Фотогалерия: Най-мощният "Кадилак" на всички времена

Кадилак

Фотогалерия: Най-мощният "Кадилак" на всички времена

В края на миналата година бяха обявени подробности за най-мощния "Кадилак" на всички времена. Той е кръстен CTS-V, а нова порция снимки дават представа за колата.

  • В края на миналата година бяха обявени подробности за най-мощния "Кадилак" на всички времена. Той е кръстен CTS-V, а нова порция снимки дават представа за колата.
    В края на миналата година бяха обявени подробности за най-мощния "Кадилак" на всички времена. Той е кръстен CTS-V, а нова порция снимки дават представа за колата.
  • Кадилакът ползва 6.2-литров V8 бензинов мотор с турбо, който генерира 640 конски сили и 855 Нм въртящ момент. Скоростната кутия е автоматична с осем предавки и възможност за ръчна смяна.
    Кадилакът ползва 6.2-литров V8 бензинов мотор с турбо, който генерира 640 конски сили и 855 Нм въртящ момент. Скоростната кутия е автоматична с осем предавки и възможност за ръчна смяна.
  • "Кадилак" CTS-V спринтира до 100 км/ч за 3.9 секунди, а максималната скорост е над 320 км/ч. Серийно колата е с преден капак от въглеродни влакна, а като опция се предлагат карбонови сплитер отпред и дифузьор отзад.
    "Кадилак" CTS-V спринтира до 100 км/ч за 3.9 секунди, а максималната скорост е над 320 км/ч. Серийно колата е с преден капак от въглеродни влакна, а като опция се предлагат карбонови сплитер отпред и дифузьор отзад.
  • Спирачките са разработка на "Брембо", като дисковете отпред са 390 мм, а отзад 365 мм.
    Спирачките са разработка на "Брембо", като дисковете отпред са 390 мм, а отзад 365 мм.
  • Автомобилът използва трето поколение окачване с променливи характеристики Magnetic Ride Control. То има спортен и комфортен режим на работа.
    Автомобилът използва трето поколение окачване с променливи характеристики Magnetic Ride Control. То има спортен и комфортен режим на работа.
  • Като цяло всички настройки по "Кадилак" CST-V са в няколко режима – комфортен, спортен и за писта.
    Като цяло всички настройки по "Кадилак" CST-V са в няколко режима – комфортен, спортен и за писта.
  • Сред системите за сигурност присъстват сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата, предупреждение за опасност от сблъсък в предното превозно средство със спирачна функция и система за поддържане на избраната лента на движение.
    Сред системите за сигурност присъстват сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата, предупреждение за опасност от сблъсък в предното превозно средство със спирачна функция и система за поддържане на избраната лента на движение.
  • В сравнение със стандартния CTS, V-версията има по-широка предна и задна следи
    В сравнение със стандартния CTS, V-версията има по-широка предна и задна следи
  • Като опция се предлагат седалки "Рекаро".
    Като опция се предлагат седалки "Рекаро".
  • На разположение е и Performance Data Recorder, които записва видео във висока резолюция, на което се визуализират всички основни показатели – скорост, време за обиколка, странично ускорение и други.
    На разположение е и Performance Data Recorder, които записва видео във висока резолюция, на което се визуализират всички основни показатели – скорост, време за обиколка, странично ускорение и други.
  • Приборното табло се проектира на 12.3-инчов дисплей, на който доминира оборотомерът.
    Приборното табло се проектира на 12.3-инчов дисплей, на който доминира оборотомерът.
  • Колата е снабдена и с най-новите системи за свързаност с външния свят, а озвучаването е от Bose.
    Колата е снабдена и с най-новите системи за свързаност с външния свят, а озвучаването е от Bose.