Автосалонът в Париж отбеляза 14% спад на посещенията

Автосалонът в Париж отбеляза 14% спад на посещенията

Автосалонът в Париж отбеляза 14% спад на посещенията
Автосалонът в Париж остава най-посетеното шоу от този вид в света, въпреки че тазгодишното издание има с 14% по-слабо представяне спрямо 2014 година. Заради продължаващото извънредно положение във Франция след терористичните атаки от ноември миналата година и 14 юли през осемте зали за изложението са преминали 1.07 млн. посетители.
Организаторите посочват, че след 13 ноември, когато бяха няколкото терористични атаки в Париж, убили 130 души, във Франция всички публични събития бележат спад на посещаемостта с между 15 и 30 на сто. Отбелязва се, че един от всеки трима посетители е изразил готовност в следващите 12 месеца да си купи нова кола, докато при предишното издание съотношението е била едно към четири.
Интересна тенденция е привличането на повече млади посетители и повече жени. Освен това се увеличава броят на хората, които не са от Париж, но са посетили изложението (45% срещу 40 на сто). Като цяло 94 процента посетителите са доволни или много доволни от организацията и видяното на автосалона.
Организаторите посочват, че автосалонът е създал заетост за 2500 души. Следващото издание на Автосалон Париж ще е през 2018 година, когато ще се отбележат 120 години от първото автомобилно изложение във френската столица.