Учудващо малко манекенки имаше край колите по време на пресдните на продължаващия до края на следващата седмица автосалон в Париж. Обяснението вероятно се крие във факта, че по същото време в града вървеше и есенното издание на седмицата на модата и всички красавици имаха модни ангажименти.
Учудващо малко манекенки имаше край колите по време на пресдните на продължаващия до края на следващата седмица автосалон в Париж. Обяснението вероятно се крие във факта, че по същото време в града вървеше и есенното издание на седмицата на модата и всички красавици имаха модни ангажименти.
И все пак ето какво можеше да се види. "Шкода" по традиция си решават проблема, като си водят модели от Чехия.На щанда на "Лексус". Край луксозната яхти "Рива" и съвместният проект на компанията с "Фиат", дамите бяха с облекла като на матроси. Черно и бяло остава класическа комбинация както при колите, така и при дрехите. Примерът е от щанда на "Сузуки". Не особено познатата японска марка GLM привлече интересът към своя четириместен суперавтомобил и като му осигури атрактивна компания. При "Опел" имаше опит за грабване на вниманието и на мъже, и на жени. Кола и жена са притегателни за всяка камера. При "Мазерати" и въобще при италианските автомобилни марки, винаги е горещо. И пак при "Мазерати". Мис автосалон, според оценката на повечето колеги, с които разговарях. Производител на бъгита електромобили се бореше за интереса към продуктите си по този начин.