За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
dmarev
Рейтинг: 688 НеутралноСигурен съм, че ще дадат доста по-ниска цена от кункурентите от БМВ, Мерцедес и Ауди.
Moonshine
Рейтинг: 301 ЛюбопитноКато гледам картинките, Хюндай се завръщат към най-добрите години на корейския копи-пейст, поне по отношение на дизайна.
CINZANO
Рейтинг: 688 ВеселоОтпред прилича на Астън Мартин, а отзад на Мерцедес, даже логото наподобява това на Астън
Мома, събори Альошата!Ама ако е евтино и качествено, няма лошо
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 352 НеутралноНяколко Дженезиса вече има в България.
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.simko4
Рейтинг: 95 НеутралноДобре е, добре! Харесва ми.
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 352 Неутрално[quote#3:"CINZANO"]Ама ако е евтино и качествено, няма лошо[/quote]
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.Евтино е - стотина хиляди лева.
citoyen
Рейтинг: 746 НеутралноКонкуренцията е хубаво нещо, а пазарът ще покаже дали стоката я бива. Добре е пипната колата, но за евтино - не си правете големи илюзии. За качествено - ще видим.
Велков
Рейтинг: 1441 НеутралноИзглежда добре. Ше заделъ от пенцията...
2.5
Рейтинг: 784 НеутралноКорейците безспорно са го пипнали.
I Want To BelieveВ профил го докарва на BMW и малко на Lexus!
Отзад прилича на Мерцедес. За “премиум класата” автомобили на корейците им липсва имидж - качеството не е достатъчно.
cristo_n
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#1] от "dmarev":
В този клас престижни автомобили, цената няма особено значение, даже е по-добре да е висока, иначе за какъв престиж говорим за "престижен автомобил". А когато става въпрос за престижен автомобил на престижно висока цена, се губи смисълът да се купи автомобил от НЕ престижна марка!
zzatke
Рейтинг: 8 Неутралнотози тип автомобили се купуват за ПРЕСТИЖ. хюндай, ако ще от чисто злато да направят колата, пак няма да привлекат истинските баровци, защото марката никога не е била символ на престиж.
reddit.com/r/The_Donald/Pontif
Рейтинг: 2431 НеутралноВ САЩ струват между $45 и $50К. Което е много по-евтино от БМВ или МБ или Ауди. Имат почти същите джаджи вътре. Качеството им е чудесно. Сравнимите Германски марки започват от $80К нагоре.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesАко Германците разрешат да се продават в Европа, колкото и да им надуят цената пак ще бъдат много конкурентни. Аз карам 3.8Л 311кс, 0-100км/ч за 5.7сек. Има 8 скоростна кутия. Харчи смесен цикъл около 12л/100 и то бензин 83, което е доста добре за кола над 2 тона и е сравнимо с германските и Американски модели, които изискват 93. Аудиото е Лексикон със 17 говорителя, което се слага само на Ролс Ройс Фантом.
Има стъклен покрив. Много високо качество кожа, дърво с отворени пори - по последната мода .... за тези пари такова нещо никой друг не може да предложи.
442
Рейтинг: 574 НеутралноИ все пак в този клас, най-важното е - емблемата на предния капак.
Grizacha ot Razgrad
Рейтинг: 581 ВеселоЩе си купя синята,ама друг път.
Pontif
Рейтинг: 2431 НеутралноДо коментар [#10] от "cristo_n":
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#11] от "zzatke":
[quote#11:"zzatke"]този тип автомобили се купуват за ПРЕСТИЖ. [/quote]
Това е пълна глупуст! Типична Балканщина. Затова всеки Българин, Сърбин или Иранец като дойде в Америка с първите спечелени пари купува един разбит Мерцедес, снима се пред него и праща снимките на роднините на село.
kardi
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#15:"Pontif А"]Това е пълна глупуст! Типична Балканщина. [/quote]
Не е глупост и не е типична Балканщина , а си е чисто и просто снобизъм , който е характерен най-вече за богатите !
Norman Granz
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#15:"Pontif А"]... всеки Българин, Сърбин или Иранец като дойде в Америка с първите спечелени пари купува един разбит Мерцедес, снима се пред него и праща снимките на роднините на село. [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Хахаха, жесток коментар!
Навремето бях чувал за някакъв непрокопсаник, който живеел в панелно жилище при разведената си майка, по едно време завъртял някакъв "бизнес" и на бърза ръка събрал 55,000 марки (това било преди еврото). Разбира се, с всичките си купил ... Мерцедес S класа, втора ръка. И понеже нямал пари да наеме гараж, го оставил на паркинга пред блока.
След около 2 седмици "конкуренти" му го запалили, та пил една студена водица.
Това било някъде около 2000 г., когато за 20,000 малки можеше да се купи панелна гарсониера.
Имидж, викаш...
gost22
Рейтинг: 868 Весело[quote#15:"Pontif А"]Типична Балканщина. Затова всеки Българин, Сърбин или Иранец като дойде в Америка с първите спечелени пари купува един разбит Мерцедес, снима се пред него и праща снимките на роднините на село. [/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Заради името е. Я си представи:
— Забогагях, купих си тЕсла!
— Сине, сине-е-е, че до Америка отиде за една тесА...
12345
Рейтинг: 180 НеутралноНесъмнено много добра кола.
55-402-shkoda-supyrb.jpg
Само да си признаят, че дизайнът са го изкопирали от Шкода Сюпърб.
Сравнете снимка №2 от статията с тази снимка на Сюпърб:
http://m4.netinfo.bg/media/images/16421/16421552/6
Big_Villager
Рейтинг: 860 НеутралноЩе е конкурент на БМВ и Мерцедес в Близкия Изток....като става известно в края на статията.
Действително предишния Дженезис се продаваше и в Европа, също само с бензинов двигател и го изкупиха предимно собствениците на дилъри на Хюндай.
С други думи, далеч от това да притесни големите 3 в Европа и все още с нясно бъдще в останалия свят.
dearblue
Рейтинг: 803 Неутралнолуксозните модели са съчетали опита на фирмите и маисторството на работниците след дълго производство на автомобили
Trayan
Рейтинг: 1009 НеутралноНяма как това плагиатско "творение" да е конкурент на най-добрите в сегмента. На това му се вика имитация, което в луксозния клас не върви. Там хората дават пари за имидж. Е, някои ще си купят в опита си да минат метър, както други си купуват дори китайски джипки.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език
Pontif
Рейтинг: 2431 НеутралноДо коментар [#16] от "kardi":
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles[quote#16:"kardi"]чисто и просто снобизъм , който е характерен най-вече за богатите ! [/quote]
Зависи в коя държава са богатите. Шефа ми преди 10тина години караше Тойота. След като напуснах тази компания разбрах от едни инвеститори че личните му пари са над $60 милиона. По нищо не можеш да го различиш от другите инженери с които работеше.
В Америка поне, всички уважават нещо което се нарича "Value" - Стойност или какво взимаш за парите си.
Има и друго нещо - в САЩ хората средно пътуват до работа 40 мили = 64 км. В България 6 км. На мене такава кола ми е необходима защото обичам луксозни и безопасни коли и ми се налага да карам поне по 60 - 80 минути на ден. И най-вече не ми пука за марката. Не искам да кажа че този Хюндай е по-хубав от БМВ или МБ или Ауди или Кадилак но за 35-40% по-малка цена взимам нещо което е 10% по-лошо. И тези 10% не могат да се усетят в начина по който аз карам. Иначе тук е пълно с разбирачи .... които обаче не могат да се разберат от кой точно са копирали Хюндай. Едни казват МБ, други БМВ, трети Ауди, четвърти Джаг. Това трябва да ти подскаже какви експерти са. Дизайна е правен в Пасадина в САЩ а окачването е правено от Лотус. Има поне 100 клипа на ЮТюб за това. Преди две седмици бях в България и като гледам какво карат хората и движението какъв е мармалад .... силно се съмнявам в мнението на тези експерти. Често ходя и до Германия. Там масово се карат малки дизелови коли. В компания от 50 човека в Хамбург на пракинга има само 2 МБ Е клас, 2,3 БМВ 5 дизели и всичко останало е "чехълчета" от тип голф, астра, сеати, шкоди е една шепа Смарт, което аз лично не разпознавам като автомобил. Един такъв Хюндай може да изглежда като голямо унижение за Германците но ще бъде най-хубавата кола на паркинга там. Така че цялото това бращолевене за престиж на колите май е статичен шум който идва от тези които са паркирали по една дизелова каляска пред блока но иначе се возят на трамвай.
kardi
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#24:"Pontif А"]В Америка поне, всички уважават нещо което се нарича "Value"[/quote]
Точно в Америка Хюндай най-малко има нещо общо с "Value" !
Zayo Cicin
Рейтинг: 3685 НеутралноПредна решетка на Ауди + фарове на БМВ + задница на Мерцедес = Дженезис G90. Корейците показват пълна липса на фантазия.
I 💜 Leka BorislavovnaКато качество и технологии вероятно е на добро ниво, но със сигурност няма нещо уникално ново в сегмента, както идват всички нови модели на немската тройка (като окачването маджик на МБ или дистанционното паркиране на новата 7-ма серия БМВ). Като цена вероятно ще е малко по-евтино.
p911
Рейтинг: 122 НеутралноКорейците просто вървят по пътя на Японците ... първо се доказаха с качество, сега наблягат на дизайн и създават нови марки, за със собствен имидж. Помислете си какви са асоциациите ви за Лексус и Инфинити ... след 10-ина години ще е същото и с Дженезис.
Предполагам, че след корейците ще дойде ред на китайците
kastelo
Рейтинг: 122 ВеселоХахах... отпред Ауди, отстрани БМВ, а отзад Мерцедес.
Тези са се оляли с копи-пейста.
Chivalry
Рейтинг: 237 ЛюбопитноВремето ще покаже дали Дженезис ще се наложи. Помня преди 10ина години, когато всички предвещаваха силно бъдеще на Лексус и Инфинити (и Акура, Понтиф
), как щяха да победят европейците на техен терен. Прогнозите бяха действително логични, но пропуснаха най-важното - отверния отговор на германските производители. А той беше безпощаден. В следствие на което японците не само не се наложиха, но и загубиха много сериозен дял от пазара (поне в Европа и Азия).
Новият шрифт на "Дневник" е бижу.Колкото до САЩ - там пазарът е с тази особеност, че се цени конкретния автомобил, какъв е, как е направен, а марката има по-малка тежест. Това е и причината Лексус и Инфинити да съществуват - пазара отвъд Океана. Чак в последствие пристигнаха на Стария Континент. А Акура дори не правят опити от Хонда да ги лансират в Европа.
Действително в Европа и Азия (особено Азия) марката добавя тежест. Причините за това, разбира се, са различни, но аз не бих ги класифицирал като снобарщина или балканщина. Имам по-положителен възглед
oligarha
Рейтинг: 588 НеутралноДо коментар [#2] от "Moonshine":
Трябва да се стремим към нещо, за да има смисъл да живеем.Само по този начин може да оставим следи върху пясъка на времето.Корейско Ауди А8
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#1] от "dmarev":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.оставаше и на същите цени да го пуснат, тогава хептен никой няма да си го купи
DareDebil
Рейтинг: 466 ВеселоДо коментар [#12] от "Pontif А":
Интересно, като "пуснаха" лексус и инфинити, що се мяркат по улиците по-рядко от ферари и бентли...
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.[quote#12:"Pontif А"]Ако Германците разрешат да се продават в Европа[/quote]
ахаха, те хундай искат да продават е европа, ама немците им треперят гащите и не ги пускат!
pag
Рейтинг: 294 ВеселоНай-важното за "най-луксозните лимузини" е имиджа.
Culus capitem delit"Хюндай" ако ще космически кораб да направят, в обозримо бъдеще няма да се наредят между "най-луксозните лимузини".
Собствениците на "най-луксозните лимузини" слабо се вълнуват от "съотношение цена-качество", просто защото могат да си позволят всякаква цена, но посмъртно не могат да си позволят да ги видят да се возят в "Хюндай".
Освен това (поне в моите представи) "най-луксозните лимузини" се карат от шофьор, а ВИП персоната се вози отзад и му е абсолютно транспенисуално за ергономията на мястото на водача......
popovski31
Рейтинг: 1271 НеутралноДо коментар [#1] от "dmarev":
Цената със сигурност ще е доста по-ниска.Хечбек GT 206 кс. на тази марка,струва 20-тина хиляди лв. по-малко от един GTI например.
pag
Рейтинг: 294 Неутрално[quote#12:"Pontif А"]Което е много по-евтино от БМВ или МБ или Ауди. [/quote]
Culus capitem delitЕх, колега, щом парите имат значение, значи далеч не сте в категорията на "най-луксозните лимузини"........
В тази категория влизат Ролс Ройс, Бентли, Астън Мартин, Майбах, съвсем не масови продукти като МБ, БМВ и Ауди. Те са в "премиум", а не в "лукс" сегмента.......
zzatke
Рейтинг: 8 Весело[quote#15:"Pontif А"]Затова всеки Българин, Сърбин или Иранец като дойде в Америка с първите спечелени пари купува един разбит Мерцедес, снима се пред него и праща снимките на роднините на село.[/quote]
reddit.com/r/The_Donald/^^^ тази басня върви идеално с другата:
[quote#24:"Pontif А"]Шефа ми преди 10тина години караше Тойота. След като напуснах тази компания разбрах от едни инвеститори че личните му пари са над $60 милиона.[/quote]
баш в америка те посрещат по това колко пари ти струва колата, костюма, обувките и всичко останало и на мига те преценяват в коя социална категория да те наместят и как да се държат с теб.
купил си си хюндай, доволен си - чудесно! карай си го със здраве! обаче да ни убеждаваш как хюндай е конкурент на истинските премиум марки и е идеална value for money покупка е олицетворение на баснята с киселото грозде
в америка, както никъде другаде, всяка жаба си знае гьола - ти може и да си точната таргет група за хюндай (както и за сивик, кемри и тем подобни), но баровците отдалече заобикалят този тип автомобили, колкото и ценни и стойностни да изглеждат те в твоите очи.
Emergen-C
Рейтинг: 230 Неутрално[quote#15:"Pontif А"]Типична Балканщина. Затова всеки Българин, Сърбин или Иранец като дойде в Америка с първите спечелени пари купува един разбит Мерцедес, снима се пред него и праща снимките на роднините на село. [/quote]
#KOЙ номинира бокова!Всички арменци в Л.А. живеят по пет човека в двустаен апартамент, но карат мерцедес последен модел
В еврейските махали с големите къщи по няколко милиона долара виждам предимно лексуси на десетина години.
Emergen-C
Рейтинг: 230 Неутрално[quote#36:"zzatke"]баш в америка те посрещат по това колко пари ти струва колата, костюма, обувките и всичко останало[/quote]
#KOЙ номинира бокова!Не си бил никога в Америка и Америка не е това, което дават по филмите.
С кола, костюм и обувки се фукат новодошлите имигранти от близкия изток, русия и Източна Европа, както и черните.
Най-богатите хора, които съм срещал в Америка не се познават, че са богати. Тук никой не парадира с парите си, първо, защото има маса откачалки, които ще се опитат да ти ги вземат по един или друг повод и второ, защото е признак на лош вкус.
xax
Рейтинг: 237 НеутралноЗадница на Мерцедес, предница на Ауди, интериор също на Ауди, погледната отстрани - БМВ. Тъкмо да не се чудите кво да си купите.
Pontif
Рейтинг: 2431 Неутрално[quote#32:"DareDebil"]Интересно, като "пуснаха" лексус и инфинити, що се мяркат по улиците по-рядко от ферари и бентли...[/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#32] от "DareDebil":
И на мене ми е много интересно. Може би защото Генесис струва $45К в САЩ но €65 в Европа за същата кола. Кой седи зад високите тарифи за внос на коли произведени извън Европа? Как мислиш ти?
Пазара на коли в САЩ е свободен и затова всички коли са поне с 20% по-евтини. Един Фолксваген Пасат е $28,000 в САЩ. Колко е в Европа? Знаеш ли как ще се продава Дженесис в Европа ако ги пуснат по €40,000 както са цените в САЩ? И то сега при скъпия долар. А през 2010 щяха да са по €30,000. Ти не би ли си купил такава кола чисто нова с 10 години гаранция на всичко за 60,000 лв?
Вероятно не, защото ти си стар, помотмствен, Германски аристократ и от Бенц за по-малко от 250,000 не слизаш. Както и повечето шмъци в този форум които имате дълбоки познания за това кое е престижно и кое не но се возите на трамвая повечето време.
Сега пак ще ти повторя, но по-бавно за да схванеш - Германците са причината за високите тарифи на коли и машини в ЕС, Французите за високите тарифи на храни, напитки и селскостопанска продукция. Аз нямам проблем да карам НеПрестижен Дженесис на цената на 10 годишен "нов" внос Мерцедес в България.
Pontif
Рейтинг: 2431 Неутрално[quote#29:"Chivalry"]Действително в Европа и Азия (особено Азия) марката добавя тежест. Причините за това, разбира се, са различни, но аз не бих ги класифицирал като снобарщина[/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#29] от "Chivalry":
Не знам какви глупусти говорищ но единствената причина тези коли да не се продават добре в Европа са високите тарифи които ги правят неконкурентни.
Не се опитвай да ми говориш за някъкво дълбоко чуство за качество и педигри у Европейците, защото 90% от Европейците се давят в дезели големи колкото малолитражки. Ти ми говориш за Лексъс, Инфинити и Акюра, които типично са по-големи и по-луксозни коли. Европейците 90% карат колички тип Голф и то дизели. Я погледни какво е пред блока ти. И ако живееш в Германия - пак, я погледни какво е пред блока ти.
Един Мерцедес Е е €70К а този Дженесис е €65К - ами ако аз живея в Европа и аз бил взел МБ. Явно по-широка мрежа за подръжка, механиците по-добре познават тези модели. Но ако пазара е свободен и този Дженесис е €40,000, колкото един напудрен Пасат, дали ще мислиш така тогава?
На мене ми е все тая. Аз гледам какво качество ми прадлагат, каква динамика, каква гаранция и за колко пари.
Между другото дизайна на колата е направен от Питър Шрайър - бившия дизайнер на Ауди. Вътрешния дизайн е направен от Американци в Пасадина, окачването е дизайнвано от група от Лотус в Британия, аудио системата е на Хармън Кардън Лексикон която се монтира в Ролс Ройс. На мене поне ми изглежда малко смешно като чета дълбокомислени оценки на хора от Кондуфрей и Волуек за работата на Питъ Шрайер - един от най-добрите дизайнери в света.
Също за сведение на арпаджиците в България - главния дизайнер на БМВ в момента е Карим Хабиб а дизайна на БМВ й8 е на Кореец. Има Гугъл, има Уики ама няма хора с интелектуално любопитство в България за да ги прочетат тези неща преди да започнат да се излагат.
Що се отнася до качеството Хюндай бие Мерцедес по качество в САЩ .... но разбира се марката е по-важна особено за потуранци които никога няма да карат нито едната марка нито другата.
shileto
Рейтинг: 1101 НеутралноДоса са се постарали и им се е получило
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#40] от "Pontif А":
В германия, не особено
USL3N0T013920141116
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.БМВ и Мерцедес произведен в германия е по-евтин в сащ отколкото в германия, това не ти ли е интересно??? Виждал ли си какви бяха вносните мита в Южна Корея преди 10 години???
А знаеш ли че от 2011 има спогодба за свободна търговия между корея и ЕС??? И точно италианците и французите реваха най-много от страх корейските коли да не им изядат баницата. Болѝ ги фара мерцедес и БМВ че хюндай направили евтино копие на S-класата.
А най-забавното е че след премахването на тарифите, вноса на немски коли в южна корея чупи рекорди
http://www.reuters.com/article/autos-southkorea-id
German cars make up 71 percent of foreign cars sold in South Korea this year, led by luxury marques BMW and Daimler AG's Mercedes-Benz.
The value of imports from Europe was up 60 percent to $4.6 billion in the first nine months of 2014, customs data showed, against exports of $4.4 billion.
In the first 10 months of 2014, foreign car sales in South Korea rose 33 percent; Hyundai sales rose 3 percent.
Свободен е пазара в САЩ ама друг път, причината Тойота, Хонда и Нисан да отварят заводи в САЩ преди 30 години е именно факта че пазарът НЕ Е свободен, и с протекционистичните си мерки за защита на форд, крайслер и ГМ американците си забиха такъв чеп в гъза, че още не могат да се оправят, ГМ и клайслер фалираха, форд се размина на косъм, 50% от произведените в САЩ коли са на японски и корейски марки. И докато свалиха малко митата за леки коли, то за пикапи други "леки камиони" като Escalade все още са си 25%, така че недей ми дрънка за свободен пазар.
EU cars imported into the United States are charged a 2 percent duty, while the EU sets a 10 percent duty on U.S. cars.
8% разлика в митата, сам ли ще си сметнеш колко е разликата между $45К в САЩ и €65 в ЕС или ще ползваш гугъл? Гледай да не забравиш тоя път 19% ДДС, така че хюндая ще струва 19% повече отколкото в америка, ако ще и в белгия да го произвеждат.
DareDebil
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#40:"Pontif А"]Знаеш ли как ще се продава Дженесис в Европа ако ги пуснат по €40,000 както са цените в САЩ?[/quote]
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.да, знам, няма да е особено добре.
Pontif
Рейтинг: 2431 Неутрално[quote#35:"pag"]Ех, колега, щом парите имат значение, значи далеч не сте в категорията на "най-луксозните лимузини"..[/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#35] от "pag":
Ех колега и вие ако разбирахта малко от коли щяхте да знаете че Хюндай не е се състезава с "най-луксозните лимузини" Това е седан който ви предлага 90% от лукса на Мерцедес S клас за 60% от цената. За селяни като вас "най-луксозните лимузини" са за баровци, мутри и политици. Ех колега ние нямаме претенции да сме в тези категории хора, затова караме такива коли с най-голямо удоволствие а вие гледате от спирката на трамвая.
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#40] от "Pontif А":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.ти виждал ли си някога на живо американски пасат и немски пасат един до друг??? Разликите са поразителни, никой нормален европеец няма да барне даже кирливия американски пасат за $28 000, това е политика даже и на американските фирми, колите за тамошния пазар да са максимално орязани и дървени.
[quote#40:"Pontif А"]Един Фолксваген Пасат е $28,000 в САЩ. Колко е в Европа? [/quote]
Pontif
Рейтинг: 2431 Неутрално[quote#36:"zzatke"]баш в америка те посрещат по това колко пари ти струва колата, костюма, обувките и всичко останало и на мига те преценяват в коя социална категория да те наместят и как да се държат с теб. [/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#36] от "zzatke":
Аз от 30 години живея в Америка и това е най-голямата глупуст за Америка която съм чел. Съберете си парички и елате в Америка на екскурзия за да видите как е. костюми носят тези които работят в банките за по $20/час. Богатите цяла година ходят по шорти и скъсани тениски.
Ама много руски филми за Америка гледате бе другарко!
Pontif
Рейтинг: 2431 НеутралноДо коментар [#37] от "Emergen-C":
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesХоди го обясни това нещо на каката дето ти е написала че по костюма приемали в Америка и по колата. Сега нали разбираш защо на нас Българите ни трябват по 5 години в Америка само за да се отърсим от тази Балканска простотия.
DareDebil
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#41:"Pontif А"]Ти ми говориш за Лексъс, Инфинити и Акюра, които типично са по-големи и по-луксозни коли. [/quote]
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.има си пазар за такива големи коли даже и в европа, там пазарният дял на тия производители е НИЩОЖЕН. В същото време, след като лексус бяха най-продаваната луксозна марка в САЩ няколко години поред, нещата си дойдоха на местото и сега BMW и Мерцедес си менкат първото място най-редовно.
Pontif
Рейтинг: 2431 НеутралноДо коментар [#46] от "DareDebil":
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesПрав си за разликата между Американския и Немския пасат. Но не си прав за Германците които се гнусят от него. Аз работя с Европейци в САЩ и те най-добре си карат Американски Пасати и Дженесис и Акюра и са много щастливи.
Ти като толкова се гнусиш какво караш?
DareDebil
Рейтинг: 466 ВеселоДо коментар [#50] от "Pontif А":
Със сигурност не карам орязана бракма базирана на 10 годишна платформа от голф четворка с античен двигател, каквато е американският пасат.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.сериозно? Немец в америка кара нов американски пасат?
Chivalry
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#41] от "Pontif А":
Новият шрифт на "Дневник" е бижу.[quote#41:"Pontif А"]Не знам какви глупусти говорищ[/quote]
[quote#41:"Pontif А"]Не се опитвай да ми говориш за някъкво дълбоко чуство за качество[/quote]
Този тон можеш да го държиш у вас, на мен обаче така няма да ми говориш, иначе просто разговора ще загрубее.
И така, първо, американците също имат мита, и то какви. Те са много по-чувствителни на тема внос, от Европа.
Второ, говоря за марка и имидж, (което включва и маркентинг), а не за чувства...
Лексус, Инфинити и Акура са по-големи коли, разбира се, защото целта им е американския пазар. И пак, само някои модели. Първите две имат и малки, точно като МБ, БМВ и Ауди.
И още нещо, което ти признаваш - за 60% от цената разполагаш с 90% от качеството на европейските марки. 90%.
Явно в Европа и Азия има хора, които искат 100%, независимо от цената.
Pontif
Рейтинг: 2431 Неутрално[quote#52:"Chivalry"]И още нещо, което ти признаваш - за 60% от цената разполагаш с 90% от качеството на европейските марки. 90%.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesЯвно в Европа и Азия има хора, които искат 100%, независимо от цената. [/quote]
До коментар [#52] от "Chivalry":
Релакс, няма нужда да се оплиташ в гащите си. Аз ти говоря за 90% от Мерцедес S или БМВ 750 и то не дизели. И под качество имам предвид content - какво взимаш като цяло. Колко е голяма колата, луксозна, качество на материали и изработка, динамика на мотор и окачване. Шефа ми, с който сме партньори в бизнеса кара 2015 Панамера хибрид. Като ходим на обяд или пътуваме за митинг в 90% от случаите ползваме моята кола защото е по-комфортна и има по-хубава аудио система, по-тиха вентилация, по-удобни седалки. Панамерата струва $136К, Дженесис $42К.
Да Поршето е по-бързо и с по-добра динамика в завои ако го караш на границата на възможностите. Но колко пъти го правиш това? В ежедневно каране в града или междуградско двете коли имат съвсем сравним пърформанс. 10% превъзходство на Поршето не можеш да го усетиш в тези условия.
А за Европа и Азия не ми говори. Преди тве седмици бях в БЪлгария и видях какво се кара там. Често ходя до Германия и много добре виждам какво се кара масово там. И съм готов да се обзаложа че знам по-добре от тебе какво се кара в Сингапур, тайван, Япония и Корея. Само предположение но .... колко пъти за последните 2 години си бил в тези държави? Аз като ходя седя по един месец и работя там. Работя с инженери и хора от семи индустрията които са много добре платени. Така че не ми навирай в очите Азия с пейзаните от райс падите или пък Европа с Трамвайната си култура. Ако искаш да разбереш кои коли са свестни ела в Калифорния световната столица на колите, където всички от 15 до 95 годишна възраст карат всеки ден, навсякъде. 90% от Европейците карат нещо голфообразно с 1.6 литра мотор най-често дизел и поне 4 дни в седмицата ходят на работа с метрото. Колата им седи пред блока и е за цялото семейство. А ако и жената има кола ... оха, богаташи.
Chivalry
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#53] от "Pontif А":
Новият шрифт на "Дневник" е бижу.Уау. Радвам се, че пътуваш, но явно си се объркал, че си рядкост.
Впрочем, ти си партньр с шефа ти, който ти е.. шеф. Не се залъгвай.
А да, и Хюндай не са нищо особено. Те са качествени и удобни масови коли. Но отстъпват на топ производителите. На теб ти харесва - карай си го с удоволствие. Явно има и хора обаче, които могат и искат да разполагат с най доброто. И го правят. Независимо дали на бачкаторите имигранти в САЩ им е кофти от този факт.
Pontif
Рейтинг: 2431 НеутралноДо коментар [#54] от "Chivalry":
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesРадвам се че се радваш. Аз вече в 20 поста се опитвам да обясня че Дженесис е хубава, но не престижна кола, ти чак сега схвана.
Ако кракът ти беше стъпвал някога в Америка щеше да знаеш че това не е и бизнес плана на Хюндай. Ако въобще си стъпвал в дилършип на Хюндай в Америка щеше да разбереш че въобще няма дори претеция за престижност. Но понеже не си реагираш като всички редови селяци, които като видят по-луксозна кола и я отъждествяват с престижна. И понеже комплекса за малоценност те мъчи започваш да даваш глупави мнения кое е престижно, какво купували баровците и други такива простотии.
Пожелавам ти да дойдеш в Силикон вали някой ден за да рабереш за какво става въпрос. И ти си като селчото по-нагоре, който реши че в Америка по костюмите и по колите приемали.
Не само че не разбирате манталитета и културата тук но и се опитвате да прилагате балканските си категории когато говорите за престиж, което е много смешно. Както ти казах, преди две седмици бях в България и видях отново първа ръка какво се счита за престижно. Явно никога няма да мога да ти обясня някои неща а и не е необходимо.
Аз се опитвам да ти обясня че Европейският пазар е протекционистичен и от това страдаш ти и останалите селяни. Ти вместо да искаш това да се промени за да имаш по-голям избор и по-ниски цени се опитваш да ми обясниш че така си си по-добре. И разбира се променяш темата и ми доказваш че аз съм емигрант и нямам пари и затова се заблуждавам че съм нещо но всъщност не съм нищо. Че си въобръзявам че Хюндая е по-хубав от Мерцедеса, нещо което никога не съм казвал.
Давам ти най-много още два поста преди да ми кажеш че мия кенефи и правя свирки на негрите.
gost22
Рейтинг: 868 Любопитно[quote#37:"Emergen-C"]В еврейските махали с големите къщи по няколко милиона долара виждам предимно лексуси на десетина години.[/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Правилно. Това показва манталитет, ориентиран към прагматичност — автомобила е консуматив за придвижване, а не мерило за просперитет.
cristo_n
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#15] от "Pontif А":
[quote#12:"Pontif А"]Аз карам 3.8Л 311кс, 0-100км/ч за 5.7сек. Има 8 скоростна кутия. Харчи смесен цикъл около 12л/100 и то бензин 83, което е доста добре за кола над 2 тона[/quote] ХА ХА ХА - ебати комплексарщината! И да те цитирам "Типична Балканщина"!
ХА ХА ХА ХА ХА
gost22
Рейтинг: 868 НеутралноДо коментар [#57] от "cristo_n":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...В Рим като римляните...
Pontif
Рейтинг: 2431 НеутралноДо коментар [#57] от "cristo_n":
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesРистьо, това са технически данни. Каква комплексарщина виждаш в техническите данни? Тук говорим за коли и е нормално да се дискутират такива неща. То е като да ми кажеш че математиката е комплексарщина. Виж изявления като това че баровците това правели или онова правели е вече балканска комплексарщина.
Айде бегай да сипеш на прасетата.
cristo_n
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#59:"Pontif А"]Каква комплексарщина виждаш в техническите данни? [/quote] "Аз карам 3.8Л 311кс" - пълна комплексарщина!
Chivalry
Рейтинг: 237 ВеселоДо коментар [#55] от "Pontif А":
Новият шрифт на "Дневник" е бижу.Охо, леле колко озлобя! Мерси за пожеланията, но не съм ти ги искал. Парвенющината е грозно нещо, още повече когато е на базово ниво.
20 поста го хвали твоя Хюндай, но накрая си призна! Браво!
Колкото до манталитета, явно е, че нищо не си попил от американците, след като ти си единствения, който се дуе във всеки един свой коментар, и то в българска медия. Научи базов английски, ще ти е от полза, не го казвам с лошо. Ще можеш да общуваш с хората с думи, ще можеш и да понапишеш някой ред в американските сайтове. Е, те също няма да ти се връзват, но какво пък - ти си самостоятелен.
Спри първо собственото си страдание, пък после ела ни помагай на нас, успешни човече!
Последния ти абзац няма го коментирам, личния ти живот не ме интересува.
gost22
Рейтинг: 868 Весело[quote#60:"cristo_n"]"Аз карам 3.8Л 311кс" - пълна комплексарщина![/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...А какво карат съседите му според тебе, японски кей-кари или разни двутонни неща? Питам щото съм неориентиран, и хич не се сещам да чукна едно търсене на новинарски репортажи от нета (там камерите снимат какво реално върви по улиците)...