Фоторазказ: Впечатляваща автобиография с дизелов подпис

Георги Пауновски

Фоторазказ: Впечатляваща автобиография с дизелов подпис

По-голям, по-луксозен, по-проходим, по-комфортен, по-икономичен, по-пъргав и далеч по-високотехнологичен, това накратко е визитката на новото поколение на "Рейндж Роувър". След като карах автомобила в стандартното му изпълнение и в модификацията Sport, ми се удаде възможност да усетя какво предлага и най-луксозната версия - Autobiography.

  • По-голям, по-луксозен, по-проходим, по-комфортен, по-икономичен, по-пъргав и далеч по-високотехнологичен, това накратко е визитката на новото поколение на "Рейндж Роувър". След като карах автомобила в стандартното му изпълнение и в модификацията Sport, ми се удаде възможност да усетя какво предлага и най-луксозната версия - Autobiography.
    По-голям, по-луксозен, по-проходим, по-комфортен, по-икономичен, по-пъргав и далеч по-високотехнологичен, това накратко е визитката на новото поколение на "Рейндж Роувър". След като карах автомобила в стандартното му изпълнение и в модификацията Sport, ми се удаде възможност да усетя какво предлага и най-луксозната версия - Autobiography.
  • Тя е насочена към хората, държащи да имат уникален автомобил, като могат да избират между 22 специални за нея цвята на каросерията. Далеч по-сложно е ориентирането в гамата от тапицерии, от различни материи и разцветки.
    Тя е насочена към хората, държащи да имат уникален автомобил, като могат да избират между 22 специални за нея цвята на каросерията. Далеч по-сложно е ориентирането в гамата от тапицерии, от различни материи и разцветки.
  • В моя случай получих автомобил с кафяв кожен салон, предлагащ всички налични за модела екстри. Твърде технологичен, така мога да опиша интериора на автомобила, като видях доста затруднения, докато се ориентирам как да се справя с основните настройки през огромния дисплей на арматурното табло. Е, с този начин на работа се свиква, но все пак бих предпочел традиционните бутони да са малко повече.
    В моя случай получих автомобил с кафяв кожен салон, предлагащ всички налични за модела екстри. Твърде технологичен, така мога да опиша интериора на автомобила, като видях доста затруднения, докато се ориентирам как да се справя с основните настройки през огромния дисплей на арматурното табло. Е, с този начин на работа се свиква, но все пак бих предпочел традиционните бутони да са малко повече.
  • Интересна особеност е, че дисплеят може да показва различна картина към шофьора и пътника до него, като, докато водачът следи навигацията, спътникът му може да се наслаждава на телевизионно предаване или филм.
    Интересна особеност е, че дисплеят може да показва различна картина към шофьора и пътника до него, като, докато водачът следи навигацията, спътникът му може да се наслаждава на телевизионно предаване или филм.
  • Много удобни са задните седалки, с електрически настройки на наклона на облегалката и седалищната част.
    Много удобни са задните седалки, с електрически настройки на наклона на облегалката и седалищната част.
  • Що се отнася до задвижването, тестовият "Рейндж Роувър" беше с най-мощния дизел в гамата. От осемте си цилиндъра V-образният мотор вади 339 конски сили, 700 Нм максимален въртящ момент. Той се комбинира с осемстепенен автоматик.
    Що се отнася до задвижването, тестовият "Рейндж Роувър" беше с най-мощния дизел в гамата. От осемте си цилиндъра V-образният мотор вади 339 конски сили, 700 Нм максимален въртящ момент. Той се комбинира с осемстепенен автоматик.
  • Тандемът мотор - трансмисия превръща тежащия почти два тона и половина всъдеход в доста пъргав автомобил. Ускорението до 100 км/ч отнема 6.9 секунди и става с приятен за ухото звук.
    Тандемът мотор - трансмисия превръща тежащия почти два тона и половина всъдеход в доста пъргав автомобил. Ускорението до 100 км/ч отнема 6.9 секунди и става с приятен за ухото звук.
  • Range Rover обаче е в стихията си предимно на прави отсечки, като по завоите се клати доста сериозно дори в спортен режим на шофиране. За сметка на това всъдеходът "заглажда" доста от неравностите на пътя.
    Range Rover обаче е в стихията си предимно на прави отсечки, като по завоите се клати доста сериозно дори в спортен режим на шофиране. За сметка на това всъдеходът "заглажда" доста от неравностите на пътя.
  • Автомобилът не дава никакви сигнали с каква скорост се движи и осигурява почти пълна тишина на борда, нарушавана само от отличния звук от аудиосистемата Meridian.
    Автомобилът не дава никакви сигнали с каква скорост се движи и осигурява почти пълна тишина на борда, нарушавана само от отличния звук от аудиосистемата Meridian.
  • Безспорно огромен плюс на модела е и неговата проходимост, като клиренсът достига почти 40 сантиметра, а автомобил без проблем изплува дори от 80-сантиметрово водно препятствие.
    Безспорно огромен плюс на модела е и неговата проходимост, като клиренсът достига почти 40 сантиметра, а автомобил без проблем изплува дори от 80-сантиметрово водно препятствие.
  • В добавка, системата Terrain Response адаптира настройките на задвижването на четирите колела към особеностите на терена. Освен автоматичния режим тя има и пет фиксирани настройки, които се избират с въртящ се селектор - за асфалт, за хлъзгав път, за кал и коловози, за пясък и за каменист терен.
    В добавка, системата Terrain Response адаптира настройките на задвижването на четирите колела към особеностите на терена. Освен автоматичния режим тя има и пет фиксирани настройки, които се избират с въртящ се селектор - за асфалт, за хлъзгав път, за кал и коловози, за пясък и за каменист терен.
  • Понижаващите предавки пък превръщат модела в истински всъдеход.
    Понижаващите предавки пък превръщат модела в истински всъдеход.