"Кадилак Ескала" е концептуален автомобил, но в зависимост от развитието на ситуацията на пазара на луксозните седани, бързо може да бъде готов серийният модел на негова база, обявиха от компанията.
"Кадилак" представи на конкурса за елегантност в Пебъл бийч, Калифорния прототип на автомобил, който показва в каква посока ще върви дизайна на лимузините на марката. "Ескала" е изграден на платформата на лимузината СТ6, но е с 15 сантиметра по-дълъг от нея (5.35 метра).
"Кадилак Ескала" е концептуален автомобил, но в зависимост от развитието на ситуацията на пазара на луксозните седани, бързо може да бъде готов серийният модел на негова база, обявиха от компанията.Освен жокер за дизайнерските търсения на "Кадилак", лимузината подсказва и какви технически решения ще се използват в бъдещите модели на компанията със 114-годишна традиция. Името на колата идва от испански и означава "мащаб". С нея американският производител дава заявка за силно присъствие сред най-луксозните лимузини. В "Ескала" типичните за моделите на "Кадилак", от 1948 години насам, вертикални задни светлини са с нова форма. Стоповете, както и фаровете, използват органични светодиоди. Еволюция се забелязва и във формата на радиаторната решетка, която си остава в типичния "Кадилак стил", но вече с триизмерен ефект. Джантите са 22 цолови. Амбицията на американския производител е да създаде автомобил, който е еднакво желан както за шофиране, така и за возене. В салона отзад са оформени две отделни кресла, като стремежът е бил тази част на колата да е пълноценна зона за релакс. Разбира се, не липсва и система за забавление с отделни екрани за всеки пътник отзад. Доза стил и шик има дори в багажника. Вътрешното оформление на автомобила се отличава с изящество, внимание към детайла, артистизъм и високи технологии. Прави впечатление използването на вдъхновена от най-качествените платове тапицерия на седалките, вратите, таблото и дори волана. Светодиодни екрани опасват цялата предна част, като на тях водача и пасажера до него могат да видят всяка информация, която ги интересува. "Ескала" предлага изцяло ново управление на всички системи в колата, което става с глас и жестове. Почитателите на типичните големи американски мотори могат да бъдат спокойни, че и в бъдеще те ще присъстват при "Кадилак". "Ескала" се задвижва от 4.2-литров V8 с необявена мощност. Той е снабден с технология за изключване на половината цилиндри при слабо натоварване.