Новият "Опел Астра" направи снимков дебют

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Опел не са лоши машини..
    не разбирам защо не се купуват..

    някои казват ,че били по-бързи от ръждата ,
    според мен това е остаряла догма..
    би трябвало да ги харесва българинът , една по една т.н. премиуми си отиват

    гледах скоро статистика за продажбите на нови коли в ЕС....

    Най-Престижната марка вече не присъства

    http://prikachi.com/images.php?images/157/8149157g.jpg

  2. 2 Профил на portocala
    portocala
    Рейтинг: 359 Неутрално

    Много си приличат днешните коли. Сякаш в едно котило ги правят. Опасно е да се прави нещо различно. Ако се приеме добре тогава фурор, ако ли не сигурна смърт. Затова я карат на сигурно.

  3. 3 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 488 Неутрално

    1.0 със 105к.с. новите коли няма да стават за покупка "нов внос". Този мотор на 150хил. км. ще е свършил. Иначе има красив дизайн както повечето опели.

    Too much цензура Баце.
  4. 4 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 747 Неутрално

    До коментар [#3] от "townboy":

    Айде, честито тази година Астра с три, от догодина и с два цилиндъра.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  5. 5 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 248 Любопитно

    Кофти номер е това с тези еднолитрови мотори. Бедняците като нас ще са принудени да кърпят старите морги на по 30+ години, за да има с какво да се придвижват.

  6. 6 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#3] от "townboy":

    Не съм чул подобно нещо за 1.0 на форд или за млакия на рено - явно се справят. Не че бих отказал 3.0

    www.soundcloud.com/x2805
  7. 7 Профил на gl
    gl
    Рейтинг: 154 Неутрално

    Изотзадзе е като Алфа Жулиета, което много ми допада. Като цяло е доста хубава. Комбито ще е интересно

  8. 8 Профил на komitata80
    komitata80
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Сериозна прилика с Нyundai i30.

    Всички нови автомобили започнаха да си приличат страшно много...вече много рядко има отчетлива разпознаваемост и специфичен дизайн характерен за марката както беше до скоро...

  9. 9 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#1] от "Блатер...":

    Подкрепям с две ръце! Автомобилите хич не са лоши, живи и здрави мисля да взимам и 3 ти автомобил със задрасканата емблема. Мина времето около 2000г. когато все още ръждата ги хващаше.... Новите им са им много хубави, както на външен вид така и вътре, а бъдещето ще покаже дали ще са успешни... първите отзиви са много добри що се отнася до икономичните 1.6 шептящи дизели тяхна разработка. Минаха няколко такива покрай мен -не може да се чуе че работят в сравнение с предишното поколени 1.7, 1.9 цдти. Като се започне през инсигниа-та, мини се през зафира турър -много висок клас бизнес изпълнение отвътре, отвънка със спортна и динамична форма + фаровете като бумеранг, сега стигаме до новата астра и новите фарове с които може да се поръча.

  10. 10 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Харесвам OPEL, но новите са скъпи.
    За същите пари ще предпочета машина от VAG...

    I Want To Believe
  11. 11 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#3] от "townboy":

    Купуваш нов мотор, слагаш и караш.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  12. 12 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 541 Весело

    [quote#9:"Levski Levov"]Подкрепям с две ръце! Автомобилите хич не са лоши, живи и здрави мисля да взимам и 3 ти автомобил със задрасканата емблема.[/quote]

    нормално мнение на нормален мъж
    не случайно сложих статистиката за Разумните

    за "Останалите" 90 %.......има реклами

    населението не може да разбере , че казусът КТБ - 4.5 МЛРД лева бяха "цената на Кризата"

    Тези 4.5 МЛРД вече ги Няма в населението..

    за това и т.н. Премиуми намаляват

    а Премиумите ще "довършат" това , което КТБ не успя..

  13. 13 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 747 Неутрално

    До коментар [#3] от "townboy":

    Не е вярно, но не ми се спори. Карам 1.0 със 125 к.с.
    И след 300 000 хил. не е свършил, но всеки си избира какво да кара.
    Успех с "нов внос".

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  14. 14 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#2] от "portocala":
    [quote#2:"portocala"]Много си приличат днешните коли. Сякаш в едно котило ги правят.[/quote]
    Ами прави ги компютър, та за това са еднакви !
    Задават му данните на ходовата част , на двг и на въздушното съпротивление и компа ти изкарва НОВ модел
    Някой дизайнер след това се опитва да добави някои леки щрихи уж за различие, НО ефекта е почти нулев .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  15. 15 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#9] от "Levski Levov":
    [quote#9:"Levski Levov"]със задрасканата емблема[/quote]
    Не знам от къде идва това "задраскана емблема" ,
    но емблемата първо е била само светкавица .
    По после се добавя кръга
    Едно време бяха много разпространени и у нас камионите Опел Блиц, даже е и основата като модел за първия български камион "Димитровец" през 1948-ма в Завод 12 в София.
    Това са камионите Опел Блиц , най-масовия камион на Германия по време на ВСВ :
    http://www.lostbulgaria.com/?p=1636

    http://www.hobby.store.bg/search?srchstr=%EE%EF%E5%EB%20%E1%EB%E8%F6&sin=1
    А ето го, и Димитровец,и на снимка и на пощ.марка :
    https://www.google.bg/search?q=%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D0%BE%D0%BD+%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%86&biw=1120&bih=603&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Dm5tVZyiF4qmsgGewoHADw&ved=0CCkQ7Ak#imgrc=SXhENHBXf14DRM%253A%3BZ1OgEtxP0D3KMM%3Bhttp%253A%252F%252Fnauka.bg%252Fforum%252Fuploads%252Fmonthly_02_2011%252Fpost-2642-028300200%2525201298890499.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fnauka.bg%252Fforum%252Findex.php%253Fshowtopic%253D11061%3B746%3B559

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  16. 16 Профил на Ron
    Ron
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Това ще са новите полицейски астри може би...

  17. 17 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2972 Неутрално

    Е-е-е-е де...! За комби варианта нищо няма, жалко! Това, че ще е с около 200кг. по-лека е много добре! Старите варианти си бяха тежички и с по-слабите мотори се усещаше и по разхода и по ускорението!
    Преди няколко месеца се канех да поръчвам нова Астра и когато почнаха да излизат статии за нов модел, реших да изчакам. Според мен, комби вариант на Астра е добро решение за семеен автомобил! Особено изпълнението с фабрично АГУ на пропан-бутан...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  18. 18 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#11] от "Bulgarische Motoren Werke":
    [quote#11:"Bulgarische Motoren Werke"]Купуваш нов мотор, слагаш и караш.[/quote]
    Припомни ми първия модел на Вартбург !
    То и те бяха 3 цилиндрови , но бяха с много малък ресурс като двутактов двг. И някои си купуваха втори двг и си караха .
    През това време ремонтират първия и винаги си имаха читав двг на разположение

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  19. 19 Профил на Дойчо СУПЕР
    Дойчо
    Рейтинг: 677 Неутрално

    Старата Астра се сглобяваше в Германия, Полша и Англия. От трите завода се очакваше да се затвори английския. Докато вървяха преговорите за това английските профсъюзи сами предложиха намаляване на заплатите и без годишно увеличение за няколко години напред. В същото време немските профсъюзи искаха по-високи заплати. В крайна сметка беше затворен немския завод. Обрати на съдбата ...

  20. 20 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#10] от "2.5":

    Е колко са скъпи.... базовата зафира турър ти е 16 000евро по каталог...
    Единственото което се сещам по евтино е дачиа лоджи за 18 000лв у нас -визирам от всички миниванове!
    Нито пежо 5008, нито тойота версото,нито мазда 5, ни тоарана са ти по евтини... даже напротив.
    Отделно като хванеш отвънка от първата генерация 99 до днес и трите модела(зафира) коренно се различават на външен вид... просто не някой само леко променил фасони и добавил само някакви екстри(фолксваген тоаран). Външния вид до болка познат и скучен все един и същ на тоарана- с малки промени -толкоз ли пък не търпат развитие и промяна или следват логиката на ладата .

  21. 21 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 800 Весело

    Тези нови 3-цилиндрови двигатели с турбо стават за пътуване, но не и за каране - турбо-дупката много пречи!
    Опел бяха измислили ръждата, но вече не е така.
    И Опел е много по-добър от всичките японци и южнокорейци - онези като концепция са поне едно поколение назад!

  22. 22 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 728 Неутрално

    До коментар [#20] от "Levski Levov":

    Astra дизел 5 врати започва от 33’000.
    За същите пари ще купя Octavia...

    I Want To Believe
  23. 23 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2972 Неутрално

    До коментар [#22] от "2.5":

    Октавия, но 1.6 дизел с 90 к.с. и гола, като врабче предполагам...! Всеки си има някакви предпочитания!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  24. 24 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 728 Неутрално

    До коментар [#23] от "tww09306483":

    Също толкова “подострена” както и OPEL-а.
    Виж - ценовите са достъпни в net-а...

    I Want To Believe
  25. 25 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#22] от "2.5":

    Нали правиш все пак разлика между класа в която е турър-а и октавиата с астрата , най малкото имаш малък седем местен бус, нещо което при другите две няма как да го имаш, отделно може и 20 процента на тия 32 000лв да ти върнат -ако се вземе на фирма. Пишете колкото да не заспите....

  26. 26 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 728 Неутрално

    [quote#25:"Levski Levov"]Нали правиш все пак разлика между класа в която е турър-а и октавиата с астрата[/quote]

    A ти правиш ли?!
    Все пак говорим за Астра vs автомобил от същия клас?! - виж статията...
    2680mm vs 2695mm
    Данъчният кредит при тези коли е забрави(говорим за 1+1), така че поосведоми се преди да бълваш!

    I Want To Believe
  27. 27 Профил на Hamster
    Hamster
    Рейтинг: 675 Весело

    Тия са си казали "италианците са нъмбър уан в дизайна, дай да ги изкопираме", ама вместо Джулиета им се е получил ... Опел

    Hamster
  28. 28 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 640 Любопитно

    Новата и тя като старата - общо взето интригата при немските марки е - я да видим новите светлини - накъде ще са засукани ледчетата... И след 3 години се чудиш тази кола на 5 или на 8 години е модел... Бързо амортизиращ се и скучен дизайн и с една дума boring...
    Друго си е... http://goo.gl/IXaJx6

    Stef
  29. 29 Профил на cynicalistic
    cynicalistic
    Рейтинг: 107 Неутрално

    Опел не са лоши коли, но на мен са ми леко посредствени. Имам предвид: с какво точно се отличават те? Не са нито евтини, нито скъпи, дизайнът им е скучноват - няма собствен характер, не са известни със супер здраво окачване като Форд, не са с мега надеждност като японските коли, няма особено driving pleasure...изобщо, не са лоши, но няма нещо, в което да са особено добри

  30. 30 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#15] от "Чардо":

    Здравей, бате Владе благодаря за линковете на тях видях за какво ми говори баща ми който ти изпраща поздрави.
    Показах му ги и ми разправя за как са правили парните багери в ЖПЗавода той и там е работил преди НИПКИЕМ - Аврора - Завод 12.
    А за този камион бях виждал само една две снимки и каквото съм чул сега го прочетох.
    Лека вечер. Поздрави.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  31. 31 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 747 Неутрално

    копи пеист Голф

  32. 32 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2972 Неутрално

    До коментар [#28] от "stef":

    Абе друго си е..., ама сравнявате ябълки с круши! Карал съм от въпросния Сивик с 1,8 двигател бензин. Даже очаквах доста повече... Не казвам, че е лоша колата, но като практичност остава далеч зад Астра-та!
    Едното е кола за по-млади хора, другото е за семейна кола и като возене и като обем!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  33. 33 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#30] от "Танас":

    ЗДРАВЕЙ,
    Не знам дали Гогата завари двата рейса на заводския профкомитет с които обикновено се редуваха различните цехове и семейно се пътуваше из България , че даже и в чужбина 1961-ва на татко цеха ходихме до Румъния, а аз бях на 14 години.
    Но остави това ! Единия рейс си бе класика заводско купе - имай предвид , че в България най-напред се правят автобусите именно в завода , а после вече правят завод в Ботевград и изнасят там производството им !
    НО ДРУГИЯ бе интересен, той бе направен пак в завода на база удължено шаси на 5 тонен камион Опел Блиц! И аз винаги предпочитах да пътуваме с него !Шофьор му беше Ванчо Вакарелеца и предната седалка бе цяла за трима души-=- шофьора и за още двама и аз се там сядах до Вакарелеца.
    А назад си бе като обикновен автобус - две редици с двойни седалки и най-отзад една за 5 човека.
    Имай пред вид , че в завода са направени за пръв път в България и после се е изнасяло производството им в спецоално построени нови заводи!
    Е нашия цех 20 където бяхме ние матричарите бе акумулаторен цех преди да отида войник 1966-та, а като се върнах ги нямаше вече акумулаторите бяха им направилии в Пазарджик и в Монтана!
    Така е и с телефоните , с радиата, с електрокарите, с мотокарите, цветната леярна . . . .и първите матричари в България ! ! !
    Може би Гогата ще си спомни , че отстрани на нашите тезгяси бях направил един кът: една маса и седалки от рейсове около нея. . . .той го завари когато дойде при нас

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  34. 34 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 640 Любопитно

    До коментар [#32] от "tww09306483":

    И кое му е практичното на 370 литра багажник срещу 487 за Сивика?
    Или това сгъване на седалките е непрактично?
    http://www.honda.com.au/content/dam/honda/cars/models/civic-hatch/2015/showroom/panel_4/panel4backgrounds/Panel-magicSeats02.jpg

    Stef
  35. 35 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2972 Неутрално

    До коментар [#34] от "stef":

    Това сгъване на седалките? Хм..., вместо към предните седалки отиват назад и...?
    Не знам откъде ги гледате данните за литрите на багажниците, но съм карал и двете коли и казвам, какво аз съм видял. Хонда-та отзад си е тесничка, за обзора назад да не говорим... Хонда-та е добра за двама души, повече е неудобно. Да не говорим, че доскоро нямаха и комби. А новото (комби) откъм дизайн е пълен смях, стои като допълнително залепено! Иначе е красива, спор няма, ама само красотата не върши много работа...

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  36. 36 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 640 Любопитно

    До коментар [#35] от "tww09306483":

    Нали не си мислиш, че само така се сгъват седалките? Просто ако ти се налага да возиш нещо високо, което да стои право (фикус например) нямаш голям шанс ако не си с баничарка или... сивик

    The Honda Civic Tourer is a hugely practical estate, with low CO2 emissions, a comfortable ride and class-leading boot space.

    https://www.carwow.co.uk/blog/Ten-Biggest-Estate-Car-Boots-881

    Ако не ти се чете - в резюме:
    10. Vauxhall Astra Sports Tourer (500 litres)
    ...
    2. Honda Civic Tourer (624 litres)
    http://www.telegraph.co.uk/cars/images/honda/civictourer/Honda-Civic-Tourer-space-3-medium.jpg

    It’s not an exaggeration to say the Civic Tourer is massive. The full size load bay is 1,668 litres – the biggest of the group and as big as some absolutely giant estate cars like the Audi A6 Avant.

    Колкото до дизайна - без коментар:
    https://photos-0.carwow.co.uk/blog/1600/content_totb-c-estates-astra.jpg
    http://a.ccdn.es/cnet/contents/media/honda/civic/1065046.jpg/656x369cut/0_117_1280_837/

    Stef




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #