Фотогалерия: "Кадилак" и лимузината на бъдещето

Кадилак

Фотогалерия: "Кадилак" и лимузината на бъдещето

"Кадилак Ескала" е концептуален автомобил, но в зависимост от развитието на ситуацията на пазара на луксозните седани, бързо може да бъде готов серийният модел на негова база, обявиха от компанията.

  • "Кадилак" представи на конкурса за елегантност в Пебъл бийч, Калифорния прототип на автомобил, който показва в каква посока ще върви дизайна на лимузините на марката. "Ескала" е изграден на платформата на лимузината СТ6, но е с 15 сантиметра по-дълъг от нея (5.35 метра).

    "Кадилак Ескала" е концептуален автомобил, но в зависимост от развитието на ситуацията на пазара на луксозните седани, бързо може да бъде готов серийният модел на негова база, обявиха от компанията.
    "Кадилак" представи на конкурса за елегантност в Пебъл бийч, Калифорния прототип на автомобил, който показва в каква посока ще върви дизайна на лимузините на марката. "Ескала" е изграден на платформата на лимузината СТ6, но е с 15 сантиметра по-дълъг от нея (5.35 метра).<br /><br />"Кадилак Ескала" е концептуален автомобил, но в зависимост от развитието на ситуацията на пазара на луксозните седани, бързо може да бъде готов серийният модел на негова база, обявиха от компанията.
  • Освен жокер за дизайнерските търсения на "Кадилак", лимузината подсказва и какви технически решения ще се използват в бъдещите модели на компанията със 114-годишна традиция.
    Освен жокер за дизайнерските търсения на "Кадилак", лимузината подсказва и какви технически решения ще се използват в бъдещите модели на компанията със 114-годишна традиция.
  • Името на колата идва от испански и означава "мащаб". С нея американският производител дава заявка за силно присъствие сред най-луксозните лимузини.
    Името на колата идва от испански и означава "мащаб". С нея американският производител дава заявка за силно присъствие сред най-луксозните лимузини.
  • В "Ескала" типичните за моделите на "Кадилак", от 1948 години насам, вертикални задни светлини са с нова форма. Стоповете, както и фаровете, използват органични светодиоди.
    В "Ескала" типичните за моделите на "Кадилак", от 1948 години насам, вертикални задни светлини са с нова форма. Стоповете, както и фаровете, използват органични светодиоди.
  • Еволюция се забелязва и във формата на радиаторната решетка, която си остава в типичния "Кадилак стил", но вече с триизмерен ефект.
    Еволюция се забелязва и във формата на радиаторната решетка, която си остава в типичния "Кадилак стил", но вече с триизмерен ефект.
  • Джантите са 22 цолови.
    Джантите са 22 цолови.
  • Амбицията на американския производител е да създаде автомобил, който е еднакво желан както за шофиране, така и за возене.
    Амбицията на американския производител е да създаде автомобил, който е еднакво желан както за шофиране, така и за возене.
  • В салона отзад са оформени две отделни кресла, като стремежът е бил тази част на колата да е пълноценна зона за релакс.
    В салона отзад са оформени две отделни кресла, като стремежът е бил тази част на колата да е пълноценна зона за релакс.
  • Разбира се, не липсва и система за забавление с отделни екрани за всеки пътник отзад.
    Разбира се, не липсва и система за забавление с отделни екрани за всеки пътник отзад.
  • Доза стил и шик има дори в багажника.
    Доза стил и шик има дори в багажника.
  • Вътрешното оформление на автомобила се отличава с изящество, внимание към детайла, артистизъм и високи технологии. Прави впечатление използването на вдъхновена от най-качествените платове тапицерия на седалките, вратите, таблото и дори волана.
    Вътрешното оформление на автомобила се отличава с изящество, внимание към детайла, артистизъм и високи технологии. Прави впечатление използването на вдъхновена от най-качествените платове тапицерия на седалките, вратите, таблото и дори волана.
  • Светодиодни екрани опасват цялата предна част, като на тях водача и пасажера до него могат да видят всяка информация, която ги интересува.
    Светодиодни екрани опасват цялата предна част, като на тях водача и пасажера до него могат да видят всяка информация, която ги интересува.
  • "Ескала" предлага изцяло ново управление на всички системи в колата, което става с глас и жестове.
    "Ескала" предлага изцяло ново управление на всички системи в колата, което става с глас и жестове.
  • Почитателите на типичните големи американски мотори могат да бъдат спокойни, че и в бъдеще те ще присъстват при "Кадилак". "Ескала" се задвижва от 4.2-литров V8 с необявена мощност. Той е снабден с технология за изключване на половината цилиндри при слабо натоварване.
    Почитателите на типичните големи американски мотори могат да бъдат спокойни, че и в бъдеще те ще присъстват при "Кадилак". "Ескала" се задвижва от 4.2-литров V8 с необявена мощност. Той е снабден с технология за изключване на половината цилиндри при слабо натоварване.