За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 554 НеутралноИнтериора е хубав, но го няма онова неповторимо страхотно излъчване на костенурката.
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1114 НеутралноНе изглежда зле. Мексиканска сглобка ли е?
Публикувано през m.dnevnik.bg
Хи-хи
Рейтинг: 1659 НеутралноМини, Порше, Костенурка - 3в1
Коки
Рейтинг: 775 НеутралноСимпатяга! Жалко, че е твърде скъп.....
p911
Рейтинг: 118 НеутралноНовото Бръмбарче вече има характер и това ми харесва, оригиналният Бръмбар винаги е имал въздействаща визия. Хубаво е, че VW възродиха модела или по-скоро дизайна.
Виж, братовчедите от Порше така и никога не се отказаха от силуета на оригиналните овални форми, които остават разпознаваеми десетилетия наред.
cristo_n
Рейтинг: 450 НеутралноТъпото е, че "костенурката" е замислена като евтин и надежден автомобил и затова все още има десетки хиляди бройки в движение по света, а този нейн "наследник" е нито надежден (фраш е с електроника и капризни, и ненадеждни датчици) и нито евтин!
Народна кола, ама друг път!
stef
Рейтинг: 664 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "p911":
97234528684.jpg
StefНе мисля, че овалните форми са това, което прави поршето разпознаваемо - по-скоро две други черти на дизайна:
1. Скосената задна част.
2. Ококорени вечно кръгли фарове и снишаващ се между тях преден капак.
За разлика от Мерцедес, които няколко пъти залитаха от двойни кръгли към цели през двойни квадратни и пак към двойни кръгли фарове и създадоха нечовешки грозотии като това например:
http://img.jofogas.hu/images/Mercedes_E_300_TD_931
2.5
Рейтинг: 758 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
I Want To BelieveИнтериорът наистина е хубав, но няма нищо общо с аскетичното излъчване на интериора на костенурката от “едно време”!
Дизайнът е много приятен, но това вече няма как да е “народен автомобил”, както и минито!
deymus
Рейтинг: 256 НеутралноМай само у нас се знае като - костенурка, а по света си е бръмбар.
p911
Рейтинг: 118 Неутрално[quote#7:"stef"]Не мисля, че овалните форми са това, което прави поршето разпознаваемо -[/quote]
[quote#5:"p911"]Порше така и никога не се отказаха от силуета на оригиналните овални форми[/quote] - СИЛУЕТ е ключовата думичка
Порше също промениха фаровете при 996 но бързо се усетиха и се върнаха към традиционното излъчване.
И да, не е евтина, здрава, народна кола, но и няма как да бъде, светът се променя ... Като се замисля, оригиналният Бръмбар не е по-надежден, но пък ако нещо му се счупи, просто може да се ремонтира на пътя
sbe331351643
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноБръмбърче!
дурак
Рейтинг: 282 Весело[quote#10:"p911"]И да, не е евтина, здрава, народна кола, но и няма как да бъде, светът се променя[/quote]
[quote#6:"cristo_n"]Тъпото е, че "костенурката" е замислена като евтин [/quote]
този автомобил и сега е Евтин ...
започва от 13 500 евро в Германия
това че има Гл***И хора които плащат повече е проблем на самите хора ..
grayeagle
Рейтинг: 941 НеутралноСиният цвят е убийствен. Заедно с ретро джантите. Но той е на линия от доста време. http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_bg/LIST/ VW!bg!!!V!!!/STD/V/MB%7CBeetle/PF%7Csl/ID%7CV20150 783116/detail.html?sort=&STATE=fb_Motor;fb_AUV ;v_pic1;id_V20150783116
Има го в наличности с общия за марката 2 литра 220 к.с. Който е сам или са двама и има 60 000 лева да ги дава. Колата е с неизползваеми задни седалки, които според мен по- добре да ги нямаше, за да има повече място за багаж. Също не била добре изчислена като баланс и не стъпвала напълно сигурно в завои.
nodamncat
Рейтинг: 678 НеутралноДо коментар [#7] от "stef":
Това наистина е най-грозната скъпа кола.
Чардо
Рейтинг: 1391 Любопитно1964-та , купих си на старо ФауВе 1 200 с д.к.№ Сф 75 - 11 от гл.сч-л на БСФС .
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Това бе и първата ми кола.
Доста емоции и преживявания с нея ,
НО сегашния бръмбар не ме тегли !
И бръмбара , и Мини и ФИАТ 500 ми приличат като силно гримирани дърти фльорци от пазара на женска плът !
Всяко нещо с времето си !
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 340 НеутралноДо коментар [#15] от "Чардо":
Pure Chewing Satisfactionза ФИАТ-а не си прав. Доста прилична количка и бая успешен модел се оказа. Евтина е пък е много приятна отвътре. Определено не е така мощна като Мини и Бръмбър, но пък идеята им е да са градска кола за ползване - не за гъзария.
п.п. карам такава служебна и съм много доволен
shumkar
Рейтинг: 348 НеутралноДо коментар [#15] от "Чардо":
Не съм карал нито едната, нито другата кола, но ФИАТ 500 бе определено дамска кола. За нея най-важното бе, че минавйки покрай кафенето младата римлянка можела да спре, изправяйки се да се покаже почти до кръста през люка, да се провикне и всички да я видят. А това е страшно важно за всяко младо момиче, била тя римлянка, софиянка, или видинчанка - да бъде ЗАБЕЛЯЗАНА! А това е било възможно само с ФИАТ 500 (да се покаже през люка).
Чардо
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "shumkar":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#17:"shumkar"] А това е било възможно само с ФИАТ 500 (да се покаже през люка). [/quote]
Също и на ФИАТ 600 и по -големия 600 Мултипла фамилиаре.
Не говоря за новия Мултипла от 2003-та
pamplemousse
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#9] от "deymus":
Във Франция е позната като калинка.
shileto
Рейтинг: 1063 НеутралноБръбара е проектиран като евтина народна кола, те взеха да го олигавят и му надуха цената, неудобна скъпа играчка
dearblue
Рейтинг: 775 НеутралноПорше с един двигател боксер и една рама направи бръмбър бус и и спортна кола зависещи от един ремък сега са напълнени колите с излишни джаджи