За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
zabejko
Рейтинг: 789 НеутралноРетро съветски автомобили няма ли да си ги кават в кръгче около МОЧА ??
veni vidi fugiЕдин препатил
Рейтинг: 1151 НеутралноДо коментар [#1] от "zabejko":
Какво значи "ретро съветски автомобили"?
Че то да не би да има по-нови?
staska
Рейтинг: 1352 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Един препатил": ds/2012/11/01/52486-1.jpg
"Този, който търси ангел и следи само за крилата, рискува да се прибере в къщи с гъска."[quote#2:"Един препатил"]Какво значи "ретро съветски автомобили"?
Че то да не би да има по-нови?[/quote]
Еее, бива ли така? Има по-нови, разбира се. Глей тва кво е барнато.
http://agronavt.com/wp-content/uploads/wpclassifie
полувишис
Рейтинг: 233 ВеселоДо коментар [#2] от "Един препатил":
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesте и ретро-съветските автомобили са това, което красноармейците успяха да откраднат от бракуваните модели или бройките, неиздържали качествени тестове във фабриките на Германия и Австрия...
citoplast
Рейтинг: 346 Неутрално[quote#2:"Един препатил"]Какво значи "ретро съветски автомобили"? [/quote]
Имало едно време ссср...Ретро все пак нещо с история, стил, обръщане назад към славното миналото, което руснаците нямат в тоя сектор.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Pontif
Рейтинг: 2349 Неутрално[quote#6:"Alkizeer"]Има външни клозети, по-стари от тая "държава" САЩ.[/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#6] от "Alkizeer":
Бре да га 'еа. Къде са тия кенефи че и ние да се похвалим с нещо пред света.
Иначе за тези които не са бавноразвиващи се - Harvard University е основан през 1636. Съществува вече има няма 379 години и бюджета му е $37 милиарда на година ... пак има няма колкото този на България в лоши години.
А Конституцията на Америка е на около 240 години и си е все същата. Нашата, с уважение към кенефите ни, от кога е? Нема 30 години ... и коя по ред е?
Всички сме горди Българи но не виждам как ще сме по-горди като говорим глупусти за други държави. Щеше да бъде чудесно да има в Америка парад на БЪлгарски автомобили или нещо друго но ... няма. Не виждам защо да не можем да запретнем ръкави и ние да направим нещо. Всички тези хора които са се събрали са вложили в колите си стотици часове работа и пари които никога няма да могат да си върнат. Това ми дава надежда че и сред нас има свестни хора които могат да се насладят на работата си и на хобито си без да гледат келепира. В такива хора ми е надеждата. не в такива горди със старите си кенефи.
raven
Рейтинг: 458 РазстроеноДо коментар [#8] от "Pontif А":
[quote#8:"Pontif А"]Не виждам защо да не можем да запретнем ръкави и ние да направим нещо.[/quote]
Тъжно, но няма да стане скоро. След 200-300 години, ако се върнат наследниците на българите, живеещи навън, обучени и можещи.
КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 1014 НеутралноРусофили и русофоби, и тук си ги премериха.
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/тулса
Рейтинг: 2135 НеутралноИмали сме няколко американски коли: Крайслер Фантом,Додж Неон и Додж Авенжър,Форд Експлорър.От последната бяхме доволни..Надеждна кола.
"The glory of God is intelligence"Станислав
Рейтинг: 1400 ЛюбопитноНе е ли по-правилно да се каже "американски ретро-автомобили"?
“Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklindaskal1
Рейтинг: 2549 НеутралноДо коментар [#11] от "тулса":
Аз започнах с един Додж Ариес с ръчни скорости. Къде ли не пътувахме, винаги след, но не по време на пътуване имаше някаква поправка."Nickel and diming", както казват у америчко. След него минахме цялото семейство на Тойота (Лексус). Новите продукти на Форд и Бюик не изглеждат зле. Според мен са най-добри в тръковете, а по същество Форд Експлорър си е Ф150.
daskal1
Рейтинг: 2549 ВеселоДо коментар [#4] от "полувишис":
. Е, всичко свършва през 1927-28.
А, немой. Форд има някои интересни разработки в рамките на работата си в ранните години на Съветска Русия под общата фамилия Фордзон. Илф и Петров описват някои от тези модели, както и "Антилопа Гну"
Ристьо
Рейтинг: 571 Весело[quote#10:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]Русофили и русофоби, и тук си ги премериха.[/quote]
къде , ако не Тук ??
кога ,ако не Сега ??
кои , ако не Те ??
........
българинът живее в някакви изнасилени граници..
ако трябва да коментира Путин , Блатер...и пр...проявява учудваща настойчивост
ако трябва да хване депутата - когото Сам е избрал...за Гушата и да го попита--"ти защо ме лъжеш"...тогава Спи
хладилникът му е празен , но главата - пълна....
с вируси
полувишис
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#14] от "daskal1":
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes"I have seen the future, and it works..."
това за Форд в СССР мисля, че съм го чувал и чел преди. но съм го забравил. проблемът на съветите (и преди, и сега) е, че сатрапите с лека ръка могат да убият в зародиш кариерата на инженерите си. и като Фат Ким да не търпят никакви възражения или опозиция.
daskal1
Рейтинг: 2549 НеутралноДо коментар [#16] от "полувишис":
Да, периодът след революцията е много интересна смес от революционно творчество и червен терор. През 20-те години интелектуалците-комисари все пак разбират необходимостта от прогресивните западни технологии, главно от Германия и САЩ. Изникват над 800 издателства, ако погледнете Огонек от 1924 това е едно много американско по вид и тематика списание, възприемат се теориите на телъризма в управлението, създават се нови методи, главно математически, в науките. Опасният паралел който виждам сега с 1927-28-те и смразяващия азиатски терор на Сталин впоследствие е насочването на недоволството на младежта в моноидеологически, параноидален формат за "живот във вражеско обкръжение", и превръщането на кохортата от "КГБ-преторианци" в "ръководна" сила която като валяк мачка инакомислещите. Именно затова често пиша и против подвеждането на всички в Русия под общ знаменател, нещо с което подпомагаме именно тези които пропагандират тезата за "вражеското обкръжение". Обективната логика на живота налага своето, често по-бавно отколкото ни се иска но неминуемо.
daskal1
Рейтинг: 2549 НеутралноДо коментар [#16] от "полувишис":
Fords/Stalinist%20Fords.html
Извинявай, увлякох се и пропуснах да дам линк за Форд в Съветска Русия (и парадоксалното на пръв поглед "харесване" между Форд и Сталин; парадоксално защото Форд в никакъв случай не е бил демократичен в бизнеса). Има интересни модели:
http://www.nvrg.org/Tours%20and%20Events/Stalinist
citoyen
Рейтинг: 733 НеутралноС голям зор намирам някое и друго компетентно мнение. Обезателно стремежът е да те натикат в безплодна и безмислена политическа препирня.
полувишис
Рейтинг: 233 ВеселоДо коментар [#18] от "daskal1":
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesблагодаря ти за линка с моделите на Форд и ГАЗ
странното е, че голяма част от моделите на камиони, които свързвам с пред-ВСВ времена, и снимки на първите петилетки и техните постижения в селското стопанство, колхозите, индустриализацията и дори транспорт на войски, са всъщност модели на Форд?!?
п.п. аз също не обичам да поставям под общ знаменател всички руснаци, или всички съветски граждани. но когато цялата администрация и "прогресивна ново-интелигенция" преследва и репресира инженерите, писателите и художниците си (най-ярките примери са Пьотр Палчински и Данийл Хармс), то за мен дори тези прогресивни 1-10% руснаци са като прогресивна капка, в репресивен кърват океан.
а в днешно време и съвсем нормални и цивилизовани руснаци, дори такива, които работят в западни и американски компании, или са предприемачи, смятат, че Америка наистина иска да отреже ноктите на руското мече. това все повече задълбочава съмненията ми е рационалното мислене на руската душа?!? там властва някаква народопсихожка амалгама между стокхолмски синдром, фройдиански анализ на сънищата и разбира се, Ванга
daskal1
Рейтинг: 2549 НеутралноДо коментар [#20] от "полувишис": 9/594252-nesmenyaemie-nachalniki
Така е, през 1920-те Русия купува 20,000 Фордзона, а през 1932 строи едно копие на завод на Форд в Новгород.
Колкото до послеписа, преди малко видях една статия на тази тема във Ведомости от руска аспирантка в Колумбийския университет; доста добро обяснение по Хофштеде:
http://www.vedomosti.ru/opinion/articles/2015/05/2
daskal1
Рейтинг: 2549 НеутралноДо коментар [#12] от "Станислав":
Без колебание се присъединявам към Вашето мнение. За съжаление образователната система има много трески за дялане. И композиционната, и стилистичната неграмотност е масова и, страхувам се, глобална.
Станислав
Рейтинг: 1400 НеутралноДо коментар [#22] от "daskal1":
“Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. FranklinА най-лошото е, че тази неграмотност се налага като стандарт.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.