За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
vestonosec
Рейтинг: 854 НеутралноЩе го видя на живо!
Ристьо
Рейтинг: 581 Весело[quote#0:"дневник"] Най-екслузивният автомобил на софийския автосалон [/quote]
като прочета някъде за нещо "екслузивно" и веднага в съзнанието ми изплуват :
- или хора които трудно умножават прости числа
- или нещо предназначено за такива хора
dmarev
Рейтинг: 688 НеутралноОпределено е доста шикарен!
Yomega
Рейтинг: 925 Неутралнотова трябва да е първото изложение където изложен автомобил стои зад стъкло....смешно просто...Мазерати е, ама не е Мона Лиза...
Цайко
Рейтинг: 982 ЛюбопитноШироко 2 метра задно крило, този Жоро с какъв метър е мерил.
niakoi_si
Рейтинг: 638 НеутралноТова си типичен автомобил за пистови състезания. И като такъв не блести с кой знае каква красота. От друга страна не съм чул да е печелил някакъв сериозен старт, така че явно и като спортни характеристики не е кой знае какво.
Така, че какво му е екслузивно незнам.
12345
Рейтинг: 180 НеутралноТе това искам да го паркирам в Студентски град.
Free person
Рейтинг: 409 НеутралноЕй,хора,ама вече 50 бр. от този модел Мазерати са предплатени за България?
Tonyдедо Андро
Рейтинг: 708 ЛюбопитноА мен ме интересува кой ще бъде онзи българин, който ще се изпъчи и ще си го поръча "с цвят червен". Щото ги има и такива.
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.subsonic
Рейтинг: 762 ВеселоДо коментар [#2] от "Днев....без цензура":
Ти пък, закакво им е да умножават прости числа, да няма да търсят най-малко общо кратно?
Автомобилът изглежда внушително, особено с това крило, или по-скоро анти-крило. Но не мога да не се запитам, кое е наложило да се монтира - явно автомобилът става доста нестабилен при движение с висока скорост.
Някак си ми се струва, че не са успели съвсем да преборят аеродинамиката на този "екслузивен" модел конструкторите.
Автомобилостроенете не е като правиш паста или лъскави парцали.
calc
Рейтинг: 180 НеутралноТова е автоплейметка - напудрена, силиконизирана, с гоуеми възможности, но я дават само на екрана и е само за гледане. На пистата ще й скъсат шушоните, а на нормален път - ще й се скъсат шушоните.
jig
Рейтинг: 237 НеутралноКолко пичове и кифли ще си правят селфита на тая кола, не е истина.
subsonic
Рейтинг: 762 ВеселоЧукча писател
.
Поразрових се в Wikipedia и видях, че Корсата е модел за писта.
После прочетох пак статията и видях, че и там го пише. Явно това обяснява голямото крило.
И все пак, какво прави пистов модел, на автосалон?
То по тая логика Мерцедес да си изложат някой от болидите за Ф1.
pvmailbg
Рейтинг: 237 ВеселоВ България като му сложат газова уредба наистина ще е ексклузивен.
2.5
Рейтинг: 784 НеутралноДзвер!
I Want To BelieveBlueWater
Рейтинг: 696 Весело[quote#2:"Днев....без цензура"]като прочета някъде за нещо "екслузивно" и веднага в съзнанието ми изплуват[/quote]спомени за един екслузивно хомологизиран двутактов вартбург делукс с люк и трабант с електронно запалване с датчик на Хол.
Делян Ковачев
Рейтинг: 753 НеутралноСтар е!
Patilan
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#14] от "pvmailbg":
I'm my worst enemy!и трябва да го повдигнат малко, че с този просвет няма да мине дори по магистралата.