Потребителска фотогалерия
Това Alfa Romeo 6 C 2300 Aerodinamica Spider "Aerospider" от 1934 год. е бащата на всички днешни суперавтомобили. Бил е таен проект на легендарния автоконструктор Vittorio Jano и братята Jankovits с цел да се сложи край на надмощието на германските производители Mercedes Benz и Auto Union. Това е първата в историята кола с разположен в средата двигател и каросерия изцяло конструирана във въздушен канал. В края на 1937 г. след тригодишна разработка Vittorio Jano е бил уволнен по заповед на Мусолини заради тримуфалната победа на германските автомобили при Grand Prix Italia. Без Vittorio Jano братята Jankovits не са могли да работят върху по-нататъшното развитие и поради тази причина са преработили прототипа от състезателена в нормална пътна кола. На коледа 1946 год. Gino Jankovits е използвал своя прототип за да избяга от комунистите с висока скорост през границата от югославската Риека в италианския Триест. Въпреки простреляните гуми и задница на автомобила Gino успява да се добере до Запада. Поради липса на пари се е наложило да продаде прототипа на морски офицер от комендатурата в Триест. През 1951 год. притотипът заминава за Англия, където е открит чак през 1967 год. В края на 1990-те години се завръща в Италия за да бъде преобрзуван обратно в състезателен автомобил. Ferrari 342 America, 1953 год. , 12 цилиндъра, 4100 куб.см. , 240 к.с. , произведени едва шест броя. Все още може да развива 200 км./ч. Maserati 250F от 1956 год. с 6 цилиндров двигател от 2500 куб.см. и 280 к.с. През 1957 пилотът Juan Manuel Fangio става световен шампион във Формула 1 с такъв автомобил. Ferrari 250 GT от 1959 год. с 12 цилиндров V-образен двигател , 3000 куб.см. , 258 к.с. Това е първият сериен кабриолет на Ферари, от когото са произведени 40 броя. Този екземпляр с десен волан е бил доставен 1959 г. на клиент в Хонг Конг. В момента собственикът от Швеция е изложил автомобила си в музея. Подобни екземпляри струват в днешно време над $10 млн. Отгоре на подеста се вижда Ferrari 342 America, 1953 год. от сн. 4 Това на практика безценно Lamborghini 350 GT от 1964 год. , 12 цилиндъра, 4000 куб.см. , 322 к.с. , поставя началото на фирмата в областта на спортните суперавтомобили.... ...... ускорявайки от 0 до 100 км/ч за 6.4 сек. и развивайки максимална скорост от 260 км/ч. Изложеният тук екземпляр е продаден на Женевския автосалон лично от Ferruccio Lamborghini и в момента се намира в абсолютно оригинално състояние. Дори гумите му са оригиналните от 1964 год. Досега е изминал общо 6000 км. Lamborghini Miura P400S от 1970 год. с 12 цилиндров V-образен двигател от 3923 куб.см. и 370 к.с. с възможност да се види двигателя през стъкло. Представеният екземпляр се намира в абсолютно оригинално състояние и е изминал общо 20 хил. км. De Tomaso Pantera GTS от 1984 год. с 8 цилиндров V-образен Форд двигател от 5700 куб.см. и мощност от 300 к.с. може без проблем да развие 280 км./ч Lamborghini Countach LP500S от 1986 год. с 12 цилиндров V-образен двигател от 4800 куб.см., 455 к.с., максимална скорост от над 300 км/ч и отварящи се нагоре врати. Ferrari Testarossa от 1988 год. с 12 цилиндров двигател от 4943 куб.см. и 390 к.с. С изключение на вратите, каросерията е направена от алуминий. Страничните ребра вкарват въздух за охлаждане на двигателя. През предната решетка влиза въздух за климатика и охлаждане на дисковите спирачки. Автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.3 сек. и достига максимална скорост от 295 км/ч. Ferrari 328 GTС, 1989 год. , 3184 куб.см. , 256 к.с. Ferrari F40 от 1989 год. с 8 цилиндров V-образен двигател от 2936 куб.см. и мощност от 478 к.с. е представен за пръв път на 21.07.1987 год. в избран кръг от журналисти и фенове на марката. Произведени са 1331 екземпляра по повод 40 годишния юбилей на фирмата.. С ускорение от 0 до 100 км/ч за 4.6 сек. , до 200 км/ч за под 11 сек. и максимална скорост 324 км/ч този автомобил изисква истинско шофьорско майстерство за да може да бъде овладян без електронни системи. Ferrari F40 и до ден днешен е един от най-бързите пътни автомобили. Снимките за направени от любител със смартфон S5 и се публикуват в тази фотогалерия с писмено разрешение от Техническия музей в гр. Зинсхайм и в гр. Шпайер / ФРГ.