Фотогалерия: Странникът "Хонда Сивик"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ixv17473589
    ixv17473589
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Сивик е спореде мен автомобила с най високо КПД, но пак не са го докарли на дизайн. Някак си не хваща окото, макар да има най-добрият двигател съотнесено мощност - разход.

  2. 2 Профил на ixv17473589
    ixv17473589
    Рейтинг: 8 Неутрално
  3. 3 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 785 Весело

    До коментар [#1] от "ixv17473589":

    Колко е най-високото КПД според теб?

  4. 4 Профил на boniperti
    boniperti
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Не знам на външен вид какво му е новото. От яйце е заприличал на яйце от стисната кокошка.... вярно различен е, но на мен формата не ми допада. Но има хора, които ще го харесат, що Жук се харесва.......

  5. 5 Профил на didco
    didco
    Рейтинг: 112 Весело

    "По една или друга причина, до момента не бях карал "Хонда Сивик"." - А през колко Голфа мина досега, че да се престрашиш чак на 10-тото поколение? Аз никога не бих направил подобно самопризнание. Жалко и че си проспал толкова велики модели за времето си като Сивик 4, 5 и 6, както и "джобните ракети" CRX.

  6. 6 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1160 Неутрално

    Единственото впечатляващо нещо в този автомобил е високия разход на гориво.Особено за автомобил с 6 скорости....

  7. 7 Профил на boris
    boris
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Цял свят кара сивик и акорд , но Бай Ганьо харесва голф и пасат .

    https://www.youtube.com/watch?v=quPgplfhKbY
  8. 8 Профил на Arthas
    Arthas
    Рейтинг: 217 Неутрално

    "Моторът пасва напълно на семейният автомобил"
    Като ще пишете статии, дето да ги четат хората, г-н Пауновски, научете се първо как се пише правилно на български език. Включително и кога се слага и кога не пълен член.

  9. 9 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 674 Неутрално

    Супер е колата !
    Само не вярвам да има 477 литра багажник , повече от Рено Лагуна например ....

  10. 10 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    [quote#4:"boniperti"]Не знам на външен вид какво му е новото[/quote]Може и да е нов, ама това не означава по -добър.
    Нашата количка е SI, от предишните модели, с 205 кончета и много си ни харесва нейния дизайн...и никак бръмбаровидните модификации.Ето и някои мнения от амер. форум:..All your true Honda enthusiasts like me say NO to the SI redesign!..The current SI looks like one of those big cockroaches

    "The glory of God is intelligence"
  11. 11 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    Винаги съм го харесвал Сивика

  12. 12 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 583 Весело

    Хонда Кибик е интелигентна кола, не е за перничани любители на Голфа и винкела!

  13. 13 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 374 Весело

    Е и тоя път във форума не можа да се мине без до втръсване натякваната взаимовръзка Перник-Голф. И кое му е толкова лошото на Голфа освен това, че се тачи в Перник (и то най-вече старите)?
    За въпросната Хонда сигурен съм, че е добра, но на мен не ми допада много външния вид а и споменатият разход на гориво не впечатлява изобщо, на фона на други конкурентни модели.

  14. 14 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 217 Неутрално

    в топ 10 на най продаваните автомобили за всички времена има 2 модела на хонда...хич не е малко и определено имат доста качество за цената си,а най кой му харесва или не е въпрос на личен вкус...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  15. 15 Профил на neptun
    neptun
    Рейтинг: 416 Весело

    До коментар [#4] от "boniperti":
    Ха-ха, много на място с Жука И на жена ми е любим, а на мен ми изглежда тотално недоразумение!

  16. 16 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Питам се колко ли хора в България са сядали в нов или новичък Сивик, а иначе го намират отличен и по добър от друг автомобил в който не са сядали.
    Разбира се тук се явяват хората като неуморния Пауновски и на тях се пада честта да оформят агитки и фен групи.

  17. 17 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#16] от "Big_Villager":

    мой приятел си купи нов ,седнах ,карах го няколко километра и си го върнах ,хубав ,но вози като каручка , нищо общо с возията на Тойота Авенсис или Мерцедес

  18. 18 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#16:"Big_Villager"]Питам се колко ли хора в България са сядали в нов или новичък Сивик.....,
    Ами за жалост няма много хора в БГ, които са сядали в нов автомобил, за сметка на това от коментарите става кристално ясно, 4е най големите специалисти карат Хонда, а, другите, Бай Ганьовци, както ги нари4а един друг 'специалист' карат ФВ. Мъка!

  19. 19 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Автомобила може и да е добър и да има много фенове на марката -но определено ако търся модел не бих го взел заради по-големия разход на гориво -спрямо днешните стандарти -на подобни модели франските съвременни дизели го докарват на 4-5л тук -7л. Имам приятел -преди 10-на години редовно ми разправяше че я кара основно през уикенда -харчила като ламя. През седмицата ходише на работа и само за уикенда я пришпорваше за дискотеките -съвсем новмално за младеж на 23-24години.

  20. 20 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#2] от "ixv17473589":

    Евото е велик автомобил и особено този модел е невероятно красив, но не виждам какво общо има с тази статия

  21. 21 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 169 Неутрално

    Абе, за 45 бона, този "компактен" автомобил от класа на Голф, Астра, Фокус и т.н., трябва да може освен свирки, и мусака да прави, бе!

  22. 22 Профил на Боян Цветков
    Боян Цветков
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#19] от "Levski Levov":

    Хора, това е бензинов двигател, който харчи 7 на сто - какво очаквате от 1.8 литра и 141 коня? Дизеловият двигател на Сивик е 1.6 със 118 коня и по книжка харчи градско 4 - това много ли е (за справка - http://www.honda.bg/автомобили/honda/civic-2015/технически-данни/1.6-i-dtec/3/143/)? Моля ви като сравнявате разход на гориво, имайте предвид различните видове гориво, както и мощността на двигателя. Те има значение. Не може да съпоставяте бензинов с дизелов двигател и да кажете, че бензиновия харчи много и затова не ви харесва колата - ами естествено, че бензиновите двигатели харчат повече, това винаги е било така. Сравнявайте бензин с бензин и дизел с дизел. Две отделни категории са си.

    "You look into the sky and see His arms of love reaching out for you His arms of love and grace and you know you need Him" Kutless - Your Touch
  23. 23 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 793 Весело

    Not bad, допада ми. =)

  24. 24 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Това е 9-то поколение.
    А ето това е 10-то (2016-):http://www.cnet.com/uk/pictures/honda-civic-concept/

    Също, най-евтиният Голф (по каталог в България) не е 24990. Той е 31330 със смешно оборудване.

  25. 25 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#24] от "mort":

    става въпрос за Голф-СЕГМЕНТА, не за самия голф. За 45 000 може да се вземе бая приличен голф, ГТИ с повечко екстри отива към 45 000, ама евро. А защо се казва в цяла европа голф сегмент, а не сивик сегмент, не е трудно да се отгатне.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  26. 26 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#7] от "Биволъ":

    цяла европа кара фокус, голф, пасат, фиеста, мондео, меган, 207, малко фабия и октавия, особено в източните части. сивик и акорд се карат само и единствено в америка и япония. в европа са даже зад тойотите.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  27. 27 Профил на Carlos
    Carlos
    Рейтинг: 166 Неутрално

    Корпорацията Хонда годишно произвежда малко над 10 млн. двигатели с вътрешно горене(извънбордни двигатели,генератори....и т.н),но това не може да помогне особено за репутацията на Хонда Сивик.Хонда Сивик като продукт е морално остаряла,въпреки новия дизайн си остава кола Enrty Level.Неподходяща за България....

  28. 28 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#17] от "edin drug":

    Мисля че ще е по-коректно да сравняваш Тойота Авензис с Хонда Акорд, а не със Свика.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  29. 29 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 635 Неутрално

    [quote#17:"edin drug"]нищо общо с возията на Тойота Авенсис или Мерцедес [/quote]
    Сивик не е от класа на Авенсис. А Авенсис е по-евтина от Акорд, и нещата не опират само до качеството на пластмасите.

    [quote#26:"DareDebil"]цяла европа кара фокус, голф, пасат, фиеста, мондео, меган, 207, малко фабия и октавия, особено в източните части[/quote]
    Нормално е в Европа да се возят най-вече на европейски марки. Често нещата опират до дилърска мрежа, реклама, сервизно обслужване, и разбира се ценообразуване.
    Също така нормално е и някои да искат да бъдат малко по-различни, карат малко по-други марки от масовките, но не на чак толкова екзотични. А иначе Хонда не е от евтините марки. И сигурно има защо.
    И друго, но 3-цилиндровите двигатели нещо са ми странни.

  30. 30 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 628 Любопитно

    До коментар [#9] от "stenlyaka":

    Провери като не вярваш, не само от Рено Лагуна, но и други модели от "горния" сегмент имат да наваксват спрямо сивика...

    Stef
  31. 31 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 628 Любопитно

    До коментар [#17] от "edin drug":

    А Королата спрямо Акорда как вози? А какво общо има Мерцедес в цялата картинка можеш ли да обясниш?

    Stef
  32. 32 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#22] от "Боян Цветков":

    Бояне, тука си прав -това за бензиновия не го бях видял! Разлика може и да има -което е нормално. Но нека да забравяме че отскоро също се предлагат доста икономични бензинови двигатели с намалена кубатура 1.2 -които по книжка ги дават също 4-5л на 100км, затова ми се искаше да видя някой подобен със същата кубатура дизел на тази кола колко ще харчи.

  33. 33 Профил на deymus СУПЕР
    deymus
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Имах Сивик, от който бях много доволен, но сега се оглеждам за Акордеон, защото той е реалния семеен автомобил.

  34. 34 Профил на Ген. Колев
    Ген. Колев
    Рейтинг: 737 Неутрално

    До коментар [#32] от "Levski Levov":

    Не се ловете на тия Low Cost бензинови изпълнения от 1.0-1.2 л. кубатура - тези моторетки просто издъхват, за да вървят що-годе трябва газта постоянно да е в ламарината, а нали се сещаш, че разхода който си посочил става х 2 поне и пак няма да върви като хората, не едно не толкова малко и леко купе. Производителите ги въвеждат масово, защото това е голямо поевтиняване за тях от към разходи за самия двигател, просто яко си вдигат маржа по този начин. Само добавят една мижава турбинка колкото бурканче от детска храна и готово....Отделно терзи моторчета се очертава да работят почти винаги на гормния лимит на възможностите си - ресурсът им идва значително орязан, предполагам до към 150 к. км. и ще са тотален скрап.... не ми се мисли като започнат да идват към БГ след 7-8-10-12 г. за 2-3-4-та употреба колко щасливи откъм поддръжка ще се чувстат тукашните им бъдещи собственици....Ама всеки сам си е сайбия на кесията дето се вика и може сам да си решава и избира.

  35. 35 Профил на Максо
    Максо
    Рейтинг: 838 Весело

    Сивик съм имал 6-то поколение, 1.5 в-тек, нереално култов автомобил за времето си и за моите годинки (тогава не ми пукаше от ултра-твърдото окачване), важното беше времето (много кратко), за което колата източваше до 3-та.
    В по-нови години съм имал Инсайт- една идея по-голяма от Сивик с култов 1.3 хибрид и ЦВТ трансмисия - с него също беше много забавно, щото хем средния разход беше около 5/100, хем при старт в спортен режим от 0 до20, където е най-голямата мъка на малолитражките, хибрида помагаше много и си тръгваше като ритнат отзад.
    Сега пак гледам за Сивик, но един фейслифт по-надолу от този в статията и дизел - карах 2.2 мотор, категорично твърдя, че е една от най-вълнуващите малки колички на пазара.

    Sic transit gloria mundi...
  36. 36 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#22] от "Боян Цветков":

    Да, гори много. Това е висок разход за модерен бензинов мотор и за този клас автомобил (малък и лек).
    Да не говорим че 1.8 140к.с. изобщо не звучи впечатлявщо.
    Преди няколко месеца ми попадна Шкода Рапид с бензин-турбо и за моя изненада въпреки че давах газ по магистралата (между 140 км/ч и 160 км/ч) разходът се задържа между около 6.3 л/100км.

  37. 37 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 628 Любопитно

    До коментар [#36] от "Big_Villager":

    Няма база за сравнение между рапид и сивик. Останалото е въпрос на бюджет...

    Stef
  38. 38 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 785 Весело

    До коментар [#37] от "stef":

    Верно ли?
    А това, че Сивик и Рапид са в един сегмент с Голф да речем не е ли база за сравнение особенно ако става дума за разход на гориво?
    Това къде са позционирани в този сегмент Сивик и Рапид е друг въпрос.

  39. 39 Профил на todorus
    todorus
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И на мен много ми харесва. От край време съм фен на япониските автомобили.

  40. 40 Профил на Боян Цветков
    Боян Цветков
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#36] от "Big_Villager":

    Шкода Рапид нямат подобен двигател, който да се доближава като кубатура и мощност. Най-големият е 125 коня.

    Но като цяло - ниският разход на гориво не е онова, което е превличало собствениците на японски автомобили да си купят отново японка, но ако все още искаш да пестиш пари - дизел. Не случайно и първите дизелови двигатели на някои от производителите се появяват далеч по-късно. Първият дизелов двигател на Хонда е 2003 година. Субару също не правят дизелови двигатели до 2007.

    Малко е странно Сивик да е в същия сегмент - Рапид като цяло си мисля, че пада по-скоро в ниския сегмент, където да се конкурира с Дачия и Грейт Уол примерно. Най-малкото цените говорят за същото.

    "You look into the sky and see His arms of love reaching out for you His arms of love and grace and you know you need Him" Kutless - Your Touch
  41. 41 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#40] от "Боян Цветков":


    [quote#40:"Боян Цветков"]Рапид като цяло си мисля, че пада по-скоро в ниския сегмент, където да се конкурира с Дачия и Грейт Уол примерно.[/quote]
    Бъркаш сегмент с ценови клас.
    Относно двигателя си прав.
    В Европа вече почити никой няма да сложи 1,8 на таква малка кола и да си позволи такъв разход и СО2 емисии.

  42. 42 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#34] от "Ген. Колев":

    интересно дали форумните експерти са мислели така и за 1.6 VTi моторите на сивик преди 20 години. Щото тия мотори с VTEC дават 160 к.с., по 100 коня на литър без турбо. Имат въртящия момент на сенокосачка естествено, и под 4000 оборота нямат вътък, но затова пък стигат почти до 8000. Ако питаш някой хондаджия, това са най-великите мотори на света, как пък не се притесняват за ресурса им? Тия 1.2 моторчета с турбо също са с по 100 коня на литър, ама видите ли това било границата и издъхвали за 150к км... Само за сведение, един такъв мотор 1.2 с турбо на 6та върви със 100км/ч на 2000 оборота, газта е доста далече от ламарината. И вдига към 190 някъде около 5000 оборота.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  43. 43 Профил на Ген. Колев
    Ген. Колев
    Рейтинг: 737 Неутрално

    До коментар [#42] от "DareDebil":

    Ако забелязваш не коментирам VTEC-а на Хонда, а говоря по принцип, карах един такъв мъртвец 1,1 с турбинка няколко дни, купето му идваше тежичко, на няколко х. км. рентакар, еми със зор върви, какво като е 100 и кусур коня (марка умишлено не споменавам). Държиш ли го във високи обороти, за да върви и изпреварваш по-бързо от тир по магистрала си гори като малка ламя. Точно в този ред на мисли споменавам, че голям пробег от такива мотори не трябва да се очаква, ако са карани по сериозно. Ама паживьом, увидим.... иначе може да си чешем безкрайно езиците (клавиатурите)...

  44. 44 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 635 Неутрално

    [quote#36:"Big_Villager"](между 140 км/ч и 160 км/ч) разходът се задържа между около 6.3 л/100км. [/quote]
    имай винаги едно наум за показанията на компютъра. Моментът на истината идва на бензиноколонката.

  45. 45 Профил на Тодор Тодоров
    Тодор Тодоров
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Имам личен опит (около 140 хил. приятни км) със седана от предишното поколение - там двигателят е 1.8, 140 коня. На практика колата няма никакъв сериозен недостатък, двигателят е доста добре настроен за теглото, което трябва да понесе. И го понася доста леко, на моменти дори се усеща пъргава. Возията при седана е приятна, това с проблемите в завоите не знам дали го има само при хеч-а, или само в главата на автора, който звучи като че работи в някой дилър на Фолксваген и му е попаднал някакъв странен автомобил...
    Относно разхода - при мен смесено 70% градско (София и Варна), 20% магистрала, останалото на всякакви места из Балканите вървеше между 7.5 и 8.5, в зависимост от темпото и сезона. Най-ниският постигнат среден разход на по-голямо разстояние беше София-Несебър по Подбалканския маршрут - 5.2 л/100. На практика никакви технически проблеми извън обичайните консумативи и една бобина на климатика - сменена на седмата година на колата.
    В общи линии - препоръчвам, ако не търсите бясна бегачка или магнит за леки жени

  46. 46 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Таблото е като коледна елха.
    Пласмасата е евтина и ще си проличи много бързо по нашите пътища.На външен вид не ме впечатлява я втрещява.
    Багажника е като шахта.
    Времето ще покаже какъв автомобил е.

  47. 47 Профил на afrodita1
    afrodita1
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Аз оценявам тези автомобили, които дават удоволствието от шофирането, между другото те не са толкова много.
    Honda Civic един от тях (I трябва да изясня, това е версията с пет врати), това е кола за истинския водач.
    Нея не можеш я наречеш комфортна , твърдото окачване постоянно напомня за себе си на задната седалка , пътниците не винаги ще се чувстват удобно . Но позитива от управлението на автомобила, надхвърля всички тези малки неща

  48. 48 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 426 Неутрално

    хонда и тойота нещо съвсем си изкривиха дизайна напоследък, с тази визия отказват доста потенциални купувачи, а старата слава е до време





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #