Най-продаваното "Волво" в Европа мина през освежаване
Най-продаваният модел на "Волво" в Европа – V40 от тази пролет ще се предлага обновен, съобщиха от компанията. Отпред новост са фаровете с дневните светлини с актуалната за марката графика "Чукът на Тор".
Модерното излъчване на колата се подсилва от различната радиаторна решетка и по-изпъкналото лого Volvo. Гамата от цветове е разширена с две нови предложения, като е обогатено и портфолиото от джанти.

В салона има нови интериорни панели и вложки на вратите. V40 се предлага с по-модерна мултимедийна система, която поддържа функцията Volvo On Call. Тя предлага отдалечен достъп и контрол върху широка гама от функции в автомобила, както и гласово управление на част от настройките.

Volvo On Call разполага и с функция за интеграция на личния календар с мобилното приложение, като позволява да се изпратят предварително посочени дестинации директно към навигационната система.
"Волво" V40 разполага и с технологията CleanZone, която гарантира, че външният въздух е ефективно филтриран, преди да влезе в купето, като са премахнати вредни замърсители, характерни за градската среда.

По отношение на моторите най-скромният дизел е с оптимизиран разход на гориво и намалени вредни емисии на въглероден диоксид до 89г/км.