За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Nikoi
Рейтинг: 515 Неутралнобраво ,много добър
historama
Рейтинг: 683 Неутрално"...Френската мара "Пежо" ще се опита да стресне германските си конкурентни с няколко спортни модела..."
Или по-точно ще запълни вакуума във френския пазар, от който се възползват немските марки. А идеята за супер автомобила с хибридно задвижване е супер, защото тези 500 или 600 к.с. много често са необходими само за по 5-6 сек.
niakoi_si
Рейтинг: 627 Неутралнослабичкия 1.6Т 270 кончета много ми допада
Виж хибрида с тия 500 коня, вярно, че са пикови, ама ще е пълна изродия за каране.
townboy
Рейтинг: 515 НеутралноЛичните ми впечатления от Пежо/Ситроен са че след 2001г моделите им са най-малкото равни като качество на Фолксваген. Във високия клас имат още дълъг път за да стигнат немците.
Too much цензура Баце.Ристьо
Рейтинг: 571 Весело[quote#0:"дневник"] Френската мара "Пежо" ще се опита да стресне германските си конкурентни с няколко спортни модела.. [/quote]
това се казва Антиреклама...
да признаеш официално ,че "Пежо" ще се опитва да стряска конкуренцията...
резултатът от "стряскането" е предварително известен
не на безразличието
Рейтинг: 233 Веселоедва ли ще може да стресне някой,ама нейсе щом автора го е написал ок....
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимbiss Mark
Рейтинг: 1279 ВеселоФренските коли са красиви и обикновено показват дупе вместо мускули.
Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.Ристьо
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#7:"biss Mark"]Френските коли са красиви и обикновено показват дупе вместо мускули.[/quote]
френските коли не са лоши...
карал съм френска кола....160 000 км...
само профилактика + един шарнир и съединител
това което не разбират вносителите е ,
че 90 % от хората не купуват кола ........
а Марка ( Имидж , ЕГО и пр. комплекси)..
и После кола
а Пежо Не предлага първото , за това не продават
роджър
Рейтинг: 853 Неутрално[quote#8:"BG"]за това не продават [/quote]
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgНямам такова впечатление, поне от софийските улици ...
не на безразличието
Рейтинг: 233 Неутралноима едно нещо което съм го писал и преди в форума ,а именно най добре се вижда когато вземеш един и същ клас автомобили на 3.5.7 и 10г,гледаш им цените и се вижда как французи и италианци губят главоломно пред повечето японски и немски марки...пазара и потребителите си го казват най добре ако са толкова добри французите защо така главоломно им се сриват цените 2ра ръка...а за италия няма какво да говорим...там е още по зле за масови автомобили когато се говори и странното е че за спортни луксозни коли са прекрасни ама за масовите ..трагедия
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимbiss Mark
Рейтинг: 1279 Неутрално[quote#8:"BG"]френските коли не са лоши...
Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.карал съм френска кола....160 000 км...
само профилактика + един шарнир и съединител [/quote]
Ами за 16 г. смених три френски коли: Рено Симбол, Рено Клио и Пежо 307. Противоречиви чувства. Пежото имаше много глезотийки, които дори не ги бяха обявили, а сегашната ми Мазда ги има за екстри. А Клиото беше с много добър двигател, но с ужасни седалки. Пежото обратно.
Абе няма пълно щастие.
niakoi_si
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#4] от "townboy":
Абсолютно. И то не защото френските много се издигнаха, а защото ФВ доста спаднаха.
Лежат на старите лаври на коли като легендите Голф 2/4 и Пасат 3/4/5. Обаче новите им са поевтинени яко, а моторите им страдат от доста болести. Има цели серии мотори, които са постоянни абонати на сервизите. Като капак на всичко при тях безплатните сервизни акции са по-скоро рядкост, за разлика от Тойота например.
Въобще ФВ в момента са си типичната европейска кола. То и японците взеха да падат надолу де, новите "силни" на пазара са корейците.
p911
Рейтинг: 120 НеутралноИзключително интересни спортни модели, явно PSA искат да използват натрупания във WRC и WTCC опит и да демонстрират техника на високо ниво. Това се вижда и в клиентските състезателни автомобили, като Citroen DS3 R3 и Peugeоt 208 R2, които са от най-добрите в момента. Та възможностите на спортните отдели на PSA съвсем не са за подценяване и винаги тярбва да очакваме от тях нещо доста забавно
shumkar
Рейтинг: 354 Неутрално[quote#2:"historama"]защото тези 500 или 600 к.с. много често са необходими само за по 5-6 сек. [/quote]
нещо като турбото, като настъпиш газта и увеличиш оборотите, и получаваш мощност за да изпревариш
pariah
Рейтинг: 729 Весело"... Френската мара "Пежо" ще се опита да стресне германските си конкурентни с няколко спортни модела на автосалона във Франкфурт."
- A witty saying proves nothing. VoltaireНастъпи силен смут сред конкурентите, от френската супер-мара Пежо.
...
Баахахаха
Ристьо
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#9:"роджър"]Нямам такова впечатление, поне от софийските улици .[/quote]
софийските улици са пълни с "уморени" автомобили !
Немските "премиуми" от сегмент "Д" - примерно Пасат , А-6 , V-та серия на БВМ........
на Две год в Германия се продават на Минус 50 % ...
а сети се защ овиждаш Пежо по софийските улици...вероятно защото двугодишни Пежо са купени Там на Минус 60 % ..
и тук стават Нов внос , перфектна без забележки" ..за 5 - 6000 лв