За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
sto67nes
Рейтинг: 1284 НеутралноВсе пак е важен крайният резултат,а то рано или късно ще има...
Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!trifo_pl
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#1] от "Никола Георгиев":
ЦацаRatУрааааааааа!Освен че сме копали софийското море, после същите са го и закопавали. И пак с кирки и лопати. За справка "задочните репортажи" на Г. Марков.
Роси
Рейтинг: 5238 НеутралноВ България винаги са нужни много повече милиони,отколкото където и да другаде по света.
Калник
Рейтинг: 779 НеутралноМоето лично мнение е, че Южната дъга е много по-важна от Северната тангента. Парите трябваше да отидат за първата и вече да е готова. Последният етап от разширяването ѝ приключи преди няколко години. Къде бляха до сега?
bawarec
Рейтинг: 110 Неутрално[quote#5:"Калник"]Последният етап от разширяването ѝ приключи преди няколко години. Къде бляха до сега? [/quote]
Ами руските агенти ги свалиха през февруари 2013 от власт.
На руските агенти не са им нужни българските пътища, а руските газопроводи.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
manoll
Рейтинг: 660 НеутралноНаистина, връзката от Младост до магистралата е критична. Малка отсечка, но ще отпуши страхотно трафика, дано скоро я подкарат
Публикувано през m.dnevnik.bg
GM
Рейтинг: 215 Весело[quote#5:"Калник"]Последният етап от разширяването ѝ приключи преди няколко години. Къде бляха до сега?[/quote]
"Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."Нали?! Много е готино как 4 ленти супер асфалт свършват с еднолентов път с много дупки (Младост -> Тракия)
Културни особености, кво да прайш.
bj_int
Рейтинг: 213 Неутралнои до днес не мога да разбера защо се хвърлиха на вятъра 180 млн.ЕВРО за това недоразумение магистрала Люлин, която ползват шепа хора, а останалите минават по напълно разбития и ужасен път по Владая, но пък с 12 км. по-къс и много по-удобен за живеещите извън Люлин. Вместо с тези пари да бяха напривили нещо по-смислено като ремонтират пътя за Перник.
lout66
Рейтинг: 191 ЛюбопитноА някой помни ли имахме един кмет Софиянски , та той раздаваше общински земи около околовръсното шосе и сега се радва на щастливи и охолни старини .Може и да се окаже че е по евтино да се направи цял тунел около София и тия които разчитаха на голямата делавера да пият една студена вода.
Или друг съвет забранете спирането около пътя ,и разните бизнеси сами ще се изнесат .
royaldnk
Рейтинг: 367 ГневноАко бяха малко по-отговорни и наистина загрижени тези управници от ГЕРБ, нямаше да спят 5 години и сега да почната да мислят как да довършват уж построената от Б.Б. Южна дъга, с която ни проглуши ушите. Ами защо не отчуждавахте през тези 5 години, бе управници мамини, когато цените на парцелите паднаха от 200-300 на 50 евро/м2, а? Или чакате да почнете, когато отново станат 200, та да ви излезе по-евтино. Аман от популисти и мошеници!
Лелка
Рейтинг: 431 НеутралноТова е част от връзката Гърция-Видин/Калафат и Тракия/Хемус към Калотино.Целта е трафика да заобикаля София.Някога ще стане...
До коментар [#10] от "bj_int":
karen_walker
Рейтинг: 367 Неутрално"...може да започне завършването...". А може и да не започне. Само в България има такова нещо!
Публикувано през m.dnevnik.bg
m17
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#10] от "bj_int":
Т.н. магистрала Люлин има един основен смисъл и затова има и европейско финансиране - да изведе товарния трафик в извън София. И затова се намира там, и затова е ориентирана основния трафик да излиза на западанта тангента и от там Хемус и Тракия или Бъдещата магистрала за калотина. Отелно поема целия трафик в южна посока на западните софийски квартали което хич не е малко.
И да, пътя през Владая има нужда от ремонт и от раширяване където е е двълентов но откакто има път през люлин положението е търпимо. Преди с целия товарен трафик беше кошмар.
Калник
Рейтинг: 779 Неутрално[quote#10:"bj_int"]защо се хвърлиха на вятъра 180 млн.ЕВРО за това недоразумение магистрала Люлин, която ползват шепа хора, а останалите минават по напълно разбития и ужасен път по Владая[/quote]
Не живея в Люлин, но когато пътувам на юг минавам по АМ Люлин. От центъра до строящото се крегово на бул. Европа, където е включването към магистралата, отнема толкова време, колкото и по Цар Борис до пресечката с околовръстното, където започва владайския път. Може през Владя да е по-късо разстоянието, но по магистралата е реално по-бързо и по-спокойно.
DL
Рейтинг: 213 НеутралноА тангента за Европа кога? 50-60 км са, и сърбите строят насам.
Петърчо
Рейтинг: 12 Неутрално[quote#10:"bj_int"]и до днес не мога да разбера защо се хвърлиха на вятъра 180 млн.ЕВРО за това недоразумение магистрала Люлин, която ползват шепа хора, а останалите минават по напълно разбития и ужасен път по Владая, но пък с 12 км. по-къс и много по-удобен за живеещите извън Люлин. Вместо с тези пари да бяха напривили нещо по-смислено като ремонтират пътя за Перник.[/quote]
🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷За да има скоростна връзка на магистрала Струма със северната тангента, т.е. с пътя за Калотина, Хемус, а и Тракия, макар и по-обиколколно отколкто по Южната дъга
tucker case
Рейтинг: 624 Веселониккво околовръстно не требва, ами требва да турат софия на една въртяща се тепсия... кат пристигнеш на ръба, чекаш полвин-един час да се завърти нужната страна откъм тебе и влазяш с мрсна газ право у квартало...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...