Фотогалерия: Изпитателният полигон на "Опел" стана на половин век

Фотогалерия: Изпитателният полигон на "Опел" стана на половин век

Служителите на тестовия център на "Опел" работят на три смени седем дни в седмицата. Всеки ден тестовите шофьори изминават общо 40 000 километра и изразходват до 500 гуми на месец.

  • Изпитателният полигон на "Опел", разположен край германският град Дуденхофен, тази година става на 50 години. Началото е поставено през април 1966 година, като при откриването той е разположен на площ 2.6 квадратни километра. Полигонът предлага комбинация от наподобяващи различни улици и пътища трасета с обща дължина 33 километра.
    Изпитателният полигон на "Опел", разположен край германският град Дуденхофен, тази година става на 50 години. Началото е поставено през април 1966 година, като при откриването той е разположен на площ 2.6 квадратни километра. Полигонът предлага комбинация от наподобяващи различни улици и пътища трасета с обща дължина 33 километра.
  • През 80-те години се добавя дълго 4.4 километра трасе, на което се проверява обезшумяването на колите и комфорта на возене.
    През 80-те години се добавя дълго 4.4 километра трасе, на което се проверява обезшумяването на колите и комфорта на возене.
  • През 1992 година цялото високоскоростно трасе се подновява, тъй като се е износило, заради изключително интензивната му употреба.
    През 1992 година цялото високоскоростно трасе се подновява, тъй като се е износило, заради изключително интензивната му употреба.
  • През 2004 година към полигона се добавя овално трасе със система за оводняване и дренаж, служещо за ускоряване и слалом. То е последвано от тестовия стенд за автомобили с двойно предаване през 2006 година.
    През 2004 година към полигона се добавя овално трасе със система за оводняване и дренаж, служещо за ускоряване и слалом. То е последвано от тестовия стенд за автомобили с двойно предаване през 2006 година.
  • След второто обновяване на тестовото кръгово трасе през 2012 година, пилотите могат да взимат наклонената крива на завоя със скорост от 250 км/ч без влияние на страничните сили, напрактика дори без да държат волана.
    След второто обновяване на тестовото кръгово трасе през 2012 година, пилотите могат да взимат наклонената крива на завоя със скорост от 250 км/ч без влияние на страничните сили, напрактика дори без да държат волана.
  • Всеки нов модел на "Опел" минава за 24 седмици около 40 000 километра по различните тестови отсечки на полигона при изключително тежки условия. Според изчисленията, тази дистанцията се равнява на около 200 000 километра или 15 години в "реални условия".
    Всеки нов модел на "Опел" минава за 24 седмици около 40 000 километра по различните тестови отсечки на полигона при изключително тежки условия. Според изчисленията, тази дистанцията се равнява на около 200 000 километра или 15 години в "реални условия".
  • Служителите на тестовия център на "Опел" работят на три смени седем дни в седмицата. Всеки ден тестовите шофьори изминават общо 40 000 километра и изразходват до 500 гуми на месец.
    Служителите на тестовия център на "Опел" работят на три смени седем дни в седмицата. Всеки ден тестовите шофьори изминават общо 40 000 километра и изразходват до 500 гуми на месец.
  • "Опел" започва най-големия проект за разширение и модернизация в историята на Дуденхофен през 2013 година. След като той приключи, през 2020 година съоръжението, разположено югоизточно от Франкфурт, ще има почти 65 километра тестови писти.
    "Опел" започва най-големия проект за разширение и модернизация в историята на Дуденхофен през 2013 година. След като той приключи, през 2020 година съоръжението, разположено югоизточно от Франкфурт, ще има почти 65 километра тестови писти.
  • Едното от новите трасета се прави специално за тестване на автономно шофиране.
    Едното от новите трасета се прави специално за тестване на автономно шофиране.
  • Фотогалерия: Изпитателният полигон на "Опел" стана на половин век