За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
dmarev
Рейтинг: 676 НеутралноБрутален звяр!
emilm13
Рейтинг: 346 НеутралноС пет години закъснение спрямо "Тесла Х" и вероятно по-скъпо!
Обектив
Рейтинг: 8 ЛюбопитноМного добре, но за какво му е притрябвала решетката отпред? При елекрически двигател няма нужда от въздушно охлаждане.
Run, rabbit run. Dig that hole, forget the sun. And when at last the work is done, don't sit down it's time to dig another one.virtual brain
Рейтинг: 671 ВеселоЕй тоя ягуар ми е любимия:
БЕЗполезен идиотhttps://youtu.be/AOzkN8dHnjk
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 НеутралноКлишето "всъдеход" дразни.
I 💜 Leka Borislavovna442
Рейтинг: 564 НеутралноКогато човек чуе за ягуар в съзнанието му се появява асоциация с най-бързото и най-пъргавото животно в света на хищниците. Един комшия си купи Jaguar F-Pace. Товане прилича въобще на бързо и пъргаво, то е направо мечка. Това не знам какво е, но от 0 - 100 за 4 секунди не е много бързо и пъргаво, за ягуар де.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 ВеселоИначе, добре го е изпипал руснака.
I 💜 Leka Borislavovnaredguy
Рейтинг: 1233 НеутралноДо коментар [#6] от "442":
Бъркаш го с гепард. Ягуарът е доста мускулеста и силна котка за размера си.
А на това му викат всъдеход, но все ми е на ума, че (ако изобщо влезе серийно) някой ще си го купи да ходи на лов или по баирите.
emilm13
Рейтинг: 346 НеутралноДо коментар [#3] от "Обектив":
Още не знаят какво да сложат! Форма, която няма функция - кич!
952
Рейтинг: 869 ЛюбопитноНякой знае ли на колко време трябва да се сменят батериите на такъв тип автомобили?
Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...авторът
Рейтинг: 898 НеутралноДо коментар [#6] от "442":
Колко коли ускоряват до 100 км под 4 секунди. Я провери и се поправи.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#5] от "Blood Red Skies":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Как да напишат, че е паркетник на ток, с ел.мотор на всеки мост...? Пишат, че гумите му ще бъдат 265/35/R23, което означава, че няма да може да мине много извън асфалта.
Най-вероятно ще си остане проект и красиви картинки.
xyha
Рейтинг: 120 ВеселоМожеха да сложат соларни клетки на тавана и капаците .
Realist
Рейтинг: 3116 НеутралноОще е концептуален, 90 киловатчаса батерия, Тесла предлага сега S и X със 100 киловатчаса батерия.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.greeneyes
Рейтинг: 3123 НеутралноСтрашно се радвам, когато чуя, че и други компании освен Тесла, започват да правят EV. Конкуренцията е движещата сила на прогреса.
greeneyes
Рейтинг: 3123 НеутралноЕто за интересуващите се от Тесла S
https://www.tesla.com/models
Boris Popov
Рейтинг: 902 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "emilm13":
Хех...а каква функция изпълняват примерно статуите по сградите във Ватикана?И те кич?
krasi_kara
Рейтинг: 182 НеутралноТо аз какви "концепции" рисувах на последните листове на тетрадките във втори и трети клас, ехееее. Рисунки и "концепции" всеки може да направи. Като напишат цена и започнат доставките, тогава ще викаме "А, у, леле каква кола".
tie_interceptor
Рейтинг: 8 РазстроеноНе ги ли е срам малко от "Ягуар"?!
Копирали са от "Тесла" като китайци. Направили прототип, който е по-слаб от сериен автомобил в момента...
Поне като прототип да е по-добър, дори и да не стане сериен скоро.
А едно време бяха символ на богатство, стил и инженерна мисъл...
tie_interceptor
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#3] от "Обектив":
За климатика... на купето и батериите.
tie_interceptor
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#13] от "xyha":
Предлагам едно чергило със слънчеви батерии...
quatro_4x3
Рейтинг: 564 Неутрално[quote#3:"Обектив"]Много добре, но за какво му е притрябвала решетката отпред? При елекрически двигател няма нужда от въздушно охлаждане.[/quote]
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Пише го в статията: "Акумулаторите са с капацитет 90 киловатчаса, с течно охлаждане,...."
quatro_4x3
Рейтинг: 564 Неутрално[quote#9:"emilm13"]Още не знаят какво да сложат! Форма, която няма функция - кич![/quote]
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Чети статията докато разбереш!
quatro_4x3
Рейтинг: 564 Неутрално[quote#13:"xyha"]Можеха да сложат соларни клетки на тавана и капаците .[/quote]
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!При тая площ на тавана ще чакаш една година за да го заредиш!
Realist
Рейтинг: 3116 Неутрално[quote#22:"quatro_4x3"]Пише го в статията: "Акумулаторите са с капацитет 90 киловатчаса, с течно охлаждане,...." [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.От всички електрически автомобили само Нисан Лийф мисля, че не е с течно охлаждане на батерията и решетките им са 30% от решетката на нормален бензинов автомобил. Толкова голяма, колкото да поеме радиатора на климатика. Батерията не се нуждае от голям радиатор като бензиновият двигател или водородната клетка. За последното вижте Тойота Мирай какви хриле има отстрани.
quatro_4x3
Рейтинг: 564 НеутралноДо коментар [#25] от "Realist":
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Двигателите са 400 конски сили, почти 300 киловата! Не пише какво е напрежението, но каквото и да е, ще протичат много ампери ток при натоварване! В случая е нужно по-сериозно охлаждане.
Realist
Рейтинг: 3116 Неутрално[quote#26:"quatro_4x3"]Двигателите са 400 конски сили, почти 300 киловата![/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Няма значение. КПД на електрическият двигател е над 95%, бензиновите са едва 25%. По принцип тази голяма решетка е грешен дизайн защото намалява аеродинамичността на автомобила. Конструкторите по принцип никога не слагат нещо което е излишно. Голяма решетка с хриле от двете страни има например Тойота Мирай, защото водородната клетрка се нуждае от още по- голямо охлаждане от ДВГ. При ДВГ голямата решетка е заради всичката тази топлина която трябва да се изкара навън. При електрическият автомобил топлината на батерията и двигатели не стига и за отопление на купето.
Realist
Рейтинг: 3116 НеутралноДо коментар [#26] от "quatro_4x3":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.На Тесла D двигателите са по 700 конски сили на предният и задният мост. И двата двигателя са с големината на средно голяма диня.
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноПовече възможности за избор, по-добре
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilberthamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноПредстои една драма след началото на масовото производство на електромобили. Мениджърите на "Човешки ресурси" във VW и Mercedes заявиха, че за тяхното производство ще са необходими 10 пъти по-малко работници от колкото за настоящите. И ако 1% от тях си намерят работа във фабрики за батерии, то за другата (огромна) част бъдещето е неясно...
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБquatro_4x3
Рейтинг: 564 Неутрално[quote#27:"Realist"]КПД на електрическият двигател е над 95%, бензиновите са едва 25%. [/quote]
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Това да, но аз имам в предвид загряването на батериите при зареждане и при консумация от тях. Предполагам, че ще загрява доста при зареждане. Да и вкараш 90 киловатчаса за 2 часа и нещо е сериозна мощност! Предполагам водното охлаждане работи при зареждането и при отсъствие на въздушния поток се ползва вентилатор и може би е нужен по-голям радиатор.
От статията:"Пълният заряд отнема малко над два часа при използване на 50-киловатов източник на ток."
50 киловата дърпа при зареждане!!!
При движение на макс. натоварване цифрите също са много сериозни. Имам в предвид тока който се черпи от батерията, от който тя загрява в право пропорционална зависимост.
quatro_4x3
Рейтинг: 564 НеутралноДо коментар [#27] от "Realist":
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Само да добавя, че батерията не трябва да загрява до много висока температура и охлаждането трябва да е добро и да е ефективно при всякакви режими и околни температури.
Торбеш
Рейтинг: 1146 Неутрално[quote#0:"статията"]висококачествени естествени материали - алуминий, алкантара[/quote]
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.Материалът "алкантара" е изкуствен материал.
Луксозна имитация на кожа, по-скъпа от висококачествен телешки бокс.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 НеутралноДо коментар [#33] от "Торбеш":
I 💜 Leka BorislavovnaСкъпа, защото е негорима. Идва от формула 1. От нея са направени облицовките на седалките и воланите на болидите.
2.5
Рейтинг: 771 НеутралноМного готин котарак!
I Want To BelieveНа ток, обаче май няма да нърка...
Дразнител
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#10] от "952":
Жизнь или Life - избор има.Тесла се кълнат, че след 8 години батерията ще има поне 80% от първоначалния си капацитет. Поне това е гаранцията, която дават... А като се замислиш, кой ще ти кара 10 годишен таралясник?!
ial
Рейтинг: 123 НеутралноThe car will go on sale in 2018 at a price expected to be about 10-15% above that of an F-Pace of similar specification. Jaguar remains tight-lipped on precise price details, but a cost of around £55-60k is mooted.
952
Рейтинг: 869 Неутрално[quote#36:"Дразнител"]До коментар [#10] от "952":
Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...Тесла се кълнат, че след 8 години батерията ще има поне 80% от първоначалния си капацитет. Поне това е гаранцията, която дават... А като се замислиш, кой ще ти кара 10 годишен таралясник?![/quote]
Мда- 8 години си е добър период.
А за това кой кара 10- годишен таралясник- помня- в началото на демокрацията един приятел се изцепи, че имал последен модел мерцедес. Бъзикнахме го да го покаже, той каза, че ще ни го покаже след 15- тина години, щото колата сега била в Германия и си я карал някой германец.
Та- все ще се намери мераклия да покара Тесла, пък била тя и на 10 години...