За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
stef
Рейтинг: 664 ЛюбопитноТия коли остават в залите
StefБай Благой
Рейтинг: 174 НеутралноНа ток?
Жожето от Масква doesn't like this.
Viva la Evolution
Рейтинг: 727 НеутралноНе мога да схвана кви ги мислят тези европейски автомобилостроители. Концептуалните им модели, които вероятно ако въобще почнат да се произвеждат ще е след десетилетие, отстъпват видимо на отдавна продаващата се Tesla Model S.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "lustmord
Рейтинг: 284 НеутралноЗа Трезора - само "Хлъц"...
brainless
Рейтинг: 118 Неутрално2.5см клиърънс.....комфортно возене.......къде????.....я пак.
Николай Георгиев
Рейтинг: 498 НеутралноЕто едно рекламно видео:
https://www.youtube.com/watch?v=l8L38t3Ch44
quatro_4x3
Рейтинг: 554 Неутрално[quote#5:"brainless"]2.5см клиърънс.....комфортно возене.......къде????.....я пак.[/quote]
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Това е някаква грешка. Дълъг е 4,70 м, с тоя клиренс може да се движи само по сцената и трябва да е без пружини и амортисьори - като каруца. Като се качи някой и ще опре в земята.
2.5
Рейтинг: 758 НеутралноДо коментар [#6] от "Николай Георгиев":
I Want To BelieveВидеото е много приятно.
Докато го гледах си мислих на какво го докарва Трезор-ът и смятам че има нещо от Dodge Viper. Единственото, което силно ме дразни са червените джамове!
Consumer
Рейтинг: 1388 ВеселоЗаблуждават се, бъдещето е на УАЗ-Армаата-Гибрид
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantdeutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#8] от "2.50":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨На снимка 2 остъкляването за мен е асболютно като от Ланча Стратос, особено концепта от 2005.
dbbmu7TNT9
Рейтинг: 446 НеутралноДа клипчето е много професионално барнато!
dbbmu7TNT9
Рейтинг: 446 НеутралноСамо едно не ми е ясно-как някоя дама от хай-лайфа с дълга фуста ще се метне вътре?
2.5
Рейтинг: 758 НеутралноДо коментар [#10] от "deutschwagen":
I Want To BelieveТака ми е трудно да преценя. Ракурсът е много силен. Но пък като стана дума Стратос е може би в тройката на най-емблематичните спортни автомобили. Това разбира се си е моята тройка!
😄
Pontif
Рейтинг: 2267 Неутрално[quote#3:"Георги"]Концептуалните им модели, които вероятно ако въобще почнат да се произвеждат ще е след десетилетие, отстъпват видимо на отдавна продаващата се Tesla Model S.[/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#3] от "Георги":
Събрал си минусите на хейтърите но това е тъжната истина. Който не вярва да види сам.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
За другите ще преведа:
Тесла модел P90D
Пробег по EPA - 430км
Пробег по NEDC - 509км
Мощност 762кс или 568 КВата
Въртящ момент 967 Нм при 0 оборота
Ускорение 0-100 за 3 сек
Цена $119,500
Продава се от 2015г
Сега има и по-мощна версия. А като модел Тесла S се продава от 2012г.
А ... забравих - има и автономен режим който се ползва от хиляди хора в монета по пътищата. Всеки 6 месеца пускат нова версия на софтуера който автоматично се зарежда на колите на клиентите по интернет.
Това е сега. До 2020г Тесла може и да не е самостоятелна компания за автомобили но това не значи че продукта им ще изчезне от пазара. Напротив, гледам всички компании сега показват концепсии които обещават и те да направят нещо подобно след 5, 6 години. Да се надяваме. На мене ми е интересно къде ще бъде Тесла тогава в развитието си.