Китайската "Джили" и "Волво" ще променят автомобилния свят с нова марка

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Помислих го за порше в първия момент.

  2. 2 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 768 Неутрално
  3. 3 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 335 Любопитно

    Китайците смело вървят напред!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  4. 4 Профил на Boris Popov
    Boris Popov
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#3] от "Messerschmitt":
    Смело,смело-разчитат на Волво основно.

  5. 5 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 335 Весело

    До коментар [#4] от "eurogi":

    Е на кого да разчитат на ВАЗ Толиати ли?

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  6. 6 Профил на Boris Popov
    Boris Popov
    Рейтинг: 870 Весело

    До коментар [#5] от "Messerschmitt":
    Е кво не му аресваш на ВАЗ Толиати...ай ся претенции...

  7. 7 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#5] от "Messerschmitt":

    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/27783-avtovaz-pochete-iubileia-si-s-2-specialni-modela/

    Мда почти са го прекопирали

  8. 8 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 442 Неутрално

    дизайна е приличен,а като понатрупат история след 10г. може и да са интересни. Към момента в западния свят са по-скоро за шофьори ентусиасти тези китайски чудеса

  9. 9 Профил на the only easy day was yesterday
    the only easy day was yesterday
    Рейтинг: 246 Весело

    От всички SUV по нещо!
    типична азиатска концепция за дизайн

  10. 10 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#4] от "eurogi":

    Ами нали за това си купиха Волво! Когато някой ти каже, че Волво са върхът, значи хвали китайска собственост.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  11. 11 Профил на ASTYLE
    ASTYLE
    Рейтинг: 355 Неутрално

    Виждам сериозно плагиатстване от немското автомобилостроене.

    EU now have 1 GB empty space
  12. 12 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#11] от "ASTYLE":

    Така е, коопират Ауди и Шкода. Сравнете задницата от снимката с тези:

    http://i.ndtvimg.com/i/2015-05/new-audi-q7-3-main_678x352_41432991001.jpg

    http://www.skoda-auto.com/SiteCollectionImages/models/kodiaq/overview/kodiaq-6reasons-background.jpg

  13. 13 Профил на Морски
    Морски
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#3] от "Messerschmitt":

    Вървят да - смело с плагиатствата. То от самолет се вижда че дизайна е някаква кръстоска между Кайен и Ланд Роувър.
    С тая доставка по Интернет малко са се объркали - то това да не е пица, че да я поръчаш по телефона.
    Колко хора биха се изръсили по 20-30 хил. евра, за нещо което не са видели, пипнали, протестирали.
    А как точно сервизното обслужване от врата до врата ще спести пари - или идеята е да спестиш пари от покупка, пък после да дадеш тройно за обслужване.
    Още много има да се учат китайците - поне ентусиазъм не им липсва.

    "Геният може да стигне до определени граници, но глупостта няма такъв недъг" - Алберт Айнщайн.
  14. 14 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#13] от "Морски":

    Споко така се почва и корейците така почнаха, а я ги виж къде са сега. След 10-20 години китаеца ще се научи да прави добри автомобили.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  15. 15 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 593 Неутрално

    Много грозен, кичозен.... Ето пример за дизайн http://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2016/05/2016-Tesla-Model-X-P90D-front-three-quarter-in-motion.jpg

  16. 16 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 659 Неутрално

    Китайците копираха донякъде модела на корейците - корейците построиха заводи в Европа, ползват европейски инженери и стилисти, а китайците конструкторското бюро на Волво. И в един момент са конструирали един приличен автомобил, но се оказва че май не е толкова евтин, и търсят варианти за търговия по интернет .
    Всъщност никъде не се спомената цената му!

  17. 17 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#14] от "Зарзават":

    Ами, това е работещ за китайците модел...! Преди това, работеше за корейците, само че корейците купуваха модели и агрегати от някои марки, китайците направо скочиха да купуват цели марки. На корейците им трябваха 20 години, китайците ще го направят за по-малко...!
    Иначе, това на снимката предполагам е разкрасено Волво ХС90. В което само по себе си няма нищо лошо. Как ще го продават и обслужват въпрос на стратегия.
    Волво оцеля, като марка благодарение на китайците. Сааб не можаха...! Лично аз, нямам нищо против да карам някое Волво, нищо че вече е китайска марка.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  18. 18 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 745 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    И на мен отпред ми замириса на Порше.
    Интересно защо не са се подпирали по-силно на дизайна на Волво.

    I Want To Believe
  19. 19 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 119 Неутрално

    не знам "дневник" откъде е преписал таз статия, няколко неща са, да кажем, недообяснени за китайския пазар (където 1во щяла да се появи колицата). в китай е евтино, наистина, ако си поръчате нещо по интернет. ако тръгнете да си го купувате от магЪзин (и тук особено говоря за електроника, смартфони и тн) - цените никак не са "народни". поради това китаецът/китайката масово отива, гледа, пипа и после си поръчва по нета. китайска специфика. тез хора от geely опитват да направят същото с автомобилите. дали ще стане - 我们拭目以待 (на по-разбран език за повечето хора - поживëм, увидим). моите 2 ст.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  20. 20 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    С толкова заемки от други производители да не стане накрая някой Франкенщайн

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  21. 21 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 659 Неутрално

    "...."Линк енд ко" (LYNK & CO) има амбицията да промени правилата в автомобилната индустрия..."

    "....Според предварителните разчети, липсата на дилърства ще намали цената на всеки автомобил с около 25%. Амбициите на "Линк енд ко" са колите да се взимат за сервизиране от адреса на клиента и да се връщат там след обслужване...."

    "...."Автомобилите на "Линк енд ко" ще са премиум, но достъпни, а основната им задача е да опростят всички аспекти около една кола - покупка, притежание, използване и обслужване", коментира вицепрезидентът на компанията Ален Висер..."

    Основното в статията е горните 3 изречения. Появила се е нова компания, европейска, нова марка или бранд (Линд & Ко), лансираща нов метод на търговия - опростяване на придобиването на автомобила (ще се отърват от навлеците-тествачи на нови коли), и ще акцентира върху след продажното гаранционно обслужване - най-голямата слабост на интернет пазаруването (спестяване на главоболия).
    Автомобилите са вече почти еднакви (4-5 големи производители на двигатели и скоростни кутии), още 3-4 произвеждат различните системи за безопасност, 2-3 световни стилисти, и няколко големи марки които ги асемблират. И на световните автоизложения вече представят някакви идеи (концептуални), а проблемът им е най-вече как да си продават произведеното. И тази нова компания (марка, бранд) е разработила всъщност нов мениджмънт върху последното. Остава да видим дали идеята им ще проработи.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #