За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 544 НеутралноПомислих го за порше в първия момент.
Beyond
Рейтинг: 768 Неутралноhttp://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/ files/2016/10/4_01sport.jpg
TAKE THE RED PILL!Willy Messerschmitt
Рейтинг: 335 ЛюбопитноКитайците смело вървят напред!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Boris Popov
Рейтинг: 870 НеутралноДо коментар [#3] от "Messerschmitt":
Смело,смело-разчитат на Волво основно.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 335 ВеселоДо коментар [#4] от "eurogi":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Е на кого да разчитат на ВАЗ Толиати ли?
Boris Popov
Рейтинг: 870 ВеселоДо коментар [#5] от "Messerschmitt":
Е кво не му аресваш на ВАЗ Толиати...ай ся претенции...
ЙЕИ
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#5] от "Messerschmitt":
ovaz-pochete-iubileia-si-s-2-specialni-modela/
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/27783-avt
Мда почти са го прекопирали
stttt
Рейтинг: 442 Неутралнодизайна е приличен,а като понатрупат история след 10г. може и да са интересни. Към момента в западния свят са по-скоро за шофьори ентусиасти тези китайски чудеса
the only easy day was yesterday
Рейтинг: 246 ВеселоОт всички SUV по нещо!
типична азиатска концепция за дизайн
tribiri
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#4] от "eurogi":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Ами нали за това си купиха Волво! Когато някой ти каже, че Волво са върхът, значи хвали китайска собственост.
ASTYLE
Рейтинг: 355 НеутралноВиждам сериозно плагиатстване от немското автомобилостроене.
EU now have 1 GB empty space12345
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#11] от "ASTYLE":
678x352_41432991001.jpg
els/kodiaq/overview/kodiaq-6reasons-background.jpg
Така е, коопират Ауди и Шкода. Сравнете задницата от снимката с тези:
http://i.ndtvimg.com/i/2015-05/new-audi-q7-3-main_
http://www.skoda-auto.com/SiteCollectionImages/mod
Морски
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#3] от "Messerschmitt":
"Геният може да стигне до определени граници, но глупостта няма такъв недъг" - Алберт Айнщайн.Вървят да - смело с плагиатствата. То от самолет се вижда че дизайна е някаква кръстоска между Кайен и Ланд Роувър.
С тая доставка по Интернет малко са се объркали - то това да не е пица, че да я поръчаш по телефона.
Колко хора биха се изръсили по 20-30 хил. евра, за нещо което не са видели, пипнали, протестирали.
А как точно сервизното обслужване от врата до врата ще спести пари - или идеята е да спестиш пари от покупка, пък после да дадеш тройно за обслужване.
Още много има да се учат китайците - поне ентусиазъм не им липсва.
Зарзават
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#13] от "Морски":
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".Споко така се почва и корейците така почнаха, а я ги виж къде са сега. След 10-20 години китаеца ще се научи да прави добри автомобили.
Мавродинов
Рейтинг: 593 НеутралноМного грозен, кичозен.... Ето пример за дизайн http://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2016/05/ 2016-Tesla-Model-X-P90D-front-three-quarter-in-mot ion.jpg
historama
Рейтинг: 659 НеутралноКитайците копираха донякъде модела на корейците - корейците построиха заводи в Европа, ползват европейски инженери и стилисти, а китайците конструкторското бюро на Волво. И в един момент са конструирали един приличен автомобил, но се оказва че май не е толкова евтин, и търсят варианти за търговия по интернет
.
Всъщност никъде не се спомената цената му!
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноДо коментар [#14] от "Зарзават":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Ами, това е работещ за китайците модел...! Преди това, работеше за корейците, само че корейците купуваха модели и агрегати от някои марки, китайците направо скочиха да купуват цели марки. На корейците им трябваха 20 години, китайците ще го направят за по-малко...!
Иначе, това на снимката предполагам е разкрасено Волво ХС90. В което само по себе си няма нищо лошо. Как ще го продават и обслужват въпрос на стратегия.
Волво оцеля, като марка благодарение на китайците. Сааб не можаха...! Лично аз, нямам нищо против да карам някое Волво, нищо че вече е китайска марка.
2.5
Рейтинг: 745 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
I Want To BelieveИ на мен отпред ми замириса на Порше.
Интересно защо не са се подпирали по-силно на дизайна на Волво.
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 119 Неутралноне знам "дневник" откъде е преписал таз статия, няколко неща са, да кажем, недообяснени за китайския пазар (където 1во щяла да се появи колицата). в китай е евтино, наистина, ако си поръчате нещо по интернет. ако тръгнете да си го купувате от магЪзин (и тук особено говоря за електроника, смартфони и тн) - цените никак не са "народни". поради това китаецът/китайката масово отива, гледа, пипа и после си поръчва по нета. китайска специфика. тез хора от geely опитват да направят същото с автомобилите. дали ще стане - 我们拭目以待 (на по-разбран език за повечето хора - поживëм, увидим). моите 2 ст.
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноС толкова заемки от други производители да не стане накрая някой Франкенщайн
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilberthistorama
Рейтинг: 659 Неутрално"...."Линк енд ко" (LYNK & CO) има амбицията да промени правилата в автомобилната индустрия..."
"....Според предварителните разчети, липсата на дилърства ще намали цената на всеки автомобил с около 25%. Амбициите на "Линк енд ко" са колите да се взимат за сервизиране от адреса на клиента и да се връщат там след обслужване...."
"...."Автомобилите на "Линк енд ко" ще са премиум, но достъпни, а основната им задача е да опростят всички аспекти около една кола - покупка, притежание, използване и обслужване", коментира вицепрезидентът на компанията Ален Висер..."
Основното в статията е горните 3 изречения. Появила се е нова компания, европейска, нова марка или бранд (Линд & Ко), лансираща нов метод на търговия - опростяване на придобиването на автомобила (ще се отърват от навлеците-тествачи на нови коли), и ще акцентира върху след продажното гаранционно обслужване - най-голямата слабост на интернет пазаруването (спестяване на главоболия).
Автомобилите са вече почти еднакви (4-5 големи производители на двигатели и скоростни кутии), още 3-4 произвеждат различните системи за безопасност, 2-3 световни стилисти, и няколко големи марки които ги асемблират. И на световните автоизложения вече представят някакви идеи (концептуални), а проблемът им е най-вече как да си продават произведеното. И тази нова компания (марка, бранд) е разработила всъщност нов мениджмънт върху последното. Остава да видим дали идеята им ще проработи.