За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
stef
Рейтинг: 688 НеутралноТове е Колата
Stefxcheffo
Рейтинг: 8 НеутралноСнимка 8
Някой се е гъбаркал с презентацията:
250 MILF RANCH
12345
Рейтинг: 180 Неутрално"с един заряд може да измине 410 километра" - това е вече добре!
Но не е добре колко е ниска колата. Какъв кросовър, какви пет лева.
EU defender
Рейтинг: 919 НеутралноКрасавец. А напролет Тесла започват присейлс на модел 3 за 35000 долара. В интересни времена живеем.
The best way to predict the future is to invent it.Публикувано през m.dnevnik.bg
Бо По
Рейтинг: 803 НеутралноТова е бъдещето!
не на безразличието
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#3] от "12345":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимтова си е миниван 4х4,сув или кросоувър е доста силно за това ,иначе браво за технологията ама все още са си цифра ...
krasi_kara
Рейтинг: 185 НеутралноАбе на ниво презентация и каталог всичките са "да си е.. майката", пък после като дойде реалността, "си е...ло майката".
В такива случаи, трябва да се цитира поговорката - "На надписи вяра да нямаш. Пише някъде "Жени", влизаш, пък то тоалетна?!".
chevyvolt
Рейтинг: 803 НеутралноГледайте представянето и ще разберете, че този автомобил е революция! https://www.youtube.com/watch?v=RUz_EXSmp9w
Между другото: Цената му е от $90К. От 132К е най-скъпата сигничър версия, за която има над 35 хиляди резервации!
dissident
Рейтинг: 411 ВеселоКогато сами си рекламират параметрите, всичко е идеално, както казват и тези от VW.
2.5
Рейтинг: 784 Весело“Предно стъкло на автомобила прелива в покрива, което дава поглед към небето на возещите се на предната седалка.”
I Want To BelieveВсе пак най-добре да си гледат пътя!
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#1] от "stef":
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.140 хиляди долара и 400 км пробег. Това определено не е колата.
Калибър
Рейтинг: 871 Любопитно[quote#0:"статията"]Важен плюс на колата е, че може да тегли прикачен товар с тегло над два тона.[/quote]
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.Да разбирам ли, че по-малко не може?
А сега по-точно: може да тегли до 5000 паунда, което е 2268кг.
Торбалан
Рейтинг: 352 НеутралноНе се сещам за нито една ситуация, в която крилати врати са по-удобни? Иначе събират погледите
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald ReaganИначе страшно ги харесвам и винаги се изумявам когато край мен мине безшумно някоя "Тесла".
стафилокок
Рейтинг: 237 ВеселоЦената и тя е теслА.
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.Emergen-C
Рейтинг: 230 Неутрално[quote#4:"EU defender"]Красавец. А напролет Тесла започват присейлс на модел 3 за 35000 долара.[/quote]
#KOЙ номинира бокова!Моят нов автомобил!
Emergen-C
Рейтинг: 230 Неутрално[quote#14:"стафилокок"]Цената и тя е теслА.[/quote]
#KOЙ номинира бокова!Пестеливостта е майка на мизерията.
P.S.
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#3] от "12345":
Не е ли пределно ясно, че това не е автомобил за извън пътя.. а 4х4 за по-голяма стабилност и ускорение..
Emergen-C
Рейтинг: 230 Неутрално[quote#13:"Торбалан"]Не се сещам за нито една ситуация, в която крилати врати са по-удобни?[/quote]
#KOЙ номинира бокова!Когато си спрял на паркинг и съседната кола е на 20 см от теб - много по-удобни са.
rurade
Рейтинг: 237 НеутралноКакто каза шефа на Рено-Нисан за електромобилити-това е малка пазарна ниша!
Emergen-C
Рейтинг: 230 Любопитно[quote#9:"dissident"]Когато сами си рекламират параметрите, всичко е идеално, както казват и тези от VW.[/quote]
#KOЙ номинира бокова!Я кажи какви са истинските стойнотсти отработените газове на напълно електрическия автомобил Тесла? Какво казаха по руската телевизия по въпроса?
rurade
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#13] от "Торбалан":
Ако товариш мебели или тежки предмети-като торби цимент е по-добре!
полувишис
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#9] от "dissident":
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesзарадвай се поне веднъж на революционен продукт, бе.
не може всички да се возим на Лада Нива!
legaltk
Рейтинг: 378 НеутралноПътниците на задната седалка как ще слизат, когато колата е паркирала между други два автомобила?
Emergen-C
Рейтинг: 230 Неутрално[quote#22:"полувишис"]не може всички да се возим на Лада Нива![/quote]
#KOЙ номинира бокова!щом путин се вози (на хартия) на лада нива - не само може, но и трябва.
iazdakaja
Рейтинг: 1044 НеутралноНа Мъск му се реве - с тоя пад на петрола Тесла никога няма да излезе от малката ниша, в която се намира. Т.е. никога няма да излезе на печалба. А парите, дори на Мъск, все някога ще свършат. Или меракът.
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#25] от "iazdakaja":
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.Няма страшно. Правителство и някой друг регулатор ще помогнат.
zero_day
Рейтинг: 65 НеутралноДо коментар [#19] от "rurade":
Той и бат Били беше споделил едно време, че 640 K са достатъчни за всичко. Та и това предсказание е толкова вярно.
Иначе ме изумява Илон като човек и нещата, които е постигнал. Тесла е компанията, която в момента въвежда най-много иновации при автомобилите.
rurade
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#27] от "zero_day":
Не е предсказание ,а по-скоро пазарно проучване!
Виж цената и смятай кога ще я смъкнат да стане достъпна!
Всяка стока се произвежда за да се продава и да се реализира печалба.Иновациите са хубаво нещо,но има много исторически примери как такива компании не са успявали да се наложат или просто са си оставали една от всичките!
stef
Рейтинг: 688 ЛюбопитноДо коментар [#11] от "The Dark Prince Of Bankya":
Stef$90,000 всъщност, по-евтина от голяма част от софийските мутромибили аудита беемвета мерцедеси туарези и т.н., малка част от които са с по-добър пробег. Или за да са резервоарите им тежат колкото половината батерия на теслата
rurade
Рейтинг: 237 Неутрално"Интересна е и климатичната система на колата, която има дори режим на работа, при който защитава от биологично оръжие."
Това пък защо?После се чудят защо толкова много американци вярват на конспиративни теории!
asenpp
Рейтинг: 122 НеутралноВелик. Само ония нафтаджийте да не ни сбият, преди да се гътнат от историята.
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#29] от "stef":
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.Къде ги видя 90 хиляда
"Цените на Модел Х започват от 132 000 долара, като за доставка ще се чака около година."
А за пробега е смешно да се коментира. 400 км за ден
Гарван
Рейтинг: 818 ВеселоГусто, след година ще я подкарам !
pag
Рейтинг: 294 Весело[quote#18:"Emergen-C"]Когато си спрял на паркинг и съседната кола е на 20 см от теб - много по-удобни са.[/quote]
Culus capitem delitМда, ама обикновено аз съм шофьора и много слабо ме грее колко удобни били ЗАДНИТЕ врати.......
pag
Рейтинг: 294 Любопитно[quote#29:"stef"]Или за да са резервоарите им тежат колкото половината батерия на теслата [/quote]
Culus capitem delitАма се пълнят за 3 минути, а на теслата - за една нощ, освен ако нямаш отклонение на далекопровода под ръка.....
pag
Рейтинг: 294 Весело[quote#27:"zero_day"]Тесла е компанията, която в момента въвежда най-много иновации при автомобилите.[/quote]
Culus capitem delitПри ЕЛЕКТРОмобилите - да.
При останалите 99.9% от АВТОмобилите - ми не......
inegve
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#23] от "legaltk":
Гледай презентацията в youtube.com и ще разбереш.
inegve
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#32] от "The Dark Prince Of Bankya":
Тези километри са на "зареждане", което отнема 15 минути и SuperCharger-и има във всички щати. Но си говорете ........
rurade
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#32] от "The Dark Prince Of Bankya":
Това 400км малко ми прилича на данните на VW,трябва независима проверка!
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#9] от "dissident":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.и кои параметри викаш няма да издържат независима проверка?
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#13] от "Торбалан":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.ти не се сещаш, но мъск се е сетил.
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#23] от "legaltk":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.през багажника. Или ще седят вътре.
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#25] от "iazdakaja":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.не е нужно да излизат от някаква ниша за да са на печалба. Хиляди фирми продават милиони нишови продукти на печалба, и то доста сериозна.
dante_18
Рейтинг: 294 Неутрално"с един заряд може да измине 410 километра" - това е вече добре!
If you are going through hell... Keep going!=============
И ти вярваш на рекламите? Обзалагам се че са завишили със стотина километъра. Освен това, колко зареждания ще издържат тия батерии? И най-качествените батерии се скапват за 1 година.
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#39] от "rurade":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.това са точно километрите по тестовия цикъл на EPA. И 1000 независими проверки да направиш, няма как да има различен резултат от този. Вече пробега може да е много различен според стила на каране. Но съдейки по това че модел S напълно си покрива рекламирания пробег без проблем, няма абсолютно никаква причина който и да било да се съмнява.
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#44] от "dante_18":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.това не са реклами, това е EPA rating. На какво се обзалагаш че са го завишили със 100 км и как ще го провериш? Ще се качиш в колата и ще караш като отвързан? Модел S е на пазара от три години, и има над 60 000 продадени коли. На колко от тях викаш им се е скапала батерията за 1 година?
rurade
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#45] от "DareDebil":
Това е кола само за маниаци по темата-напълно бутиков продукт на бутикова цена!Когато започне масово евтино производство в Китай може да започне практическо навлизане на пазара!
dante_18
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#46] от "DareDebil":
If you are going through hell... Keep going!Тесла не са направили никаква революция нито в батериите, нито в автомобилостроенето. Те използват същите батерии като в обикновен китайски телефон.
Ето ти еди цитат за въпросните батерии:
''Имайте предвид обаче, че дори и да не е извършен нито един пълен цикъл на зареждане или разреждане литиево-йонните батерии остаряват и капацитетът им намалява плавно като в различните случай той може да е значително редуциран след 12 м. ползване, а след 24 м. да е необходима смяна на лаптоп батерията с нова.''
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#48] от "dante_18":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.аз не те питам какви батерии използват тесла (въпреки че много добре знам че използват цилиндрични клетки на panasonic/sanyo произведени в Япония, с химия която не се ползва в нито един телефон). Питам те ЗАЩО има коли на 3 години, с по над 300 000 км, при които едвам се забелязва намаляване на капацитета. Питам те защо тесла имат 8 години или 200 000 мили гаранция за батерията? Питам защо има над хиляда tesla roadster по улиците, включително в Норвегия, на повече от 5 години? Някакво обяснение имаш ли?
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#47] от "rurade":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.колко от колите продавани в германия и сащ точно се произвеждат в китай знаеш ли? или в сащ колите не са масов продукт?
DareDebil
Рейтинг: 466 Любопитно[quote#47:"rurade"]Това е кола само за маниаци по темата-напълно бутиков продукт на бутикова цена![/quote]
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Е и?
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#48] от "dante_18":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.иначе пробвай да държиш батерията на лаптопа винаги между 10% и 90%, да я климатизираш с течно охлаждане, пък ела после да кажеш дали не издържа малко повече от 2 години.
dante_18
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#49] от "DareDebil":
If you are going through hell... Keep going!Интересно, ако могат да правят батерии, които да издържат по 8 години, защо въобще се занимават да правят коли?
Да ги продават на Апъл и Самсунг - ще направят повече пари.
Къде са поръчките?
Realist
Рейтинг: 3156 Неутрално[quote#13:"Торбалан"]Не се сещам за нито една ситуация, в която крилати врати са по-удобни? Иначе събират погледите [/quote]
имайки в предвид, че колата вози 7, има голямо багажно пространство и отзад и отпред. Има и теглич на който може също да се сложи багаж.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.[quote#41:"DareDebil"]ти не се сещаш, но мъск се е сетил. [/quote]
Разбира се, че са удобни! За мен единственият проблем е, че не може да се сложи багажник отгоре. Което, все пак се преживява
SUV-то е страхотно, за прашни пътища просвета се вдига като много други SUV-та и като Модел S.
[quote#3:"12345"]Но не е добре колко е ниска колата. Какъв кросовър, какви пет лева. [/quote]
Realist
Рейтинг: 3156 Любопитно[quote#53:"dante_18"]Интересно, ако могат да правят батерии, които да издържат по 8 години, защо въобще се занимават да правят коли?
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Да ги продават на Апъл и Самсунг - ще направят повече пари. [/quote]
Селски, защо ти е батерия, която ще издържи 8 години на устройство което така или иначе сменяш на 2. А иначе, аз имам IPhone на 5 години с поносима батерия. Не издържа колкото издържаше в началото, но разликата между автомобилна батерия и батерия на джаджа е колко от небето до земята!
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#53] от "dante_18":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.казах ти вече, батериите се правят от панасоник. Поръчките към панасоник са толкова големи, че не смогват. Затова строят заедно с телса нова фабрика в невада. самсунг си правят собствени батерии.
zero_day
Рейтинг: 65 ВеселоДо коментар [#36] от "pag":
Е, технически погледнато е така, при електромобилите са иновациите, но при положение, че електромобилите са автомобили следва, че първото ми мнение си е вярно
krasi_kara
Рейтинг: 185 НеутралноДо коментар [#53] от "dante_18":
Е, и ти пък сега как им разваляш на хората "снобарията"? Не виждаш ли, че щом Тесла го казват в "презентацията" си, значи всичко е вярно, и е най-по, и е нечувано, и невиждано досега?
Да ти прилича цялата тая работа на истерията покрай едни продукти, чиито имена започват с "ай"?
rurade
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#50] от "DareDebil":
Няма ниски цени без масово производство-това е валидно за всички стоки независимо какви са!Щом няма масово производство в Щатите и Европа на такива коли-значи няма пазар!Всички големи играчи вече имат в гамата си ел.коли,но никой не ги купува ,защото технологията е още в началото,нямат практическо приложение и са скъпи за масовия потребител!Другите се произвеждат масово-значи имат пазар!Какво не ти е ясно?
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#59] от "rurade":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.не ми е ясно защо трябва да почнат да се произвеждат в китай. Не ми е ясно защо никой не ги купувал, след като сегмента им е най-бързо растящият в индустрията. Не ми е ясно какво разбираш под масово производство, колко коли на година смяташ за масово производство?
rurade
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#53] от "dante_18":
Тесла са поредния балон,който надуват -като се спука-сори-тесла,казахме ви предварително и името го знаех те!
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#58] от "krasi_kara":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари."снобарията" може да я развали само масовото скапване на батериите в колите след 1-2 години. Да си чул нещо такова да се е случило? Модел S е на пазара от 3 години, само така, между другото.
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#61] от "rurade":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.и какво ще го спука балона?
rurade
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#63] от "DareDebil":
Каквото спука другите балони!
Realist
Рейтинг: 3156 НеутралноСлед Модел 3, следва и Модел Y, което ще е SUV в долният сегмент, около $30-$40 хиляди.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Батериите последните 5 години направиха доста добро развитие и в увеличаването на енергийната плътност и в намаляването на цената, Мъск говори за 1000 километра на заряд след 3-5 години.
Имайте в предвид, че като цената на батерията падне под $100-$150 за киловатчас електрическата кола става по- евтина за производство от бензиновата.
Имайте в предвид също, че като енергийната плътност стане над 400 вата на килограм, батериите стават приложими не само за автомобили, но и за самолети извършващи трансатлантически полети.
rurade
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#60] от "DareDebil":
Примерно да се произвеждат в Китай,само примерно!Там обикновено се изнася всяка масово производство!
Какво е масово-нещо различно от бройките ,които продават в момента!И щом шефа на една от най-големите авто производители твърди,че това е малка ниша-значи е така!
Realist
Рейтинг: 3156 Неутрално[quote#66:"rurade"]Примерно да се произвеждат в Китай,само примерно!Там обикновено се изнася всяка масово производство! [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Глупости, в Китай се изнася главно сглобяването на джаджи, иначе автомобили се сглобяват навсякъде. Примерно Мерцедес прави автомобил в САЩ и го изнася в Китай.
Ето как се прави автомобил Тесла, от алуминиевите листове на входа на фабриката до готовият продукт на изхода:
https://www.youtube.com/watch?v=8_lfxPI5ObM
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#66] от "rurade":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.не отговори колко коли в сащ са произведени в китай. Няма ли конкретна БРОЙКА кога нещо става масово??? Не видях някой да казва че не е ниша, това което на тебе ти убягва явно е че съществуват доста нишови продукти които са в масово производство.
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#64] от "rurade":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.нещо така, по-конкретно? CDS, ARM?
rurade
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#68] от "DareDebil":
Явно не четеш коментарите ми или ги четеш диагонално-в един документален филм точно за тесла- говориха с шефа на рено-нисан и той го каза в прав текст-нишов продукт-не ни интересува!Въпреки това и те почнаха да правят ел.коли и то на доста по ниска цена от тесла-няма ги никъде!
Бройка-Мъск събира парите напред-мания за моден продукт-нищо повече!Никога няма да имат бройка.Вече има и други производители само на елколи-тайванци и тн-скоро нишата ще се раздели между още повече гърла!
Ако имаш акции в тесла-продавай,сега е момента!
iazdakaja
Рейтинг: 1044 НеутралноДо коментар [#43] от "DareDebil":
[quote#43:"DareDebil"]Хиляди фирми продават милиони нишови продукти на печалба[/quote]
Но не и ако има алтернативен масов продукт от същия тип. Той притиска постижимата цена на особения модел надолу и тогава помага само същото - масовизация.
Това е и целта, но нито иновативността на фирмата е толкова висока (щото е сама, а светът не напредва толкова бързо), нито рамковите условия са добри (бензинът поевтиня и не мърда). И няма откъде да дойде печалба.
Realist
Рейтинг: 3156 Неутрално[quote#70:"rurade"]Въпреки това и те почнаха да правят ел.коли и то на доста по ниска цена от тесла-няма ги никъде! [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Специално Нисан правят електрически коли и във фабриката си в Япония, и във фабриката си в САЩ, която се намира в Смирна, щата Тенеси. Там имат фабрика не само за сглобяване на коли, не само фабрика за сглобяване на батериите, но и фабрика за електрическите двигатели и другите компоненти.
ГМ и Форд имат подобни фабрики в Мичигън, тяхните батерии се правят там във фабрика на LG Chem.
Батериите на Тесла са на Панасоник. Тесла и Панасоник правят в момента фабрика за батерии в Рино, Невада, която е огрома, 30 гигаватчаса батерии производство на година. До една година (2016) ще е готова и ще работи.
Realist
Рейтинг: 3156 Весело[quote#71:"iazdakaja"]Това е и целта, но нито иновативността на фирмата е толкова висока [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Напротив, много висока е. GM, Нисан и донякъде Ford също залагат на електрическите коли. Тойота и Хонда на водородните клетки. Ще видим, кой ще спечели, от това печелим най- вече ние, потребителите.
Аз лично залагам на електрическата кола, която е несравнимо по- удобна, по- проста за производство и прекрасна и евтина за употреба!
stef
Рейтинг: 688 ЛюбопитноДо коментар [#35] от "pag":
StefТака е за 3 мин - 200 лв или за 6 часа - без пари
Pontif
Рейтинг: 2431 Неутрално[quote#32:"The Dark Prince Of Bankya"]А за пробега е смешно да се коментира. 400 км за ден [/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#32] от "The Dark Prince Of Bankya":
Кога за последн път си карал повече от 400км на ден?
Realist
Рейтинг: 3156 Неутрално[quote#74:"stef"]Така е за 3 мин - 200 лв или за 6 часа - без пари[/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.И не само това, всеки автомобил Тесла се зарежда бесплатно за 35 минути бърз зарад в мрежата от суперчарджъри на компанията която вече обхваща САЩ и Канада, няколко европейски държава и крайбрежието на Китай.
Плюс това между ЛА и Сан Франциско има станция в която могат да ти сменят цялата батерия за 3 минути. Не е разпространено много, защото не се ползва много от собствениците. Все пак бързото зареждане е 35 минути на всеки 5-6 часа каране нито е неудобно, нито е недостатъчно бързо. Всеки при такова каране се нуждае от малко почивка, храна в някоя закусвалня.
Pontif
Рейтинг: 2431 Неутрално[quote#44:"dante_18"]И ти вярваш на рекламите? Обзалагам се че са завишили със стотина километъра. Освен това, колко зареждания ще издържат тия батерии? И най-качествените батерии се скапват за 1 година.[/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#44] от "dante_18":
Има много клипчета за Тесла. Ето ти едно от Норвегия където при минусови температури човека кара по 400км.
https://www.youtube.com/watch?v=fsLMlozXjhk
А ще се отнася до живота на батериите - има Тойоти Еко от 1999г които още си карат на същите батерии без проблеми. В САЩ има над 60 хиляди Тесла и още никой не се е оплакал от батерии. Обикновено след една две седмици, след като хората свикнат с колата и с прехода, започват да я зареждат само ведъж или два пъти в седмица.
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#75] от "Pontif А":
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.Днес. Утре пак. Всяка седмица по 2-3 пъти. Веднъж годишно ходим семейно в чужбина.
А я ми кажи капацитета на батерията ще намалява или увеличава след 2 години?
iazdakaja
Рейтинг: 1044 НеутралноДо коментар [#73] от "Realist":
Имах предвид, че иновативността не е толкова висока, че да привлече толкова клиенти, че цената да падне толкова, че да излязат на печалба.
И не, другите производители НЕ залагат на електрическите коли. Те са принудени да ги разработват, защото имат наложени ограничения в емисиите на цялата флота, и така компенсират големите си коли и СУВове с конвенционални двигатели, чието търсене расте.
Pontif
Рейтинг: 2431 Неутрално[quote#71:"iazdakaja"] нито рамковите условия са добри (бензинът поевтиня и не мърда)[/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#71] от "iazdakaja":
Разсъждения на бедняк от Волуек. Ако си мислиш че хората които чакат по 6 месеца и плащат $130К за Тесла се интересуват от цената на бензина ... значи нищо не разбираш.
Realist
Рейтинг: 3156 Весело[quote#78:"The Dark Prince Of Bankya"]Веднъж годишно ходим семейно в чужбина. [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Ами, твойта е много лесна. Вземаш си малка и евтина електрическа кола, която зареждаш в къщи. Цената на тока е 5 пъти по- ниска от цената на бензина. Ако имаш панели на покрива става безплатно. Така спестяваш няколко хиляди лева на година. Не само от бензин, но и от това, че поддръжката ти е единствено ротиране на гуми и доливане на течност за чистачките.
Като дойде време да ходиш на почивка наемаш автомобил със спестените от електрическата ти кола пари. Спестените от електрическата кола пари ще ти стигнат не само за наем на втомобил и горивото към него, но и за цяла ваканция на цялото семейство.
Realist
Рейтинг: 3156 НеутралноДо коментар [#79] от "iazdakaja":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.В САЩ се продават по 10000 - 15000 електрически коли и плъг-ин хибриди на месец. Това не е малък пазар.
А, производството поевтинява, батериите са паднали 70% само за последните 5 години, още наполовина да им падне цената и електрическият автомобил става по- масов от бензиновият. Няма какво да пророкувам, ако кажа, че до 3-5 години тенденцията ще е съвсем ясна.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1441 Неутрално..............Важен плюс на колата е, че може да тегли прикачен товар с тегло над два тона..............
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoКолата изглежда среден клас, а такова тегло???
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#81] от "Realist":
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.Хайде да не ми даваш наклон на ... и да ми смяташ ползите и колко емисии ще спестя. Може ли първо да видим колко емисии ще се отделят за добиването на лития и превръщането му в батерия?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
iazdakaja
Рейтинг: 1044 НеутралноДо коментар [#80] от "Pontif А":
[quote#80:"Pontif А"]Ако си мислиш че хората които чакат по 6 месеца и плащат $130К за Тесла се интересуват от цената на бензина[/quote]
Ама нали това обяснявам - тези коли се купуват от шепа хард-кор фенове от Калифорния и Норвегия - двете най-богати държави в света. И са на загуба, което нямаше да е проблем, ако се задаваше масовизация, за да паднат цените и излезе печалба, но такава масовизация не се очертава (и една от причините е цената на бензина).
Realist
Рейтинг: 3156 ВеселоДо коментар [#84] от "The Dark Prince Of Bankya":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Аз ти писах, колко ще спестиш ако караш електрически автомобил вместо бензинов. Въобще не съм ти писал за екологичната разлика. Тъй като приемам, че това е нещо съвсем друго, което не споменах, сега пиша допълнение:
Аз имам и хибрид, и плъг-ин хибрид и мога да ти напиша, че хибрида ти спестява 75% от горивото на градско и около 25% на магистрала. Това е личн опит!
За плъг-ин хибрида, имам Шевролет Волт от почти 4 дини, чиито резервоар зареждам веднъж на повече от година. 9 галона е резервоара. Карам по 18000 мили на година. На мене тока ми беше около 10 пъти по- евтин от бензина заради специалната тарифа на местното ютилити за електрически коли (около 9 цента на литър еквивалент). А сега ми е дори без пари, защото от 6 месеца съм с панели на покрива. На мене, карането на Шевролет Волт ми спестява между $350 и $400 на месец от неизгорено гориво. Масло сменям веднъж на 2 години, защото в книжката пише така, последният път когато смених беше му останал около 96% живот. Другото е ротация на гуми на 10000 километра и доливане на течност за чистачки.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#87] от "Realist":
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.Не карам бензин. За най-голям ваш ужас имаме 2 дизела. Моят е по-голям, с евро6, на съпругата ми е малък 1.4 с евро4. За естеството на работата ми не е подходяща кола, която да не ми гарантира поне 500 км дневен пробег. Все още в България няма изградена система, от тази гледна точка за мен е немислимо и неудачно това решение.
Realist
Рейтинг: 3156 НеутралноДо коментар [#86] от "iazdakaja":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Абе, те тези които купуват Тесла не се интересуват и от цената на бензина, защото Тесла е в групата на луксозните модели на БМВ, Мерцедес или Ауди. И в Калифорния Тесла бие всичките си конкуренти.
xymax
Рейтинг: 521 НеутралноПфууу, за тез пари земам едно порше без да се замислям.
А Теслата е микс м/у Бенц, Инфинити и Форд и много яко ме дразни, поради простата причина, че ползват подобна марк стратегия като на епъл.
Realist
Рейтинг: 3156 Весело[quote#89:"The Dark Prince Of Bankya"]Не карам бензин. За най-голям ваш ужас имаме 2 дизела.[/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Къде ти е разликата тогава? В САЩ дизела обикновено е по- скъп от бензина, единственото което печелиш е малко по- голяма икономичност. И много NoX пушек, ако не си с AdBlue, което пък е допълнителен разход.
С хибрид ще си дори по- добре, хибрида на градско бие дизела в земята! Моят хабрид е SUV, 4x4, и в тубата има хора които на хайпърмайлинг изкарват с него по 3.5 литра на сто на градско. Пък ти си карай един път в годината семейството в чужбина, нищо че ще е съвсем малко по- неикономично.
Realist
Рейтинг: 3156 Неутрално[quote#92:"Realist"]В САЩ дизела обикновено е по- скъп от бензина,[/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.И това е нормално, защото за производството на дизеловото гориво се използва повече нефт (макар и по- некачествен) и молекулата на дизела пакетира повече енергия от бензиновата. В Европа дизела е по- евтин заради субсидията, не заради друго.
Pontif
Рейтинг: 2431 Неутрално[quote#86:"iazdakaja"]- тези коли се купуват от шепа хард-кор фенове от Калифорния и Норвегия - двете най-богати държави в света[/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#86] от "iazdakaja":
Е шепа, шепа колко да е шепа - все пак около 70,000 коли са продали досега. Нисам Лийф, който е много по-мижава кола е продал доста повече защото са около $40к.
За Америка това са идеални коли. Вечер си я вкарваш в гаража и я зареждаш и после я караш 2, 3 дни. Освен това тези коли имат право да се движат в кар-пул лентите. Там можеш да караш само ако сте поне двама души в колата. в Калифорния това са около 1% от колите. В големите задръствания гледаш как всички пълят само тези които имат по двама човека в кола или колите са им електрически си карат със 120км/ч в свободната лента.
Почти навсякъде паркингите са безплатни, но за електрически коли са отдели най-хубавите мсета до входа и винаги има безплатни станции за зареждане.
Realist
Рейтинг: 3156 Неутрално[quote#94:"Pontif А"]Нисам Лийф, който е много по-мижава кола е продал доста повече защото са около $40к. [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Нисан Лийф е около $29000, с федералният и калофорнийският данъчен кредит излиза около $19000. Шевролет Волт преди кредита е около $34000, с кредита излиза колкото Тойота Приус.
asenpp
Рейтинг: 122 НеутралноНякъде нагоре имаше сравнения с айфон.
много вярно - Мъск е велик поне колкото Стив Джобс.
м/у другото до края на годината трябва да има поне 2 суперчарджъра и у нас, ако разбира се сработят с местното законодателство и интереси. - или просто ще ни заобиколят, както например е заобиколена северна корея.
А да освен това тунджата ще поевтинява още някоя годинка, щото след 10-15 години с тия темпове ще си караме само камарото сс 69-та и некое друго бмв, е да , разбира се и гоуфовете
Топлофикация-софия намаляла цените!, аз пък си поръчах: http://www.teslamotors.com/powerwall
asenpp
Рейтинг: 122 НеутралноПП и най-богоподобните и недостижими германци май участват: tional.aspx#/charging
http://www.porsche.com/microsite/mission-e/interna
Е с к'во друго да участват
Pontif
Рейтинг: 2431 Неутрално[quote#88:"The Dark Prince Of Bankya"]Как ти, дебил някакъв нещастен, реши каква ми е професионалната ориентация и с какво се занимавам? И откъде накъде ще си позволяваш да ме обиждаш?[/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#88] от "The Dark Prince Of Bankya":
Въобще не се интересувам кой си. Човек който кара 3 пъти в седмицата повече от 400км/ден и не може да схване че това е изключение. По-малко от 1% от хората карат така освен ако не са ТИРаджии или бакшиши. И на тази база ти определяш дали една кола "става" или не?
За мене ти си тъп и заслужаваш да бъдеш обиждан. А дали си говедовъд или мутро-барон е все тая. Тъпаци има във всички професии.
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#71] от "iazdakaja":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.кой е същият тип??? Тесла изпреварва по продажби в америка абсолютно съпоставими като цена и характеристики модели на мерцедес, ауди, БМВ, порше.
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#70] от "rurade":
Тва да не е оня документален филм дето точно той е в япония, в конферентната зала с още 20 директори и членове на борда и им казва в прав текст че залага на електромобилите? Че никой не знае кое е следващото голямо нещо, но ако е електромобилите, то рено-нисан трябва да са на първа позиция? Къде са тия тайванци? Колко коли продадоха тази година тайванците? Тесла гонят 55 000.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.сериозно ли шефа на рено-нисан каза не ни интересува???
Чета ти коментарите, 100 пъти каза че шефа на рено-нисан бил казал че са нишов продукт, ама никъде не видях отговор на елементарните въпроси от моите коментари. Че той и стив джобс каза че айфона е нишов продукт, каза и че 3.5 инча е перфектният размер. Прав ли беше?