За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Nikolay
Рейтинг: 664 НеутралноБлагодаря, но все още предпочитам удоволствието от шофирането
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#1] от "Nikolay":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБЗа удоволствието си прав. Но сигурноста се вдига до 90%.
Читател
Рейтинг: 1391 НеутралноПървите няколко бройки вече са поръчани у нас.
Нефертити
Рейтинг: 1396 ВеселоЕдна за мен, моля
Предразсъдъците са за ограничените.blaf
Рейтинг: 830 Неутрално[quote#1:"Nikolay"]Благодаря, но все още предпочитам удоволствието от шофирането [/quote]
А карал ли си (возил ли си се) в автономна кола, че да можеш да направиш сравнение?
До един момент наистина е удоволствие, но като примерно трябва да караш няколко часа или да караш всеки ден на сравнително големи разстояния по един и същи маршрут не е никакво удоволствие.
BGman
Рейтинг: 772 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "Нефертити":
[quote#4:"Нефертити"]Една за мен, моля [/quote]
Само кажете какъв цвят предпочитате?
Веселин Николов
Рейтинг: 723 НеутралноНе съм особено впечатлен от дизайна.
Дундурук
Рейтинг: 118 НеутралноМалко са ударили гъза в тавана. Тая кола е по-високотехнологична и по-префърцунена дори от новата S-класа. А не това беше идеята на Е-клас досега.
irons
Рейтинг: 830 НеутралноЕкстериорът се завръща към класическите линии от 124-ката (фаровете, стоповете) и 211-ката (цалостната линия на профила) - много долро попадение.
Интериорът, обаче, с този телевизор е спорен. Самоцелното търсене на събирането на двата дисплея е довело до едно много тежка и претрупана визия. Тръгва се от меки линии (в стил 211), които са разбити от този правоъгълник. Функцията (която е спорна) е пренебрегнала красотата.
irons
Рейтинг: 830 НеутралноИзвинявам се: "долро" да се чете "добро"
mitko_ignatov
Рейтинг: 609 НеутралноА мислех да си наемам шофьор! Сега ще пестя от заплати и осигуровки...Доколкото разбрах тази кола сама се управлява, нали? Нещо за надуваема кукла с три езика ....поне като екстри не се ли предлага.....щото ти кво ще правиш на дълъг път например?
wwwtoчkacom
Рейтинг: 206 РазстроеноНа мен не ми харесва, ама жената като прочете материала и тропна с крак: искам я, рече и отсече.....и ся кво да правя, нямам избор
redsky
Рейтинг: 229 НеутралноСлед ФВ, Ауди, БМВ и Мерцедес почнаха да правят еднакви модели. Разликата в дизайна между C-class, E-class и S-class е само в размера.
quatro_4x3
Рейтинг: 554 НеутралноКакво ли ще му се случи на тоя автомобил, ако влезе в български сервиз?! След това собственикът трудно ще си го познае.
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!zero_day
Рейтинг: 63 НеутралноМного иновативно, макар че не съм фен на немските автомобили, няма как да не призная всички технологии, които са вложени тук, а освен всичко и изглежда много добре.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3485 НеутралноБаси колата!
I 💜 Leka Borislavovna2.5
Рейтинг: 758 Неутрално“Отключването на лимузината вече може да става и чрез мобилен телефон, който играе ролята на дигитален ключ...”
I Want To BelieveТази екстра вече от повече от година се предлага в S-класа.
Иначе отпред вариантът със спортната решетка не ме кефи.
Този с класическата също, но не толкова...
Е класата е флагманът на марката и компромиси там не трябва да има.
shileto
Рейтинг: 1063 НеутралноХубаво, ама удоволствието от това да караш се губи
Николов
Рейтинг: 785 Неутралнобих искал да видя автономно изпреварване - как се съобразява с липсата на видимост поради завой/възвишение напред? иначе автономните автомобили ми допадат далеч повече отколкото хибриди с човек зад волана. жалко че малко се пише за разработките в тази насока с тежкотоварните машини.
Николов
Рейтинг: 785 Веселокато допълнение - клипът с тези лъскави возила е ужасно нереалистичен - хората да нямат автомивка в дома си? в София 1 час след като си измил колата отвън вече не ѝ личи...
от друга страна, след като Фандъкова гарантира, че тази година 13 (тринадесет пъти!) ще измият улиците в София може от Мерцедес да започнат да снимат в милата ни столица
Дундурук
Рейтинг: 118 НеутралноЕ-клас досега беше голям сериозен премиум седан за активни хора, работещи, дълго пътуващи, семейства, дори такси. Кви са тея глезотии от S-класата, дето си имаш шофьор цял ден да и лъска екстериора и да чисти килимчетата и кожата? Кому са нужни дървени декоративни елементи с открити пори, дърво с яхтена оптика, усложнено окачване от горния клас и т.н.? И това в крайна сметка до каква цена ще доведе? Имат си съответния екзотичен клас - CLS, а за любителите на лукса - S-клас. Мисля, че това ще отблъсне купувачите, които искат премиум автомобил за каране и бой, а не за пазене.
Николов
Рейтинг: 785 Неутралноhttps://www.youtube.com/watch?v=tiwVMrTLUWg
Ето интересен клип - не бъдете като индианците, страхуващи се от огнедишащия кон. и не забравяйте, че имате възрастни родители и малки деца, които ежедневно загиват по улиците - наистина ли няма да се откажете от управлението на смъртоносните таратайки ако така едно дете (вашето) ще получи шанс да доживее до старини? надявам се автономните автомобили (а защо не и дронове) да станат стандарт до 15-20 години.
tvr18355030
Рейтинг: 118 Неутрално"пътя към автономните автомобили" го проправят Google и Tesla. Германците със тяхните overengineer-нати безсмислици от много време насам само догонват.
tvr18355030
Рейтинг: 118 НеутралноP.S. и не си мислете, че идеята на автономните автомобили е да си купите такъв и той само да ви вози след това. Автономните автомобили ще премахнат фактора "бакшиш" от таксиметровите услуги и те ще станат много по-приятни и достъпни. След 10 години в белия свят дори няма да съществува нужда от личен автомобил. Просто човек ще си "вика" кола е един "клик" през смартфона. Колата ще пристига сама. Човека ще я кара или тя ще го вози докато му трява. И накрая колата ще изчезва сама към следващия клиент. Автономните автомибили ще решат и проблема със паркирането и зареждането на електрическите автомобили в центровете на градовета. Дори и автомобила да е ваш, той ще може и сам да стигне до отдалечен гараж или зарядна станция....
Trayan
Рейтинг: 975 НеутралноСега сигурно произвеждат някоя в черен цвят в която бай Мангау през 2036 ще се вози по джапанки с чорапи.
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 121 Неутралноголемият въпрос - при неправилно автономно изпреварване, ако някой кат-аджия седи на гюме в храстите, при констатирано нарушение на правилника за прилагане на здп, кой отнася глобата - програмиста на автономното изпреварване или задкормилното устройство ?
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноНовата Е-класа, комби ще има ли...?
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Винаги много съм ги харесвал!
t.rex
Рейтинг: 664 Весело'грозен, скъп и не за всеки'
Иван Петров
Рейтинг: 775 НеутралноЕдна идея: От "Мерцедес" да сложат един комплект гирички в колата, за да има какво да прави шофьора докато се вози.
оstavime
Рейтинг: 775 НеутралноЕееееебати колата...
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!m17
Рейтинг: 774 НеутралноДо коментар [#20] от "Николов":
Преди няколко години карах кола под наем в Германия. Ползвах я седмица, есен, валеше доста, направих над 1500 километра включително по малки междуселски пътища. Като я връщах нямаше нужда от автомивка, дори от прахосмукачка !!! А в София на друга сутрин след миене на колата и личи полепналата прах.
m17
Рейтинг: 774 ВеселоДо коментар [#19] от "Николов":
Затова се говори за асистент за изпреварване - опитва се да познае какво иска водача и да му помогне и следи за опасности които може да е пропуснал и предупреждава и/или реагира. Поне засега напълно автономен автомобил които отгоре на това да може да кара като джигит по Българските межуселски пътища няма.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноДо коментар [#8] от "Дундурук":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе. Високите технологии винаги влизат първо в по-нисък клас, ей така, като за тестове един вид. Както от WV използват Сеат да речем.
gost22
Рейтинг: 838 Любопитно[quote#19:"Николов"]бих искал да видя автономно изпреварване - как се съобразява с липсата на видимост поради завой/възвишение напред? [/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Французите бяха предложили дрон да лети пред колата и да предупреждава, ама май решението ще дойде от пътната настилка — "умен асфалт", който ще "споделя" с автомобилната система какво става зад баирчето (завоя), а системата ще предупреждава водача...