За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
pjc50313869
Рейтинг: 233 ВеселоВсички сме си от село...
msc
Рейтинг: 845 НеутралноСлед като го узнаха най-после, ще се сети ли някой да направи подобрения там, например:
1. Да се направят подлези, вместо безумни пешеходни пътеки.
2. Да се премахнат двата светофара на Горубляне и на Врана и да се направят детелеини на два етажа.
Построихме където трябваше и където не трябваше естакади, а на най-натовареното място... тапа!
hamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноДано тези преброителни камери не ги направят снимащи скороста, че както минавам с 110 км., става лошо.
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБqwertqwert
Рейтинг: 657 НеутралноДо коментар [#2] от "msc":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Пешеходните надлези са по-доброто решение.
Тогава може и да се махне идиотско ограничение от 50 км.ч. заради идиотските зебри, по които я минават 10 човека на денонощие, я не.
Врана не е чак такава тапа, но Горубляне......
За съжаление нищо няма да се случи там в обозримо бъдеще...не успяха да намерят необходимите пари за отчуждаване и строителство при ремонта това лято....
Nikoi
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#2] от "msc":
точно , а на колко други места недомислици ,просто не е истина
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 346 НеутралноДо коментар [#2] от "msc":
Pure Chewing Satisfactionя кажете нещо за тапата по цар освободител, кой малоумник реши да направи пътя Люлин Младост да минва по жълтите павета. Като бях дете събота и неделя дори беше затворено за автомобили .... сега всичкото селянин през центъра минава
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 346 НеутралноДо коментар [#3] от "hamilton F1":
Pure Chewing Satisfactionсамо дано като се пребиеш да утрепеш само себе си ... а не няколко невиини хора които с нищо не са виновни за комплексите ти .
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1416 НеутралноВръзката "Тракия" и "Струма" е ад.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoПоне за обикновен селянин като мен е това.
Веднъж при дъжд към 14,30 часа взех разстоянието за 45 минути, но ми остана само светлият спомен, че може да се мине за по-малко от час, час и половина.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#7] от "serpico":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoДа, такива като него летят на най-неуместното място. Винаги ги виждам. Става въпрос винаги, когато минавам от там има такива.
Не са малко.
И това го пиша аз, дето се водя за малко луд шофьор.
alabalko
Рейтинг: 458 НеутралноВръзката Тракия-Струма скоро ще става по източната дъга и северната тангента. Южната дъга ще загуби тогава от значението си освен като вътрешноградски 6-лентов път.
hahohehi
Рейтинг: 470 НеутралноАма пък на Врана е гот да има пешеходна пътека и светофар през 8 ленти.
Доста логично.
varna_11
Рейтинг: 633 НеутралноНормално е там да е най-натоварено - транзитния трафик през България минава от там... Обаче има и други фактори - доста познати пътуват от София за Варна не по Хемус, а през Тракия просто защото Хемус не е довършена и има тежки и неремонтирани участъци по пътя..
Хубавия път привлича трафика. Лошия го отблъсква, дори и като маршрут да е по-удобен/кратък и т.н.... Затова използване на такива статистики като по-горните за оправдание на строеж/разширение или отказ от строеж на даден път е непрофесионално и глупаво...
Jessika
Рейтинг: 1247 Неутрално[quote#2:"msc"]1. Да се направят подлези, вместо безумни пешеходни пътеки.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”2. Да се премахнат двата светофара на Горубляне и на Врана и да се направят детелеини на два етажа. [/quote]
Светофари и пешеходни пътеки на магистрала май само у нас съм виждала! Голямо безумие е това.
alabalko
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#13] от "Jessika":
(тъпо но факт). Всеки катаджия може да застане на трилентовия участък и да започне да снима за скорост над 90 и ще е прав поради липсата на знака, който АПИ трябва да поставят.
пътя при Врана, дори 8-лентов, не е магистрала, а е вътрешноградско шосе. Затова и ограничението там е 50 чак до околовръстното. Табелата за край на града е при околовръстното.
И ако някой не е забелязал, след околовръстното няма табела, че започва магистрала. Има информационна табела какви са ограниченията по пътищата в България (50/90/140). Виж, от другата страна при влизане в София има табела за край на магистрала, ама това не означава, че София-Пд е магистрала. Първият знак за магистрала е много километри след излизане от София
Gopeто
Рейтинг: 1422 ЛюбопитноА дали някой ще се сети, че от София по същите маршрути може да се излезне с влак много по-евтино и по-бързо?
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петровgmalinov
Рейтинг: 747 НеутралноДааа, съгласен съм с коментарите преди мен, че светофарите на Горубляне и разклона за Врана са голяма тапа за напускащите София по Цариградско шосе, за пешеходните пътеки, които пресичат платното пък да не говорим. Ама пешеходна пътека има и на Църна маца, та да могат "слънчогледите" да преминават и засичат коли и в двете посоки, там всички лазим с 60км/ч, та пак си е тапа...
GMgalapagas
Рейтинг: 95 Неутрално[quote#4:"qwertqwert"]Врана не е чак такава тапа, но Горубляне......
За съжаление нищо няма да се случи там в обозримо бъдеще...не успяха да намерят необходимите пари за отчуждаване и строителство при ремонта това лято....[/quote]
Като не могат да направят кръстовище на 2 нива на Горубляне, тогава да забранят левите завои и кръстовището ще се отпуши. Който иска от Горубляне да ходи в София с ляв завой, да върти на детелината с околовръстното. Писна ми по няколкостотин коли на магистралата да чакаме 2-3 коли да минат от Горубляне. Не знам кой малоумник регулира светофара, но той свети не повече от 15 секунди зелено.
alabalko
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#15] от "Gopeто":
София-Пд с експреса е 2:30ч, ако не и повече. София-Дупница с влака мисля беше 3 часа и 30-40 минути с кола.
olimpipanov
Рейтинг: 324 НеутралноА сега барем се сетят и да оптимизират движението с естакади, надлези или подлези за пешеходците и повечко камери за джигитите.
А разширението на околовръстното от Младост до Тракия кога ?
Net Surfer
Рейтинг: 12 НеутралноДо коментар [#17] от "galapagas":
От горубляне може да се включиш по новия път под моста, без да въртиш през околовръстното.
Net Surfer
Рейтинг: 12 НеутралноДо коментар [#14] от "alabalko":
Пълни глупости
Цариградско защо не е 50 околовръстното или бул. България??
elevation04
Рейтинг: 289 ВеселоНямаше нужда от система за автоматично броене за да се разбере този факт....ами да правят подлези и мостове и още едно платно, че на разклонз за Нови хан си е блъсканица.
royaldnk
Рейтинг: 402 НеутралноМоже ли понед веднъж в тази държава да разберем как се казва, кой е идиотът решил, че е по-наложително да се похарчат десетки милиони за кръстовище на две нива при "Гешов" и "България", вместо на Цариградско шосе при Горубляне, за което виждам и други пишат. В петък колконата на Цариградско в посока Пловдив започва от 7-ми километър. Кой идиот, как се казва този, който реши, че не е проблем да профукаме десетки милиони не там, където е наложително? Или пък кой е идиотът, който затапи Околовръстното при Младост 4, вместо да се довърши до "Тракия", за да има смисъл от него? Поне един идиот да видим и да знаем кой е.
galapagas
Рейтинг: 95 НеутралноДо коментар [#23] от "royaldnk":
Доколкото знам, отсечката от Южната дъга от Младост до Източната дъга предстои да се започне да се прави. За тази от Южната дъга при Бояна до АМ Люлин обаче нищо не се говори. Тя е не по-малка тапа.
Yotce
Рейтинг: 1571 Неутрално[quote#23:"royaldnk"] кой е идиотът решил, че е по-наложително да се похарчат десетки милиони за кръстовище на две нива при "Гешов" и "България", вместо на Цариградско шосе при Горубляне, за което виждам и други пишат. [/quote]
Айде сега, като не ми отърва лично на мен, значи са идиоти? Въпрос на приоритети. За мен, който минавам през тапата на "Гешов" и "България" 6-7 пъти седмично, облекчаване на движението там е по-важно, отколкото на "Цариградско Шосе" при "Горубляне", от където минавам 6-7 пъти годишно.
Yotce
Рейтинг: 1571 Неутрално[quote#14:"alabalko"]пътя при Врана, дори 8-лентов, не е магистрала, а е вътрешноградско шосе. Затова и ограничението там е 50 чак до околовръстното. Табелата за край на града е при околовръстното. [/quote]
Цариградско шосе - 80км/ч
Пътят при Врана - 50 км/ч
После отиваш на магистралата...
Очевидно това е изкуствено направена "тапа"...
royaldnk
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#25] от "Yotce":
Не става въпрос аз и ти откъде минаваме, за да се реши кое е приоритет. Може да минаваш по 10 пъти седмично и по пътя Нови Искър - Курило, в статията се цитират обективни критерии:
Началото на магистрала "Тракия" на изхода от София е най-натовареният участък от републиканската пътна мрежа. Интензивността на движениет тук достига 50 хил. коли за 24 часа, особено в края на работната седмица, когато се събират няколко почивни дни. Това показват данните от тестовото автоматизирано броене на трафика, съобщи агенция "Пътна инфраструктура".
Та, в тази връзка, питах кой е идиотът, за който 5 000 е повече от 50 000?
pesheff
Рейтинг: 919 НеутралноМисля че като стане връзката на южната дъга с АМ Тракия и АМ Люлин нещата ще се подобрят неимоверно много. Така че има светлина в тунела -- много от трафика излизащ към Пловдив по цариградско вероятно ще се поеме от околовръстното.
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.Гошко
Рейтинг: 64 НеутралноИма ли светофар,винаги има проблем.Номерът е навсякъде където позволява пространството,светофарите да бъдат заменени с кръгчета.На цариградско шосе трябва да се задължи минимална скорост от 80-90км.ч и да се добавят по още 2 платна и в двете посоки +пешеходни мостчета на всеки километър.
ultra_61
Рейтинг: 831 НеутралноДо коментар [#17] от "galapagas": "Като не могат да направят кръстовище на 2 нива на Горубляне, тогава да забранят левите завои и кръстовището ще се отпуши"
Според мен не кръстовище, а най-обикновена естакада или надлез над Цариградско, свързващ Горубляне с пътя към Дружба-2, щеше да свърши идеална работа. А отдолу едно най-обикновено кръгово, без никакви светофари - така, като е по цяла Европа!
Yotce
Рейтинг: 1571 Неутрално[quote#27:"royaldnk"]Та, в тази връзка, питах кой е идиотът, за който 5 000 е повече от 50 000?[/quote]
От къде взе тази цифра - 5000? Аз лично не мога да твърдя, колко автомобила дневно минават през кръстовището "Гешов" - "България", но не бих се учудил, ако са доста повече от 50000.
galapagas
Рейтинг: 95 НеутралноДо коментар [#30] от "ultra_61":
Може и така. Само че откъде толкова акъл у тях!
royaldnk
Рейтинг: 402 НеутралноКато става дума за приоритети и едни нищо и никакви милиони, на данъкоплатците обаче:
https://www.facebook.com/events/436497056542579/
Net Surfer
Рейтинг: 12 НеутралноДо коментар [#30] от "ultra_61":
Ама то има!!!
На Горубляне където са автокъщите!
чобанмахала
Рейтинг: 958 Неутрално[quote#23:"royaldnk"] кой е идиотът, който затапи Околовръстното при Младост 4, вместо да се довърши до "Тракия", за да има смисъл от него? Поне един идиот да видим и да знаем кой е.[/quote]
+++++
чобанмахала
Рейтинг: 958 НеутралноДо коментар [#34] от "vtl53383951":Откакто направиха "кръговото" там със светофари,почти няма време,когато поради светофарите да няма тапа някъде по тях.
Gopeто
Рейтинг: 1422 НеутралноДо коментар [#18] от "alabalko": Ако искаш да кажеш, че бавно се стига е добре да отправиш въпроса към малоумните ни държавници, които се надпреварват да отсвирят железницата от живота на хората и да увеличат до безумие автомобилите.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровА каква е ползата, ако стигнеш половин час по--бързо? Да не говорим за цената на пътуването, още по-малко за спокойствието.