"Хюндай" представи петото поколение на "Елантра"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 990 Неутрално

    Добро съотношение цена- качество.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  2. 2 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Напротив , съотношението цена/качество е лошо !
    Поне досега беше , защото в статията няма цена ....но предполагам ще е по-висока от досегашните модели .
    Не виждам защо човек ще си купи Хюндай на по-висока цена от Тойота !

  3. 3 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 450 Неутрално

    целта на този модел е САЩ, в Европа ако стане..а БГ пък им е тотално извън стратегията,, за което помага и официалния вносител, който никога не е изненадвал с цена, достойна за качеството

  4. 4 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Очевидно решетката в стила на Астън Мартин се харесва на всички производители. След Форд Фокус, я виждаме и тук. + фаровете в стила на последните модели на Ягуар.

    Е, по-добре придържане към вече харесвана стилистика, отколкото безумни дизанерски грешки.

    Макар че, трябва да призная, харесвах вълнобразния дизайн от предното поколение на моделите на Хюндай. Можеха да го доразвият.

  5. 5 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 671 Неутрално

    [quote#3:"stan"]целта на този модел е САЩ, в Европа ако стане.[/quote]
    не съм съгласен, макар че това няма значение (и двамата не сме в маркетинговото бюро на Хюндай). И все пак Елантра е от компактния клас, супер популярен в Европа, и не толкова много в САЩ, а и колата е от европейското конструкторско бюро в Рюселхайм.

  6. 6 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Предница от Форд, задница от Хонда и малко инженерно засукване от отдела в Германия. Който клъвне – клъвне.

  7. 7 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 284 Неутрално

    "Флуидна скулптура", "извивки на въздушните течения", "интелигентен помощник за паркирането", "ЦВЕТЕН (УАУ!) информационен дисплей", бла, бла.......
    А "водещите технологии и задвижвания"? 6-степенен автоматик, куплиран с 1 (един) бензинов мотор (на който 5 степени са му напълно достатъчни), нито дума за окачването.
    Нито звук за цената.
    Мерси, направо ме спечелихте за клиент.......

    Culus capitem delit
  8. 8 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 179 Неутрално

    До коментар [#7] от "pag":

    Е, ти пък все едно не знаеш, че напоследък най-важната характеристика е какъв точно е "мултимедийния център за забавление" в колата?! Все пак е доста важно за някои хора дали е на Андроид или на иОС, нали?

    Джаджи имат да се връзват и синхронизират, бе, алоу, не е шега работа!

    За сметка на това например, "ремонтно-пригодност" и "достъп до агрегати" са мръсни наименования на венерически болести за съвременните производители и потребители на "втумубули"...

  9. 9 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Симпатична на пръв поглед, но тревиална.

  10. 10 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Бакшишите одобряват петото поколение на Елантра.

  11. 11 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 757 Неутрално

    До коментар [#10] от "Дундурук":

    Ха ! Бакшиш да ''одобрява'' ?????
    Друг е въпроса, че бакшишът би би последния коректив във веригата от корективи при избора на автомобил .

  12. 12 Профил на s.o.a.d.
    s.o.a.d.
    Рейтинг: 656 Любопитно

    До коментар [#2] от "stenlyaka":

    По-висока е на каталожна цена. Само като влезеш в индкомерс или както се казваше там и цената пада с 20%, ако се заседиш и замислиш, отстъпката става 25% и расте докато не падне на себестойност.
    А в Тойота съм се виждал в чудо преди пет години. Промоционална цена с около 12% по-ниско от каталожната и не отстъпиха и стотинка повече, да му се не видяха и гърците. От гордост не си купих Тойота тогава. Само още 1000 лева да бяха отстъпили и щях да си взема..., ама на - принципи.

  13. 13 Профил на Mike КЛУБ
    Mike
    Рейтинг: 252 Неутрално

    До коментар [#12] от "s.o.a.d.":

    Не че нещо, ама ти кола ли си тръгнал да купуваш, или ходиш на състезание по пазарлък?

    Някаква разумна доза договаряне на цена е нормално и ОК, ама от един момент нататък взема да преминава в цигания... Аз ако съм търговец и продавам нещо, и съм казал няколко пъти, че еди каква си ми е последната цена, след това - както казваш сам - най-малкото от принцип няма да сваля повече.

  14. 14 Профил на Mike КЛУБ
    Mike
    Рейтинг: 252 Неутрално

    Тая кола е пълния дизайнерски плагиат. Предницата е смес от новия Форд Фокус, с малко сингъл-фрейм от Ауди. Задницата е 1:1 Хонда Сивик.

    Лейаутът на волана също е някаква смес от Ауди и Фолксваген.

    Но най-много мивки кърти това: "бензиновия двигател с директно впръскване Gamma 1.6 GDI с мощност 140 к.с. при 6300 об/мин и максимален въртящ момент 167 Нм." Сори, ама 167 Нм за инжекцион е смешно малко, дори за бензин. Новите напомпани бензинки имат въртящ момент като на дизел, и съотношението коне:Нм е около 3:2 (при дизелите е около и над 2:1).

    Не виждам какъв е смисъла от тая кола, освен цената (която дори не я знаем).

  15. 15 Профил на Бо По
    Бо По
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Копнали са от тук и там по дизайна, ама изглежда малко недоправена

  16. 16 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 768 Весело

    Последното возене на жълт Хюндай Елантра беше съпроводено със звук на разклатени пластмаси, все едно багажникът е пълен със стиропор

    Предпоследното возене беше същото

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  17. 17 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 768 Весело

    [quote#14:"Mike"]съотношението коне:Нм е около 3:2 (при дизелите е около и над 2:1). [/quote]

    моят дизел е 170 кс / 370 Нм и върви добре

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  18. 18 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 282 Неутрално

    [quote#12:"s.o.a.d."]А в Тойота съм се виждал в чудо преди пет години. Промоционална цена с около 12% по-ниско от каталожната и не отстъпиха и стотинка повече, да му се не видяха и гърците. От гордост не си купих Тойота тогава. Само още 1000 лева да бяха отстъпили и щях да си взема..., ама на - принципи.[/quote]

    принципите ти са правилни !

    Цени държаха Ладите ... при Монопола на Мототехника..

    сета е сложно с високите цени !

    Иди сега в Тойота...и ще купиш изгодно , вервай ми

  19. 19 Профил на Mike КЛУБ
    Mike
    Рейтинг: 252 Неутрално

    До коментар [#17] от "100 Рублей за Доллар":
    [quote#17:"100 Рублей за Доллар"]моят дизел е 170 кс / 370 Нм и върви добре[/quote]

    Ами мисля, че с това доста точно потвърждаваш каквото казах, че отношението е около и над 2:1.
    Сега виждам, че съм объркал реда, имал съм предвид Нм:коне, а не коне:Нм. Но мисля, че е ясно за какво става дума.

  20. 20 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 284 Весело

    [quote#17:"100 Рублей за Доллар"]моят дизел е 170 кс / 370 Нм и върви добре[/quote]

    Моят пък (след чипването) е 290 к.с. и 540 Нм и също върви добре, нямам оплаквания......

    Culus capitem delit




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #