За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
ixv17473589
Рейтинг: 8 НеутралноСивик е спореде мен автомобила с най високо КПД, но пак не са го докарли на дизайн. Някак си не хваща окото, макар да има най-добрият двигател съотнесено мощност - разход.
ixv17473589
Рейтинг: 8 Неутралноhttp://www.mitsubishi-motors.com/3d_viewer/evo/ind ex.html
Big_Villager
Рейтинг: 785 ВеселоДо коментар [#1] от "ixv17473589":
Колко е най-високото КПД според теб?
boniperti
Рейтинг: 217 НеутралноНе знам на външен вид какво му е новото. От яйце е заприличал на яйце от стисната кокошка.... вярно различен е, но на мен формата не ми допада. Но има хора, които ще го харесат, що Жук се харесва.......
didco
Рейтинг: 112 Весело"По една или друга причина, до момента не бях карал "Хонда Сивик"." - А през колко Голфа мина досега, че да се престрашиш чак на 10-тото поколение? Аз никога не бих направил подобно самопризнание. Жалко и че си проспал толкова велики модели за времето си като Сивик 4, 5 и 6, както и "джобните ракети" CRX.
popovski31
Рейтинг: 1160 НеутралноЕдинственото впечатляващо нещо в този автомобил е високия разход на гориво.Особено за автомобил с 6 скорости....
boris
Рейтинг: 681 НеутралноЦял свят кара сивик и акорд , но Бай Ганьо харесва голф и пасат .
https://www.youtube.com/watch?v=quPgplfhKbYArthas
Рейтинг: 217 Неутрално"Моторът пасва напълно на семейният автомобил"
Като ще пишете статии, дето да ги четат хората, г-н Пауновски, научете се първо как се пише правилно на български език. Включително и кога се слага и кога не пълен член.
sin mi
Рейтинг: 674 НеутралноСупер е колата !
Само не вярвам да има 477 литра багажник , повече от Рено Лагуна например ....
тулса
Рейтинг: 1930 Неутрално[quote#4:"boniperti"]Не знам на външен вид какво му е новото[/quote]Може и да е нов, ама това не означава по -добър.
"The glory of God is intelligence"Нашата количка е SI, от предишните модели, с 205 кончета и много си ни харесва нейния дизайн...и никак бръмбаровидните модификации.Ето и някои мнения от амер. форум:..All your true Honda enthusiasts like me say NO to the SI redesign!..The current SI looks like one of those big cockroaches
shileto
Рейтинг: 1005 НеутралноВинаги съм го харесвал Сивика
Коте
Рейтинг: 583 ВеселоХонда Кибик е интелигентна кола, не е за перничани любители на Голфа и винкела!
Billy Pilgrim
Рейтинг: 374 ВеселоЕ и тоя път във форума не можа да се мине без до втръсване натякваната взаимовръзка Перник-Голф. И кое му е толкова лошото на Голфа освен това, че се тачи в Перник (и то най-вече старите)?
За въпросната Хонда сигурен съм, че е добра, но на мен не ми допада много външния вид а и споменатият разход на гориво не впечатлява изобщо, на фона на други конкурентни модели.
не на безразличието
Рейтинг: 217 Неутралнов топ 10 на най продаваните автомобили за всички времена има 2 модела на хонда...хич не е малко и определено имат доста качество за цената си,а най кой му харесва или не е въпрос на личен вкус...
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимneptun
Рейтинг: 416 ВеселоДо коментар [#4] от "boniperti":
И на жена ми е любим, а на мен ми изглежда тотално недоразумение!
Ха-ха, много на място с Жука
Big_Villager
Рейтинг: 785 НеутралноПитам се колко ли хора в България са сядали в нов или новичък Сивик, а иначе го намират отличен и по добър от друг автомобил в който не са сядали.
Разбира се тук се явяват хората като неуморния Пауновски и на тях се пада честта да оформят агитки и фен групи.
Nikoi
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#16] от "Big_Villager":
мой приятел си купи нов ,седнах ,карах го няколко километра и си го върнах ,хубав ,но вози като каручка , нищо общо с возията на Тойота Авенсис или Мерцедес
ivailosavoff
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#16:"Big_Villager"]Питам се колко ли хора в България са сядали в нов или новичък Сивик.....,
Ами за жалост няма много хора в БГ, които са сядали в нов автомобил, за сметка на това от коментарите става кристално ясно, 4е най големите специалисти карат Хонда, а, другите, Бай Ганьовци, както ги нари4а един друг 'специалист' карат ФВ. Мъка!
Levski Levov
Рейтинг: 217 НеутралноАвтомобила може и да е добър и да има много фенове на марката -но определено ако търся модел не бих го взел заради по-големия разход на гориво -спрямо днешните стандарти -на подобни модели франските съвременни дизели го докарват на 4-5л тук -7л. Имам приятел -преди 10-на години редовно ми разправяше че я кара основно през уикенда -харчила като ламя. През седмицата ходише на работа и само за уикенда я пришпорваше за дискотеките -съвсем новмално за младеж на 23-24години.
nodamncat
Рейтинг: 645 НеутралноДо коментар [#2] от "ixv17473589":
Евото е велик автомобил и особено този модел е невероятно красив, но не виждам какво общо има с тази статия
krasi_kara
Рейтинг: 169 НеутралноАбе, за 45 бона, този "компактен" автомобил от класа на Голф, Астра, Фокус и т.н., трябва да може освен свирки, и мусака да прави, бе!
Боян Цветков
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#19] от "Levski Levov":
хнически-данни/1.6-i-dtec/3/143/)? Моля ви като сравнявате разход на гориво, имайте предвид различните видове гориво, както и мощността на двигателя. Те има значение. Не може да съпоставяте бензинов с дизелов двигател и да кажете, че бензиновия харчи много и затова не ви харесва колата - ами естествено, че бензиновите двигатели харчат повече, това винаги е било така. Сравнявайте бензин с бензин и дизел с дизел. Две отделни категории са си.
"You look into the sky and see His arms of love reaching out for you His arms of love and grace and you know you need Him" Kutless - Your TouchХора, това е бензинов двигател, който харчи 7 на сто - какво очаквате от 1.8 литра и 141 коня? Дизеловият двигател на Сивик е 1.6 със 118 коня и по книжка харчи градско 4 - това много ли е (за справка - http://www.honda.bg/автомобили/honda/civic-2015/те
BarBQ
Рейтинг: 793 ВеселоNot bad, допада ми. =)
mort
Рейтинг: 217 НеутралноТова е 9-то поколение. c-concept/
А ето това е 10-то (2016-):http://www.cnet.com/uk/pictures/honda-civi
Също, най-евтиният Голф (по каталог в България) не е 24990. Той е 31330 със смешно оборудване.
DareDebil
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#24] от "mort":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.става въпрос за Голф-СЕГМЕНТА, не за самия голф. За 45 000 може да се вземе бая приличен голф, ГТИ с повечко екстри отива към 45 000, ама евро. А защо се казва в цяла европа голф сегмент, а не сивик сегмент, не е трудно да се отгатне.
DareDebil
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#7] от "Биволъ":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.цяла европа кара фокус, голф, пасат, фиеста, мондео, меган, 207, малко фабия и октавия, особено в източните части. сивик и акорд се карат само и единствено в америка и япония. в европа са даже зад тойотите.
Carlos
Рейтинг: 166 НеутралноКорпорацията Хонда годишно произвежда малко над 10 млн. двигатели с вътрешно горене(извънбордни двигатели,генератори....и т.н),но това не може да помогне особено за репутацията на Хонда Сивик.Хонда Сивик като продукт е морално остаряла,въпреки новия дизайн си остава кола Enrty Level.Неподходяща за България....
42
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#17] от "edin drug":
След комунистите най-много мразя антикомунистите!Мисля че ще е по-коректно да сравняваш Тойота Авензис с Хонда Акорд, а не със Свика.
historama
Рейтинг: 635 Неутрално[quote#17:"edin drug"]нищо общо с возията на Тойота Авенсис или Мерцедес [/quote]
Сивик не е от класа на Авенсис. А Авенсис е по-евтина от Акорд, и нещата не опират само до качеството на пластмасите.
[quote#26:"DareDebil"]цяла европа кара фокус, голф, пасат, фиеста, мондео, меган, 207, малко фабия и октавия, особено в източните части[/quote]
Нормално е в Европа да се возят най-вече на европейски марки. Често нещата опират до дилърска мрежа, реклама, сервизно обслужване, и разбира се ценообразуване.
Също така нормално е и някои да искат да бъдат малко по-различни, карат малко по-други марки от масовките, но не на чак толкова екзотични. А иначе Хонда не е от евтините марки. И сигурно има защо.
И друго, но 3-цилиндровите двигатели нещо са ми странни.
stef
Рейтинг: 628 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "stenlyaka":
StefПровери като не вярваш, не само от Рено Лагуна, но и други модели от "горния" сегмент имат да наваксват спрямо сивика...
stef
Рейтинг: 628 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "edin drug":
StefА Королата спрямо Акорда как вози? А какво общо има Мерцедес в цялата картинка можеш ли да обясниш?
Levski Levov
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#22] от "Боян Цветков":
Бояне, тука си прав -това за бензиновия не го бях видял! Разлика може и да има -което е нормално. Но нека да забравяме че отскоро също се предлагат доста икономични бензинови двигатели с намалена кубатура 1.2 -които по книжка ги дават също 4-5л на 100км, затова ми се искаше да видя някой подобен със същата кубатура дизел на тази кола колко ще харчи.
deymus
Рейтинг: 237 НеутралноИмах Сивик, от който бях много доволен, но сега се оглеждам за Акордеон, защото той е реалния семеен автомобил.
Ген. Колев
Рейтинг: 737 НеутралноДо коментар [#32] от "Levski Levov":
Не се ловете на тия Low Cost бензинови изпълнения от 1.0-1.2 л. кубатура - тези моторетки просто издъхват, за да вървят що-годе трябва газта постоянно да е в ламарината, а нали се сещаш, че разхода който си посочил става х 2 поне и пак няма да върви като хората, не едно не толкова малко и леко купе. Производителите ги въвеждат масово, защото това е голямо поевтиняване за тях от към разходи за самия двигател, просто яко си вдигат маржа по този начин. Само добавят една мижава турбинка колкото бурканче от детска храна и готово....Отделно терзи моторчета се очертава да работят почти винаги на гормния лимит на възможностите си - ресурсът им идва значително орязан, предполагам до към 150 к. км. и ще са тотален скрап.... не ми се мисли като започнат да идват към БГ след 7-8-10-12 г. за 2-3-4-та употреба колко щасливи откъм поддръжка ще се чувстат тукашните им бъдещи собственици....Ама всеки сам си е сайбия на кесията дето се вика и може сам да си решава и избира.
Максо
Рейтинг: 838 ВеселоСивик съм имал 6-то поколение, 1.5 в-тек, нереално култов автомобил за времето си и за моите годинки (тогава не ми пукаше от ултра-твърдото окачване), важното беше времето (много кратко), за което колата източваше до 3-та.
Sic transit gloria mundi...В по-нови години съм имал Инсайт- една идея по-голяма от Сивик с култов 1.3 хибрид и ЦВТ трансмисия - с него също беше много забавно, щото хем средния разход беше около 5/100, хем при старт в спортен режим от 0 до20, където е най-голямата мъка на малолитражките, хибрида помагаше много и си тръгваше като ритнат отзад.
Сега пак гледам за Сивик, но един фейслифт по-надолу от този в статията и дизел - карах 2.2 мотор, категорично твърдя, че е една от най-вълнуващите малки колички на пазара.
Big_Villager
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#22] от "Боян Цветков":
Да, гори много. Това е висок разход за модерен бензинов мотор и за този клас автомобил (малък и лек).
Да не говорим че 1.8 140к.с. изобщо не звучи впечатлявщо.
Преди няколко месеца ми попадна Шкода Рапид с бензин-турбо и за моя изненада въпреки че давах газ по магистралата (между 140 км/ч и 160 км/ч) разходът се задържа между около 6.3 л/100км.
stef
Рейтинг: 628 ЛюбопитноДо коментар [#36] от "Big_Villager":
StefНяма база за сравнение между рапид и сивик. Останалото е въпрос на бюджет...
Big_Villager
Рейтинг: 785 ВеселоДо коментар [#37] от "stef":
Верно ли?
А това, че Сивик и Рапид са в един сегмент с Голф да речем не е ли база за сравнение особенно ако става дума за разход на гориво?
Това къде са позционирани в този сегмент Сивик и Рапид е друг въпрос.
todorus
Рейтинг: 8 НеутралноИ на мен много ми харесва. От край време съм фен на япониските автомобили.
Боян Цветков
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#36] от "Big_Villager":
"You look into the sky and see His arms of love reaching out for you His arms of love and grace and you know you need Him" Kutless - Your TouchШкода Рапид нямат подобен двигател, който да се доближава като кубатура и мощност. Най-големият е 125 коня.
Но като цяло - ниският разход на гориво не е онова, което е превличало собствениците на японски автомобили да си купят отново японка, но ако все още искаш да пестиш пари - дизел. Не случайно и първите дизелови двигатели на някои от производителите се появяват далеч по-късно. Първият дизелов двигател на Хонда е 2003 година. Субару също не правят дизелови двигатели до 2007.
Малко е странно Сивик да е в същия сегмент - Рапид като цяло си мисля, че пада по-скоро в ниския сегмент, където да се конкурира с Дачия и Грейт Уол примерно. Най-малкото цените говорят за същото.
Big_Villager
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#40] от "Боян Цветков":
[quote#40:"Боян Цветков"]Рапид като цяло си мисля, че пада по-скоро в ниския сегмент, където да се конкурира с Дачия и Грейт Уол примерно.[/quote]
Бъркаш сегмент с ценови клас.
Относно двигателя си прав.
В Европа вече почити никой няма да сложи 1,8 на таква малка кола и да си позволи такъв разход и СО2 емисии.
DareDebil
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#34] от "Ген. Колев":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.интересно дали форумните експерти са мислели така и за 1.6 VTi моторите на сивик преди 20 години. Щото тия мотори с VTEC дават 160 к.с., по 100 коня на литър без турбо. Имат въртящия момент на сенокосачка естествено, и под 4000 оборота нямат вътък, но затова пък стигат почти до 8000. Ако питаш някой хондаджия, това са най-великите мотори на света, как пък не се притесняват за ресурса им? Тия 1.2 моторчета с турбо също са с по 100 коня на литър, ама видите ли това било границата и издъхвали за 150к км... Само за сведение, един такъв мотор 1.2 с турбо на 6та върви със 100км/ч на 2000 оборота, газта е доста далече от ламарината. И вдига към 190 някъде около 5000 оборота.
Ген. Колев
Рейтинг: 737 НеутралноДо коментар [#42] от "DareDebil":
Ако забелязваш не коментирам VTEC-а на Хонда, а говоря по принцип, карах един такъв мъртвец 1,1 с турбинка няколко дни, купето му идваше тежичко, на няколко х. км. рентакар, еми със зор върви, какво като е 100 и кусур коня (марка умишлено не споменавам). Държиш ли го във високи обороти, за да върви и изпреварваш по-бързо от тир по магистрала си гори като малка ламя. Точно в този ред на мисли споменавам, че голям пробег от такива мотори не трябва да се очаква, ако са карани по сериозно. Ама паживьом, увидим.... иначе може да си чешем безкрайно езиците (клавиатурите)...
historama
Рейтинг: 635 Неутрално[quote#36:"Big_Villager"](между 140 км/ч и 160 км/ч) разходът се задържа между около 6.3 л/100км. [/quote]
имай винаги едно наум за показанията на компютъра. Моментът на истината идва на бензиноколонката.
Тодор Тодоров
Рейтинг: 628 НеутралноИмам личен опит (около 140 хил. приятни км) със седана от предишното поколение - там двигателят е 1.8, 140 коня. На практика колата няма никакъв сериозен недостатък, двигателят е доста добре настроен за теглото, което трябва да понесе. И го понася доста леко, на моменти дори се усеща пъргава. Возията при седана е приятна, това с проблемите в завоите не знам дали го има само при хеч-а, или само в главата на автора, който звучи като че работи в някой дилър на Фолксваген и му е попаднал някакъв странен автомобил...
Относно разхода - при мен смесено 70% градско (София и Варна), 20% магистрала, останалото на всякакви места из Балканите вървеше между 7.5 и 8.5, в зависимост от темпото и сезона. Най-ниският постигнат среден разход на по-голямо разстояние беше София-Несебър по Подбалканския маршрут - 5.2 л/100. На практика никакви технически проблеми извън обичайните консумативи и една бобина на климатика - сменена на седмата година на колата.
В общи линии - препоръчвам, ако не търсите бясна бегачка или магнит за леки жени
l_i_k_a_t_a
Рейтинг: 681 НеутралноТаблото е като коледна елха.
Пласмасата е евтина и ще си проличи много бързо по нашите пътища.На външен вид не ме впечатлява я втрещява.
Багажника е като шахта.
Времето ще покаже какъв автомобил е.
afrodita1
Рейтинг: 733 НеутралноАз оценявам тези автомобили, които дават удоволствието от шофирането, между другото те не са толкова много.
Honda Civic един от тях (I трябва да изясня, това е версията с пет врати), това е кола за истинския водач.
Нея не можеш я наречеш комфортна , твърдото окачване постоянно напомня за себе си на задната седалка , пътниците не винаги ще се чувстват удобно . Но позитива от управлението на автомобила, надхвърля всички тези малки неща
stttt
Рейтинг: 426 Неутралнохонда и тойота нещо съвсем си изкривиха дизайна напоследък, с тази визия отказват доста потенциални купувачи, а старата слава е до време