Шестият "Шевролет Камаро" е най-мощният и най-икономичният в историята

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2889 Неутрално

    скоро и в БГ

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Напоследък свързвам емблемата с корейските изпълнители, на не знам ...

  3. 3 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 856 Весело

    Старото Камаро от 80-те...супер кола, който я е карал.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Страхотни са, за разхода обаче сигурно послъгват. 3.6 мотор да гори 8, може но само ако пуска по някой стръмен баир.

  5. 5 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 958 Неутрално

    [quote#2:"Цайко"]Напоследък свързвам емблемата с корейските изпълнители, но не знам...

    Деу - не ми се вярва. Там е ширпотребата, мисля.

  6. 6 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    "Отвън излъчването на новото "Камаро" е още по-агресивно, благодарение на светодиодните дневни светлини"

    Крещящ пример за безмозъчна маркетингова журналистика.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  7. 7 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Снимката ха салона кефи. Все едно си в "Хилядолетният сокол". А бе готина си е колата.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  8. 8 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#4] от "442":

    2000сс гори толко,за 3.6 и нагоре нищо не казват. Предполагам,че най-големият ще гори около 16,което не е толко зле

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  9. 9 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 750 Неутрално

    Стил и класа през годините.

  10. 10 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Има лека неточност при V-6-цата, която е около 350 коня, а нагоре вървят ZL1 - 580, Z28 - 505, SS 426.

    Любопитно е, че базовите модели са в рамките на $23К, а рендетата отиват към $60-70К.

  11. 11 Профил на Tademan СУПЕР
    Tademan
    Рейтинг: 1035 Весело

    Бъмбълби си е направил пластична операция. Колата кефи!

  12. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Ако някога притежавам такава кола, последното нещо, което ще ме интересува, е "колко харчи".

    Това е кола for the open road:
    http://ppimgs.s3.amazonaws.com/open-road-6.jpg

    Който си прави сметка на горивото, да си купи Тойота хибрид.

    А за 50 хиляди долара (да вземем една средна цена) е направо без пари.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2349 Неутрално

    https://www.youtube.com/watch?v=QG4Xi-ajVoQ

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  14. 14 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 771 Любопитно

    Често виждам предишното Камаро в жълт вариант с Ямболска регистрация(ако не греша). Да не са отворили шоурум тъдява?

    I Want To Believe
  15. 15 Профил на senser СУПЕР
    senser
    Рейтинг: 120 Весело

    "най-мощният и най-икономичният в историята"
    "най-мощното и най-икономичното изпълнение за всички времена"

    Много са ми интересни такива изказвания.
    Догодина, ако направят фейслифт и добавят 5-10 коня, или постигнат 1/2 лтр. по-нисък разход кво става?
    Или да не очакваме Шевролет да направят по-мощен, или икономичен модел никога

    simple mind
  16. 16 Профил на quasimodo
    quasimodo
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Красавица!

  17. 17 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Фен съм му на Камарото откак се е пръкнало, а корейчето, което направи дизайна на последната версия и заложи линията, свърши страхотна работа.
    Но това сега нещо ми докарва дискомфорт във възприемането.

    Тези фарове стил "Ауди", тази линия а'ла А7, отчетливо виждаща се на снимка 4, таблото ... Макар за таблото може да се поспори, въпрос на вкус, прогресът и подобни ... Уредите на Камарото си бяха "запазена марка" ...

    Но визията ... е, не е на американски масълкар, сорри, не е характерна, отличаваща се, уникална ... Камарото вече не е "ярко" Камаро, което да го познаваш отдалеч само по силует или само като му мернеш фаровете ...
    За мен "барването" се е оказало неудачно.
    Е, продажбите ще покажат кой крив, кой прав ...

  18. 18 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 845 Весело

    "Той предлага ускорение от място до 100 км/ч за малко над 6 секунди..."
    .................................................
    Тези характеристики - не са ли леко смешни за СПОРТНА кола?

  19. 19 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#18:"manu_chao"]

    "Той предлага ускорение от място до 100 км/ч за малко над 6 секунди..."
    .................................................
    Тези характеристики - не са ли леко смешни за СПОРТНА кола? [/quote]
    ако беше прочел всичко, щеше да разбереш, че става дума за най-ниската гама на Камаро - 2 литрова версия битурбо с мощност 275 к.с.

  20. 20 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    [quote#18:"manu_chao"]Тези характеристики - не са ли леко смешни за СПОРТНА кола[/quote]
    Така е. И на мен ми е слаба - свикнал съм на минимум 1000 к.с и ускорение под 2 сек.

    I 💜 Leka Borislavovna
  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#20:"Blood Red Skies"]Така е. И на мен ми е слаба - свикнал съм на минимум 1000 к.с и ускорение под 2 сек.[/quote]



    Като четеш коментарите за коли, ще си кажеш, че тук всички карат Бентли Континентал или Ламбо.

    Като четеш коментарите за жени, всички са спали с Жизел Бюндхен и Хелън Кристенсен.

    Нали знаеш кои най-много разбират от автомобили в България? Курсистите в шофьорския техникум, дето имат по 2 лева в джоба за баничка с боза и пътуват гратис в 72, за да пестят...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Весело

    До коментар [#21] от "Norman Granz":
    Много са ми смешни. Абе хората им показват нов модел, прекрасно инженерно творение, зад което стоят труда и акъла на хиляди много по-умни и успели от нас, но тук веднага се почва - прилича на Ауди, малък е багажника, слаб е двигателя, не ми харесва, защото не ми харесва нищо, което не мога да си купя и пр.

    I 💜 Leka Borislavovna
  23. 23 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    Голяма машина , красив и отличен автомобил ...:)
    Когато съм карал CAMARO 350 SS -много от вас не са били родени :)
    5.7 литра , V-8 ,300 конски сили , модел 1969 година :)
    От 0 до 100 км- за 6 секунди :) Залепваш за седалката - като при излитане на самолет :)) Една банда - издухвахме тогава ВСЯКА друга кола в София :)
    Ченгетата бяха бесни - това си беше ЖИВА реклама на Америка - след 1972-73-та година - в София :)
    Въздушният му филтър беше колкото гумата - 13 цола - на Ладата ..))
    Двоен карбуратор и т.н...ТРИ скорости.- ръчни ...)) Излиташе и тогава повервах на американските филми - че задните гуми МОГАТ да боксуват 20-30 метра при тръгване :))Един приятел я беше купил от некви другари - върнали се от Канада .....
    Алооо, по- младите , светът не е от вчера - еле пък в Америка ...))
    Колко от вас , сега , карат машина НАД 300 конски сили ?? :))
    А звукът , боботенето , на "осмака" е неподражаем :)
    Камарото и е Камаро :)

    BIG AL
  24. 24 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#22:"Blood Red Skies"]Абе хората им показват нов модел, прекрасно инженерно творение, зад което стоят труда и акъла на хиляди много по-умни и успели от нас...[/quote]

    ... и което е най-важно - струва толкова, че в Америка практически ВСЕКИ може да си го позволи!

    Докато тук е престижно да караш автомобил, който да струва два или три пъти колкото апартамента ти в блок "ново строителство" (разбирай: 70 квадрата друстаен, строен през 90-те с "икономисани" материали от набързо приватизирания домостроителен комбинат), но като натиснеш копчето, Q-седмицата да вика "квак-квак" и огледалата да се въртят от само себе си...


    Голтаци сме, голташко ни е мисленето.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  25. 25 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело
  26. 26 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 120 Неутрално


    Първият автомобил който съм карал.. преди да имам книжка в началото на 90-те.. Камаро 3. Уникален автомобил. Все още го смятам за красив и еталон визия на масов спортен автомобил.
    Новите не ми харесват толкова..
    Уви, има лошата слава на модела с който са се убили най-много хора в щатите..

  27. 27 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2349 Неутрално

    До коментар [#25] от "BIG AL":

    https://www.youtube.com/watch?v=TFWfR9WCWe8

    Малко спомени поне от "музиката" на V8. Както е казал Пол Нюман за мене най-хубавата музика е голям Американски V8.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  28. 28 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2349 Неутрално

    Ето как селчовците се забавляват с много конски сили и много свободно време.
    https://www.youtube.com/watch?v=FPMkgBvBERk

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #