За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Ристьо
Рейтинг: 541 НеутралноОпел не са лоши машини..
.jpg
не разбирам защо не се купуват..
някои казват ,че били по-бързи от ръждата ,
според мен това е остаряла догма..
би трябвало да ги харесва българинът , една по една т.н. премиуми си отиват
гледах скоро статистика за продажбите на нови коли в ЕС....
Най-Престижната марка вече не присъства
http://prikachi.com/images.php?images/157/8149157g
portocala
Рейтинг: 359 НеутралноМного си приличат днешните коли. Сякаш в едно котило ги правят. Опасно е да се прави нещо различно. Ако се приеме добре тогава фурор, ако ли не сигурна смърт. Затова я карат на сигурно.
townboy
Рейтинг: 488 Неутрално1.0 със 105к.с. новите коли няма да стават за покупка "нов внос". Този мотор на 150хил. км. ще е свършил. Иначе има красив дизайн както повечето опели.
Too much цензура Баце.DS
Рейтинг: 747 НеутралноДо коментар [#3] от "townboy":
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"Айде, честито тази година Астра с три, от догодина и с два цилиндъра.
znayko84
Рейтинг: 248 ЛюбопитноКофти номер е това с тези еднолитрови мотори. Бедняците като нас ще са принудени да кърпят старите морги на по 30+ години, за да има с какво да се придвижват.
dj x2805
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#3] от "townboy":
www.soundcloud.com/x2805Не съм чул подобно нещо за 1.0 на форд или за млакия на рено - явно се справят. Не че бих отказал 3.0
gl
Рейтинг: 154 НеутралноИзотзадзе е като Алфа Жулиета, което много ми допада. Като цяло е доста хубава. Комбито ще е интересно
komitata80
Рейтинг: 221 НеутралноСериозна прилика с Нyundai i30.
Всички нови автомобили започнаха да си приличат страшно много...вече много рядко има отчетлива разпознаваемост и специфичен дизайн характерен за марката както беше до скоро...
Levski Levov
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#1] от "Блатер...":
Подкрепям с две ръце! Автомобилите хич не са лоши, живи и здрави мисля да взимам и 3 ти автомобил със задрасканата емблема. Мина времето около 2000г. когато все още ръждата ги хващаше.... Новите им са им много хубави, както на външен вид така и вътре, а бъдещето ще покаже дали ще са успешни... първите отзиви са много добри що се отнася до икономичните 1.6 шептящи дизели тяхна разработка. Минаха няколко такива покрай мен -не може да се чуе че работят в сравнение с предишното поколени 1.7, 1.9 цдти. Като се започне през инсигниа-та, мини се през зафира турър -много висок клас бизнес изпълнение отвътре, отвънка със спортна и динамична форма + фаровете като бумеранг, сега стигаме до новата астра и новите фарове с които може да се поръча.
2.5
Рейтинг: 728 НеутралноХаресвам OPEL, но новите са скъпи.
I Want To BelieveЗа същите пари ще предпочета машина от VAG...
БМЗ
Рейтинг: 782 НеутралноДо коментар [#3] от "townboy":
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Купуваш нов мотор, слагаш и караш.
Ристьо
Рейтинг: 541 Весело[quote#9:"Levski Levov"]Подкрепям с две ръце! Автомобилите хич не са лоши, живи и здрави мисля да взимам и 3 ти автомобил със задрасканата емблема.[/quote]
нормално мнение на нормален мъж
не случайно сложих статистиката за Разумните
за "Останалите" 90 %.......има реклами
населението не може да разбере , че казусът КТБ - 4.5 МЛРД лева бяха "цената на Кризата"
Тези 4.5 МЛРД вече ги Няма в населението..
за това и т.н. Премиуми намаляват
а Премиумите ще "довършат" това , което КТБ не успя..
оstavime
Рейтинг: 747 НеутралноДо коментар [#3] от "townboy":
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!Не е вярно, но не ми се спори. Карам 1.0 със 125 к.с.
И след 300 000 хил. не е свършил, но всеки си избира какво да кара.
Успех с "нов внос".
Чардо
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "portocala":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#2:"portocala"]Много си приличат днешните коли. Сякаш в едно котило ги правят.[/quote]
Ами прави ги компютър, та за това са еднакви !
Задават му данните на ходовата част , на двг и на въздушното съпротивление и компа ти изкарва НОВ модел
Някой дизайнер след това се опитва да добави някои леки щрихи уж за различие, НО ефекта е почти нулев .
Чардо
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "Levski Levov":
%EB%20%E1%EB%E8%F6&sin=1 D0%B8%D0%BE%D0%BD+%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%82%D 1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%86&biw=1120&bih= 603&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa= X&ei=Dm5tVZyiF4qmsgGewoHADw&ved=0CCkQ7Ak#i mgrc=SXhENHBXf14DRM%253A%3BZ1OgEtxP0D3KMM%3Bhttp%2 53A%252F%252Fnauka.bg%252Fforum%252Fuploads%252Fmo nthly_02_2011%252Fpost-2642-028300200%252520129889 0499.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fnauka.bg%252Fforum%2 52Findex.php%253Fshowtopic%253D11061%3B746%3B559
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#9:"Levski Levov"]със задрасканата емблема[/quote]
Не знам от къде идва това "задраскана емблема" ,
но емблемата първо е била само светкавица .
По после се добавя кръга
Едно време бяха много разпространени и у нас камионите Опел Блиц, даже е и основата като модел за първия български камион "Димитровец" през 1948-ма в Завод 12 в София.
Това са камионите Опел Блиц , най-масовия камион на Германия по време на ВСВ :
http://www.lostbulgaria.com/?p=1636
http://www.hobby.store.bg/search?srchstr=%EE%EF%E5
А ето го, и Димитровец,и на снимка и на пощ.марка :
https://www.google.bg/search?q=%D0%BA%D0%B0%D0%BC%
Ron
Рейтинг: 168 НеутралноТова ще са новите полицейски астри може би...
Petleshev
Рейтинг: 2972 НеутралноЕ-е-е-е де...! За комби варианта нищо няма, жалко! Това, че ще е с около 200кг. по-лека е много добре! Старите варианти си бяха тежички и с по-слабите мотори се усещаше и по разхода и по ускорението!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Преди няколко месеца се канех да поръчвам нова Астра и когато почнаха да излизат статии за нов модел, реших да изчакам. Според мен, комби вариант на Астра е добро решение за семеен автомобил! Особено изпълнението с фабрично АГУ на пропан-бутан...!
Чардо
Рейтинг: 1341 ВеселоДо коментар [#11] от "Bulgarische Motoren Werke":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#11:"Bulgarische Motoren Werke"]Купуваш нов мотор, слагаш и караш.[/quote]
Припомни ми първия модел на Вартбург !
То и те бяха 3 цилиндрови , но бяха с много малък ресурс като двутактов двг. И някои си купуваха втори двг и си караха .
През това време ремонтират първия и винаги си имаха читав двг на разположение
Дойчо
Рейтинг: 677 НеутралноСтарата Астра се сглобяваше в Германия, Полша и Англия. От трите завода се очакваше да се затвори английския. Докато вървяха преговорите за това английските профсъюзи сами предложиха намаляване на заплатите и без годишно увеличение за няколко години напред. В същото време немските профсъюзи искаха по-високи заплати. В крайна сметка беше затворен немския завод. Обрати на съдбата ...
Levski Levov
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#10] от "2.5":
.
Е колко са скъпи.... базовата зафира турър ти е 16 000евро по каталог...
Единственото което се сещам по евтино е дачиа лоджи за 18 000лв у нас -визирам от всички миниванове!
Нито пежо 5008, нито тойота версото,нито мазда 5, ни тоарана са ти по евтини... даже напротив.
Отделно като хванеш отвънка от първата генерация 99 до днес и трите модела(зафира) коренно се различават на външен вид... просто не някой само леко променил фасони и добавил само някакви екстри(фолксваген тоаран). Външния вид до болка познат и скучен все един и същ на тоарана- с малки промени -толкоз ли пък не търпат развитие и промяна или следват логиката на ладата
qwerty
Рейтинг: 800 ВеселоТези нови 3-цилиндрови двигатели с турбо стават за пътуване, но не и за каране - турбо-дупката много пречи!
Опел бяха измислили ръждата, но вече не е така.
И Опел е много по-добър от всичките японци и южнокорейци - онези като концепция са поне едно поколение назад!
2.5
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#20] от "Levski Levov":
I Want To BelieveAstra дизел 5 врати започва от 33’000.
За същите пари ще купя Octavia...
Petleshev
Рейтинг: 2972 НеутралноДо коментар [#22] от "2.5":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Октавия, но 1.6 дизел с 90 к.с. и гола, като врабче предполагам...! Всеки си има някакви предпочитания!
2.5
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#23] от "tww09306483":
I Want To BelieveСъщо толкова “подострена” както и OPEL-а.
Виж - ценовите са достъпни в net-а...
Levski Levov
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#22] от "2.5":
, най малкото имаш малък седем местен бус, нещо което при другите две няма как да го имаш, отделно може и 20 процента на тия 32 000лв да ти върнат -ако се вземе на фирма. Пишете колкото да не заспите....
Нали правиш все пак разлика между класа в която е турър-а и октавиата с астрата
2.5
Рейтинг: 728 Неутрално[quote#25:"Levski Levov"]Нали правиш все пак разлика между класа в която е турър-а и октавиата с астрата[/quote]
I Want To BelieveA ти правиш ли?!
Все пак говорим за Астра vs автомобил от същия клас?! - виж статията...
2680mm vs 2695mm
Данъчният кредит при тези коли е забрави(говорим за 1+1), така че поосведоми се преди да бълваш!
Hamster
Рейтинг: 675 ВеселоТия са си казали "италианците са нъмбър уан в дизайна, дай да ги изкопираме", ама вместо Джулиета им се е получил ... Опел

Hamsterstef
Рейтинг: 640 ЛюбопитноНовата и тя като старата - общо взето интригата при немските марки е - я да видим новите светлини - накъде ще са засукани ледчетата... И след 3 години се чудиш тази кола на 5 или на 8 години е модел... Бързо амортизиращ се и скучен дизайн и с една дума boring...
StefДруго си е... http://goo.gl/IXaJx6
cynicalistic
Рейтинг: 107 НеутралноОпел не са лоши коли, но на мен са ми леко посредствени. Имам предвид: с какво точно се отличават те? Не са нито евтини, нито скъпи, дизайнът им е скучноват - няма собствен характер, не са известни със супер здраво окачване като Форд, не са с мега надеждност като японските коли, няма особено driving pleasure...изобщо, не са лоши, но няма нещо, в което да са особено добри
Танас
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#15] от "Чардо":
Цацарoff - Оставка ! >:-)Здравей, бате Владе благодаря за линковете на тях видях за какво ми говори баща ми който ти изпраща поздрави.
Показах му ги и ми разправя за как са правили парните багери в ЖПЗавода той и там е работил преди НИПКИЕМ - Аврора - Завод 12.
А за този камион бях виждал само една две снимки и каквото съм чул сега го прочетох.
Лека вечер. Поздрави.
dearblue
Рейтинг: 747 Неутралнокопи пеист Голф
Petleshev
Рейтинг: 2972 НеутралноДо коментар [#28] от "stef":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Абе друго си е..., ама сравнявате ябълки с круши! Карал съм от въпросния Сивик с 1,8 двигател бензин. Даже очаквах доста повече... Не казвам, че е лоша колата, но като практичност остава далеч зад Астра-та!
Едното е кола за по-млади хора, другото е за семейна кола и като возене и като обем!
Чардо
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноДо коментар [#30] от "Танас":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24ЗДРАВЕЙ,
Не знам дали Гогата завари двата рейса на заводския профкомитет с които обикновено се редуваха различните цехове и семейно се пътуваше из България , че даже и в чужбина 1961-ва на татко цеха ходихме до Румъния, а аз бях на 14 години.
Но остави това ! Единия рейс си бе класика заводско купе - имай предвид , че в България най-напред се правят автобусите именно в завода , а после вече правят завод в Ботевград и изнасят там производството им !
НО ДРУГИЯ бе интересен, той бе направен пак в завода на база удължено шаси на 5 тонен камион Опел Блиц! И аз винаги предпочитах да пътуваме с него !Шофьор му беше Ванчо Вакарелеца и предната седалка бе цяла за трима души-=- шофьора и за още двама и аз се там сядах до Вакарелеца.
А назад си бе като обикновен автобус - две редици с двойни седалки и най-отзад една за 5 човека.
Имай пред вид , че в завода са направени за пръв път в България и после се е изнасяло производството им в спецоално построени нови заводи!
Е нашия цех 20 където бяхме ние матричарите бе акумулаторен цех преди да отида войник 1966-та, а като се върнах ги нямаше вече акумулаторите бяха им направилии в Пазарджик и в Монтана!
Така е и с телефоните , с радиата, с електрокарите, с мотокарите, цветната леярна . . . .и първите матричари в България ! ! !
Може би Гогата ще си спомни , че отстрани на нашите тезгяси бях направил един кът: една маса и седалки от рейсове около нея. . . .той го завари когато дойде при нас
stef
Рейтинг: 640 ЛюбопитноДо коментар [#32] от "tww09306483":
els/civic-hatch/2015/showroom/panel_4/panel4backgr ounds/Panel-magicSeats02.jpg
StefИ кое му е практичното на 370 литра багажник срещу 487 за Сивика?
Или това сгъване на седалките е непрактично?
http://www.honda.com.au/content/dam/honda/cars/mod
Petleshev
Рейтинг: 2972 НеутралноДо коментар [#34] от "stef":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Това сгъване на седалките? Хм..., вместо към предните седалки отиват назад и...?
Не знам откъде ги гледате данните за литрите на багажниците, но съм карал и двете коли и казвам, какво аз съм видял. Хонда-та отзад си е тесничка, за обзора назад да не говорим... Хонда-та е добра за двама души, повече е неудобно. Да не говорим, че доскоро нямаха и комби. А новото (комби) откъм дизайн е пълен смях, стои като допълнително залепено! Иначе е красива, спор няма, ама само красотата не върши много работа...
stef
Рейтинг: 640 ЛюбопитноДо коментар [#35] от "tww09306483":
ar-Boots-881
tourer/Honda-Civic-Tourer-space-3-medium.jpg
tb-c-estates-astra.jpg 065046.jpg/656x369cut/0_117_1280_837/
StefНали не си мислиш, че само така се сгъват седалките? Просто ако ти се налага да возиш нещо високо, което да стои право (фикус например) нямаш голям шанс ако не си с баничарка или... сивик
The Honda Civic Tourer is a hugely practical estate, with low CO2 emissions, a comfortable ride and class-leading boot space.
https://www.carwow.co.uk/blog/Ten-Biggest-Estate-C
Ако не ти се чете - в резюме:
10. Vauxhall Astra Sports Tourer (500 litres)
...
2. Honda Civic Tourer (624 litres)
http://www.telegraph.co.uk/cars/images/honda/civic
It’s not an exaggeration to say the Civic Tourer is massive. The full size load bay is 1,668 litres – the biggest of the group and as big as some absolutely giant estate cars like the Audi A6 Avant.
Колкото до дизайна - без коментар:
https://photos-0.carwow.co.uk/blog/1600/content_to
http://a.ccdn.es/cnet/contents/media/honda/civic/1