Фотогалерия: Първият компактен кросоувър на "Инфинити"

Фотогалерия: Първият компактен кросоувър на "Инфинити"

Както дебютиралият по-рано през годината Q30, на чиято база е създаден, кросоувърът е насочен към младите купувачи, за които автомобила е израз на тяхната същност, а не толкова на социален статус.

  • Първият компактен кросоувър на "Инфинити" носи името QX30 и днес се появиха първите снимка на колата, която ще дебютира на автосалоните в Лос Анджелис и Гуанджоу.
    Първият компактен кросоувър на "Инфинити" носи името QX30 и днес се появиха първите снимка на колата, която ще дебютира на автосалоните в Лос Анджелис и Гуанджоу.
  • Както дебютиралият по-рано през годината Q30, на чиято база е създаден, кросоувърът е насочен към младите купувачи, за които автомобила е израз на тяхната същност, а не толкова на социален статус.
    Както дебютиралият по-рано през годината Q30, на чиято база е създаден, кросоувърът е насочен към младите купувачи, за които автомобила е израз на тяхната същност, а не толкова на социален статус.
  • Към момента няма подробни технически данни за колата. От външните размери се споменава само височината - 1.53 метра, или с 3 см. повече от Q30.
    Към момента няма подробни технически данни за колата. От външните размери се споменава само височината - 1.53 метра, или с 3 см. повече от Q30.
  • Автомобилът залага на същия отличителен дизайн, като хечбека.
    Автомобилът залага на същия отличителен дизайн, като хечбека.
  • Автомобилът ще използва система за задвижване на четирите колела, с възможност на прехвърляне на до 50% от тягата към задните колела. Със спирачни намеси на превъртащото колело и повече въртящ момент, към това с по-добро сцепление, автомобилът би трябвало да няма проблем и извън пътя.
    Автомобилът ще използва система за задвижване на четирите колела, с възможност на прехвърляне на до 50% от тягата към задните колела. Със спирачни намеси на превъртащото колело и повече въртящ момент, към това с по-добро сцепление, автомобилът би трябвало да няма проблем и извън пътя.
  • За момента няма данни за клиренса. Не се съобщава информация и за гамата от двигатели. Вероятно QX30 ще разчита на ползваните от Q30 бензинов мотор със 156 коня и 2.2 литров дизел, с мощност 170 к.с.
    За момента няма данни за клиренса. Не се съобщава информация и за гамата от двигатели. Вероятно QX30 ще разчита на ползваните от Q30  бензинов мотор със 156 коня и 2.2 литров дизел, с мощност 170 к.с.
  • Автомобилът вероятно ще има и версия само с предно предаване.
    Автомобилът вероятно ще има и версия само с предно предаване.
  • Скоростната кутия може да е механична или седемстепенна автоматична с двоен съединител.
    Скоростната кутия може да е механична или седемстепенна автоматична с двоен съединител.
  • В разработката на QX30 са били ангажирани повече от 750 инженери от Япония и Европа.
    В разработката на QX30 са били ангажирани повече от 750 инженери от Япония и Европа.
  • В салона са използвани материали, които поглъщат неприятните шумове. Мултимедията е от последно поколение.
    В салона са използвани материали, които поглъщат неприятните шумове. Мултимедията е от последно поколение.