"Додж" е сред автомобилните компании с най-сериозни традиции в производството на т.нар. "мускулести коли" (Muscle cars), по които американците и не само те, са луди. Тези дни компанията показа новите си предложения в жанра "Додж Чарджър Дайтона", "Додж Чарджър Дайтона" 392, "Додж Чалънджър Т/А" и "Додж Чалънджър ТA 392.
"Додж" е сред автомобилните компании с най-сериозни традиции в производството на т.нар. "мускулести коли" (Muscle cars), по които американците и не само те, са луди. Тези дни компанията показа новите си предложения в жанра "Додж Чарджър Дайтона", "Додж Чарджър Дайтона" 392 (вдясно), "Додж Чалънджър Т/А" и "Додж Чалънджър ТA 392. Първият "Чарджър Дайтона" се появява през 1969 години, като е специално разработен за сериите НАСКАР. Той се отличава с вдъхновена от самолетите аеродинамика и от него са произведени едва 501 бройки. Новото поколение е предназначено само за американския пазар, като продължава една традиция, белязана с лимитирани издания през 2006-2009 и 2013 година. Сегашното поколение на "Чарджър" е най-мощното в историята, като използва 5.7-литров двигател. Изпускателната система пък е с променливи характеристики. На разположение е и "Супер пистов пакет", който предлага още по-спортно окачване, специални спирачки, стабилизираща програма с три режима на работа и гуми Goodyear Eagle F1. Джантите на модела са 20 цолови на "Мопар" в черно. Цената на "Додж Чжарджър Дайтона" е минимум 39 890 долара. Версията "Додж Чарджър Дайтона" 392, предлага мощност 485 конски сили, като спринтира до 100 км/ч за 4 секунди.Част от серийното оборудване са спирачките "Брембо", 20 цоловите джанти с гуми "Пирели" и електронно контролирана изпускателна система. "Додж Чарджър Дайтона" 392 се предлага при стартова цена от 44 995 долара. От своя страна "Додж Чаленджър" Т/А се ражда през 1970 година, като автомобил за състезанията "Транс АМ" на "Клуба на спортните автомобили на Америка" (Sports Car Club of America's -SCCA). От модела са направени 2399 бройки. Версията "Чалънджър" Т/А 2017-година, предлага двигател с мощност 375 конски сили. Серийната скоростна кутия е механична с шест предавки, на разположение е и опционалната автоматична трансмисия TorqueFlite с осем предавки, възможност за ръчна смяна с планки и функция за пестене на гориво. Моторът има режим на работа, при който са активни само половината от осемте цилиндъра. Фаровете са светодиодни, а въздушният филтър е специално разработка на "Мопар". Изпускателната система е електронно контролирана, а джантите са от серията "Хипер блек" II. И този модел на "Додж" може да се поръча със "Супер пистов пакет", предлагащ по-спортно окачване, амортисьори Bilstein, спортна спирачна система и стабилизираща програма с три режима на работа, включително напълно изключен. Гумите са Goodyear Eagle F1. Външният вид на колата е вдъхновен от оригиналния Т/А, като включва черни преден капак, престилка, покрив и други елементи. На разположение е и версия в зелено. В салона има алуминиеви акценти, черна кожа, спортни седалки и спортен волан в ретро стил. Стелките са велурени. Новият "Додж Чаланджър" Т/А е със стартова цена 37 390 долара. "Додж Чалънджър" T/A 392 (вдясно) има мощност 485 конски сили, осигурявани от 6.4-литров мотор. Това е с 30% повече от стандартната версия. Спирачките на версията Т/А 392 са "Брембо". Цената на тази версия на модела започва от 43 995 долара