Най-рано през 2017 година може да започне завършването на Южната дъга на Околовръстното на София

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  2. 2 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    Все пак е важен крайният резултат,а то рано или късно ще има...

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  3. 3 Профил на trifo_pl
    trifo_pl
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#1] от "Никола Георгиев":

    Освен че сме копали софийското море, после същите са го и закопавали. И пак с кирки и лопати. За справка "задочните репортажи" на Г. Марков.

    ЦацаRatУрааааааааа!
  4. 4 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5238 Неутрално

    В България винаги са нужни много повече милиони,отколкото където и да другаде по света.

  5. 5 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 779 Неутрално

    Моето лично мнение е, че Южната дъга е много по-важна от Северната тангента. Парите трябваше да отидат за първата и вече да е готова. Последният етап от разширяването ѝ приключи преди няколко години. Къде бляха до сега?

  6. 6 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 110 Неутрално

    [quote#5:"Калник"]Последният етап от разширяването ѝ приключи преди няколко години. Къде бляха до сега? [/quote]
    Ами руските агенти ги свалиха през февруари 2013 от власт.
    На руските агенти не са им нужни българските пътища, а руските газопроводи.

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  8. 8 Профил на manoll
    manoll
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Наистина, връзката от Младост до магистралата е критична. Малка отсечка, но ще отпуши страхотно трафика, дано скоро я подкарат

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  9. 9 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 215 Весело

    [quote#5:"Калник"]Последният етап от разширяването ѝ приключи преди няколко години. Къде бляха до сега?[/quote]

    Нали?! Много е готино как 4 ленти супер асфалт свършват с еднолентов път с много дупки (Младост -> Тракия)
    Културни особености, кво да прайш.

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  10. 10 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 213 Неутрално

    и до днес не мога да разбера защо се хвърлиха на вятъра 180 млн.ЕВРО за това недоразумение магистрала Люлин, която ползват шепа хора, а останалите минават по напълно разбития и ужасен път по Владая, но пък с 12 км. по-къс и много по-удобен за живеещите извън Люлин. Вместо с тези пари да бяха напривили нещо по-смислено като ремонтират пътя за Перник.

  11. 11 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 191 Любопитно

    А някой помни ли имахме един кмет Софиянски , та той раздаваше общински земи около околовръсното шосе и сега се радва на щастливи и охолни старини .Може и да се окаже че е по евтино да се направи цял тунел около София и тия които разчитаха на голямата делавера да пият една студена вода.
    Или друг съвет забранете спирането около пътя ,и разните бизнеси сами ще се изнесат .

  12. 12 Профил на royaldnk
    royaldnk
    Рейтинг: 367 Гневно

    Ако бяха малко по-отговорни и наистина загрижени тези управници от ГЕРБ, нямаше да спят 5 години и сега да почната да мислят как да довършват уж построената от Б.Б. Южна дъга, с която ни проглуши ушите. Ами защо не отчуждавахте през тези 5 години, бе управници мамини, когато цените на парцелите паднаха от 200-300 на 50 евро/м2, а? Или чакате да почнете, когато отново станат 200, та да ви излезе по-евтино. Аман от популисти и мошеници!

  13. 13 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Това е част от връзката Гърция-Видин/Калафат и Тракия/Хемус към Калотино.Целта е трафика да заобикаля София.Някога ще стане...
    До коментар [#10] от "bj_int":

  14. 14 Профил на karen_walker
    karen_walker
    Рейтинг: 367 Неутрално

    "...може да започне завършването...". А може и да не започне. Само в България има такова нещо!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  15. 15 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#10] от "bj_int":

    Т.н. магистрала Люлин има един основен смисъл и затова има и европейско финансиране - да изведе товарния трафик в извън София. И затова се намира там, и затова е ориентирана основния трафик да излиза на западанта тангента и от там Хемус и Тракия или Бъдещата магистрала за калотина. Отелно поема целия трафик в южна посока на западните софийски квартали което хич не е малко.
    И да, пътя през Владая има нужда от ремонт и от раширяване където е е двълентов но откакто има път през люлин положението е търпимо. Преди с целия товарен трафик беше кошмар.

  16. 16 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 779 Неутрално

    [quote#10:"bj_int"]защо се хвърлиха на вятъра 180 млн.ЕВРО за това недоразумение магистрала Люлин, която ползват шепа хора, а останалите минават по напълно разбития и ужасен път по Владая[/quote]

    Не живея в Люлин, но когато пътувам на юг минавам по АМ Люлин. От центъра до строящото се крегово на бул. Европа, където е включването към магистралата, отнема толкова време, колкото и по Цар Борис до пресечката с околовръстното, където започва владайския път. Може през Владя да е по-късо разстоянието, но по магистралата е реално по-бързо и по-спокойно.

  17. 17 Профил на DL
    DL
    Рейтинг: 213 Неутрално

    А тангента за Европа кога? 50-60 км са, и сърбите строят насам.

  18. 18 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 12 Неутрално

    [quote#10:"bj_int"]и до днес не мога да разбера защо се хвърлиха на вятъра 180 млн.ЕВРО за това недоразумение магистрала Люлин, която ползват шепа хора, а останалите минават по напълно разбития и ужасен път по Владая, но пък с 12 км. по-къс и много по-удобен за живеещите извън Люлин. Вместо с тези пари да бяха напривили нещо по-смислено като ремонтират пътя за Перник.[/quote]

    За да има скоростна връзка на магистрала Струма със северната тангента, т.е. с пътя за Калотина, Хемус, а и Тракия, макар и по-обиколколно отколкто по Южната дъга

    🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷
  19. 19 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 624 Весело

    никкво околовръстно не требва, ами требва да турат софия на една въртяща се тепсия... кат пристигнеш на ръба, чекаш полвин-един час да се завърти нужната страна откъм тебе и влазяш с мрсна газ право у квартало...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #