Както на всеки автосалон, така и в Женева, вниманието на публиката към една или друга марка се превлича и от манекенки. В тази галерия са събрани част от момичетата, без които автомобилните изложения няма да са толкова бляскави.
Както на всеки автосалон, така и в Женева, вниманието на публиката към една или друга марка се превлича и от манекенки. В тази галерия са събрани част от момичетата, без които автомобилните изложения няма да са толкова бляскави. Без да имам претенции, че разбирам от мода и стил, за мен най-стилните модели на салона бяха тези, позиращи край колите на "Мазерати". И пак при "Мазерати". Стил и при "Киа". Вечерна рокля и ориенталски чар от "Лексус". Често модел и автомобил са в сходни цветове, примерът от щанда на "Нисан". При "Санг Йонг" също има цветово сходство. Цветова хармония и при "Фиат". Като цяло на експозиционните площи на "Шкода" имаше най-впечатляващо женско присъствие. Бялото е сред вечните цветове, както за колите, така и за тоалетите. Снимката е от щанда на "Шкода". И отново на щанда на "Шкода". И пак при "Шкода". По някога умишлено се търси разминаване на посланието между тоалет и автомобил. Примерът е от щанда на "Опел", където до спортен концептуален модел стой манекенка в делови костюм. Същият автомобил на "Опел", но в различна компания Жени в делови костюми имаше и при "Хюндай". Още една снимка от щанда на "Хюндай". "Ламборгини" по традиция залага на провокативни модели. По-малко популярните компании залагаха повече на женското присъствие. Примерът е от щанда на британската компания "Араш". Същото важи и за китайците от "Техлурс". На същия щанд. При тунинг компаниите също имаше интересни модели. При целия блясък на новите модели, за производителите на гуми шансът за привлекат вниманието е чрез впечатляващо женско присъствие. Снимката е от щанда на "Бриджстоун". При "Пирели". На еспозиционната площ на "Йокохама".