"Хюндай" представи на изложението в Париж прототип с визията на състезателен автомобил, на основата на който ще се създаде първия масов модел на компанията със спортни гени.
"Хюндай" представи на изложението в Париж прототип с визията на състезателен автомобил, на основата на който ще се създаде първия модел на компанията със спортни гени. По подобие на RS при "Форд", GTI при "Фолксваген" и т.н. N моделите на "Хюндай" ще са фабрично тунинговани. В Париж могат да се видят версии на колата с три и с пет врати. Показаният в Париж RN30 е направен на базата на i30, но е с три сантиметра по-широк и 8.4 см по-нисък от оригинала. Автомобилът използва 2.0-литров двигател с турбокомпресор, които осигурява мощност 380 к.с. и максимален въртящ момент 451 Нм. Скоростната кутия е автоматична с двоен съединител, с възможност за смяна на предавките от волана. Задвижването е на четирите колела. Прототипът RN30 е снабден с електронен диференциал с ограничено приплъзване, който гарантира, че всяко колело получава достатъчно въртящ момент. Той спомага и да се предотврати буксуването В изработката на купето са използвани подсилени пластмаси, който са по-евтина алтернатира на полимерите, усилени с карбонови влакна (CFRP). Камери в колоната на предното стъкло и на централния вертикален стабилизатор на покрива, позволяват създаване на филмчета, с кадри към пътя и пилота. От "Хюндай" уточняват, че техният първи горещ хечбек - i30N ще дебютира през следващата година.