Новата "Каденца" стана първата "Киа" с осемстепенна автоматична трансмисия
"Киа" представи на автомобилното изложение в Ню Йорк новото поколение на лимузината си "Каденца". Колата има амбицията, че внася доза емоция в сегмента, като същевременно предлага подобрение по всеки показател спрямо предшественика.
Визията на лимузината е разработена от калифорнийското дизайнерско студио на "Киа", като "Каденца" се отличава с изчистени линии, а общото впечатление е за модерност и мощ. Моделът се предлага с две различни радиаторни решетки в зависимост от нивото на оборудване.
Лимузината има същата обща дължина като предходния модел, но е малко по-широка и по-ниска. Междуосието е леко увеличено, което допринася за увеличаване на пространството за краката на пътниците на задната седалка.

Интериорът използва материали с още по-високо качество в сравнение с предходния модел. Арматурното табло буквално се слива с панелите на вратите, а кожата е напа. Декоративните шевове под формата на диамант допълват лукса в салона.
Модерни системи за сигурност
Седалката на водача е разположена по-ниско за по-спортно и по-стабилно усещане. "Киа Каденца" предлага най-модерни системи за сигурности комфорт като адаптивен темпомат с функция за спиране и потегляне, предупреждение при опасност от челен сблъсък, системата за автономно аварийно спиране и сигнализация при смяна на пътната лента.
Подобрената система за контрол на мъртвата зона на огледалата реагира при приближаване към автомобил в съседната лента и автоматично задейства спирачката на противоположното предно колело, за да осигури поддържането на предвидената траектория на превозното средство. "Каденца" вече може да разполага с хедъп дисплей, който показва ключова информация на нивото на погледа на водача.

Системата Surround View дава по-ясна видимост от птичи поглед на пространството около превозното средство. Капакът на багажника на лимузината се отваря автоматично, ако зад колата е застанал човекът с ключа.
"Киа Каденца" предлага и най-ново поколение мултимедийна система, като срещу доплащане озвучаването може да е на Harman/Kardon с 12 говорителя. Като цяло нивото на шум и вибрации в салона са сериозно намалени.
Шасито на колата е олекотено благодарение на използването на алуминий вместо стомана. Новите амортисьори подобряват комфорта на возене, без това да води до компромис със стабилността. Воланът е по-отзивчив отпреди.

Под предния капак е монтирана преработената версия на 3.3-литровия V6 двигател на "Киа", пренастроен за по-добра икономия на гориво. Той предлага мощност от 290 к.с. и за пръв път в модел на корейците е комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия.
Лимузината е с предно предаване, а предлаганите джанти са с размер 18 или 19 цола. Предните спирачки са с увеличен размер от 279 на 305 мм, докато задните са незначително уголемени.