За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Levski Levov
Рейтинг: 237 Неутрално"компактния "Екоспорт" и средноразмерния "Куга""
Дневник, нещо ми се струва бъркате класовете...
Екоспорта е по скоро субкомпактния сегмент.... докато Кугата е в компактния, наред с кашкай, киа спортидж и др.
Този е по скоро като го гледам Mid-size -среден размер сегмента -където са екс-трейла на нисан, аутландъра, 2-рото поколение соренто и др.
"Мултимедията в салона разчита на 8-инчов сензорен дисплей, като софтуерът е на "Майкрософт""
Това си е стария им и ЛАГАВ софтуер -кънект2 т.е. доънпгрейд....
Новия им е кънект3 и вече присъства в куга и s-max в Европа, в щатите се предлага от 2015г.
Levski Levov
Рейтинг: 237 НеутралноЦената е прекалено скъпа за това което се предлага(базово) т.е. близо 42 500 евро! За справка дори базовото Соренто което е близо 4.80м е 32 000евро у нас. Защо ми се струва че нещо трудно им излизат сметките....
ial
Рейтинг: 125 НеутралноДо коментар [#2] от "Levski Levov":
Ако реферирате към гамата на Нисан, Куга е по- близо до X-trail, не до Кашкай.
Мултимедийната им система се казва СИНК (SYNC).
А да сравнявате Киа и Форд е по- скоро неуместно или издава сериозно непознаване на сектора.
snower
Рейтинг: 504 НеутралноОпит на Форд за навлизане в премиум сегмента на SUV-та. Поне в нашата държава не вярвам баровците да се изръсят с 90-100 хилки за Форд, вместо за Ауди или БМВ.
Levski Levov
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#3] от "ial":
)), и все е базирано на майкрософт и все е лагав софтуер.
.
Явно четете между редовете(или си поредния дървен философ) синк 2 кънект или както съм написал кънект2 е едно и също нещо
Синк3 кънект е най-новото базирано на платформата на блекбери. В Европа е достъпно засега при s-max и новата куга, за вбъдеще и при останалите, даже се учидих защо го няма в еджа...
Да не би форд да са светлинни години по-качество пред киа?!?
Като качество и двете марки са сигурно на едно ниво...
Пред нас сервиза на форд -ежедневно е препълнен за ремонти, та се налага ежедневно коли да висят отвънка, понеже няма място за всички вътре, а сервиза не е малък!
Да не споменавам какво име им се носи отвъд океана
Levski Levov
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#4] от "snower":
Това и аз написах... ама някой хора мислят по друг начин....
quatro_4x3
Рейтинг: 574 Весело[quote#4:"snower"] Поне в нашата държава не вярвам баровците да се изръсят с 90-100 хилки за Форд, вместо за Ауди или БМВ.[/quote]
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!На българските "баровци" повече им подхождат трактори и комбайни.
ial
Рейтинг: 125 НеутралноДо коментар [#5] от "Levski Levov":
СИНК е името на мултимедийната система на Форд. Кънект е опция към СИНК.
В сервиз се отида не само за ремонт, но и за смяна на масла, нали.
Кия е бюджетната марка на Хюндай и като такава й приляга повече сравнение с Шкода (или Дачия), примерно.
Форд са най- продаваната марка автомобили в САЩ (и втори в Европа), апропо.
Levski Levov
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#8:"ial"]СИНК е името на мултимедийната система на Форд. Кънект е опция към СИНК. [/quote]
Тоест все иде реч за едно и също нещо, но важното е да сме ИНТЕРЕСНИ...
[quote#8:"ial"]Кия е бюджетната марка на Хюндай и като такава й приляга повече сравнение с Шкода (или Дачия), примерно.
Форд са най- продаваната марка автомобили в САЩ (и втори в Европа), апропо. [/quote]
Нали правиш разлика между най-ПРОДАВАНИ.... и КАЧЕСТВЕНИ?!?
Киа може и да са бюджетна но са със сходно качество като форд, нищо че последните са най-продавани отвъд океана.
Едното няма нищо общо с другото!
ial
Рейтинг: 125 НеутралноДо коментар [#9] от "Levski Levov":
Трудно ми е да го обясня така, че да го разберете, явно.
А-лът може да има СИНК без Кънект. Обратното е невъзможно.
Кънект е добавена функционалност към СИНК. И определено не е едно и също нещо.
Дефинирайте, моля, качество?
Качество на материалите, качество на изработка, качество на двигател (еластичност, надеждност, разход на гориво, мощност), качество на окачване, качество на волан, качество на безопасност, качество на дизайна и т.н. и т.н.
elevation04
Рейтинг: 294 ВеселоА бе как е да го гледаш пак си е Форд....а иначе скъп но скапан
sin mi
Рейтинг: 761 НеутралноПрилича на Хюндай !
Не е лош на външен вид , бивало е малко по-голям двигател , поне 2.5 ....ама това е тенденцията ....
Levski Levov
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#10] от "ial":
.
[quote#10:"ial"]И определено не е едно и също нещо. [/quote]
И определено си в графата "дървен философ"
Извинявай, ама и баба ми от Горно Нанадолнище разбра че иде реч за една и съща мултимедиина система за която си говорим...
[quote#10:"ial"]Дефинирайте, моля, качество?[/quote]
По скоро ВИЕ трябва да го дефинирате -понеже точно вие намирате разликата в класовете между 2 нови модела....
още повече да ми сравнявате в този КЛАС 3-тото поколение Киа Соренто с дървената Куга или еджа.
Но да кажем че това си мой личен избор/виждане.... неслучайно и Киа вдигнаха цените на 3-тото поколение соренто(2015г), защото вкараха по качествени и скъпи материали... но да кажем че е излишно да говоря, първо покарайте 3-тото поколение, и чак тогава коментирайте че била мейнстриим платформа на Хюндай