"Киа" атакува и с "Оптима" комби

"Киа" атакува и с "Оптима" комби

"Киа" атакува и с "Оптима" комби
Киа
След като с пускането на "Оптима" корейците от "Киа" хвърлиха ръкавицата на германските производители на престижни седани в D-сегмента, в Женева компанията показа амбиции да ги притесни и в коронната им дисциплина – комбитата. В сегмента компанията пуска за пръв път кола с такъв силует.
Комби версията на "Оптима" съчетава привлекателния външен дизайн и висококачествен интериор на седана с практичността и удобството на комбито. Едно от важните предимства е гъвкавото вътрешно пространство, като за целта всяка от облегалките на задните седалки се сгъва поотделно. Минималният багажен обем е 552 литра.
"Киа" атакува и с "Оптима" комби
Киа
По отношение на размерите комбито има същата дължина и ширина като седана (съответно 4.86 и 1.86 м), но височината е увеличена незначително до 1.47 м. Новата "Киа Оптима" комби ще се предлага с избор от 1.7-литров турбодизел със 141 к.с.и 2.0-литров бензинов двигател (163 коня). За GT моделите е на разположение 2.0-литров турбобензин с директно впръскване и 241 конски сили.
Сред асистиращите системи присъстват адаптивен круиз контрол, предупреждение за опасност от сблъсък в предното превозно средство с автономно спиране при нужда, асистент за поддържане на избраната лента на движение, сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата и т.н.
"Киа" атакува и с "Оптима" комби
"Оптима" комби е оборудвана с най-новата аудио-визуална система за навигация, предлагаща пълна съвместимост с Android и Apple телефони. Екранът е 7- или 8-инчов.
Седанът вече и хибрид
Другата новост в гамата на "Оптима", показана на автосалона в Женева, е зареждащата се от контакта хибридната версия на седана. Моделът се задвижва от двулитров бензинов двигател със 156 конски сили и електромотор с 67 конски сили.
"Киа" атакува и с "Оптима" комби
Киа
Общата мощност е 205 к.с, а въртящият момент достига 375 Нм.
Само на ток и при нулеви вредни емисии седанът изминава до 54 км при скорост до 120 км/ч.
"Оптима" плъг-ин хибрид е усъвършенствана в няколко направления, включително подобрена аеродинамика, рестилизирани предна и задна броня, нова активна предна решетка, с която се редуцира коефициентът на съпротивление до 0.25 Cd.