Фотогалерия: Новите модели на "Кадилак" за европейския пазар

Кадилак

Фотогалерия: Новите модели на "Кадилак" за европейския пазар

Американският концерн "Кадилак", част от групата на "Дженерал мотърс", заяви амбициите си за по-сериозно присъствие на европейския пазар с представянето в Берлин на два модела в сегменти, към които до момента не е проявявал интерес. Седанът CT6 ще опита да спечели клиенти сред ползвателите на луксозни лимузини. XT5 пък не крие апетитите си към сегмента на пълноразмерните кросоувъри.

  • Американският концерн "Кадилак", част от групата на "Дженерал мотърс", заяви амбициите си за по-сериозно присъствие на европейския пазар с представянето в Берлин на два модела в сегменти, към които до момента не е проявявал интерес. Седанът CT6 ще опита да спечели клиенти сред ползвателите на луксозни лимузини, като БМВ Серия 7, "Мерцедес" S-класа и "Ауди" А8.

    XT5 пък не крие апетитите си към сегмента, в която властват БМВ Х5, Ауди Q7, "Мерцедес" GLE, "Волво" XC 90, "Рейндж Роувър" и т.н.

    Американският концерн "Кадилак", част от групата на "Дженерал мотърс", заяви амбициите си за по-сериозно присъствие на европейския пазар с представянето в Берлин на два модела в сегменти, към които до момента не е проявявал интерес. Седанът CT6 ще опита да спечели клиенти сред ползвателите на луксозни лимузини, като БМВ Серия 7, "Мерцедес" S-класа и "Ауди" А8.<br /><br />XT5 пък не крие апетитите си към сегмента, в която властват БМВ Х5, Ауди Q7, "Мерцедес" GLE, "Волво" XC 90, "Рейндж Роувър" и т.н.<br /><br />
  • В изработването на шасито и купето на лимузината са използвани 11 различни материала, като е постигната свръхлека и здрава конструкция. Типично за сегмента, колата може да е само със задно предаване и със задвижване 4Х4. На разположение е и версия с четирите завиващи колела, екстра, която според слуховете скоро ще влезе и в моделите на БМВ.
    В изработването на шасито и купето на лимузината са използвани 11 различни материала, като е постигната свръхлека и здрава конструкция. Типично за сегмента, колата може да е само със задно предаване и със задвижване 4Х4. На разположение е и версия с четирите завиващи колела, екстра, която според слуховете скоро ще влезе и в моделите на БМВ.
  • Окачването е адаптивно, а водачът може да променя настройките на всички основните агрегати в режими "Тур", "Сняг" и "Спорт".
    Окачването е адаптивно, а водачът може да променя настройките на всички основните агрегати в режими "Тур", "Сняг" и "Спорт".
  • "Кадилак" СТ6 ще разчита на един изцяло нов трилитров V6 двигател с два турбокомпресора, мощност 400 конски сили и 543 Нм. максимален въртящ момент. Той е снабден със система за изключване на половината цилиндри, при ниско натоварване, за икономия на гориво. Скоростната кутия, естествено, е автоматична.
    "Кадилак" СТ6 ще разчита на един изцяло нов трилитров V6 двигател с два турбокомпресора, мощност 400 конски сили и 543 Нм. максимален въртящ момент. Той е снабден със система за изключване на половината цилиндри, при ниско натоварване, за икономия на гориво. Скоростната кутия, естествено, е автоматична.
  • Непозната в сегмента екстра е използването на камерите, които осигуряват пълна картина на зоната около колата при маневриране, в охранителен режим. При паркиран автомобил, всички те записват движението край лимузината. При шофиране записи правят предната и задната, така че могат да се ползват за изясняването на станали инциденти например.
    Непозната в сегмента екстра е използването на камерите, които осигуряват пълна картина на зоната около колата при маневриране, в охранителен режим. При паркиран автомобил, всички те записват движението край лимузината. При шофиране записи правят предната и задната, така че могат да се ползват за изясняването на станали инциденти например.
  • На арматурното табло е разположен 10.2 инчов екран с висока резлюция. Специална подложа пък позволява безжично зареждане на мобилни телефони. Приборното табло също се проектира на екран, като има вариянт за персонализация на визията му.
    На арматурното табло е разположен 10.2 инчов екран с висока резлюция. Специална подложа пък позволява безжично зареждане на мобилни телефони. Приборното табло също се проектира на екран, като има вариянт за персонализация на визията му.
  • Сред по-интересните системи за сигурност присъстват такава за нощно виждане, разпознаваща хора и големи животни, технология за засичане на пешеходци в опасна близост до пътя и функция за избягване на инцидент с тях. Шофирането нощем е по-безопасно и благодарение на светодиодните фарове.
    Сред по-интересните системи за сигурност присъстват такава за нощно виждане, разпознаваща хора и големи животни, технология за засичане на пешеходци в опасна близост до пътя и функция за избягване на инцидент с тях. Шофирането нощем е по-безопасно и благодарение на светодиодните фарове.
  • Продажбите на "Кадилак" СТ6 в Европа започват на 5 септември при стартова цена за Германия от 73 500 евро. Най-скъпата модификация ще се предлага за около 95 хиляди евро.

    Също на 5 септември започват продажбите и на кросоувъра XT5. При него базовият модел в Германия ще струва близо 49 хиляди евро, а топ изпълнението почти 67 хиляди.
    Продажбите на "Кадилак" СТ6 в Европа започват на 5 септември при стартова цена за Германия от 73 500 евро. Най-скъпата модификация ще се предлага за около 95 хиляди евро.<br /><br />Също на 5 септември започват продажбите и на кросоувъра XT5. При него базовият модел в Германия ще струва близо 49 хиляди евро, а топ изпълнението почти 67 хиляди.
  • ХТ5 е първият от четири нови кросоувъра на марката. Той използва новата платформа на "Дженерал мотърс" за кросоувъри, която със 68 кг. по-лека от досегашната, в модела SRX например.
    ХТ5 е първият от четири нови кросоувъра на марката. Той използва новата платформа на "Дженерал мотърс" за кросоувъри, която със 68 кг. по-лека от досегашната, в модела SRX например.
  • Окачването също е ново, с компоненти от леки сплави, като в двете от трите нива на оборудване амортисьорите са с променливи характеристики.
    Окачването също е ново, с компоненти от леки сплави, като в двете от трите нива на оборудване амортисьорите са с променливи характеристики.
  • Водачът може да избира между три режима на шофиране - комфортен, сняг и спорт.
    Водачът може да избира между три режима на шофиране - комфортен, сняг и спорт.
  • Задвижването е поверено на 3.6-литров V6 атмосферен двигател с 314 коня и 368 Нм въртящ момент. Той се комбинира с осемстепенен автоматик и позволява ускорение до 100 км/ч за 7.5 секунди. И този мотор може да изключва част от цилиндрите при слабо натоварване, коети сваля разхода с 8 на сто.
    Задвижването е поверено на 3.6-литров V6 атмосферен двигател с 314 коня и 368 Нм въртящ момент. Той се комбинира с осемстепенен автоматик и позволява ускорение до 100 км/ч за 7.5 секунди. И този мотор може да изключва част от цилиндрите при слабо натоварване, коети сваля разхода с 8 на сто.
  • Задвижването на четирите колела е със съединител, който позволява прехвърляне на променливо количество тяга към предните и задните колела, в зависимост от ситуацията. Водачът може да избере и режим, при който се използват само предните колела.
    Задвижването на четирите колела е със съединител, който позволява прехвърляне на променливо количество тяга към предните и задните колела, в зависимост от ситуацията. Водачът може да избере и режим, при който се използват само предните колела.
  • Всички светлини в кросоувъра са светодиодни. А сред системите за сигурност присъстват покритие на цялата зона около колата с камери, функция автоматично паркиране, предупреждение за опасност от сблъсък с кола или пешеходец със спирачна функция, спиране на движението при приближаване на движещ се обект към маневриращ на заден ход автомобил.
    Всички светлини в кросоувъра са светодиодни. А сред системите за сигурност присъстват покритие на цялата зона около колата с камери, функция автоматично паркиране, предупреждение за опасност от сблъсък с кола или пешеходец със спирачна функция, спиране на движението при приближаване на движещ се обект към маневриращ на заден ход автомобил.