"Пежо" осъвремени седана 301

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1434 Любопитно

    Хубава кола, ама да я правеха германци!

  2. 2 Профил на borko_to
    borko_to
    Рейтинг: 524 Неутрално

    принципно съм фен на марката, но барабанни спирачки на задните колела през 2016 г. е обида за клиента

    Правите дървета в гората, първи се отсичат!
  3. 3 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 180 Неутрално

    [quote#1:"Дедо Либен"]

    Хубава кола, ама да я правеха германци! [/quote]


    ..че да е сигурен човек, че ще мине еко-тестовете

  4. 4 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 301 Весело

    До коментар [#2] от "borko_to":

    Ако се продава предимно в Северна Африка и Близкия Изток е все тая, там признават само два елемента от автомобила - мръсна газ и клаксон.

  5. 5 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 122 Неутрално

    До коментар [#1] от "Дедо Либен":

    Аз други коли толкова ръждясали като германските не съм виждал.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  6. 6 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 122 Неутрално

    От кога започват продажбите в България?

    Every cradle is a grave.
  7. 7 Профил на pamplemousse
    pamplemousse
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#2] от "borko_to":
    Съгласен съм, но 301 е нискобюджетен модел, "дачията" на Пежо. Дори не съм сигурен дали се предлага на запад.

  8. 8 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 125 Неутрално

    Пежо 208, направено на седан за третия свят.

  9. 9 Профил на hahohehi
    hahohehi
    Рейтинг: 479 Неутрално

    За парите си е много добра.

  10. 10 Профил на borko_to
    borko_to
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#7:"pamplemousse"]Съгласен съм, но 301 е нискобюджетен модел, "дачията" на Пежо. [/quote]

    става за служебна, че се сменя на 4-5 години, но за лична и при цена с климатроник от 25 000 лв. по-добре 3-4 годишна 308-ца. Поне аз така я реших дилемата през 2015 г.

    Правите дървета в гората, първи се отсичат!
  11. 11 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    С тази големина и с 82кс .... 0-100 сигурно ще бъде около 15 секунди.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  12. 12 Профил на Krasimir Nikolov
    Krasimir Nikolov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Не се предлага никъде в западна Европа.Освен чè,спирачките на задните колела са барабанни и шумът в купето е една идея повече.Но върши работата за парите които даваш.Дано да са оправили проблема с шума а и като дигна над 100 км ако на вън е зима усещам как ми духа леко на краката

    “Комунистът е като крокодил – когато си отвори устата, не можеш да кажеш дали се усмихва или се кани да те изяде.”
  13. 13 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Предлага се и защитна кора под двигателя.
    =============
    Баси, тази каляска бъка от екстри.

  14. 14 Профил на Ген. Колев
    Ген. Колев
    Рейтинг: 809 Весело

    При двигателите нов е 3-цилиндровият бензинов двигател от семейството PureTech с мощност 82 конски сили и 118 Нм максимален въртящ момент. В сравнение с 4-цилиндров мотор със същата мощност той е с 21 кг по-лек и с 25% по-икономичен.

    Това 3-цилинрово чудовище сигурно са се опитали да го надуят с някаква мини-турбинка като ония зъболекарските....Колкото до разхода, че бил по-нисък от този на нормален мотор.... да бе да, сигирно важи за скорости до 50 км./ч. нагоре си става ламя като се опиташ да го подкараш и пак нищо не се случва....Ама няма как да е по-различно с тази моторетка дето може да се побере под мишницата на човек.....Евтини лоу-кост имитации, за да подлъжат някой и дриг наивник.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #