За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
palav_nik
Рейтинг: 225 НеутралноМного груба санкция за Путин...
Deputat 241
Рейтинг: 2579 НеутралноИ какво ще правят тогава страните, износителки на петрол (газ)?
УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.Изо Дзадзе
Рейтинг: 2216 НеутралноЧе 161 млн за 5 години за Германия е смешно, ако искат да развиват технологиите да инвестират повечко, ей-сега като спрат да изхранват гърците ще имат излишни пари и може да се развият технологиите.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.lordcris
Рейтинг: 815 НеутралноПирамида.
Тези електрически автомобили от 30 години ги субсидират и няма никакви резултати.
Never surrender
Рейтинг: 490 НеутралноЗа 20-30 години леля Меркел може да закопае всички петролопроизводители, само парите за Гърция да бъдат пренасочени за ВЕИ и ел.автомобили и камиони.
Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.palav_nik
Рейтинг: 225 ЛюбопитноВ Германия и сега се правят енергийно-независими къщи. Малко са скъпи, ама то и с компютрите беше така преди 20 години...
capricorn2014
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#5] от "Never surrender":
Сега като започнат и китайците да правят елекромобили леля меркел изведнъж ще си смени целите!
palav_nik
Рейтинг: 225 НеутралноТе китайците и сега ги правят. Въпросът е за качеството и технологиите...
NikB
Рейтинг: 171 ВеселоНАД 2000 милиарда евро са парите, които германската държава е наляла в двете бивши социалистически провинции (бившата ГДР).
. Нали в САЩ инвестират в батерии.
За първите 10г след обединението сумата беше 1000 милиарда ДМ.
А за алтернативните автомобили - ще видим
Впрочем, Мерцедес от маса време произвеждат хибридни автобуси - дизелов двигател, който генерира тока за електрозадвижването - спестява се скоростната кутия - както при дизеловите локомотиви. Така развиват технологията за електрозадвижванията и са готови за новите енергийни източници.
vladek
Рейтинг: 587 ВеселоДо коментар [#2] от "Депутат 241": ще си ядът гЪза
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.citoplast
Рейтинг: 334 НеутралноОппааааq още една тапа върху кладенците за фосилни горива!
Имало едно време ссср...Без коз
Рейтинг: 591 НеутралноГ-жа Меркел не знае,че по 9 магистрала (Мюнхен-Берлин) от Лайпциг до Берлин няма зарядна станция за електромобили това е отсечка от 190 км!!! Положението е сериозно. 2-3 производителя предлагат коли,които могат да преминат 250-300 км с едно зареждане.
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Другата не удобна подробност в момента е,че всека фирма,която предлага зареждане има своя карта. Значи ако искате да отдете от Берлин до Грамиш ще ви се наложи да проверите колко и какви зарядни станции има и следователно колко карти ви трябват. Зареждането става с карта подобна на банковата карта,която служи за разплащане. НЕ СЕ ПРИЕМА ВИЗА или нормална банкова карта ЕС каквато използват в Германия. Образно казано ще ви се наложи да носите още едно потромоне.
Пазара КРЕЩИ за единна карта или поне да се използва ЕС карта както навсякъде.
Yard
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#4:"lordcris"]Пирамида.
Тези електрически автомобили от 30 години ги субсидират и няма никакви резултати.[/quote]
Ел. автомобили има от сто години, просто сега технологиите за батериите достигнаха ниво, което позволява да караш няколко стотин километра без зареждане.
Преди 15 години като ръгахме дискети в големите настолни компютри ти представял ли си си че сега ще пишеш в интернет от телефона си?
capricorn2014
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#11] от "citoplast":
Като видя леля меркел да спира компресорите на северен поток ще и повярвам, иначе то не бяха биодизел, биоетанол, мераклийте цяла добриджа искаха с рапица да засядат!
usero
Рейтинг: 761 Неутрално[quote#4:"lordcris"]Тези електрически автомобили от 30 години ги субсидират и няма никакви резултати.[/quote]
Е, не е така, от десетина години ги субсидират, ама за сметка на това от 130 изобретателите са убедени, че това е бъдещето на автомобилите и няма никакви резултати.
capricorn2014
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#13] от "Yard":
Именно само че не знам някой да е субсидирал компютрите и телефоните!
usero
Рейтинг: 761 ЛюбопитноМежду другото, каква е разликата между водородна и горивна клетка, щото аз за други горивни клетки, освен водородните, не съм чул?
citoplast
Рейтинг: 334 Неутрално[quote#14:"capricorn2014"]Като видя леля меркел да спира компресорите [/quote]
Имало едно време ссср...Защо леля Меркел, това си световна тенденция! Прогреса не може да се спре!
virtual brain
Рейтинг: 653 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "Без соц":
БЕЗполезен идиотВъпросите може и да са ми малко аматьорски, ама...
Не става ли въпрос за хибриди, които като им цъкне токът, продължават на бензинец?
Една огромна част от трафика, не се ли генерира от хорица, които минават не повече от 50-100 км на ден, за да отидат на работа?
Без коз
Рейтинг: 591 НеутралноДо коментар [#6] от "palav_nik":
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Ако говорите за двигателя на "Фолксваген" на газ,кото прави ток и топла вода,преди няколко месеца видях тази машина в един хотел....(лично мое мнение) Технологията е още много далеко от масовото производство.Подуправителя каза,че почти 1 седмично идвал техник (гаранцията е 10 години) и понякога идвал с пълна чанта части. Не мога да си представя техници да летят денонощно из градовете като линейки
Иначе съм съгласен за сравняването с компютрите,примерът е удачен.
Без коз
Рейтинг: 591 НеутралноДо коментар [#19] от "virtual brain":
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Да,въпросът Ви е аматьорски! В статията не се споменава хибрид! Поне не в тази статия.
Лично аз не говоря за хибриди! Говорех за пътуване с електромобил на дълги разтояния!
Без коз
Рейтинг: 591 НеутралноДо коментар [#1] от "palav_nik":
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Ако не Ви затруднява да направите връзката с Путин с тази статия ,че аз не мога.
А може би Костов е виновен?
palav_nik
Рейтинг: 225 Весело[quote#22:"Без соц"]Ако не Ви затруднява да направите връзката с Путин с тази статия ,че аз не мога. [/quote]
Хич даже.
След такива новини, борсите за въглеводороди от които зависи Путин, треска ги тресе. Нещо неясно...
townboy
Рейтинг: 497 НеутралноЖив популизъм в стил европолитика. Докато има нефт под земята нито другарката меркел, нито някой от останалите световни "лидери" марионетки ще предприемат реални действия в тази насока.
Too much цензура Баце.Публикувано през m.dnevnik.bg
Без коз
Рейтинг: 591 НеутралноДо коментар [#17] от "usero":
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Да не мислиш,че някой от редкцията ще ти отговори
Без коз
Рейтинг: 591 Неутрално[quote#23:"palav_nik"]Нещо неясно...
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е ![/quote]
Нищо....не ми стана ясно!
Логика
Рейтинг: 1366 РазстроеноКак, как нямаме поне един български политик като Меркел?
Няма как да не просперира Германия с такъв политик като нея! Как поне един лидер на политическа партия в България няма поне 40% от мисленето на Меркел за възхода на собствената й държава?
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаDareDebil
Рейтинг: 442 Неутралностимули за гърците трябват, не за електромобилите! Варуфакис каза лично меркел да оправи гърция, меркеловиза да не се ослушва, ами да се заема веднага с оправянето!
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноАСко не бяха гърците,можеше и повече да инвестират.
gargamel
Рейтинг: 176 НеутралноВ сегашния си вид електромобилите нямат особено бъдеще. Да , повечето хора пътуват до работа до 100 км/ден , но същите ходят и на почивка и понякога им се налага да пътуват 1000 км/ден. Колко електромобила имат такава автономност с включени фарове, радио и климатик ? Май няма. Ако искат наистина да има някакъв прогрес е крайно необходимо основните производители да седнат и да се разберат за унифицирани сменяеми батерии. Стигаш зарядна станция и ако искаш спираш и чакаш да се заредят или сменяш батериите и продължаваш. И тъй като това не е откриване на топлата вода ми е интересно защо този вариант не се прилага и дори не се и обсъжда?
Dum Spiro, Sperousero
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#30] от "gargamel":
Щото има едни доста тесни температурни граници, в които батериите могат да се съхраняват. Ентусиастите, които си купуват електромобили, не знаят, че поне веднъж годишно ще трябва да сменят батериите, ако искат да имат поне близки до началните характеристики. Другият вариант е колата да се държи в климатизиран гараж и да не се изкарва оттам. Производителите и зареждачите на батерии обаче това много добре си го знаят.
DareDebil
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#31] от "usero":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.практиката напълно опровергава неподплатените ти с нищо твърдения. Стотици клиенти на Тесла си карат колите в норвегия без да им пука много-много от форумните експерти, някои са насъбрали по над 200 000 км само с минимално влошаване на пробега.
DareDebil
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#30] от "gargamel":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.всъщност не, никога няма да се разберат за унифициран стандарт за сменяне на батериите, скъпо и сложно е, и пилотните проекти на тесла и better place доказаха еднозначно че интереса към подобно нещо е минимален. Построяването на повече станции за бързо зареждане по основните пътища обаче се оказва много по-желано от собствениците на електромобили, там ще са насочени усилията на производители на коли, ЕРПта и общини.
и който пътува без да спре за почивка 1000 км с кола на ден не е много наред. И с дизелова кола не е веселба, а имаше не един или два похода е електромобили, от източния до западния бряг на америка, от хамбург до мюнхен, от амстердам до италия, напълно възможно е. Спираш за 1 час на всеки 3 часа каране, ако ти е много, има влакове, самолети, коли под наем...