На магистрала "Тракия" край Чирпан започва експериментален зимен ремонт

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Вчера построиха този лот, днес започва ремонт!

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  2. 2 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 533 Весело

    Явно има едни пари,дайте да поекспериментираме,та да ги похарчим!

  3. 3 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    До коментар [#1] от "neut":

    Леко не си наясно, нали?!
    От Пловдив до Чирпан беше построен още при бай Тошо, а от Чирпан до Стара загора го строиха по времето на Станишев.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  4. 4 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    Машинитв за тая "нова" твхнология ги видях преди седмица, преди 10 години се опитвахме да произвеждаме такива, направихме една, демонстрирахме я на няколко пътно-ремонтни фирми... Видя им се скъпо.
    С такава технология се работи на Запад от години, затова и не личи къде има кърпено по асфалта.
    Радвам се, че най-накрая някой е узрял и у нас.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  5. 5 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#1:"neut"]Вчера построиха този лот, днес започва ремонт![/quote]

    Не е точно вчера:

    "Лот 1 Оризово – Стара Загора[редактиране | редактиране на кода]
    Участъкът е с дължина от 38,7 km. Първият подучастък от Лот 1 – между пътен възел Оризово и Чирпан е в експлоатация от 1 юли 2006 г. Той обхваща трасето от 171-ви до края на 186-ти km. Вторият подучастък между Чирпан и Стара Загора от края на 186-ти km до 208-ми km действа от 5 октомври 2007 г. "

  6. 6 Профил на Иван Шивачев СУПЕР
    Иван Шивачев
    Рейтинг: 720 Неутрално

    До коментар [#3] от "Athanatos":
    Всдъщност този участък е от точно пуснат от Станишев, строен от ТРАЙС и то доста некачествено. Води си лот 1 и беше пуснат на две части, защото не спазиха срока. И все пак на 7 години трябва да се сменя поне износващия слой на магистралите, ако искаме да ги имаме в добър вид. За всеки км път трябва да се залага бюджет за подръжка.

  7. 7 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 957 Неутрално

    Кражбата продължава,по стар комунистически обичай,но сега с мутленско-пожарникарска добавка.
    А на 16 декември тиквата и Лилето пак ще режат лента.

  8. 8 Профил на ggrigorov
    ggrigorov
    Рейтинг: 118 Неутрално

    [quote#3:"Athanatos"][/quote]

    До Чирпан го започна Филип Димитров, а до Стара Загора го построи Костов, но го откри Царо

  9. 9 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 257 Неутрално

    Ако са искали да го ремонтират, до сега да го бяха ремонтирали. "Експериментални" технологии за ремонти през зимата - може, ама като експериментираш го прави в квартална уличка, не на магистрала...
    Като няма логика в действията - иде реч за "усвояване"

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel.
  10. 10 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 813 Неутрално

    [quote#5:"aralambi"]Не е точно вчера: [/quote]
    Гаранцията е 10 години.

  11. 11 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    Нищо, догодина ще ремонтират същия участък през лятото.

  12. 12 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 159 Неутрално

    Интересното е, че тоя участък от магистралата е построен преди 7-8 години, а сега се нужда е от ремонт.
    И няма кой да пита строителите що така се получава, няма кой да отговаря в ИАП, просто има пари за "експерименти".
    Да им е честито на експериментаторите и всички техни близки!

  13. 13 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 159 Неутрално

    все пак на 7 години трябва да се сменя поне износващия слой на магистралите, ако искаме да ги имаме в добър вид.

    Проблемът не е в горният слой, а в това че магистралата е продънена, защото няма достаъчна товароносимост.
    И трябва да се копае, насипва чакъл и трамбова.
    Защото не е направено преди, а няма да бъде направено и сега.

  14. 14 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    [quote#8:"ggrigorov"]До Чирпан го започна Филип Димитров, а до Стара Загора го построи Костов, но го откри Царо [/quote]
    Глупости на търкалета.

    Пловдив - Оризово (близо до Чирпан) - построен и открит по времето на Жан Виденов (не е чак от бай Тошо, ама пак от неговите хора) през 1995.

    Оризово - Чирпан (разклон 1 за Стара Загора): финансирането е осигурено по времето на Иван Костов. Строежът е по времето на Царя и Станишев и е пуснат през 2006 (Станишев управлява от 2005 до 2009).

    Чирпан (разклон 1 за СЗ) - Стара Загора (разклон 2 за СЗ) - прословутото кръгово, където се хвърляха десетки коли - пуснат през 2007 - пак при Станишев.

    Това са и най-лошите участъци в момента на АМ Тракия - всички до един правени и откривани от комунягите.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  15. 15 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 170 Неутрално

    До коментар [#1] от "neut":

    Не е вчера, а преди 7 години, дефектите се появиха преди 2-3 години, но досега си правеха пас за да изтече явно гаранционния срок и ремонта да е за наша сметка.

  16. 16 Профил на cognitive
    cognitive
    Рейтинг: 229 Неутрално

    След като експерименталните летни се оказаха неуспешни...

  17. 17 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Бойко си остави ръцете по магистралите сега почваме да експериментираме зимни ремонти с парите останали от прескъпите ни винетки.

  18. 18 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 966 Неутрално

    Господата от гръб са способни да измислят всякаква глупост за пред матряла само и само да "усвоят"едни средства.Скоро и в рекордите на гинес.Сега лиленцето ще обяснява ,че се прилага за пръв път в света.

  19. 19 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 774 Гневно

    До коментар [#18] от "ludiakolio":

    Че вас какво ви интересува - социално слабите не плащат данъци, не купуват винетки. Гледайте си калните пътеки които наричате междуселски път и оставете магистралите на тия дето им трябват.

  20. 20 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 966 Неутрално

    След като съдът определи винетки ,на цена по-висока от тези в Швейцария, за незаконни,а магистралите са в окаяно състояние и видимо се строят и ремонтират крайно некачествено.Няма как да не ми пречи.

  21. 21 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Между лявата и дясната лента на платното на Тракия от Стара Загора до Чирпан има 5 см. разлика в нивата.
    Ако това не се оправи спешно народът ще се избие при първото заледяване.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #