За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Norman Granz
Рейтинг: 1416 НеутралноGM може да произведе автомобил за всеки джоб и за всеки вкус - от миниатюрния Спарк до този мастодонт: 5-chevrolet-suburban.jpg
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.http://kleberly.com/data_images/wallpapers/4/26494
116 години на пазара, половин МИЛИАРД продажби - нека разбирачите започнат да плюят.
niakoi_si
Рейтинг: 627 НеутралноДайте да видим и статистиката за Лада и да сравним
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2044 Неутрално500 милиона автомобила означават 500 милиона клиенти с техните истории и опит
Libertarianism is just anarchy for rich people________
ВИЦ:
Опела много бяха защото ръждата го гони !
simval
Рейтинг: 664 НеутралноНавремето имахме един възрастен преподавател по двигатели. Бил работил на млади години във Форд. Когато се унасяше понякогаш в спомени, почваше да си говори тихичко на себе си, "Седем хиляди автомобила на ден. Страшна работа. Седем хиляди автомобила на ден."
Аз не зареждам в Лукойл.ПП. Имаше предвид дневната продукция на Форд в онези години.
ППП. Та си мисля, че и ДжМ ще да е било нещо подобно.
Levski Levov
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#3] от "comandante vs либертарианци и корпокративисти":
Айде пак с лафовете на баба ти Гина... от село Долно Нанагорнище -едно си баба знае едно си бае. От доста години хлопела няма проблем с ръждата -но е трудно да се осъзнае от хора каращи предимно "НОВ ВНОС".
adam1966
Рейтинг: 233 НеутралноГенерал Моторс е много напред,за Генерал Жигулин или добро или нищо !
ial
Рейтинг: 123 НеутралноЗаслужават уважение след толкова години на пазара и половин милиард а-ла по пътищата, при това, оперирайки на най- конкурентния пазар в света - САЩ.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноХа, това симпатично девойче на снимката, го водят дългогодишен клиент...? Какво ли значение влагат в думата дългогодишен?
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Иначе Опел-ите и аз ги харесвам...! М-да, по-добре нов Опел, от колкото стар Мерцедес! Знам, че нищо не разбирам от коли, просто свикнах да гледам съотношението цена/качество! Другото почна да ме вълнува все по-малко... Не, че не се заглеждам по някое наточено БМВ или Алфа...! Ама то все едно да гледаш красива млада мацка по улицата, зяпаш и много добре знаеш, че нито ти си за нея, нито тя за тебе...!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2044 Весело[quote#5:"channelmgm"]Айде пак с лафовете на баба ти Гина... от село Долно Нанагорнище -едно си баба знае[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleТози лаф е от любителите на Опел в Перник , мола Ви ся !
Norman Granz
Рейтинг: 1416 НеутралноЧетири години в Америка карах такъв Шевролет: 4081/31809540025_large.jpg
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/2724/
Дори цветът беше същият - maroon, тъмно червен. Купих го на 60,000 мили, с него навих още към 200,000. Още си спомням дълбокия, басов тътен на 5.7 литровия V8, лекото "приклякане" на торпедото на светофара, великолепната уредба с 6 високоговорителя, от която слушах една местна джазова станция.
Продадох го, когато си тръгвах, на някакви имигранти от Югославия, които страшно му се радваха: америчке ауто...
Norman Granz
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#2:"niakoi_si"]Дайте да видим и статистиката за Лада и да сравним[/quote]
ada.jpg
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Ето я Ладата:
http://media.wtfunny.com/content/pictures/bmw-vs-l
Както се вика, you can't improve on perfection...
chicago514
Рейтинг: 750 НеутралноЧестито и много успехи и занапред.
simval
Рейтинг: 664 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "Norman Granz":
Аз не зареждам в Лукойл.[quote#10:"Norman Granz"]... с него навих още към 200,000.[/quote]
Те май и такситата не въртят по толкоз?
200,000 м за четири години си е постижение както и да го гледаш.
simval
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#11] от "Norman Granz":
Аз не зареждам в Лукойл.Совершенство - не требует изменений.
Norman Granz
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#13:"simval"]Те май и такситата не въртят по толкоз?
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.200,000 м за четири години си е постижение както и да го гледаш.[/quote]
Освен че всеки ден пътувах за работа, през отпуските си с жена ми бяхме обиколили цялото Източно крайбрежие, на запад чак до Чикаго, на север до Канада... Може да се каже, че не слизахме от колата. Само й налимах бензин (резервоарът й беше 30 галона) и сменях масла и течности.
dearblue
Рейтинг: 789 Неутралнопри такьв юбилеи трябва да се каже колко от старите автомобили са в движение и колко не са в движение
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноХубаво и здраво,както всичко немско.
Realist
Рейтинг: 3116 НеутралноУспех! И 10 000 000 автомобила тази година!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Скоро четох, че батерията на Волт, генерация 1 е била проктирана за 2 проблема на милион произведени, нещо което нито Тойота, нито Нисан са правили някога!
А колкото до стари коли на ГМ, американски автомобили по на 50 години още вървят в Куба! А американците масово поддържат стари култови Кадилаци, Шевролети, Понтиаци и Буици (все марки на ГМ) от 50- те, 60- те, 70- те, 80- те, 90- те).
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 Неутрално[quote#18:"Realist"]А американците масово поддържат стари култови Кадилаци, Шевролети, Понтиаци и Буици[/quote]
I 💜 Leka BorislavovnaКрайслер също е сериозна фирма с огромен принос в автомобилостроенето. Нейни са също марките Додж, Джийп, в миналото Плимут, Де Сото, Неш.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 Весело[quote#3:"comandante vs либертарианци и корпокративисти"]Опела много бяха защото ръждата го гони [/quote]
I 💜 Leka BorislavovnaТова го казваш, разбира се, от позицията на собственик на Ролс Ройс с шофьор - руснак.
Иван Раданов
Рейтинг: 676 НеутралноДженерал Мотърс са били в интересна позиция през Втората Световна Война - Адам Опел АГ са снабдявали германската армия с камиони и други превозни средства, а останалата част от групата са снабдявали Съюзниците. Т.е. - който и да спечели войната, Дженерал Мотърс също печелят