Фоторазказ: Малък, но пълен с изненади

Фоторазказ: Малък, но пълен с изненади

Колкото по-малко очакваш от един автомобил, толкова повече нараства възможността да те изненада той. Верността на тази максима за пореден път ми доказа новият "Хюндай" i20.

  • Колкото по-малко очакваш от един автомобил, толкова повече нараства възможността да те изненада той. Верността на тази максима за пореден път ми доказа новият "Хюндай" i20. Първата изненада, като че ли дойде от оборудването. В тестовата кола разполагах с подгряващи се седалки и волан, сигнализация за непреднамерено напускане на избраната лента за движение, алуминиеви акценти и първокачествени материали в салона, включително и приятна на допир кожа на кормилото.
    Колкото по-малко очакваш от един автомобил, толкова повече нараства възможността да те изненада той. Верността на тази максима за пореден път ми доказа новият "Хюндай" i20. Първата изненада, като че ли дойде от оборудването. В тестовата кола разполагах с подгряващи се седалки и волан, сигнализация за непреднамерено напускане на избраната лента за движение, алуминиеви акценти и първокачествени материали в салона, включително и приятна на допир кожа на кормилото.
  • В сравнение с предшественика си, "Хюндай" i20 e с 4.5 сантиметра по-дълъг и стига до 4.05 метра. От компанията претендират, че моделът предлага водещо в класа си интериорно пространство, но все пак за возещите се на задните седалки можеше да има една идея повече място в областта на коленете.
    В сравнение с предшественика си, "Хюндай" i20 e с 4.5 сантиметра по-дълъг и стига до 4.05 метра. От компанията претендират, че моделът предлага водещо в класа си интериорно пространство, но все пак за возещите се на задните седалки можеше да има една идея повече място в областта на коленете.
  • Багажният обем е минимум 326 литра, като при сгъване на облегалките на задните седалки той скача до 1042 литра.
    Багажният обем е минимум 326 литра, като при сгъване на облегалките на задните седалки той скача до 1042 литра.
  • Работното място на водача е пригледно и стилно. На волана са изнесени нужния брой функции. Адмирации заслужават двата изхода за 12 волта отпред и USB входът. По мое мнение обаче, липсата на съвременна мултимедия и предлагането на навигацията като отделен аксесор, закачащ се на специална стойка на таблото, е отживяло времето си решение.
    Работното място на водача е пригледно и стилно. На волана са изнесени нужния брой функции. Адмирации заслужават двата изхода за 12 волта отпред и USB входът. По мое мнение обаче, липсата на съвременна мултимедия и предлагането на навигацията като отделен аксесор, закачащ се на специална стойка на таблото, е отживяло времето си решение.
  • Копчетата за управление на вентилацията и аудиосистемата са големи и лесно различими, като на тъмно впечатлява светлосинята илюминация на бутоните.
    Копчетата за управление на вентилацията и аудиосистемата са големи и лесно различими, като на тъмно впечатлява светлосинята илюминация на бутоните.
  • Тестовият i20 използваше стар, но доказал качествата си двигател. 1.4-литровият атмосферен бензинов агрегат предлага 100 конски сили мощност. С него мъникът, не е е особено динамичен, като ускорението до 100 км/ч става за 11.6 секунди. Ако човек иска да изцеди максималното от двигателя, е нужно да го развърти до доста сериозни обороти.
    Тестовият i20 използваше стар, но доказал качествата си двигател. 1.4-литровият атмосферен бензинов агрегат предлага 100 конски сили мощност. С него мъникът, не е е особено динамичен, като ускорението до 100 км/ч става за 11.6 секунди. Ако човек иска да изцеди максималното от двигателя, е нужно да го развърти до доста сериозни обороти.
  • Все пак за мнозина шофьори той би бил напълно достатъчен, като със сигурност ще им хареса и скромният апетит на мотора. В градски условия, при сериозен трафик, бордовият компютър отчете 6.4 л/100 км (при 7.2 л/100 км по книжка). В смесен цикъл разходът падна до 5.9 л/100, което е твърде близо до заводските 5.5 литра.
    Все пак за мнозина шофьори той би бил напълно достатъчен, като със сигурност ще им хареса и скромният апетит на мотора. В градски условия, при сериозен трафик, бордовият компютър отчете 6.4 л/100 км (при 7.2 л/100 км по книжка). В смесен цикъл разходът падна до 5.9 л/100, което е твърде близо до заводските 5.5 литра.
  • По претенциозните, могат да поръчат i20 и с модерен бензинов двигател с турбо (100 или 120 конски сили). Гамата включва и две дизелови предложения (75 и 90 к.с.).
    По претенциозните, могат да поръчат i20 и с модерен бензинов двигател с турбо (100 или 120 конски сили). Гамата включва и две дизелови предложения (75 и 90 к.с.).
  • Механичната скоростна кутия на i20 ми се понрави с прецизната си работа и отлично изчислените предавателни числа на скоростите.
    Механичната скоростна кутия на i20 ми се понрави с прецизната си работа и отлично изчислените предавателни числа на скоростите.
  • Пътуващите в i20 със сигурност ще се изненадат и от отличната изолация от външните шумове и комфортната возия. Воланът предлага прецизна работа и добра обратна връзка. За предимно градска кола като i20 сериозен плюс е и добрата маневреност.
    Пътуващите в i20 със сигурност ще се изненадат и от отличната изолация от външните шумове и комфортната возия. Воланът предлага прецизна работа и добра обратна връзка. За предимно градска кола като i20 сериозен плюс е и добрата маневреност.
  • Обзорът във всички посоки е отличен, като заслуга за това имат щедрото остъкляване и големите странични огледала. Централното огледало пък е с автоматично затъмняване.
    Обзорът във всички посоки е отличен, като заслуга за това имат щедрото остъкляване и големите странични огледала. Централното огледало пък е с автоматично затъмняване.
  • Като цена "Хюндай" i20 попада в златната среда, като най-достъпната модификация струва 21 хил лева. За тези пари купувачит получават кола с доста щедро базово оборудване. Автомобил с екстри като тестовия струва около 32 хил лева.
    Като цена "Хюндай" i20 попада в златната среда, като най-достъпната модификация струва 21 хил лева. За тези пари купувачит получават кола с доста щедро базово оборудване. Автомобил с екстри като тестовия струва около 32 хил лева.
  • Фоторазказ: Малък, но пълен с изненади