"Ягуар" направи концептуален всъдеход на ток

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Брутален звяр!

  2. 2 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 346 Неутрално

    С пет години закъснение спрямо "Тесла Х" и вероятно по-скъпо!

  3. 3 Профил на Обектив
    Обектив
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Много добре, но за какво му е притрябвала решетката отпред? При елекрически двигател няма нужда от въздушно охлаждане.

    Run, rabbit run. Dig that hole, forget the sun. And when at last the work is done, don't sit down it's time to dig another one.
  4. 4 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 671 Весело

    Ей тоя ягуар ми е любимия:

    https://youtu.be/AOzkN8dHnjk

    БЕЗполезен идиот
  5. 5 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    Клишето "всъдеход" дразни.

    I 💜 Leka Borislavovna
  6. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Когато човек чуе за ягуар в съзнанието му се появява асоциация с най-бързото и най-пъргавото животно в света на хищниците. Един комшия си купи Jaguar F-Pace. Товане прилича въобще на бързо и пъргаво, то е направо мечка. Това не знам какво е, но от 0 - 100 за 4 секунди не е много бързо и пъргаво, за ягуар де.

  7. 7 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Весело

    Иначе, добре го е изпипал руснака.

    I 💜 Leka Borislavovna
  8. 8 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    До коментар [#6] от "442":

    Бъркаш го с гепард. Ягуарът е доста мускулеста и силна котка за размера си.

    А на това му викат всъдеход, но все ми е на ума, че (ако изобщо влезе серийно) някой ще си го купи да ходи на лов или по баирите.

  9. 9 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#3] от "Обектив":

    Още не знаят какво да сложат! Форма, която няма функция - кич!

  10. 10 Профил на 952
    952
    Рейтинг: 869 Любопитно

    Някой знае ли на колко време трябва да се сменят батериите на такъв тип автомобили?

    Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...
  11. 11 Профил на авторът СУПЕР
    авторът
    Рейтинг: 898 Неутрално

    До коментар [#6] от "442":
    Колко коли ускоряват до 100 км под 4 секунди. Я провери и се поправи.

  12. 12 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    До коментар [#5] от "Blood Red Skies":

    Как да напишат, че е паркетник на ток, с ел.мотор на всеки мост...? Пишат, че гумите му ще бъдат 265/35/R23, което означава, че няма да може да мине много извън асфалта.
    Най-вероятно ще си остане проект и красиви картинки.


    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  13. 13 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 120 Весело

    Можеха да сложат соларни клетки на тавана и капаците .

  14. 14 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3116 Неутрално

    Още е концептуален, 90 киловатчаса батерия, Тесла предлага сега S и X със 100 киловатчаса батерия.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  15. 15 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3123 Неутрално

    Страшно се радвам, когато чуя, че и други компании освен Тесла, започват да правят EV. Конкуренцията е движещата сила на прогреса.

  16. 16 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3123 Неутрално

    Ето за интересуващите се от Тесла S

    https://www.tesla.com/models

  17. 17 Профил на Boris Popov
    Boris Popov
    Рейтинг: 902 Любопитно

    До коментар [#9] от "emilm13":
    Хех...а каква функция изпълняват примерно статуите по сградите във Ватикана?И те кич?

  18. 18 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 182 Неутрално

    То аз какви "концепции" рисувах на последните листове на тетрадките във втори и трети клас, ехееее. Рисунки и "концепции" всеки може да направи. Като напишат цена и започнат доставките, тогава ще викаме "А, у, леле каква кола".

  19. 19 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Не ги ли е срам малко от "Ягуар"?!
    Копирали са от "Тесла" като китайци. Направили прототип, който е по-слаб от сериен автомобил в момента...
    Поне като прототип да е по-добър, дори и да не стане сериен скоро.
    А едно време бяха символ на богатство, стил и инженерна мисъл...

  20. 20 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#3] от "Обектив":

    За климатика... на купето и батериите.

  21. 21 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#13] от "xyha":

    Предлагам едно чергило със слънчеви батерии...

  22. 22 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 564 Неутрално

    [quote#3:"Обектив"]Много добре, но за какво му е притрябвала решетката отпред? При елекрически двигател няма нужда от въздушно охлаждане.[/quote]

    Пише го в статията: "Акумулаторите са с капацитет 90 киловатчаса, с течно охлаждане,...."

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  23. 23 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 564 Неутрално

    [quote#9:"emilm13"]Още не знаят какво да сложат! Форма, която няма функция - кич![/quote]

    Чети статията докато разбереш!

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  24. 24 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 564 Неутрално

    [quote#13:"xyha"]Можеха да сложат соларни клетки на тавана и капаците .[/quote]

    При тая площ на тавана ще чакаш една година за да го заредиш!

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  25. 25 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3116 Неутрално

    [quote#22:"quatro_4x3"]Пише го в статията: "Акумулаторите са с капацитет 90 киловатчаса, с течно охлаждане,...." [/quote]

    От всички електрически автомобили само Нисан Лийф мисля, че не е с течно охлаждане на батерията и решетките им са 30% от решетката на нормален бензинов автомобил. Толкова голяма, колкото да поеме радиатора на климатика. Батерията не се нуждае от голям радиатор като бензиновият двигател или водородната клетка. За последното вижте Тойота Мирай какви хриле има отстрани.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  26. 26 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#25] от "Realist":

    Двигателите са 400 конски сили, почти 300 киловата! Не пише какво е напрежението, но каквото и да е, ще протичат много ампери ток при натоварване! В случая е нужно по-сериозно охлаждане.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  27. 27 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3116 Неутрално

    [quote#26:"quatro_4x3"]Двигателите са 400 конски сили, почти 300 киловата![/quote]

    Няма значение. КПД на електрическият двигател е над 95%, бензиновите са едва 25%. По принцип тази голяма решетка е грешен дизайн защото намалява аеродинамичността на автомобила. Конструкторите по принцип никога не слагат нещо което е излишно. Голяма решетка с хриле от двете страни има например Тойота Мирай, защото водородната клетрка се нуждае от още по- голямо охлаждане от ДВГ. При ДВГ голямата решетка е заради всичката тази топлина която трябва да се изкара навън. При електрическият автомобил топлината на батерията и двигатели не стига и за отопление на купето.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  28. 28 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3116 Неутрално

    До коментар [#26] от "quatro_4x3":

    На Тесла D двигателите са по 700 конски сили на предният и задният мост. И двата двигателя са с големината на средно голяма диня.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  29. 29 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5853 Неутрално

    Повече възможности за избор, по-добре

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  30. 30 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3985 Неутрално

    Предстои една драма след началото на масовото производство на електромобили. Мениджърите на "Човешки ресурси" във VW и Mercedes заявиха, че за тяхното производство ще са необходими 10 пъти по-малко работници от колкото за настоящите. И ако 1% от тях си намерят работа във фабрики за батерии, то за другата (огромна) част бъдещето е неясно...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  31. 31 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 564 Неутрално

    [quote#27:"Realist"]КПД на електрическият двигател е над 95%, бензиновите са едва 25%. [/quote]

    Това да, но аз имам в предвид загряването на батериите при зареждане и при консумация от тях. Предполагам, че ще загрява доста при зареждане. Да и вкараш 90 киловатчаса за 2 часа и нещо е сериозна мощност! Предполагам водното охлаждане работи при зареждането и при отсъствие на въздушния поток се ползва вентилатор и може би е нужен по-голям радиатор.

    От статията:"Пълният заряд отнема малко над два часа при използване на 50-киловатов източник на ток."

    50 киловата дърпа при зареждане!!!
    При движение на макс. натоварване цифрите също са много сериозни. Имам в предвид тока който се черпи от батерията, от който тя загрява в право пропорционална зависимост.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  32. 32 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#27] от "Realist":

    Само да добавя, че батерията не трябва да загрява до много висока температура и охлаждането трябва да е добро и да е ефективно при всякакви режими и околни температури.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  33. 33 Профил на Торбеш КЛУБ
    Торбеш
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    [quote#0:"статията"]висококачествени естествени материали - алуминий, алкантара[/quote]
    Материалът "алкантара" е изкуствен материал.
    Луксозна имитация на кожа, по-скъпа от висококачествен телешки бокс.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  34. 34 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    До коментар [#33] от "Торбеш":
    Скъпа, защото е негорима. Идва от формула 1. От нея са направени облицовките на седалките и воланите на болидите.

    I 💜 Leka Borislavovna
  35. 35 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 771 Неутрално

    Много готин котарак!
    На ток, обаче май няма да нърка...

    I Want To Believe
  36. 36 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#10] от "952":

    Тесла се кълнат, че след 8 години батерията ще има поне 80% от първоначалния си капацитет. Поне това е гаранцията, която дават... А като се замислиш, кой ще ти кара 10 годишен таралясник?!

    Жизнь или Life - избор има.
  37. 37 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 123 Неутрално

    The car will go on sale in 2018 at a price expected to be about 10-15% above that of an F-Pace of similar specification. Jaguar remains tight-lipped on precise price details, but a cost of around £55-60k is mooted.

  38. 38 Профил на 952
    952
    Рейтинг: 869 Неутрално

    [quote#36:"Дразнител"]До коментар [#10] от "952":

    Тесла се кълнат, че след 8 години батерията ще има поне 80% от първоначалния си капацитет. Поне това е гаранцията, която дават... А като се замислиш, кой ще ти кара 10 годишен таралясник?![/quote]

    Мда- 8 години си е добър период.

    А за това кой кара 10- годишен таралясник- помня- в началото на демокрацията един приятел се изцепи, че имал последен модел мерцедес. Бъзикнахме го да го покаже, той каза, че ще ни го покаже след 15- тина години, щото колата сега била в Германия и си я карал някой германец.

    Та- все ще се намери мераклия да покара Тесла, пък била тя и на 10 години...

    Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #