twin Cam 110 има 1800 куб. см, предоставя повече въртящ момент при ниски обороти, повече мощност при изпреварване, както и свръх-плавно превключване от 6-степенната трансмисия Cruise Drive.
CVO Street Glide е един от най-популярните модели. Сега идва с нова аудио система, със страхотен, чист звук от чифт 300-ватови усилвателя, излизащ от четири трипосочни високоговорителя.
CVO Road Glide Ultra за 2015 г. е с допълнен с новия повдигач на ръкохватките, въпреки че списъкът с характеристиките и функциите е доста голям. Той включва 1800-кубиков двигател Screamin’ Eagle, подгреваема седалка и други екстри.
Night Rod Special от 2014 г. е внушителен и мощен драг-мотор. 1250-кубиковият двигател Revolution с течно охлаждане осигурява невероятен въртящ момент, а умно прикритата ABS система и спирачките Brembo гарантират плавно спиране.