За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Алф
Рейтинг: 990 НеутралноДобро съотношение цена- качество.
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.sin mi
Рейтинг: 757 НеутралноНапротив , съотношението цена/качество е лошо !
Поне досега беше , защото в статията няма цена ....но предполагам ще е по-висока от досегашните модели .
Не виждам защо човек ще си купи Хюндай на по-висока цена от Тойота !
stttt
Рейтинг: 450 Неутралноцелта на този модел е САЩ, в Европа ако стане..а БГ пък им е тотално извън стратегията,, за което помага и официалния вносител, който никога не е изненадвал с цена, достойна за качеството
irons
Рейтинг: 830 НеутралноОчевидно решетката в стила на Астън Мартин се харесва на всички производители. След Форд Фокус, я виждаме и тук. + фаровете в стила на последните модели на Ягуар.
Е, по-добре придържане към вече харесвана стилистика, отколкото безумни дизанерски грешки.
Макар че, трябва да призная, харесвах вълнобразния дизайн от предното поколение на моделите на Хюндай. Можеха да го доразвият.
historama
Рейтинг: 671 Неутрално[quote#3:"stan"]целта на този модел е САЩ, в Европа ако стане.[/quote]
не съм съгласен, макар че това няма значение (и двамата не сме в маркетинговото бюро на Хюндай). И все пак Елантра е от компактния клас, супер популярен в Европа, и не толкова много в САЩ, а и колата е от европейското конструкторско бюро в Рюселхайм.
Trayan
Рейтинг: 975 НеутралноПредница от Форд, задница от Хонда и малко инженерно засукване от отдела в Германия. Който клъвне – клъвне.
pag
Рейтинг: 284 Неутрално"Флуидна скулптура", "извивки на въздушните течения", "интелигентен помощник за паркирането", "ЦВЕТЕН (УАУ!) информационен дисплей", бла, бла.......
Culus capitem delitА "водещите технологии и задвижвания"? 6-степенен автоматик, куплиран с 1 (един) бензинов мотор (на който 5 степени са му напълно достатъчни), нито дума за окачването.
Нито звук за цената.
Мерси, направо ме спечелихте за клиент.......
krasi_kara
Рейтинг: 179 НеутралноДо коментар [#7] от "pag":
Е, ти пък все едно не знаеш, че напоследък най-важната характеристика е какъв точно е "мултимедийния център за забавление" в колата?! Все пак е доста важно за някои хора дали е на Андроид или на иОС, нали?
Джаджи имат да се връзват и синхронизират, бе, алоу, не е шега работа!
За сметка на това например, "ремонтно-пригодност" и "достъп до агрегати" са мръсни наименования на венерически болести за съвременните производители и потребители на "втумубули"...
citoyen
Рейтинг: 720 НеутралноСимпатична на пръв поглед, но тревиална.
Дундурук
Рейтинг: 118 НеутралноБакшишите одобряват петото поколение на Елантра.
sin mi
Рейтинг: 757 НеутралноДо коментар [#10] от "Дундурук":
Ха ! Бакшиш да ''одобрява'' ?????
Друг е въпроса, че бакшишът би би последния коректив във веригата от корективи при избора на автомобил .
s.o.a.d.
Рейтинг: 656 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "stenlyaka":
По-висока е на каталожна цена. Само като влезеш в индкомерс или както се казваше там и цената пада с 20%, ако се заседиш и замислиш, отстъпката става 25% и расте докато не падне на себестойност.
А в Тойота съм се виждал в чудо преди пет години. Промоционална цена с около 12% по-ниско от каталожната и не отстъпиха и стотинка повече, да му се не видяха и гърците. От гордост не си купих Тойота тогава. Само още 1000 лева да бяха отстъпили и щях да си взема..., ама на - принципи.
Mike
Рейтинг: 252 НеутралноДо коментар [#12] от "s.o.a.d.":
Не че нещо, ама ти кола ли си тръгнал да купуваш, или ходиш на състезание по пазарлък?
Някаква разумна доза договаряне на цена е нормално и ОК, ама от един момент нататък взема да преминава в цигания... Аз ако съм търговец и продавам нещо, и съм казал няколко пъти, че еди каква си ми е последната цена, след това - както казваш сам - най-малкото от принцип няма да сваля повече.
Mike
Рейтинг: 252 НеутралноТая кола е пълния дизайнерски плагиат. Предницата е смес от новия Форд Фокус, с малко сингъл-фрейм от Ауди. Задницата е 1:1 Хонда Сивик.
Лейаутът на волана също е някаква смес от Ауди и Фолксваген.
Но най-много мивки кърти това: "бензиновия двигател с директно впръскване Gamma 1.6 GDI с мощност 140 к.с. при 6300 об/мин и максимален въртящ момент 167 Нм." Сори, ама 167 Нм за инжекцион е смешно малко, дори за бензин. Новите напомпани бензинки имат въртящ момент като на дизел, и съотношението коне:Нм е около 3:2 (при дизелите е около и над 2:1).
Не виждам какъв е смисъла от тая кола, освен цената (която дори не я знаем).
Бо По
Рейтинг: 775 НеутралноКопнали са от тук и там по дизайна, ама изглежда малко недоправена
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 768 ВеселоПоследното возене на жълт Хюндай Елантра беше съпроводено със звук на разклатени пластмаси, все едно багажникът е пълен със стиропор
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Предпоследното возене беше същото
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 768 Весело[quote#14:"Mike"]съотношението коне:Нм е около 3:2 (при дизелите е около и над 2:1). [/quote]
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!моят дизел е 170 кс / 370 Нм и върви добре
дурак
Рейтинг: 282 Неутрално[quote#12:"s.o.a.d."]А в Тойота съм се виждал в чудо преди пет години. Промоционална цена с около 12% по-ниско от каталожната и не отстъпиха и стотинка повече, да му се не видяха и гърците. От гордост не си купих Тойота тогава. Само още 1000 лева да бяха отстъпили и щях да си взема..., ама на - принципи.[/quote]
принципите ти са правилни !
Цени държаха Ладите ... при Монопола на Мототехника..
сета е сложно с високите цени !
Иди сега в Тойота...и ще купиш изгодно , вервай ми
Mike
Рейтинг: 252 НеутралноДо коментар [#17] от "100 Рублей за Доллар":
[quote#17:"100 Рублей за Доллар"]моят дизел е 170 кс / 370 Нм и върви добре[/quote]
Ами мисля, че с това доста точно потвърждаваш каквото казах, че отношението е около и над 2:1.
Сега виждам, че съм объркал реда, имал съм предвид Нм:коне, а не коне:Нм. Но мисля, че е ясно за какво става дума.
pag
Рейтинг: 284 Весело[quote#17:"100 Рублей за Доллар"]моят дизел е 170 кс / 370 Нм и върви добре[/quote]
Culus capitem delitМоят пък (след чипването) е 290 к.с. и 540 Нм и също върви добре, нямам оплаквания......