Само година след като се обособи като отделна марка в рамките на "Ситроен" брандът DS демонстрира на автосалона в Женева амбициите си да направи впечатляващ спортен електромобил. Дългият 4.72 метра E-TENSE има силуета на луксозно купе и футуристична визия
Само година след като се обособи като отделна марка в рамките на "Ситроен" брандът DS демонстрира на автосалона в Женева амбициите си да направи впечатляващ спортен електромобил. Дългият 4.72 метра E-TENSE има силуета на луксозно купе и футуристична визия Използвайки опита си от участието с в електрическата автомобилна надпревара Формула Е, DS предлага задвижване от електромотор с мощност 402 конски сили и максимален въртящ момент 516 Нм. Купето на ток е способно да се ускори до 100 км/ч за 4.5 секунди и има максимална скорост 250 км/ч. Интегрираните в пода на колата литиево-йонни батерии осигуряват изминаването на 310 километра в смесен цикъл или 360 км. в градски условия. Една от отличителните черти на колата е липсата на задно стъкло, като погледът назад се осигурява от набор от камери, образът от които се прожектира на екрани в салона. Отпред DS E-TENSE впечатлява с оформените като диаманти светодиодни светлини. Отзад мигачите са интегрирани в покрива, което е директна препратка към "Богинята" DS от 1955 година. В салона виждаме триумф на дизайна и качествените материали. Оформянето на салона – от първата рисунка до финалния вид, е отнело 800 часа. Отличителна черта е облицоването на седалките и таблото с кожа като при скъп ръчен часовник. Всъщност такъв присъства в центъра на приборното табло, като може да се свали и да се постави на китката. Футуристичният вид на салона се подчертава от волана с форма на лале. Приборното табло е заменено от 12-инчов екран, а в допълнение е наличен и 10-инчов реагиращ на допир дисплей за мултимедията. Специално внимание е обърнато на филтрирането на въздуха в салона, като той може да е в пъти по-чист от постъпващия отвън.