За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
soul
Рейтинг: 110 НеутралноСамо като се сетя, какъв път извървяха за 25 години, от куцото Пони до това на снимките и Дженезис!Браво, комплименти!
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковВатник
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#1] от "soul":
Every cradle is a grave.Наистина. Кто си помислиш, че бяха нарицателно за евтин и чупещ се автомобил, а до къде стигнаха. Адмирации за южнокорейците.
stef
Рейтинг: 616 ЛюбопитноУуу немчугите пак са вдигнали кръвно... complain-about-hyundais-superior-interior
StefПак ще има инспекция и вайкане от VW боса, както преди 5 години:
http://jalopnik.com/5844809/watch-volkswagens-ceo-
Ватник
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#3] от "stef":
Every cradle is a grave.Германците никога не са били добри в интериорните решения на колите. Виж, французите от друга страна трудно има кой да ги бие в тази категория.
Petleshev
Рейтинг: 2870 НеутралноКато гледам задницата, въобще не ги е досрамяло, да си откраднат от Голф-а...! Което не значи, че са станали добри, колкото него.
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Предполагам ще са скъпи и с дървено возене, както останалите Хюндаи в ниския клас.
Не са подминали общата тенденция, да сложат един голям таблет в средата на таблото. Лично на мен, не ми допада.
Нямаше да е лошо, да се отпуснат малко повече с избора на двигател и малко по големи кубатури, ама явно така ще е за напред при всички производители.
DS
Рейтинг: 719 НеутралноТова новото А3 ли е!??
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"soul
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#5] от "tww09306483":
Случайно да знаете кой е шеф на дизайна на Хюндай-Кия?
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковДа, и от Пасат са крали......в седалките се сяда със задника напред
pariah
Рейтинг: 668 НеутралноДоста добре.
- A witty saying proves nothing. VoltaireЛесно е да се каже, че са копирали оттук-оттам, но не са.
Рядко досега корейска кола ми е харесвала толкова.
Petleshev
Рейтинг: 2870 НеутралноДо коментар [#7] от "soul":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Въобще не ме вълнува, кой им бил дизайнера, защото няма да си правя снимка с него, нито с Хюндая...!
И въобще, когато говоря за коли, не влагам никаква емоция. Кола, като кола... Трябва да те вози от точка А, до точка Б, с минимални разходи и проблеми. Не залагам на някоя конкретна марка, по-скоро модела трябва да е добър...!
Николай Николов
Рейтинг: 822 НеутралноДо коментар [#7] от "soul":
Петер Шрайер
На актуалния Kia Ceed дизайнът примерно много ме кефи.
И отвън, и отвътре колата е добре измислена, елегантна, но без да се жертва практичност. Братчето i30 има една снижаваща се линия на покрива отзад, която изяжда мястото за главите на пътниците на задните седлаки, но явно това е цената да имаш два модела коли на една и съща техническа база. Трябва да оригиналничиш с дизайн.
tiger
Рейтинг: 162 НеутралноДо коментар [#4] от "Ватник":
Доста крайно твърдение...
бай кольо
Рейтинг: 213 ВеселоЯ! Пежолф?
Levski Levov
Рейтинг: 213 Неутрално"7-годишен безплатен абонамент за услуги TomTom LIVE"
Едно нещо не се научи ЕВРОПЕЕЦА... като предлага автомобили,
и КИА и Хюндай сега предлагат по 7 години БЕЗПЛАТНО обновление на картите, като тук иде реч за ТОМТОМ, за сметка на това, незнам за нито един, повтарям нито един европейски производител който да предлага след първата година безплатен ъпдейт!
Всяко едно посещение в чужбина в сервиза за обновление на картите ти е от порядъка на 180 евро.
Но така ще да е докато еврееца е алчен все да му КИХАТ, корееца знае много добре и как да привлече клиента да му закупи неговия автомобил!!!