Комисия на европарламента ще решава как производителите на автомобили да не заблуждават за разхода

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Лъжат за всичко, от обема на багажника до разхода на гориво, щото са силни и никой не може да се бори с тях.

  2. 2 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Само комисии в тоя скапан ЕС. 45 човека ще мислят простотии.
    Изтряскайте им една яка глоба и да видиш дали така ще е. Само пара се троши за глупости.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  3. 3 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 192 Неутрално

    Хм. Очаквам теста WLTP да повиши разхода с поне литър на сто и рекламни данни от 4.0-5.0/100 да останат само пожелания.

  4. 4 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    Заблудих се от заглавието - статията касае не разхода а "прихода" на газове към атмосферата.

  5. 5 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    Имало и за разхода. Извинения.

  6. 6 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 958 Неутрално

    Няма реални условия. Има способности на водача. Разходът може да се качи двойно само с лошо шофиране. Когато по документи той е 4/100, това значи, че може да се слезе до 3/100 и да се качи до 8/100. И като насложим още фактори (например измами в бензиноколонките), нещата стават още по-интересни.

  7. 7 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 659 Неутрално

    "...ЕП гласува днес състава на 45-членна комисия, която трябва да открие дали има пропуски при тестовете за определяна на отделяните вредните емисии..."
    А защо не 55-членна комисия с председател, зампредседател, секретари, служебни коли, нови офиси?
    А колко по-просто би било с една малка добавка към закона за защита на потребителите с опростена процедура да се даде възможност да се съдят големите фирми за подвеждаща реклама в брошурите. Мисля че в САЩ има добри подобни примери.

  8. 8 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 116 Весело

    До коментар [#6] от "b_d_s":

    Колега, мисля че има стандартни условия за шофиране, при спазване на ограниченията от средно интелигентен и грамотен шофьор.Разбира се можеш да караш на газ спирачка или с 60 на втора, но тогава не се вписваш в стандарта.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  9. 9 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До коментар [#8] от "soul":

    Разходът се влияе най-много от скоростта. Ако той е замерен при 90 км/ч, а ти караш със 190 км/ч няма защо да се чудиш, че колата ти гори двойно. Другото е ненужното ускорение (както ти писа газ–спирачка). Има още 100 неща – гуми, гориво, качество на пътя, прозорци, дори от това дали колата е измита, от цвета ѝ и на колко си настроил климатика.

  10. 10 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#9] от "b_d_s":
    Затова пиша за спазване на ограниченията.Няма къде да караш с 190 без да си нарушил ограничение.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  11. 11 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До коментар [#10] от "soul":

    Със 140 км/ч обаче можеш. Разликата в разхода също ще е съществена.
    За да е коректно обявен един разход, той трябва да е във вид на таблица при различни условия и зависимости. Обявените от производители разходи обаче са постижими при определени условия.

  12. 12 Профил на sjg51618031
    sjg51618031
    Рейтинг: 336 Неутрално

    Абе много приказки, много нещо. На практика като има методика при тестовете явно са я спазили - такава, каквато е заложена. Какво като надуват гумите, изключват климатиците и т.н. Ами да вземат наистина да направят методика, където да пише, че нещата се замерват с такова налягане на гумите, с такъв вискозитет на маслата и т.н. Тогава ще се установи, че праговете, които ЕС изискват са нереалистични в определените срокове, защото, за да се изпълнят, всеки автомобил следва да струва с хиляди в повече за спешни разработки. Единственият изход е, флотата на всеки производител РЯЗКО да се увеличи с електрически / хибридни автомобили (пак яко разходи и липса на масова инфраструктура), което е абсурд предвид явната леност на Германия например да превъзпита купувачите да карат поне хибриди. Там им дай дизел, дизел, дизел и пак дизел.

  13. 13 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#11] от "b_d_s":

    Сигурно ще трябва отделна таблица за България, тъй като "магистралите" ни, както и организацията на градското, пак ще окажат съществени разлики между средно/булгар и средно/дойчо!

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  14. 14 Профил на jakodim
    jakodim
    Рейтинг: 225 Весело

    Добрия шофьор не позва спирачки

  15. 15 Профил на chasovnik
    chasovnik
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#14] от "jakodim":

    особено с автоматик?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #