Фотогалерия: Тайванският конкурент на "Тесла"

Thunder Power

Фотогалерия: Тайванският конкурент на "Тесла"

Дизайнът на автомобила е правен от италианците от Загато, а в разработката са били ангажирани европейски инженери.

  • Тайванската компания "Тъндър Пауър" представи на автосалонът във Франкфурт прототип, от който след две години може да се появи конкурент на американския суперелектромобил "Тесла Модел S".
    Тайванската компания "Тъндър Пауър" представи на автосалонът във Франкфурт прототип, от който след две години може да се появи конкурент на американския суперелектромобил "Тесла Модел S".
  • Дизайнът на автомобила е правен от италианците от Загато, а в разработката са били ангажирани европейски инженери.
    Дизайнът на автомобила е правен от италианците от Загато, а в разработката са били ангажирани европейски инженери.
  • Колата "Тъндър Пауър" беше представена в две версии - седан и спортно изпълнение.
    Колата "Тъндър Пауър" беше представена в две версии - седан и спортно изпълнение.
  • Ето я и спортната версия.
    Ето я и спортната версия.
  • Седанът е със задно задвижване, като идеята е да има две версии. Първата ще е с мощност 308 конски сили, а втората с 429.
    Седанът е със задно задвижване, като идеята е да има две версии. Първата ще е с мощност 308 конски сили, а втората с 429.
  • Ускорението до 100 км/ч става съоответно за 5.9 и 5.0 секунди. Мощността и пъргавината отстъпват сериозно на "Тесла Модел S", но пък запасът от ход е цели 650 километра.
    Ускорението до 100 км/ч става съоответно за 5.9 и 5.0 секунди. Мощността и пъргавината отстъпват сериозно на "Тесла Модел S", но пък запасът от ход е цели 650 километра.
  • Състезателният модел е със задвижване на четирите колела, като целта му е да демонстрира възможностите на платформата.
    Състезателният модел е със задвижване на четирите колела, като целта му е да демонстрира възможностите на платформата.
  • От компанията посочват, че техния пакет от акумулатори и доста по-евтин и лек от предложенията на конкурентите. Общото тегло на автомобила е под два тона.
    От компанията посочват, че техния пакет от акумулатори и доста по-евтин и лек от предложенията на конкурентите. Общото тегло на автомобила е под два тона.
  • Шасито, използвано от "Тъндър Пауър", позволява на него да се изградят също SUV, компактен модел и кросоувър.
    Шасито, използвано от "Тъндър Пауър", позволява на него да се изградят също SUV, компактен модел и кросоувър.
  • В салона най-интересното решение е, цялото арматурно табло да е един голям реагиращ на допир дисплей. На него се проектират приборното табло, могат да се гледат филми и да се правят основните настройки по автомобила.
    В салона най-интересното решение е, цялото арматурно табло да е един голям реагиращ на допир дисплей. На него се проектират приборното табло, могат да се гледат филми и да се правят основните настройки по автомобила.
  • Плановете са производството на "Тъндър Пауър" да започне през 2017 година в завод на площ от 30 хектара в Китай и още един в някоя европейска държава.
    Плановете са производството на "Тъндър Пауър" да започне през 2017 година в завод на площ от 30 хектара в Китай и още един в някоя европейска държава.
  • Централата на компанията е близо до Милано, като центрове за развойна дейност и проучвания има в САЩ и Китай.
    Централата на компанията е близо до Милано, като центрове за развойна дейност и проучвания има в САЩ и Китай.
  • Фотогалерия: Тайванският конкурент на "Тесла"
  • Фотогалерия: Тайванският конкурент на "Тесла"
  • Фотогалерия: Тайванският конкурент на "Тесла"
  • Фотогалерия: Тайванският конкурент на "Тесла"