Фотогалерия: "Рено Каптюр" в специално издание

Георги Пауновски

Фотогалерия: "Рено Каптюр" в специално издание

"Рено Каптюр" е познат и добре приет модел в България. Повод отново да се срещна с него е пакетът X-Mod, предлагащ малко по-интересно излъчване и повишена проходимост.

  • "Рено Каптюр" е познат и добре приет модел в България. Повод отново да се срещна с него е пакетът X-Mod, предлагащ малко по-интересно излъчване и повишена проходимост.
    "Рено Каптюр" е познат и добре приет модел в България. Повод отново да се срещна с него е пакетът X-Mod, предлагащ малко по-интересно излъчване и повишена проходимост.
  • Отвън отличителните черти са предната и задната защита под бронята в сиво, който предлагат защита от надраскване и леки удари.
    Отвън отличителните черти са предната и задната защита под бронята в сиво, който предлагат защита от надраскване и леки удари.
  • Гумите пък са специално разработени за по-добро сцепление. В случая те са качени на 17-цолови алуминиеви джанти с черен диамантен ефект.
    Гумите пък са специално разработени за по-добро сцепление. В случая те са качени на 17-цолови алуминиеви джанти с черен диамантен ефект.
  • Най-голямото предимство на пакета X-Mod е системата Extended Grip. Тя е своеобразно надграждане над тракшън контрола и оптимизира сцеплението в трудни условия като сняг, кал, пясък и т.н.
    Най-голямото предимство на пакета X-Mod е системата Extended Grip. Тя е своеобразно надграждане над тракшън контрола и оптимизира сцеплението в трудни условия като сняг, кал, пясък и т.н.
  • Въртящ се контролер между седалките позволява да се избере режим за движение според терена.
    Въртящ се контролер между седалките позволява да се избере режим за движение според терена.
  • При движение в кал и пясък например се позволява по-голямо превъртане на предните колела, което води до изчистване на грайферите на гумите и по-добро сцепление.
    При движение в кал и пясък например се позволява по-голямо превъртане на предните колела, което води до изчистване на грайферите на гумите и по-добро сцепление.
  • Едно от предимствата на "Каптюр" е, че предлага варианти за персонализация. Тестовият автомобил например се отличаваше с червените аератори, рамката на екрана на навигационната система в същия цвят, карбоновия мотив за вложката във волана и хромирани прагове на вратите.
    Едно от предимствата на "Каптюр" е, че предлага варианти за персонализация. Тестовият автомобил например се отличаваше с червените аератори, рамката на екрана на навигационната система в същия цвят, карбоновия мотив за вложката във волана и хромирани прагове на вратите.
  • При разцъкването на навигационната система R-Link със 7-инчов сензорен дисплей открих различни онлайн базирани приложения, както и информация в реално време за качеството на околния въздух, пазещ данни за 30 минути назад. Специален сензор пък се грижи, когато постъпващият отвън въздух е мръсен, да го пречисти през система от филтри. Като цяло "пречиствателната станция" на борда работи доста добре и дори при движение в тежък трафик в града не усетих познатата миризма на изгорели газове.
    При разцъкването на навигационната система R-Link със 7-инчов сензорен дисплей открих различни онлайн базирани приложения, както и информация в реално време за качеството на околния въздух, пазещ данни за 30 минути назад. Специален сензор пък се грижи, когато постъпващият отвън въздух е мръсен, да го пречисти през система от филтри. Като цяло "пречиствателната станция" на борда работи доста добре и дори при движение в тежък трафик в града не усетих познатата миризма на изгорели газове.
  • Иначе окачването на "Каптюр" е отлично балансирано между комфорт и стабилност на пътя. Воланът е прецизен и приятен, благодарение на променящите се според скоростта характеристики.
    Иначе окачването на "Каптюр" е отлично балансирано между комфорт и стабилност на пътя. Воланът е прецизен и приятен, благодарение на променящите се според скоростта характеристики.
  • От гамата от четири мотора горещо препоръчвам дизела с 90 конски сили в комбинация с автомат с двоен съединител. При тази комбинация имате приятен за шофиране автомобил както в града, така и извън него.
    От гамата от четири мотора горещо препоръчвам дизела с 90 конски сили в комбинация с автомат с двоен съединител. При тази комбинация имате приятен за шофиране автомобил както в града, така и извън него.
  • При нормално каране в градски условия "Каптюр" се задоволява с около 6 литра гориво на 100 километра, а извън него му стигат и пет. Моето постижение беше 6 на сто, при присъдени 49% оценка за икономичност от съответната функция на бордовия компютър.
    При нормално каране в градски условия "Каптюр"  се задоволява с около 6 литра гориво на 100 километра, а извън него му стигат и пет. Моето постижение беше 6 на сто, при присъдени 49% оценка за икономичност от съответната функция на бордовия компютър.
  • Пакетът Xmod е с цена 450 лева, разлика, която си заслужава да доплатиш.
    Пакетът Xmod е с цена 450 лева, разлика, която си заслужава да доплатиш.