За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Daniboy
Рейтинг: 1013 Неутралноhttp://demotivation.me/bkjazyv6bj6spic.html
„Най-хубавото в този живот е да се правиш на идиот.”Ристьо
Рейтинг: 571 Весело[quote#1:"Daniboy"]
http://demotivation.me/bkjazyv6bj6spic.html[/quote]
линка е железен +++
pixela
Рейтинг: 255 ВеселоДо коментар [#1] от "Daniboy":
Купуваш си я нова и след няколко месеца почва да стърже и да вие
Иначе тия сладури от Ланча трябва да влезнат някакси при ФФФФ (Форд, Фиат и фсички френски)
freedom is another word for nothing else to loseДо коментар [#2] от "Хейт.BG":
Абе изкараха някаква нова "маска" - стархотен та.шак
znayko84
Рейтинг: 264 ЛюбопитноБрат ми беше карал една такава под наем в Италия. Каза, че е самолет. Набира перфектно, разхода е уникално нисък - 4 и нещо на сто смесен разход.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноПрактична и удобна градска кола! Естествено в България ще и се мръщят! Първо, че е италианска, второ двигателя ще е слаб, трето...!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Даже и версия с пропан-бутан има, че и на метан! Предполагам, че ще е с добро базово оборудване и няма да доплащаш, за резервна гума и чистачки!
Daniboy
Рейтинг: 1013 Любопитно[quote#3:"pixela"]Иначе тия сладури от Ланча трябва да влезнат някакси при ФФФФ (Форд, Фиат и фсички френски)[/quote]
„Най-хубавото в този живот е да се правиш на идиот.”Колега, карал ли сте нов форд или френска кола?
Athanatos
Рейтинг: 1768 НеутралноНа Серджо Маркионе 100 цирея на задника му да излезнат.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Уби хубавата марка
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 Неутрално[quote#5:"tww09306483"]Първо, че е италианска, второ двигателя ще е слаб, трето...! [/quote]
I 💜 Leka BorislavovnaНа Бай Ганю по принцип всички коли са му тесни, с малък багажник, и слаби (щом не са поне 500 к.с.).
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 Неутрално[quote#7:"Athanatos"]Уби хубавата марка [/quote]
I 💜 Leka BorislavovnaИ аз преди време писах, че марката Ланча ще отпадне от производственото портфолио на ФиатКрайслер, ама отнесох минуси, сякаш идеята е моя.
Ланча е легендарна марка, но имА лошия късмет да съществува едновременно с друга подобна легенда - Алфа Ромео. Просто като тип автомобили са много еднакви и концернът няма как да поддържа и двете, защото се самоизяждат. За съжаление счетоводните отчети решиха съдбата на Ланча.
Martim
Рейтинг: 438 НеутралноИпсилонът е страхотен. Но пук аз харесвам и Тезис, та сигурно нощо не разбирам от автомобили...
Публикувано през m.dnevnik.bg
tucker case
Рейтинг: 684 Веселоланча исполин...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...Infernus
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#3] от "pixela":
Дела трябват, а не думи.Калъфм Ланча от 84-та година е собственост на ФИАТ! 86-та година наказва всички във световните рали серии със Делта, най близката версия до рейсинг колата е Интеграле, по това време автомобил на Ауди с Куаттро излиза от пътя и убива маса народ! Хвани почети малко сложи малко багаж в главата, пък после се излагай по малко.
Avalanche
Рейтинг: 130 ЛюбопитноМисля че в автомобилният свят има далеч по интересни събития от полумъртви автопроизводители не впечатляващи с нищо а и нямащи потенциал да впечатлят с нещо.
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!Avalanche
Рейтинг: 130 НеутралноДо коментар [#9] от "Blood Red Skies":
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!Хубави разсъждения но за твое съжаление далеч от логическото развитие в автомобилният свят.Да разясня фау ве всичко е едно и също голф сеат шкодилак ауди.Ауди а3 чист Гоуф и по логиката на вътрешната конКУРенция трябваше да са фалирали ама не са.Що не са щото нещата не се печелят с технически показатели въртящ момент и тн простотии а с пропаганда.Например ако произведа тиган и напиша произведен в Германия ще продам повече дори от Тефал.Това се нарича пропаганда и вътрешно убеждение.Коментара на pixela го потвърждава.Извод логиката е науката на науките но тя не важи когато имаме лични пристрастия базиращи се само на бла бла.
pixela
Рейтинг: 255 НеутралноДо коментар [#12] от "Infernus":
freedom is another word for nothing else to loseБайно, Фиат е ПЪРВОТО от четирите Ф-та и това няма отношение към ралита и формули, ами към колата, която ще си купим аз и ти. Галактически боклук - това е Фиат..
historama
Рейтинг: 683 Неутрално[quote#3:"pixela"]Абе изкараха някаква нова "маска" - стархотен та.шак[/quote]
да ме светнеш какво ново изкараха Голфа последните 10-15 год. Или на Ауди дето им сменят светодиодите?
Ристьо
Рейтинг: 571 Весело[quote#14:"Lavinata"]Това се нарича пропаганда и вътрешно убеждение[/quote]
ГоУфа е 70 % техника + 30 % Реклама
като напише човек в Гугъл:
"колко реално струва новият айфон - 6"....
и му става горчиво на езика !!!
без Реклама Нищо не се продава ,
хората купуват ЕГО , не техника
42
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#15] от "pixela":
След комунистите най-много мразя антикомунистите!Да карам нещо различно от Ланча или Алфа за мен е пълен мазохизъм и естетическо самобичуване.
Avalanche
Рейтинг: 130 НеутралноДо коментар [#17] от "Хейт.BG":
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!Подсещаш ме че съм забравил нещо важно освен пропагандата а именно шовенизма.Няма как да убедиш германеца че голфа не е най доброто(в класа му) австриеца тоже просто говорят един езил.Чеха шкода купува няма как да не заложи на чехското французина нещо френско.Българина немско все пак доведеният ни цар е казал винаги с германия бикога срещу русия.А и две световни сме с тях.Испанеца залага на сеат.И тъй като всичко е ваген накрая са номер едно производители в света(под всичко визирам шкода сеат от гореизброените)Тези чувства са по силни от "техниката" в голфа просто повечето купуващи коли си нямат и представа от техника.Та в повечето случай избора е субективен шовинистичен и прпагандно ориентиран.
Ристьо
Рейтинг: 571 Весело[quote#19:"Lavinata"]в повечето случай избора е субективен шовинистичен и прпагандно ориентиран.[/quote]
+++
Ристьо
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#19:"Lavinata"]Испанеца залага на сеат[/quote]
СЕАТ са най-непродаваемите автомобили от групата ФауВе
колко нови СЕАТ си видял през последната година ??
Avalanche
Рейтинг: 130 НеутралноЕ след вица с ибисата не смеят
.То бг пазара не е критерии защото е жалък.Но ти чул ли си некой да препоръча сеат.Голф ясно немеца превзел европа за 5 дни ок.Италианеца ай дизайн имат френските а бе кенефи а ма евтини примерно.Сеат то никой с нищо не го свързва освен с вица за мутрите.Та на сбора на село след няколко чашки парцуца и у люлин в кафето така са нещата.Ама там втора ръка се коментира.Нема паре за първа първа по Бояна ама там класът е друг нема ги сеат там.
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!Infernus
Рейтинг: 120 Любопитно[quote#19:"Lavinata"].И тъй като всичко е ваген накрая са номер едно производители в света(под всичко визирам шкода сеат от гореизброените)[/quote]
Дела трябват, а не думи.Тойота са номер едно от памтивека, и след тях са ФауВе със всичките си навеси със различни емблеми. И си много прав че тука просто се следва партийната линия "с Германия сме".
[quote#15:"pixela"]Байно, Фиат е ПЪРВОТО от четирите Ф-та и това няма отношение към ралита и формули, ами към колата, която ще си купим аз и ти. Галактически боклук - това е Фиат.. [/quote]
А ти си просто едно малко пискелче на в 4К картината на автомобилната индустрия, и ти казах почети малко за да не изглеждаш смешен. Айде кажи ми кой измисли Комън Рейл дизела и в коя кола се вгражда първи и кой до 2011 твърдо искаше да си трака с калпавата технология "помпа дюза" и накрая кандиса и той???
krasi_kara
Рейтинг: 182 НеутралноДо коментар [#14] от "Lavinata":
Не е така, бе. Не знаеш ли, че всичко що е "Made in Germany" и "дигитално" е по-хубаво?
А сега си представи ако на някой продукт пише едновременно и "digital" и "Made in Germany"!
Avalanche
Рейтинг: 130 НеутралноДо коментар [#24] от "krasi_kara":
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!Мейд ин Герману се е използвал от англичаните за обозначаване на немските боклуци след войната.Та това не е повод за гордост е на село може де но...
Pontif
Рейтинг: 2349 Неутралноизглежда като въшка
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Allesне на безразличието
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#23] от "Infernus":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим+++++++ ФВ се мъчеха да убедят света че помпа дюзата е по добро от комън реила ама ,не стана и клекнаха и те завиха към рейл..иначе много мъка ги чакаше...
pixela
Рейтинг: 255 НеутралноДо коментар [#23] от "Infernus":
freedom is another word for nothing else to loseДобре де, той и Форд е измислил поточната линия, но това прави ли съвременния Форд добра кола?! Категорично не! Пак ти казвам, че говоря за качеството на сериините модели на дадена марка.
Infernus
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#28] от "pixela":
Това с ФВ са пълни лакардии, да вярно някога Гоуф 1 и 2 са били здрави, но толкоз!
Дела трябват, а не думи.Само дето 3 години подред правят двигател на годината с ЕкоБууст-а