За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 564 НеутралноЖелая им УСПЕХ.
125 $ за барел петрол било евтино даже А.
Tademan
Рейтинг: 1035 ВеселоХа, дано! Странно ми изглеждат задниците без ауспух.
hamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноЧак достъпен, едва ли. Според GM новият модел ще е по-евтин от BMW i3 и ще се конкурира с Volkswagen e-Golf.
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБEmergen-C
Рейтинг: 226 НеутралноТози 'нов' Опел всъщност е предствения в Америка още миналата година Шевролет Болт. Ще се произвежда в Америка.
html
#KOЙ номинира бокова!http://www.chevrolet.com/bolt-ev-electric-vehicle.
Боби Колев
Рейтинг: 1135 НеутралноЧе колко му е, тя Корса-та си е безкрайно лека така или иначе...вадиш двигателя, скоростната, алтернатора и тя олеква наполовина.
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Слагаш немско качество ЛиЙон батерии и електронно управление на един електромотор и си готов.
Въпрос е само на време да станат много и евтини.
cristo_n
Рейтинг: 458 НеутралноДостъпен, достъпен, колко да е достъпен? Ще струва колкото 3 нормални Корси най-вероятно! Или колкото една кола от среден клас+една малка градска кола!
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#5] от "Боби Колев":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Германците не владеят съвременните батериини технологии.
Някога са били водещи, но сега това са японци и корейци, които покрай лидерството в битовата електроника са наблегнали и на батериите, докато германците са ги зарязали.
Georgi Yordanov
Рейтинг: 902 НеутралноДано мечтите, скоро станат реалност!!
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!Очакваме с нетърпение!
vari
Рейтинг: 733 НеутралноСтрахотна новина, немислима преди 5 години!
Опел видя, че Амперата е успешна и явно ще продължи в правилната посока. Успех!
Daniboy
Рейтинг: 1013 ЛюбопитноСериозна статия със сериозни твърдения и никакви цифри.
„Най-хубавото в този живот е да се правиш на идиот.”Hawaii
Рейтинг: 2878 Весело[quote#2:"Tademan"]Странно ми изглеждат задниците без ауспух. [/quote]
Още по-странно ще изглеждат
едни други алчни задници,
чието царство вече свърши.
Няма как цялото човечество
да се остави да бъде държано
заложник на шепа свръх алчни
и непотребни на никого задници
Hawaii
Рейтинг: 2878 Неутрално[quote#6:"cristo_n"]Достъпен, достъпен, колко да е достъпен? Ще струва колкото 3 нормални Корси най-вероятно! [/quote]
Колега,
Хубавото на съвременната епоха е,
че всяка иновация поевтинява
с най-бързи темпове.
Ето например мобилните телефони
Само до преди 15 години с такива
се разхождаха само най-заможните мутри
Сега мобилните телефони са по джоба
дори на клошарите,работниците от чистотата
и безработните.
Така ще стане и с електромобилите
Другото няма да стане.
Алчните рентиери да върнат
рентиерските времена
Това вече НЯМА КАК ДА СТАНЕ
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 478 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "442":
Всъщност въпроса е друг. С какъв нов данък държавата ще компенсира липсата на акцизи от горивата.
Примера вече го имаме поради спадането на приходи от акцизи за цигарите почнаха да валят предложения акциз на вредните храни, акциз върху захарта и т.н.
Realist
Рейтинг: 3116 НеутралноТова е Шевролет Болт за Европа, Ампера Е! Пожелавам успех на Опел!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.cristo_n
Рейтинг: 458 Неутрално$37500 му е цената в Щатите, или 30000 след 7500 долара данъчно облекчение, каквото не знам още да има в България.
Значи в Европа цената му ще е не по малко от 35000 евро, или 70 000 лева!!! При цена от 2 лв. за литър гориво и среден разход 7л/100 км, изминаването на 200 хил.км. струва 28000 лв.
Хайде сега вижте за разликата 70 хил.лв - 28хил.лв. =42000лв каква кола може да си купите!!!
БМЗ
Рейтинг: 842 НеутралноПри цена на петрола около $30-40 не виждам как ще пробие.
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Да видим.
Hawaii
Рейтинг: 2878 Неутрално[quote#16:"Bulgarische Motoren Werke"]При цена на петрола около $30-40 не виждам как ще пробие. [/quote]
Ще пробие разбира се.
Каменната епоха не е свършила
защото са поевтинели камъните.
EU defender
Рейтинг: 903 НеутралноРусия, СА, Венецуела, Иран не харесват това.
The best way to predict the future is to invent it.Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#15] от "cristo_n":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Ако забранят влизането в големи градове на коли с ДВГ, тогава хората ще бъдат принудени да купуват електромобили/хибриди.
Често промените на този свят идват не от икономически, а от регулаторни съображения.
EU defender
Рейтинг: 903 Неутрално[quote#16:"Bulgarische Motoren Werke"]При цена на петрола около $30-40 не виждам как ще пробие.
The best way to predict the future is to invent it.Да видим.[/quote]
Деде, то не е само до цена на бензина.
1. Екологичен ефект
2. Повече място за багаж - двигателя на Тесла S е колкото пъпеш
3. Няма смяна на масло
4. Тих и бърз автомобил
5. Бензинов автомобил се обезценява много по-бързо
Realist
Рейтинг: 3116 НеутралноТова е второто поколение електрически автомобили. Сравнете го например с Нисан Лийф, първа генерация от 2010-та година. 2.5 пъти по- голям пробег на малко по- ниска цена. Само си представете какво ще е третото поколение електрически автомобили. По- евтини от бензиновите.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Цената на тока е между 5 и 10 пъти по- евтина от еквивалентната цена на бензина. Дори и при тези ниски цени на нафта. И нулева поддръжка!
cristo_n
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#12] от "Hawaii":
Донякъде си прав, но донкяде. Мобилните телефони нямаха алтернатива. Единственото подобие на техен конкурент бяха пейджърите. Това създава нужда от огромно производство за запълване на тази огромна пазарна ниша, а масовото производство води до поевтиняване. При електромобилите обаче има сериозна конкуренция от конвенционалните автомобили и от хибридите, а има и слабо търсене.
Всъщност, да те върна назад в технологиите - колко поевтиняха HD DVD плеърите? Не поевтиняха - отпаднаха изцяло, изместени от по-кадърната система на Blu-ray!
EU defender
Рейтинг: 903 НеутралноДо коментар [#6] от "cristo_n":
The best way to predict the future is to invent it.Хейтърче, мислиш само към текущ момент. За закона на Мур чувал ли си? Ами и Кодак не бяха чували.
boby1945
Рейтинг: 515 ВеселоДо коментар [#18] от "EU defender":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Що, напротив трябва да го харесват!
Електромобилите с батерии (акумолатори) са като родени с малформации хора, само нагледно още един път показват колко по добри са автомобилите с двигатели на петролни и газови продукти...
boby1945
Рейтинг: 515 ВеселоДо коментар [#6] от "cristo_n":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Пропуснал си да добавиш обема и теглото на тъщата - акумолатор, дето трябва да возиш вамсякъде със себе си!!!
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#13] от "1001":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Най-лесния начин е да вдигнат акциза върху ел.енергията.
ФРГ го прави вече 10 години, в които цената за домакинствата се удвои и в момента половината от която са държавни взятки (акцизи, данъци и такси)
elevation04
Рейтинг: 289 ВеселоТова е бъдещето братя.....ако не си бяхме съсипали производството на електрокари, сега и ние можеше да сме в тоя кюп някъде....
cristo_n
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#19:"Ф.Нинов"]Често промените на този свят идват не от икономически, а от регулаторни съображения.[/quote]Да, за съжаление. Обаче в дългосрочен план, всяко противопоставяне на икономическия принцип на търсенето и предлагането води до провал. Както и всякакви опити за наложени "отгоре" посоки на развитие. Пример е социализма!
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#26] от "Ф.Нинов":
Вероятно, но се сетих и друг случай като решиха да слагат акциз на метана понеже можело да си зареждаш колата от битовата газификация сложиха акциз на всички продажби. И с тока вероятно ще е така ще обложат всички консуматори
cristo_n
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#23] от "EU defender":
Не съм хейтър - реалист съм! При наличието САМО на литиева технология за батерии, за мен чисто електрическите автомобили нямат бъдеще. ЩЕ имат при сериозен пробив с някаква революционна технология за съхранение на електрическа енергия! До тогава по-голямо бъдеще имат хибридите. Хибридите са и доста по-сложни и скъпи за поддръжка, което ги прави и доста по-печеливши за фирмените сервизи, ако ми следиш мисълта.
Индиана
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#22:"cristo_n"]Всъщност, да те върна назад в технологиите - колко поевтиняха HD DVD плеърите? Не поевтиняха - отпаднаха изцяло, изместени от по-кадърната система на Blu-ray! [/quote]
Същото ще стане и с автомобилите с ДВГ. Просто в един момент никой няма да иска да ги кара, дори и цената на петрола да е $5.
Realist
Рейтинг: 3116 Неутрално[quote#22:"cristo_n"]При електромобилите обаче има сериозна конкуренция от конвенционалните автомобили и от хибридите[/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.За конвенционалните автомобили: За тях екоизискваният се увеличават всяка година и за да ги посрещнат автомобилните компании усложняват двигателите, скоростните кутии, оскъпяват материалите, използват например карбон, алуминий, титан от самолетостроенето. И в един момент нататък изискванията стават такива, че дизеловият двигател на практика е забранен, а бензиновият трябва да е хибриден за да може да посрешне стандарта. Това означава около $3-$5000 оскъпяване на автомобил.
От друга страна батериите, най- скъпият елемент от една електрическа кола намаляват цената с магнитут около 7 пъти за 5 години. Електрическата кола не се нуждае от сложна и скъпа скоростна кутия и всякаква механика която да оправя недостатъците на ДВГ. И се състои от 1-2 движещи се части за разлика от ДВГ, който се състои от 300.
И в един момент, когато батериите паднат достатъчно, електрическата кола става по- евтина за производство от бензиновата. Токът е 5 пъти по- евтин от бензина и със слънчеви панели дори е безплатен.
Оттук нататък изборът е много ясен!
razlichen123
Рейтинг: 515 НеутралноАми при цена на нефта около 20 долара и надолу, каквато би трябвало да е след година, две, както и при разход на гориво под 3 л на сто, каквато също ще е, конкуренцията ще е жестока!
Докато не се измислят батерии, в които няма метали, разликата в цените ще е решаваща. Иначе електро автомобила от всякъде е бъдещето.
Нещо дето писах хиляда пъти. Човечеството е тръгнало по грешен път на развитие с използването на изкопаеми горива, за енергия. Пътят е друг!
Hawaii
Рейтинг: 2878 Весело[quote#24:"boby1945"]колко по добри са автомобилите с двигатели на петролни и газови продукти... [/quote]
А пък в комбинация и с НАФТОВИТЕ ПЕЧКИ
са ЕТАЛОН за всеки уважаващ себе си
СТАРООБРЕДЕН СЪВЕТЧИК
Зер,ВЪГЛЕВОДОРОДНИЯТ ФАШИЗЪМ
без ДЕНГИТЕ ОТ ВЪГЛЕВОДОРОДИ
заминава директно
ПРИ ОНЯ ДРУГИЯ ФАШИЗЪМ
БМЗ
Рейтинг: 842 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "Hawaii":
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)www.youtube.com/watch?v=FfYmzOBSzCs
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#29] от "1001":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.При ел.енергията може да прецакаш държавата ако си я произвеждаш сам от слънцето.
Дори и да почнат да облагат панелите с данък - няма да ги монтираш на покрива на къщата, а межуредовете в лозето.
Маскирани.
Realist
Рейтинг: 3116 Весело[quote#30:"cristo_n"]При наличието САМО на литиева технология за батерии[/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Това е направо смешно! При автомобилите имаме една единствена технология от 100 години и тя е ДВГ.
Алф
Рейтинг: 1008 НеутралноСлед 20ина години бензиновите двигатели ще са минало. Тихи и по-чисти градове, край на петролния шантаж. Какво по-хубаво?
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#33] от "razlichen123":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.В момента цената на нефта е $35.
Само след месец като нищо може да удари $50 , което за много форумисти би било нагледен пример какви и изненади стават по борсите.
Hawaii
Рейтинг: 2878 Неутрално[quote#36:"Ф.Нинов"]Дори и да почнат да облагат панелите с данък [/quote]
Ами тогава такава "държава"
направо да въвежда ДАНЪК,
облагащ раята за това,
че диша въздух
cristo_n
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#23] от "EU defender":
Закона на Мур не се ли отнасяше за процесорите? На всеки две години производителността на чиповете се увеличава двойно - нали така?! Е, явно не знаеш какво е батерия и по какво се отличава от интегралната схема, защото аз не съм видял батерия, на която да се е увеличил двойно капацитета за последните две години при запазване на крайната цена!!!
Хайде разсъждавайте малко по трезво! След 200 години може и всички автомобили да са електрически, но тук се говори, че "Опел ще представи на пазара през следващата година..."!!!
Realist
Рейтинг: 3116 НеутралноТесла ще покаже Модел 3 (и вероятно SUV-то Модел Y) с подобни характеристики само след месец.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Електрическият модел на Тесла ще е на цената на BMW 3 и с подобни възможности. Просто виждаме как технологията пълзи надолу, към по- евтините модели. Тесла S в момента се продава повече от конкурентните модели на Ауди, Мерцедес, Порше и BMW в САЩ, Норвегия, Холандия, ....
Такова демократизиране на технологията наблюдавахме и при компютрите, и при смартфоните, и при какво ли не още.
bludniq_sin
Рейтинг: 801 НеутралноДо коментар [#20] от "EU defender":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlима ли инфо колко точно ще е бърз. като го натоваря не искам като минавам петрохан да трябва да слизам да бутам, а и не искам като тръгна да изпреварвам а насрещния автомобил е на километър да се чудя ще успея ли да изпреваря и да се прибера преди сблъсъка .. не казвам, че трябва да лети ама съм карал малогабаритни калинки и са ми се изправяли косите в някои случаи ..
Realist
Рейтинг: 3116 Неутрално[quote#41:"cristo_n"]защото аз не съм видял батерия, на която да се е увеличил двойно капацитета за последните две години при запазване на крайната цена!!! [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Не си видял, защото просто не си потърсил информацията. Преди 5 години цената на киловатчас литиева батерия беше $1000. Сега е $147. Това го каза GM, цената на киловатчас на батерията на Шевролет Болт е $147 за киловатчас.
Цената на батерията трябва да спадне още 30% за да се изравни центата на електрическият автомобил с тази на бензиновия. Това ще се случи в следващите 5 години и това е много консервативна прогноза. Може и да се случи в следващите 3.
Илиян Колев
Рейтинг: 928 НеутралноДо коментар [#15] от "cristo_n":
Само от бензин за 150 000 км се избива .Това без данъчни облекчения,преференции при паркиране и удоволствието от това,че не храниш Златев,Путлер и чаршафите
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#28] от "cristo_n":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Опазването на околната среда е най-важният фактор в развитите капиталистически държави, защото хората искат да живеят вечно.
Вече десетки години никоя индустрия не си излива в реките необработени отпадъчните си води, въпреки, че това би било икономически по-изгодно.
Същата работа е с емисии във въздуха.
В момента се намираме в 2016 год, а не в 1966 год.
Realist
Рейтинг: 3116 Весело[quote#43:"bludniq_sin"]има ли инфо колко точно ще е бърз. като го натоваря не искам като минавам петрохан да трябва да слизам да бутам[/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Абе, какви са тия глупости. Електрическият автомобил винаги ускорява по- бързо от бензиновия. Просто е, заради електрическият двигател, който има огромен въртящ момент и при 0 оборота.
hamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноДо коментар [#21] от "Realist":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБИндикациите са, че през 2017 г. ще видим Nissan LEAF 2 също с доста повече пробег от оригинала.
EU defender
Рейтинг: 903 Неутрално[quote#47:"Realist"]Електрическият автомобил винаги ускорява по- бързо от бензиновия. Просто е, заради електрическият двигател, който има огромен въртящ момент и при 0 оборота.[/quote]
The best way to predict the future is to invent it.Точно - една от модификациите на Tesla S има по-кратък 0-100 км/ч от повечето модели на Ферари. Ама другара откъде да го знае това. Путиноидите напълно очаквано хейтят електромобилите, въпреки че дори Греф им каза това, което им казваме ние от години.
Коки
Рейтинг: 789 ЛюбопитноЕ па дайте някакви данни, макар и предварителни! Какви са тези безсмислици - "ще разбие ограничителните бариери на високите цени и краткия автономен пробег."....
EU defender
Рейтинг: 903 Неутрално[quote#45:"slonsco"]удоволствието от това,че не храниш Златев,Путлер и чаршафите[/quote]
The best way to predict the future is to invent it.Ето това цена няма!
gruz_200
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#24] от "boby1945":
С какво са по-добри, или ей така си правиш вятър?
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#43] от "bludniq_sin":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Аз карах тестово електрически Смарт и мога да потвърдя че фърчи като пушка.
Ускорението при електричните е по-яко от тези на двг.
Ако имаш достатъчно "ток" нямаш никакви проблеми.
В батерията е заровено кучето, а не в ел.мотора.
Realist
Рейтинг: 3116 Неутрално[quote#49:"EU defender"]Точно - една от модификациите на Tesla S има по-кратък 0-100 км/ч от повечето модели на Ферари. [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Аз имам Шевролет Волт и в спортен режим, основният електрически двигател и генератора се обединяват и правят общо 150 кс. с огромен голям въртящ момент. От 0-45 километра съм късал спортни коли с V6 и дори V8. Като натисна педала до метала и веднага сработва системата срещу буксуване на колелата. Теслата в страхотна в това отношение, 800 кс за Д модела.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноСимпатична количка! На вид, нещо средно между Астра и Мерива...!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Четох и по други места за нея. Батерията щяла да е в пода, с добро вътрешно пространство. Ако могат да я направят с около 500 километра пробег, дори и при ниски температури, ще е успех!
За цената съм леко скептичен...! Не ми се вярва да е ниска. Какво имат в предвид, под "достъпен" автомобил, не е много ясно. Нищо чудно, да се задават и големи облекчения в Германия и Европа, за закупуването на електромобили... Ние, естествено ще почакаме! Няма да оставим другаря Златев гладен, в никакъв случай!
Realist
Рейтинг: 3116 Неутрално[quote#50:"Коки"]Е па дайте някакви данни, макар и предварителни! [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.https://www.youtube.com/watch?v=ONfPm7OdTVs
Гарван
Рейтинг: 804 Неутрално[quote#12:"Hawaii"]Колега,
Хубавото на съвременната епоха е,
че всяка иновация поевтинява [/quote]
До коментар [#12] от "Hawaii": Сравнението с моб. теелефони е неуместно. Хайтек телефоните не са никак евтини. Същото важи и за ел. автомобилите. Доста години трябва да мине електричките да са на поносима цена.
boby1945
Рейтинг: 515 ВеселоДо коментар [#52] от "gmranger":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Ако не ти е ясно с какво са по добри, та и питаш, целият форум няма да стигне да ти обясни човек.
Иска се минимум техническа грамотност за да коментираш такива неща като нови модели коли и кой ще едоволен или недоволен от появяването им!!!
В конкретния случай Опел си прави ПР, чисто и просто.....
madcat
Рейтинг: 233 Неутрално[quote#43:"bludniq_sin"]
До коментар [#20] от "EU defender":
има ли инфо колко точно ще е бърз. като го натоваря не искам като минавам петрохан да трябва да слизам да бутам[/quote]
200 кс. 0-100 под 7 секунди. Електрическия мотор ти гарантира много добро начално ускорение. С този автомобил ще можеш да се гавриш със 90% от БМВ-тата и Мерцедесите на пътя...
bodensee
Рейтинг: 120 НеутралноНе виждам особено старание от автомобилните гиганти! От гузна съвест Фолксваген обявиха, че ще се опитат да направят пробив при електрическите автомобили! Цялата история е подозрителна!
А големите градове се задъхват от автомобилните газове!
cristo_n
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#38:"Алф"]Тихи и по-чисти градове, край на петролния шантаж. Какво по-хубаво?[/quote]След 20 години половин Африка и Източна Азия ще се е пренесла в Европа, а ти ми говориш за чисти и спретнати градове?! И понеже Европа просто не може да побере толкова хора, ще има нещо почти като военно положение, за да се опазим от потока на хора към хубавия континент, което пак ми се разминава с розовата картинка, която ти рисуваш... И хич няма да ни е до екология, а ще ни е до оцеляване! Май не зацепвате какви времена предстоят а!?
dnevnikar
Рейтинг: 3770 ЛюбопитноМОЧА имени Лелина
3D принтиран... оптимизиран.
Нанагорно по става за петромобилите?
""Опел" лансира достъпен електромобил със сериозен пробег"
cristo_n
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#45] от "slonsco":
Би ли ми направил сметката за тези 150 000 км. по начина, по който аз съм я направил, моля.
wwwwww
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#5] от "Боби Колев":
Да кажем не на педерастията!"...немско качество ЛиЙон батерии"
Въпросните батерии ще са корейско качество -
krasi_kara
Рейтинг: 182 НеутралноКато оставим настрана, че статията е силно в бъдеще време, да взема да ударя едно рамо на cristo_n във внасянето на малце реализъм сред разразилото се масово опиянение.
Всичко много хубаво, ама тия приказки за нулевата поддръжка, зареждането от слънчеви колектори от двора и изграждането на хиляди милиони бързи станции за бързо зареждане май наистина са си само приказки.
Това, че колата няма ДВГ, да не би да означава, че няма окачване, климатик, парно, спирачки, електроника и т.н.? Или те при тия коли са от някакво ново поколение дето не се чупят?
Някой от тези, дето припадате от възторг, по зареждането на ел. коли от ВЕИ източници или в домашни условия, интересувал ли се е, аджеба, каква ел. мощност ти трябва, за да ги напълниш тия 56-60-70 киловатови батерии за някакво що-годе обозримо време? А инсталацията, дето ти трябва, за да я управляваш и пренасяш тази мощност? Един жокер - тая работа не е като оная да включиш да си зареждаш телефона или 70-амперовия акумулатор на бензинката!
Бързи зарядни станции. Да приемем, че в София изведнъж електричките вземат, че станат 1% от общия автопарк. Това са около 6500 коли. Предложете какви допускания да приемем, за да посмятаме колко и какви зарядни станции ще трябват за зареждането им. Аз имам някои идеи, ама ще ме обвините, че съм мурзилка, петролен магнат, шеф на фирма за авточасти и т.н....
Гарван
Рейтинг: 804 НеутралноДо коментар [#21] от "Realist": Ето конкретно сравнение бензинов с/у електрически автомобил при цена на бензина 1,60Е. и вкл. сервизно обслужване и гуми. http://www.focus.de/finanzen/news/elektro-autos-im -kostencheck-rechnen-sich-elektroautos-oder-nicht_ aid_1124792.html
madcat
Рейтинг: 233 Неутрално[quote#48:"hamilton F1"]Индикациите са, че през 2017 г. ще видим Nissan LEAF 2 също с доста повече пробег от оригинала.[/quote]
И Леаф 2 и Опела ще са със 60Kw батерия и 320км реален пробег. Това се очертава да бъде стандарта за масовите електрички за следващите 5-10 години..
bludniq_sin
Рейтинг: 801 НеутралноДо коментар [#53] от "Ф.Нинов":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlинтересно. Не съм наясно с темата, но бих си купил такъв автомобил, но явно трябва да се ограмотя по темата ..
Коки
Рейтинг: 789 Неутрално[quote#4:"Emergen-C"]Този 'нов' Опел всъщност е предствения в Америка още миналата година Шевролет Болт. [/quote]
+++++ Абсолютно! 1:1, само емблемата е друга...
Виктор Флоров
Рейтинг: 1322 НеутралноДо коментар [#4] от "Emergen-C":
Е й??
Не е важно името което си е пак на Гм важно е постижението и мисленето ,я все повеè трябва градовете да се отърват от петрола за енергия ,а защо не и за повече.За съжаление напълно отделяне от петрола сега е рано ...
bludniq_sin
Рейтинг: 801 НеутралноДо коментар [#47] от "Realist":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlе аз питам бе колега. не съм наясно, не съм карал. ти ми се нахвърли ..
65vesso
Рейтинг: 177 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "Ф.Нинов":
Нещо да кажеш за "Континентал". Няма грешка. Производителя на гуми. Или за обичайно заподозрения Бош? Нищо, че късно се включи в играта.
65vesso
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#4] от "Emergen-C":
Аз никога не съм виждал сериозна външна разлика между Ампера и Волт, и следващите ги.
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#68] от "bludniq_sin":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Качествата на ел.мотора стават видими и по начина, по който ускоряват класичиски тролейбуси и метрото.
minuva4a
Рейтинг: 8 Неутрално[quote#13:"1001"]Всъщност въпроса е друг. С какъв нов данък държавата ще компенсира липсата на акцизи от горивата. [/quote]
Стига ревали за тая бандитска държава!
Сакън да не им намалеят парите за кражби?!
Ти последно каква смислена обществена услуга ползва и остана доволен, че да настояваш така ревностно да им пълним гушите?
Или си загрижен за производителите на нефт, при които си на заплата?
madcat
Рейтинг: 233 Неутрално[quote#64:"wwwwww"]"...немско качество ЛиЙон батерии"
Въпросните батерии ще са корейско качество - [/quote]
Няма такова нещо като батерии "немско качество". Немците нямат никъкви знания в производството на li-ion батерии. В този сегмент са гола вода. Батериите на опелчето ще ги правят LG. Te ще правят и ел. мотора и електрониката ..
galapagas
Рейтинг: 95 НеутралноБраво, супер новина! Теслите на Тесла са към края си.
hamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноДо коментар [#54] от "Realist":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБКолега "как ги късаш", като ускорението от 0-100 км. едвам се доближава до 9 сек. При първото трепване може да си напред и веднага след това, ще гледаш задният номер, на коли с подобни двигатели, за които си написал (също говоря от личен опит).
Коки
Рейтинг: 789 Весело[quote#77:"galapagas"]Теслите на Тесла са към края си.[/quote]
Ха-хаааа, ще има да вземате... всички останали дишат прахта на Тесла....
cristo_n
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#65] от "krasi_kara":
Те повечето хора не знаят колко дебел трябва е кабела, който доставя електричество до една такава станция за бързо зареждане или каква инсталация трябва имаш в къщи (а колко от нас живеят в къщи за да си зареждат сами електро-автомобилите, а?) за да заредиш акумулаторите за 1-2 часа!
Благодаря! Хубаво е да се срещнеш с човек, който разбира
Коки
Рейтинг: 789 Весело[quote#56:"Realist"]Е па дайте някакви данни, макар и предварителни! - цитат на коментар #50 от “Коки”
https://www.youtube.com/watch?v=ONfPm7OdTVs [/quote]
Благодаря! Вече разгледах сайта на Волт, но въпроса беше към Дневник, защото не пишат, че става въпрос 1:1 за Шевролет, Волт! Не беше лошо да го напишат....
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 233 НеутралноЦялата тая еуфория напомня вица за оня дето си купил 20 пениса, и на тръгване продавача го подсетил, чакай бе младеж, ами яйцата кой ще ти ги носи.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефАми батериите друзя, едни от най мръсните производства на света?
madcat
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#78] от "hamilton F1":
0-100 на Тесла P90D e 3 секунди. Това е в топ 10 на най-бързите коли за всички времена. И няма друга кола, която струва само 140К долара с такива параметри. Силно се съмнявам, че тук някой се е качвал в кола с такова ускорение.
stef
Рейтинг: 676 ЛюбопитноДо коментар [#68] от "bludniq_sin":
StefТова ще преобърне представата ти за ускорение
https://www.youtube.com/watch?v=nIV9nb9w_Hw
https://www.youtube.com/watch?v=9cA1doO_9h8
Няма да се наложи никога вече да трепериш дали ще се прибереш навреме при изпреварване
stef
Рейтинг: 676 ЛюбопитноДо коментар [#77] от "galapagas":
0052/elon-musk-clarifies-that-teslas-patents-reall y-are-free-investor-absolutely-freaks-out.shtml
StefТесла са пионери - другите доста ще трябва да се постараят, за да ги доближат... въпреки, че патентите на Тесла са достъпни за всички - шокиращо наистина!
https://www.techdirt.com/articles/20150217/0618293
Без коз
Рейтинг: 613 НеутралноСтатия скалъпена с общи плямпаници.Нито една цифра.Тези дни по едно германско радио чух,че "Тесла" ще пуснат кола за 30 000 евро.За сравнение 35 000 струва на БМВ елктромобила. "Тесла" обаче имат най-добрите батерии и с едно зареждане минават 300км а БМВ 130км.
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !hamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноДо коментар [#84] от "stef":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБДо коментар [#83] от "madcat":
Така е, никой не спори.
Коментирам само конкретният случай. Защото с моята кола, която ускорява фабрично 5.5, при мен хайде да е 5.7 сек. до 0-100 км., не ми се е случвало ел. автомобил да ме изпревари (или пазят батериите). От 2014 г. съм на "педали" за подходящ е-кар, знам моделите до 2017 - чак тогава може да би ще направя кардиналната промяна.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 НеутралноАз пак да си кажа. Управлението на електромобил е изключителен кеф. Карах електричката на Рено - Зоуи. Така не ме е впечатлявал автомобил от години!
I 💜 Leka BorislavovnaТова е бъдещето. Рано или късно. По-скоро рано!
Делян Ковачев
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#27] от "elevation04":
Ха-ха, Тошко Африкански ти е казал, че някога сме произвеждали електрокари и ти му вярваш, кой ги е произвеждал тези електрокари, държавата ли, има ли такова животно като държава производител?
Или е корпорация/частна компания или всичко друго е измислица, не се самозаблуждавай!
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#72] от "65vesso":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Силата на Континентал и Бош са ДВГ.
Ако се наложат електромобилите, тези две фирми ще бъдат най-големите губещи.
Иначе аз през 1998 г. правих задължителния си студески стаж при Бош в развойния им център в Хилдесхайм (някогашните заводи на Блаупункт). Още тогава много яко се разработваха системи за автономни автомобили без шофьор.
На мен обаче ми дадоха задание да смаля една Phased Array високочестотна антена за тол-системата (събиране на такси от камионите на аутобана) на 1/3 от първоначалния й размер..... и аз съответно го постигнах за 6 месеца, чрез симулации на компютър, рязане на фреза и тестване в лабораторията.
Reggie
Рейтинг: 796 Весело[quote#2:"Tademan"] Ха, дано! Странно ми изглеждат задниците без ауспух. [/quote]
image/18_11.jpg
Винаги може да направиш така
http://unikalnisnimki.com/root/ckfinder/userfiles/
razlichen123
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#39] от "Ф.Нинов":
Ами не е баш така.
След време, нефта ще е повече химическа суровина за производство на пластмаси и не само, отколкото някаква суровина за изгаряне и енергия. Това го обрича и на ниска цена. Потреблението му ще е десетки пъти по-малко, което и ще даде цената от 20 долара, а и по-ниска, за барел! Та не е само появата на ел. автомобила, а ориентацията и към други източници на енергия. Малки преносими и на друг принцип!
Вие си знаете
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#86] от "Без коз":
led-60-kwh-0-60-in-less-than-7-seconds/
Ето приблизителни спецификации на автомобила.
http://insideevs.com/chevrolet-bolt-ev-specs-revea
Т.к. GM има забрана за продажба в Европа, Опел им ги продава с друго име.
razlichen123
Рейтинг: 515 ВеселоДо коментар [#65] от "krasi_kara":
Аз преди години обяснявах, защо ни трябват ядрени мощности и давах елементарен пример, че през 2020-2025 година ще имаме над един милион ел. автомобила.
Бе неистов вой във форума. Та не им се сърди. Те толкова си могат и знаят!
gruz_200
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#58] от "boby1945":
Точно заради техническата ми грамотност се интересувам защо ти проявяваш техническа неграмотност...
Посочи ми барем 1 показател, по който електрическите возила отстъпват на конвенционалните. Барем 1!
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#92] от "razlichen123":
s-world-energy-outlook-2014/
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.В момента всички прогнози показват постоянно нарставане на потреблението на нефт... от днешните 90 млн. барела на ден, до 104 млн. барела през 2040 год.
Oil Supply and Demand
Global oil demand is projected to increase from 90 million barrels per day in 2013 to 104 million barrels per day in 2040, an increase of over 15 percent, due to increased oil use for transportation and petrochemicals. Oil demand reaches a plateau at the end of the forecast period due to high world oil prices and policy measures to constrain growth. Despite the number of vehicles in the world more than doubling by 2040, demand for oil in the transportation sector is expected to increase by only 25 percent due to the large number of vehicle sales subjected to efficiency standards (over 75 percent of global car sales). These efficiency standards suppress oil demand growth by 23 million barrels per day in 2040, which is more than the current oil production of Saudi Arabia and Russia. For each barrel of oil that the OECD countries no longer demand, however, the growing non-OECD countries consume two barrels more.
http://instituteforenergyresearch.org/analysis/iea
Вие си знаете
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#92] от "razlichen123":
Петрола мноооого трудно ще се задържи под 30$ за барел.
В момента е толкова евтин заради заради проблемите в Китай, но забърза ли се пак нещата много ще се променят.
Износителките не си смъкват добива, за да си правят мръсно между държавите, но ще го правят докато им стане прекалено неизгодно.
Иран започнаха да изнасят. Американците сигурно и те ще почнат, но не на тези ниски цени.
Лошо няма петрола да е евтин, но не и за тези които изнасят.
simon40
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#65] от "krasi_kara":
Много правилни въпроси задаваш! И звучиш почти като файтонджията през 1902 година като прочел във вестник НАПРЕДЪКЪ за появата на първия автомобил в София (поръчка на министерството на отбраната).
А сега не можем да си представим даже света без автомобили.
Същото ще стане е електромобилите.
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#92] от "razlichen123":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Относно потреблението на нефт трябва да се има предви, че светът не е само Калифорния, Норвегия и Монако, а и Индия, Пакистан и Нигерия.
Населението на Нигерия се очаква да нарастне до 500 млн. през 2050 год.
Вие си знаете
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#94] от "razlichen123":
Електромобилите в света ВЕЧЕ СА НАД 1 МИЛИОН БРОЯ.