Фотогалерия: Футуристичният SUV на "Тесла" дойде с крилати задни врати

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (164)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Тове е Колата

    Stef
  2. 2 Профил на xcheffo
    xcheffo
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Снимка 8
    Някой се е гъбаркал с презентацията:
    250 MILF RANCH

  3. 3 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 180 Неутрално

    "с един заряд може да измине 410 километра" - това е вече добре!

    Но не е добре колко е ниска колата. Какъв кросовър, какви пет лева.

  4. 4 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 919 Неутрално

    Красавец. А напролет Тесла започват присейлс на модел 3 за 35000 долара. В интересни времена живеем.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    The best way to predict the future is to invent it.
  5. 5 Профил на Бо По
    Бо По
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Това е бъдещето!

  6. 6 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#3] от "12345":

    това си е миниван 4х4,сув или кросоувър е доста силно за това ,иначе браво за технологията ама все още са си цифра ...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  7. 7 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 185 Неутрално

    Абе на ниво презентация и каталог всичките са "да си е.. майката", пък после като дойде реалността, "си е...ло майката".

    В такива случаи, трябва да се цитира поговорката - "На надписи вяра да нямаш. Пише някъде "Жени", влизаш, пък то тоалетна?!".

  8. 8 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Гледайте представянето и ще разберете, че този автомобил е революция! https://www.youtube.com/watch?v=RUz_EXSmp9w

    Между другото: Цената му е от $90К. От 132К е най-скъпата сигничър версия, за която има над 35 хиляди резервации!

  9. 9 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 411 Весело

    Когато сами си рекламират параметрите, всичко е идеално, както казват и тези от VW.

  10. 10 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 784 Весело

    “Предно стъкло на автомобила прелива в покрива, което дава поглед към небето на возещите се на предната седалка.”

    Все пак най-добре да си гледат пътя!

    I Want To Believe
  11. 11 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#1] от "stef":

    140 хиляди долара и 400 км пробег. Това определено не е колата.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  12. 12 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 871 Любопитно

    [quote#0:"статията"]Важен плюс на колата е, че може да тегли прикачен товар с тегло над два тона.[/quote]

    Да разбирам ли, че по-малко не може?

    А сега по-точно: може да тегли до 5000 паунда, което е 2268кг.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  13. 13 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Не се сещам за нито една ситуация, в която крилати врати са по-удобни? Иначе събират погледите
    Иначе страшно ги харесвам и винаги се изумявам когато край мен мине безшумно някоя "Тесла".

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  14. 14 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 237 Весело

    Цената и тя е теслА.

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  15. 15 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 230 Неутрално

    [quote#4:"EU defender"]Красавец. А напролет Тесла започват присейлс на модел 3 за 35000 долара.[/quote]
    Моят нов автомобил!

    #KOЙ номинира бокова!
  16. 16 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 230 Неутрално

    [quote#14:"стафилокок"]Цената и тя е теслА.[/quote]
    Пестеливостта е майка на мизерията.

    #KOЙ номинира бокова!
  17. 17 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 122 Неутрално

    До коментар [#3] от "12345":

    Не е ли пределно ясно, че това не е автомобил за извън пътя.. а 4х4 за по-голяма стабилност и ускорение..

  18. 18 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 230 Неутрално

    [quote#13:"Торбалан"]Не се сещам за нито една ситуация, в която крилати врати са по-удобни?[/quote]
    Когато си спрял на паркинг и съседната кола е на 20 см от теб - много по-удобни са.

    #KOЙ номинира бокова!
  19. 19 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Както каза шефа на Рено-Нисан за електромобилити-това е малка пазарна ниша!

  20. 20 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 230 Любопитно

    [quote#9:"dissident"]Когато сами си рекламират параметрите, всичко е идеално, както казват и тези от VW.[/quote]
    Я кажи какви са истинските стойнотсти отработените газове на напълно електрическия автомобил Тесла? Какво казаха по руската телевизия по въпроса?

    #KOЙ номинира бокова!
  21. 21 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#13] от "Торбалан":

    Ако товариш мебели или тежки предмети-като торби цимент е по-добре!

  22. 22 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#9] от "dissident":

    зарадвай се поне веднъж на революционен продукт, бе.
    не може всички да се возим на Лада Нива!

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  23. 23 Профил на legaltk
    legaltk
    Рейтинг: 378 Неутрално

    Пътниците на задната седалка как ще слизат, когато колата е паркирала между други два автомобила?

  24. 24 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 230 Неутрално

    [quote#22:"полувишис"]не може всички да се возим на Лада Нива![/quote]
    щом путин се вози (на хартия) на лада нива - не само може, но и трябва.

    #KOЙ номинира бокова!
  25. 25 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    На Мъск му се реве - с тоя пад на петрола Тесла никога няма да излезе от малката ниша, в която се намира. Т.е. никога няма да излезе на печалба. А парите, дори на Мъск, все някога ще свършат. Или меракът.

  26. 26 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#25] от "iazdakaja":

    Няма страшно. Правителство и някой друг регулатор ще помогнат.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  27. 27 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#19] от "rurade":

    Той и бат Били беше споделил едно време, че 640 K са достатъчни за всичко. Та и това предсказание е толкова вярно.

    Иначе ме изумява Илон като човек и нещата, които е постигнал. Тесла е компанията, която в момента въвежда най-много иновации при автомобилите.

  28. 28 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#27] от "zero_day":

    Не е предсказание ,а по-скоро пазарно проучване!
    Виж цената и смятай кога ще я смъкнат да стане достъпна!
    Всяка стока се произвежда за да се продава и да се реализира печалба.Иновациите са хубаво нещо,но има много исторически примери как такива компании не са успявали да се наложат или просто са си оставали една от всичките!

  29. 29 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 688 Любопитно

    До коментар [#11] от "The Dark Prince Of Bankya":

    $90,000 всъщност, по-евтина от голяма част от софийските мутромибили аудита беемвета мерцедеси туарези и т.н., малка част от които са с по-добър пробег. Или за да са резервоарите им тежат колкото половината батерия на теслата

    Stef
  30. 30 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    "Интересна е и климатичната система на колата, която има дори режим на работа, при който защитава от биологично оръжие."

    Това пък защо?После се чудят защо толкова много американци вярват на конспиративни теории!

  31. 31 Профил на asenpp
    asenpp
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Велик. Само ония нафтаджийте да не ни сбият, преди да се гътнат от историята.

  32. 32 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#29] от "stef":
    Къде ги видя 90 хиляда

    "Цените на Модел Х започват от 132 000 долара, като за доставка ще се чака около година."
    А за пробега е смешно да се коментира. 400 км за ден

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  33. 33 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 818 Весело

    Густо, след година ще я подкарам !

  34. 34 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 294 Весело

    [quote#18:"Emergen-C"]Когато си спрял на паркинг и съседната кола е на 20 см от теб - много по-удобни са.[/quote]

    Мда, ама обикновено аз съм шофьора и много слабо ме грее колко удобни били ЗАДНИТЕ врати.......

    Culus capitem delit
  35. 35 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 294 Любопитно

    [quote#29:"stef"]Или за да са резервоарите им тежат колкото половината батерия на теслата [/quote]

    Ама се пълнят за 3 минути, а на теслата - за една нощ, освен ако нямаш отклонение на далекопровода под ръка.....

    Culus capitem delit
  36. 36 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 294 Весело

    [quote#27:"zero_day"]Тесла е компанията, която в момента въвежда най-много иновации при автомобилите.[/quote]

    При ЕЛЕКТРОмобилите - да.
    При останалите 99.9% от АВТОмобилите - ми не......

    Culus capitem delit
  37. 37 Профил на inegve
    inegve
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#23] от "legaltk":

    Гледай презентацията в youtube.com и ще разбереш.

  38. 38 Профил на inegve
    inegve
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#32] от "The Dark Prince Of Bankya":

    Тези километри са на "зареждане", което отнема 15 минути и SuperCharger-и има във всички щати. Но си говорете ........

  39. 39 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#32] от "The Dark Prince Of Bankya":

    Това 400км малко ми прилича на данните на VW,трябва независима проверка!

  40. 40 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#9] от "dissident":

    и кои параметри викаш няма да издържат независима проверка?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  41. 41 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#13] от "Торбалан":

    ти не се сещаш, но мъск се е сетил.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  42. 42 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#23] от "legaltk":

    през багажника. Или ще седят вътре.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  43. 43 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#25] от "iazdakaja":

    не е нужно да излизат от някаква ниша за да са на печалба. Хиляди фирми продават милиони нишови продукти на печалба, и то доста сериозна.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  44. 44 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 294 Неутрално

    "с един заряд може да измине 410 километра" - това е вече добре!
    =============

    И ти вярваш на рекламите? Обзалагам се че са завишили със стотина километъра. Освен това, колко зареждания ще издържат тия батерии? И най-качествените батерии се скапват за 1 година.

    If you are going through hell... Keep going!
  45. 45 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#39] от "rurade":

    това са точно километрите по тестовия цикъл на EPA. И 1000 независими проверки да направиш, няма как да има различен резултат от този. Вече пробега може да е много различен според стила на каране. Но съдейки по това че модел S напълно си покрива рекламирания пробег без проблем, няма абсолютно никаква причина който и да било да се съмнява.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  46. 46 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#44] от "dante_18":

    това не са реклами, това е EPA rating. На какво се обзалагаш че са го завишили със 100 км и как ще го провериш? Ще се качиш в колата и ще караш като отвързан? Модел S е на пазара от три години, и има над 60 000 продадени коли. На колко от тях викаш им се е скапала батерията за 1 година?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  47. 47 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#45] от "DareDebil":

    Това е кола само за маниаци по темата-напълно бутиков продукт на бутикова цена!Когато започне масово евтино производство в Китай може да започне практическо навлизане на пазара!

  48. 48 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#46] от "DareDebil":



    Тесла не са направили никаква революция нито в батериите, нито в автомобилостроенето. Те използват същите батерии като в обикновен китайски телефон.
    Ето ти еди цитат за въпросните батерии:

    ''Имайте предвид обаче, че дори и да не е извършен нито един пълен цикъл на зареждане или разреждане литиево-йонните батерии остаряват и капацитетът им намалява плавно като в различните случай той може да е значително редуциран след 12 м. ползване, а след 24 м. да е необходима смяна на лаптоп батерията с нова.''

    If you are going through hell... Keep going!
  49. 49 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#48] от "dante_18":

    аз не те питам какви батерии използват тесла (въпреки че много добре знам че използват цилиндрични клетки на panasonic/sanyo произведени в Япония, с химия която не се ползва в нито един телефон). Питам те ЗАЩО има коли на 3 години, с по над 300 000 км, при които едвам се забелязва намаляване на капацитета. Питам те защо тесла имат 8 години или 200 000 мили гаранция за батерията? Питам защо има над хиляда tesla roadster по улиците, включително в Норвегия, на повече от 5 години? Някакво обяснение имаш ли?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  50. 50 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#47] от "rurade":

    колко от колите продавани в германия и сащ точно се произвеждат в китай знаеш ли? или в сащ колите не са масов продукт?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  51. 51 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Любопитно

    [quote#47:"rurade"]Това е кола само за маниаци по темата-напълно бутиков продукт на бутикова цена![/quote]


    Е и?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  52. 52 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#48] от "dante_18":

    иначе пробвай да държиш батерията на лаптопа винаги между 10% и 90%, да я климатизираш с течно охлаждане, пък ела после да кажеш дали не издържа малко повече от 2 години.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  53. 53 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#49] от "DareDebil":

    Интересно, ако могат да правят батерии, които да издържат по 8 години, защо въобще се занимават да правят коли?
    Да ги продават на Апъл и Самсунг - ще направят повече пари.
    Къде са поръчките?

    If you are going through hell... Keep going!
  54. 54 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    [quote#13:"Торбалан"]Не се сещам за нито една ситуация, в която крилати врати са по-удобни? Иначе събират погледите [/quote]

    [quote#41:"DareDebil"]ти не се сещаш, но мъск се е сетил. [/quote]

    Разбира се, че са удобни! За мен единственият проблем е, че не може да се сложи багажник отгоре. Което, все пак се преживява имайки в предвид, че колата вози 7, има голямо багажно пространство и отзад и отпред. Има и теглич на който може също да се сложи багаж.

    SUV-то е страхотно, за прашни пътища просвета се вдига като много други SUV-та и като Модел S.

    [quote#3:"12345"]Но не е добре колко е ниска колата. Какъв кросовър, какви пет лева. [/quote]

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  55. 55 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Любопитно

    [quote#53:"dante_18"]Интересно, ако могат да правят батерии, които да издържат по 8 години, защо въобще се занимават да правят коли?
    Да ги продават на Апъл и Самсунг - ще направят повече пари. [/quote]

    Селски, защо ти е батерия, която ще издържи 8 години на устройство което така или иначе сменяш на 2. А иначе, аз имам IPhone на 5 години с поносима батерия. Не издържа колкото издържаше в началото, но разликата между автомобилна батерия и батерия на джаджа е колко от небето до земята!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  56. 56 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#53] от "dante_18":

    казах ти вече, батериите се правят от панасоник. Поръчките към панасоник са толкова големи, че не смогват. Затова строят заедно с телса нова фабрика в невада. самсунг си правят собствени батерии.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  57. 57 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 65 Весело

    До коментар [#36] от "pag":

    Е, технически погледнато е така, при електромобилите са иновациите, но при положение, че електромобилите са автомобили следва, че първото ми мнение си е вярно

  58. 58 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 185 Неутрално

    До коментар [#53] от "dante_18":

    Е, и ти пък сега как им разваляш на хората "снобарията"? Не виждаш ли, че щом Тесла го казват в "презентацията" си, значи всичко е вярно, и е най-по, и е нечувано, и невиждано досега?

    Да ти прилича цялата тая работа на истерията покрай едни продукти, чиито имена започват с "ай"?

  59. 59 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#50] от "DareDebil":

    Няма ниски цени без масово производство-това е валидно за всички стоки независимо какви са!Щом няма масово производство в Щатите и Европа на такива коли-значи няма пазар!Всички големи играчи вече имат в гамата си ел.коли,но никой не ги купува ,защото технологията е още в началото,нямат практическо приложение и са скъпи за масовия потребител!Другите се произвеждат масово-значи имат пазар!Какво не ти е ясно?

  60. 60 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#59] от "rurade":

    не ми е ясно защо трябва да почнат да се произвеждат в китай. Не ми е ясно защо никой не ги купувал, след като сегмента им е най-бързо растящият в индустрията. Не ми е ясно какво разбираш под масово производство, колко коли на година смяташ за масово производство?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  61. 61 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#53] от "dante_18":
    Тесла са поредния балон,който надуват -като се спука-сори-тесла,казахме ви предварително и името го знаех те!

  62. 62 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#58] от "krasi_kara":

    "снобарията" може да я развали само масовото скапване на батериите в колите след 1-2 години. Да си чул нещо такова да се е случило? Модел S е на пазара от 3 години, само така, между другото.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  63. 63 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#61] от "rurade":

    и какво ще го спука балона?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  64. 64 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#63] от "DareDebil":

    Каквото спука другите балони!

  65. 65 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    След Модел 3, следва и Модел Y, което ще е SUV в долният сегмент, около $30-$40 хиляди.

    Батериите последните 5 години направиха доста добро развитие и в увеличаването на енергийната плътност и в намаляването на цената, Мъск говори за 1000 километра на заряд след 3-5 години.

    Имайте в предвид, че като цената на батерията падне под $100-$150 за киловатчас електрическата кола става по- евтина за производство от бензиновата.

    Имайте в предвид също, че като енергийната плътност стане над 400 вата на килограм, батериите стават приложими не само за автомобили, но и за самолети извършващи трансатлантически полети.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  66. 66 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#60] от "DareDebil":

    Примерно да се произвеждат в Китай,само примерно!Там обикновено се изнася всяка масово производство!
    Какво е масово-нещо различно от бройките ,които продават в момента!И щом шефа на една от най-големите авто производители твърди,че това е малка ниша-значи е така!

  67. 67 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    [quote#66:"rurade"]Примерно да се произвеждат в Китай,само примерно!Там обикновено се изнася всяка масово производство! [/quote]

    Глупости, в Китай се изнася главно сглобяването на джаджи, иначе автомобили се сглобяват навсякъде. Примерно Мерцедес прави автомобил в САЩ и го изнася в Китай.

    Ето как се прави автомобил Тесла, от алуминиевите листове на входа на фабриката до готовият продукт на изхода:

    https://www.youtube.com/watch?v=8_lfxPI5ObM

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  68. 68 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#66] от "rurade":

    не отговори колко коли в сащ са произведени в китай. Няма ли конкретна БРОЙКА кога нещо става масово??? Не видях някой да казва че не е ниша, това което на тебе ти убягва явно е че съществуват доста нишови продукти които са в масово производство.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  69. 69 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#64] от "rurade":

    нещо така, по-конкретно? CDS, ARM?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  70. 70 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#68] от "DareDebil":

    Явно не четеш коментарите ми или ги четеш диагонално-в един документален филм точно за тесла- говориха с шефа на рено-нисан и той го каза в прав текст-нишов продукт-не ни интересува!Въпреки това и те почнаха да правят ел.коли и то на доста по ниска цена от тесла-няма ги никъде!
    Бройка-Мъск събира парите напред-мания за моден продукт-нищо повече!Никога няма да имат бройка.Вече има и други производители само на елколи-тайванци и тн-скоро нишата ще се раздели между още повече гърла!
    Ако имаш акции в тесла-продавай,сега е момента!

  71. 71 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    До коментар [#43] от "DareDebil":


    [quote#43:"DareDebil"]Хиляди фирми продават милиони нишови продукти на печалба[/quote]

    Но не и ако има алтернативен масов продукт от същия тип. Той притиска постижимата цена на особения модел надолу и тогава помага само същото - масовизация.
    Това е и целта, но нито иновативността на фирмата е толкова висока (щото е сама, а светът не напредва толкова бързо), нито рамковите условия са добри (бензинът поевтиня и не мърда). И няма откъде да дойде печалба.

  72. 72 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    [quote#70:"rurade"]Въпреки това и те почнаха да правят ел.коли и то на доста по ниска цена от тесла-няма ги никъде! [/quote]

    Специално Нисан правят електрически коли и във фабриката си в Япония, и във фабриката си в САЩ, която се намира в Смирна, щата Тенеси. Там имат фабрика не само за сглобяване на коли, не само фабрика за сглобяване на батериите, но и фабрика за електрическите двигатели и другите компоненти.

    ГМ и Форд имат подобни фабрики в Мичигън, тяхните батерии се правят там във фабрика на LG Chem.

    Батериите на Тесла са на Панасоник. Тесла и Панасоник правят в момента фабрика за батерии в Рино, Невада, която е огрома, 30 гигаватчаса батерии производство на година. До една година (2016) ще е готова и ще работи.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  73. 73 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Весело

    [quote#71:"iazdakaja"]Това е и целта, но нито иновативността на фирмата е толкова висока [/quote]

    Напротив, много висока е. GM, Нисан и донякъде Ford също залагат на електрическите коли. Тойота и Хонда на водородните клетки. Ще видим, кой ще спечели, от това печелим най- вече ние, потребителите.

    Аз лично залагам на електрическата кола, която е несравнимо по- удобна, по- проста за производство и прекрасна и евтина за употреба!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  74. 74 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 688 Любопитно

    До коментар [#35] от "pag":

    Така е за 3 мин - 200 лв или за 6 часа - без пари

    Stef
  75. 75 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    [quote#32:"The Dark Prince Of Bankya"]А за пробега е смешно да се коментира. 400 км за ден [/quote]

    До коментар [#32] от "The Dark Prince Of Bankya":

    Кога за последн път си карал повече от 400км на ден?

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  76. 76 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    [quote#74:"stef"]Така е за 3 мин - 200 лв или за 6 часа - без пари[/quote]

    И не само това, всеки автомобил Тесла се зарежда бесплатно за 35 минути бърз зарад в мрежата от суперчарджъри на компанията която вече обхваща САЩ и Канада, няколко европейски държава и крайбрежието на Китай.

    Плюс това между ЛА и Сан Франциско има станция в която могат да ти сменят цялата батерия за 3 минути. Не е разпространено много, защото не се ползва много от собствениците. Все пак бързото зареждане е 35 минути на всеки 5-6 часа каране нито е неудобно, нито е недостатъчно бързо. Всеки при такова каране се нуждае от малко почивка, храна в някоя закусвалня.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  77. 77 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    [quote#44:"dante_18"]И ти вярваш на рекламите? Обзалагам се че са завишили със стотина километъра. Освен това, колко зареждания ще издържат тия батерии? И най-качествените батерии се скапват за 1 година.[/quote]

    До коментар [#44] от "dante_18":
    Има много клипчета за Тесла. Ето ти едно от Норвегия където при минусови температури човека кара по 400км.
    https://www.youtube.com/watch?v=fsLMlozXjhk
    А ще се отнася до живота на батериите - има Тойоти Еко от 1999г които още си карат на същите батерии без проблеми. В САЩ има над 60 хиляди Тесла и още никой не се е оплакал от батерии. Обикновено след една две седмици, след като хората свикнат с колата и с прехода, започват да я зареждат само ведъж или два пъти в седмица.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  78. 78 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#75] от "Pontif А":

    Днес. Утре пак. Всяка седмица по 2-3 пъти. Веднъж годишно ходим семейно в чужбина.
    А я ми кажи капацитета на батерията ще намалява или увеличава след 2 години?

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  79. 79 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    До коментар [#73] от "Realist":

    Имах предвид, че иновативността не е толкова висока, че да привлече толкова клиенти, че цената да падне толкова, че да излязат на печалба.

    И не, другите производители НЕ залагат на електрическите коли. Те са принудени да ги разработват, защото имат наложени ограничения в емисиите на цялата флота, и така компенсират големите си коли и СУВове с конвенционални двигатели, чието търсене расте.

  80. 80 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    [quote#71:"iazdakaja"] нито рамковите условия са добри (бензинът поевтиня и не мърда)[/quote]

    До коментар [#71] от "iazdakaja":

    Разсъждения на бедняк от Волуек. Ако си мислиш че хората които чакат по 6 месеца и плащат $130К за Тесла се интересуват от цената на бензина ... значи нищо не разбираш.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  81. 81 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Весело

    [quote#78:"The Dark Prince Of Bankya"]Веднъж годишно ходим семейно в чужбина. [/quote]

    Ами, твойта е много лесна. Вземаш си малка и евтина електрическа кола, която зареждаш в къщи. Цената на тока е 5 пъти по- ниска от цената на бензина. Ако имаш панели на покрива става безплатно. Така спестяваш няколко хиляди лева на година. Не само от бензин, но и от това, че поддръжката ти е единствено ротиране на гуми и доливане на течност за чистачките.

    Като дойде време да ходиш на почивка наемаш автомобил със спестените от електрическата ти кола пари. Спестените от електрическата кола пари ще ти стигнат не само за наем на втомобил и горивото към него, но и за цяла ваканция на цялото семейство.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  82. 82 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    До коментар [#79] от "iazdakaja":

    В САЩ се продават по 10000 - 15000 електрически коли и плъг-ин хибриди на месец. Това не е малък пазар.

    А, производството поевтинява, батериите са паднали 70% само за последните 5 години, още наполовина да им падне цената и електрическият автомобил става по- масов от бензиновият. Няма какво да пророкувам, ако кажа, че до 3-5 години тенденцията ще е съвсем ясна.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  83. 83 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    ..............Важен плюс на колата е, че може да тегли прикачен товар с тегло над два тона..............

    Колата изглежда среден клас, а такова тегло???

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  84. 84 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#81] от "Realist":

    Хайде да не ми даваш наклон на ... и да ми смяташ ползите и колко емисии ще спестя. Може ли първо да видим колко емисии ще се отделят за добиването на лития и превръщането му в батерия?

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  86. 86 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    До коментар [#80] от "Pontif А":


    [quote#80:"Pontif А"]Ако си мислиш че хората които чакат по 6 месеца и плащат $130К за Тесла се интересуват от цената на бензина[/quote]

    Ама нали това обяснявам - тези коли се купуват от шепа хард-кор фенове от Калифорния и Норвегия - двете най-богати държави в света. И са на загуба, което нямаше да е проблем, ако се задаваше масовизация, за да паднат цените и излезе печалба, но такава масовизация не се очертава (и една от причините е цената на бензина).

  87. 87 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Весело

    До коментар [#84] от "The Dark Prince Of Bankya":

    Аз ти писах, колко ще спестиш ако караш електрически автомобил вместо бензинов. Въобще не съм ти писал за екологичната разлика. Тъй като приемам, че това е нещо съвсем друго, което не споменах, сега пиша допълнение:

    Аз имам и хибрид, и плъг-ин хибрид и мога да ти напиша, че хибрида ти спестява 75% от горивото на градско и около 25% на магистрала. Това е личн опит!

    За плъг-ин хибрида, имам Шевролет Волт от почти 4 дини, чиито резервоар зареждам веднъж на повече от година. 9 галона е резервоара. Карам по 18000 мили на година. На мене тока ми беше около 10 пъти по- евтин от бензина заради специалната тарифа на местното ютилити за електрически коли (около 9 цента на литър еквивалент). А сега ми е дори без пари, защото от 6 месеца съм с панели на покрива. На мене, карането на Шевролет Волт ми спестява между $350 и $400 на месец от неизгорено гориво. Масло сменям веднъж на 2 години, защото в книжката пише така, последният път когато смених беше му останал около 96% живот. Другото е ротация на гуми на 10000 километра и доливане на течност за чистачки.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  88. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  89. 89 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#87] от "Realist":

    Не карам бензин. За най-голям ваш ужас имаме 2 дизела. Моят е по-голям, с евро6, на съпругата ми е малък 1.4 с евро4. За естеството на работата ми не е подходяща кола, която да не ми гарантира поне 500 км дневен пробег. Все още в България няма изградена система, от тази гледна точка за мен е немислимо и неудачно това решение.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  90. 90 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    До коментар [#86] от "iazdakaja":

    Абе, те тези които купуват Тесла не се интересуват и от цената на бензина, защото Тесла е в групата на луксозните модели на БМВ, Мерцедес или Ауди. И в Калифорния Тесла бие всичките си конкуренти.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  91. 91 Профил на xymax
    xymax
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Пфууу, за тез пари земам едно порше без да се замислям.

    А Теслата е микс м/у Бенц, Инфинити и Форд и много яко ме дразни, поради простата причина, че ползват подобна марк стратегия като на епъл.

  92. 92 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Весело

    [quote#89:"The Dark Prince Of Bankya"]Не карам бензин. За най-голям ваш ужас имаме 2 дизела.[/quote]

    Къде ти е разликата тогава? В САЩ дизела обикновено е по- скъп от бензина, единственото което печелиш е малко по- голяма икономичност. И много NoX пушек, ако не си с AdBlue, което пък е допълнителен разход.

    С хибрид ще си дори по- добре, хибрида на градско бие дизела в земята! Моят хабрид е SUV, 4x4, и в тубата има хора които на хайпърмайлинг изкарват с него по 3.5 литра на сто на градско. Пък ти си карай един път в годината семейството в чужбина, нищо че ще е съвсем малко по- неикономично.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  93. 93 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    [quote#92:"Realist"]В САЩ дизела обикновено е по- скъп от бензина,[/quote]

    И това е нормално, защото за производството на дизеловото гориво се използва повече нефт (макар и по- некачествен) и молекулата на дизела пакетира повече енергия от бензиновата. В Европа дизела е по- евтин заради субсидията, не заради друго.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  94. 94 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    [quote#86:"iazdakaja"]- тези коли се купуват от шепа хард-кор фенове от Калифорния и Норвегия - двете най-богати държави в света[/quote]

    До коментар [#86] от "iazdakaja":

    Е шепа, шепа колко да е шепа - все пак около 70,000 коли са продали досега. Нисам Лийф, който е много по-мижава кола е продал доста повече защото са около $40к.
    За Америка това са идеални коли. Вечер си я вкарваш в гаража и я зареждаш и после я караш 2, 3 дни. Освен това тези коли имат право да се движат в кар-пул лентите. Там можеш да караш само ако сте поне двама души в колата. в Калифорния това са около 1% от колите. В големите задръствания гледаш как всички пълят само тези които имат по двама човека в кола или колите са им електрически си карат със 120км/ч в свободната лента.
    Почти навсякъде паркингите са безплатни, но за електрически коли са отдели най-хубавите мсета до входа и винаги има безплатни станции за зареждане.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  95. 95 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    [quote#94:"Pontif А"]Нисам Лийф, който е много по-мижава кола е продал доста повече защото са около $40к. [/quote]

    Нисан Лийф е около $29000, с федералният и калофорнийският данъчен кредит излиза около $19000. Шевролет Волт преди кредита е около $34000, с кредита излиза колкото Тойота Приус.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  96. 96 Профил на asenpp
    asenpp
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Някъде нагоре имаше сравнения с айфон.
    много вярно - Мъск е велик поне колкото Стив Джобс.
    м/у другото до края на годината трябва да има поне 2 суперчарджъра и у нас, ако разбира се сработят с местното законодателство и интереси. - или просто ще ни заобиколят, както например е заобиколена северна корея.
    А да освен това тунджата ще поевтинява още някоя годинка, щото след 10-15 години с тия темпове ще си караме само камарото сс 69-та и некое друго бмв, е да , разбира се и гоуфовете
    Топлофикация-софия намаляла цените!, аз пък си поръчах: http://www.teslamotors.com/powerwall

  97. 97 Профил на asenpp
    asenpp
    Рейтинг: 122 Неутрално

    ПП и най-богоподобните и недостижими германци май участват:
    http://www.porsche.com/microsite/mission-e/international.aspx#/charging

    Е с к'во друго да участват

  98. 98 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    [quote#88:"The Dark Prince Of Bankya"]Как ти, дебил някакъв нещастен, реши каква ми е професионалната ориентация и с какво се занимавам? И откъде накъде ще си позволяваш да ме обиждаш?[/quote]

    До коментар [#88] от "The Dark Prince Of Bankya":

    Въобще не се интересувам кой си. Човек който кара 3 пъти в седмицата повече от 400км/ден и не може да схване че това е изключение. По-малко от 1% от хората карат така освен ако не са ТИРаджии или бакшиши. И на тази база ти определяш дали една кола "става" или не?
    За мене ти си тъп и заслужаваш да бъдеш обиждан. А дали си говедовъд или мутро-барон е все тая. Тъпаци има във всички професии.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  99. 99 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#71] от "iazdakaja":

    кой е същият тип??? Тесла изпреварва по продажби в америка абсолютно съпоставими като цена и характеристики модели на мерцедес, ауди, БМВ, порше.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  100. 100 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#70] от "rurade":

    сериозно ли шефа на рено-нисан каза не ни интересува??? Тва да не е оня документален филм дето точно той е в япония, в конферентната зала с още 20 директори и членове на борда и им казва в прав текст че залага на електромобилите? Че никой не знае кое е следващото голямо нещо, но ако е електромобилите, то рено-нисан трябва да са на първа позиция? Къде са тия тайванци? Колко коли продадоха тази година тайванците? Тесла гонят 55 000.

    Чета ти коментарите, 100 пъти каза че шефа на рено-нисан бил казал че са нишов продукт, ама никъде не видях отговор на елементарните въпроси от моите коментари. Че той и стив джобс каза че айфона е нишов продукт, каза и че 3.5 инча е перфектният размер. Прав ли беше?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #