За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
neut
Рейтинг: 174 НеутралноВчера построиха този лот, днес започва ремонт!
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restCara Mia
Рейтинг: 533 ВеселоЯвно има едни пари,дайте да поекспериментираме,та да ги похарчим!
Athanatos
Рейтинг: 1723 НеутралноДо коментар [#1] от "neut":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Леко не си наясно, нали?!
От Пловдив до Чирпан беше построен още при бай Тошо, а от Чирпан до Стара загора го строиха по времето на Станишев.
Athanatos
Рейтинг: 1723 НеутралноМашинитв за тая "нова" твхнология ги видях преди седмица, преди 10 години се опитвахме да произвеждаме такива, направихме една, демонстрирахме я на няколко пътно-ремонтни фирми... Видя им се скъпо.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .С такава технология се работи на Запад от години, затова и не личи къде има кърпено по асфалта.
Радвам се, че най-накрая някой е узрял и у нас.
aralambi
Рейтинг: 561 Неутрално[quote#1:"neut"]Вчера построиха този лот, днес започва ремонт![/quote]
Не е точно вчера:
"Лот 1 Оризово – Стара Загора[редактиране | редактиране на кода]
Участъкът е с дължина от 38,7 km. Първият подучастък от Лот 1 – между пътен възел Оризово и Чирпан е в експлоатация от 1 юли 2006 г. Той обхваща трасето от 171-ви до края на 186-ти km. Вторият подучастък между Чирпан и Стара Загора от края на 186-ти km до 208-ми km действа от 5 октомври 2007 г. "
Иван Шивачев
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#3] от "Athanatos":
Всдъщност този участък е от точно пуснат от Станишев, строен от ТРАЙС и то доста некачествено. Води си лот 1 и беше пуснат на две части, защото не спазиха срока. И все пак на 7 години трябва да се сменя поне износващия слой на магистралите, ако искаме да ги имаме в добър вид. За всеки км път трябва да се залага бюджет за подръжка.
anty
Рейтинг: 957 НеутралноКражбата продължава,по стар комунистически обичай,но сега с мутленско-пожарникарска добавка.
А на 16 декември тиквата и Лилето пак ще режат лента.
ggrigorov
Рейтинг: 118 Неутрално[quote#3:"Athanatos"][/quote]
До Чирпан го започна Филип Димитров, а до Стара Загора го построи Костов, но го откри Царо
Канасубиги
Рейтинг: 257 НеутралноАко са искали да го ремонтират, до сега да го бяха ремонтирали. "Експериментални" технологии за ремонти през зимата - може, ама като експериментираш го прави в квартална уличка, не на магистрала...
I don't debate. Too much Word, not enough Excel.Като няма логика в действията - иде реч за "усвояване"
yavooor
Рейтинг: 813 Неутрално[quote#5:"aralambi"]Не е точно вчера: [/quote]
Гаранцията е 10 години.
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноНищо, догодина ще ремонтират същия участък през лятото.
1107a
Рейтинг: 159 НеутралноИнтересното е, че тоя участък от магистралата е построен преди 7-8 години, а сега се нужда е от ремонт.
И няма кой да пита строителите що така се получава, няма кой да отговаря в ИАП, просто има пари за "експерименти".
Да им е честито на експериментаторите и всички техни близки!
1107a
Рейтинг: 159 Неутралновсе пак на 7 години трябва да се сменя поне износващия слой на магистралите, ако искаме да ги имаме в добър вид.
Проблемът не е в горният слой, а в това че магистралата е продънена, защото няма достаъчна товароносимост.
И трябва да се копае, насипва чакъл и трамбова.
Защото не е направено преди, а няма да бъде направено и сега.
Athanatos
Рейтинг: 1723 Неутрално[quote#8:"ggrigorov"]До Чирпан го започна Филип Димитров, а до Стара Загора го построи Костов, но го откри Царо [/quote]
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Глупости на търкалета.
Пловдив - Оризово (близо до Чирпан) - построен и открит по времето на Жан Виденов (не е чак от бай Тошо, ама пак от неговите хора) през 1995.
Оризово - Чирпан (разклон 1 за Стара Загора): финансирането е осигурено по времето на Иван Костов. Строежът е по времето на Царя и Станишев и е пуснат през 2006 (Станишев управлява от 2005 до 2009).
Чирпан (разклон 1 за СЗ) - Стара Загора (разклон 2 за СЗ) - прословутото кръгово, където се хвърляха десетки коли - пуснат през 2007 - пак при Станишев.
Това са и най-лошите участъци в момента на АМ Тракия - всички до един правени и откривани от комунягите.
abdulhazred
Рейтинг: 170 НеутралноДо коментар [#1] от "neut":
Не е вчера, а преди 7 години, дефектите се появиха преди 2-3 години, но досега си правеха пас за да изтече явно гаранционния срок и ремонта да е за наша сметка.
cognitive
Рейтинг: 229 НеутралноСлед като експерименталните летни се оказаха неуспешни...
442
Рейтинг: 554 НеутралноБойко си остави ръцете по магистралите сега почваме да експериментираме зимни ремонти с парите останали от прескъпите ни винетки.
ludiakolio
Рейтинг: 966 НеутралноГосподата от гръб са способни да измислят всякаква глупост за пред матряла само и само да "усвоят"едни средства.Скоро и в рекордите на гинес.Сега лиленцето ще обяснява ,че се прилага за пръв път в света.
m17
Рейтинг: 774 ГневноДо коментар [#18] от "ludiakolio":
Че вас какво ви интересува - социално слабите не плащат данъци, не купуват винетки. Гледайте си калните пътеки които наричате междуселски път и оставете магистралите на тия дето им трябват.
ludiakolio
Рейтинг: 966 НеутралноСлед като съдът определи винетки ,на цена по-висока от тези в Швейцария, за незаконни,а магистралите са в окаяно състояние и видимо се строят и ремонтират крайно некачествено.Няма как да не ми пречи.
mr. wonderworld.
Рейтинг: 1391 НеутралноМежду лявата и дясната лента на платното на Тракия от Стара Загора до Чирпан има 5 см. разлика в нивата.
In my Wonderworld each sleeping vision is so real.Ако това не се оправи спешно народът ще се избие при първото заледяване.